Kirjoittaja Aihe: Vain elämää  (Luettu 64901 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vain elämää
« : 04.10.2013 22:04:14 »
Pyhäinhäväistys ettei tälle loistavalle ohjelmalle oo vielä omaa topsiaan!!!


Lainaus käyttäjältä: Wikipedia



Vain elämää on 5. lokakuuta 2012 Nelosella alkanut kotimainen viihdeohjelma. Ohjelmassa suomalaiset artistit asuvat kahdeksan päivän ajan Hirvensalmella sijaitsevassa Satulinnassa. Viikon aikana yksi artisteista on päivän artistina ja tämä on järjestänyt muille yhteisiä aktiviteetteja.  Lounaalla ja päivällisellä toiset artisteista esittävät päivän artistin kappaleista omantyylisiä versioita. Ohjelma viimeisen jakson duettopäivänä artistit esittävät duettoja omista kappaleistaan.
Nelonen on vahvistanut sarjan saavan toisen tuotantokauden, jonka esittäminen alkaa 4. lokakuuta 2013.
Hollantilaiseen De beste zangers van Nederland -formaattiin perustuvaa ohjelmaa on Suomen lisäksi esitetty Ruotsissa sekä Norjassa. Ruotsissa nimellä Så mycket bättre esitetty ohjelma on maassaan suosittu keräten parhaimmillaan kaksi miljoonaa katsojaa.

Vain elämää perjantaisin klo 20.00 Nelosella!
http://www.nelonen.fi/ohjelmat/vain-elamaa


Ekassa jaksossa tykkäsin kovasti Annan ja Jukka Pojan versioista. Annalla oli kunnon poppirevittelyy ja ääni kuulosti hyvältä. Jukka Pojalla taas oli vähän sellasta jazzimeininkii ja musta se biisi oli kuin Jukalle tehty. :D
« Viimeksi muokattu: 04.10.2013 22:06:05 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Iita

  • Tittelintuura
  • i
  • *
  • Viestejä: 13828
  • Karma: +15/-7
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #1 : 04.10.2013 22:31:38 »
Whaaat, luulin että täällä ois Vain elämää -topsi! Hyvä että korjasit vääryyden :D

Mä tykkäsin kanssa Annan ja Jukka Pojan esityksistä mutta varmaan lemppari oli Pauli Hanhiniemi, en ois ikiin uskonu!! Mut se sen sovitus oli jotenki törkeen hieno! Juha Tapio oli kans huikee ja koskettava :)
Sometimes the dreams that come true are the dreams you never even knew you had.

vviima

  • Ylin supersarkka
  • i
  • *
  • Viestejä: 5449
  • Karma: +11/-5
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #2 : 05.10.2013 01:30:28 »
Määki innostuin nyt tällä kaudella kattomaan tätä (viime kaudella katoin muistaakseni vaan Cheekin jakson), koska tänä vuonna on niin monta mua kiinnostavaa tyyppiä. :) Varsinkin Jukka Poika, Anna ja Ilkka Alanko. Ja äiti on lisäksi hurja Maarit-fani! :'D Oli kyllä kiva ku alko Ilkan jaksolla, joten tiesin kaikki biisit jo hyvin entuudestaan. Mun oma suosikki oli kyllä selkeesti Jukka Pojan veto. Rakastan jazzia. 8) Mutta kaikki oli kyllä hyviä!

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #3 : 05.10.2013 14:32:08 »
Mä oon oikeastaan ollut aikeissa perustaa tän topicin. Joskus ollut jopa puolet avausviestistä kirjoitettuna, mutta laiskuus vei voiton.

Joskus haluaisin nähdä Jesse Kaikurannan tässä ohjelmassa.

Thesugarangel92

  • Potkiva irokeesi-fanaatikko
  • i
  • *
  • Viestejä: 21974
  • Karma: +16/-30
  • Restless heart syndrome
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #4 : 05.10.2013 18:29:37 »
Anna ja Jukka Poika tosiaan! Ja Juha Tapio on ihana :-) Kivoja artisteja tänä vuonna, Maaritista en tosin ehkä niin välitä :-D

AnsQ

  • Anna The Idoli
  • i
  • *
  • Viestejä: 370
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #5 : 11.10.2013 23:35:37 »
Annan, Jukka Pojan ja Juha Tapion esityksiä ootan aina kovasti mut ne muut ei viel ainakaa oo mitenkää sytyttäny. Tyyppeinähän ne kaikki on tosi jees mut ne laulusuoritukset ei oo mitenkää hätkähdyttäny. Tänää en oikee tykänny Maaritin versiost siit Siskoni biisist, joku mua ärsyttää siin sen tyylis laulaa. Melkee jo pelästyin et kukaa ei laula sitä Mä annan sut pois biisiä, koska se on mun mielestä yks parhaimmista Lauran biiseistä mut onneks Anna laulo sen ja hyvin lauloki :) Seuraavalla kerralla Jukan päivä, jännä nähä minkälaisii versioit muut on tehny sen biiseist ;)

Juhkunautti

  • Uupumaton Aakkostaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 6160
  • Karma: +61/-53
  • ~ Urheilusta innostuva lukufriikki
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #6 : 12.10.2013 10:02:01 »
Oli kans välillä hankaluuksia kuunnella sitä Maaritin esitystä jossain kohdissa. Mut onneks jotku kohdat meni paljon paremmin. Annalle sopii hyvin tuo suomeksikin laulaminen, tuli ihan Idols ajat mieleen.
"Taylor, you'll be fine...""

Iita

  • Tittelintuura
  • i
  • *
  • Viestejä: 13828
  • Karma: +15/-7
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #7 : 12.10.2013 10:34:41 »
Mä en kans tykänny Maaritista, en oikee Ilkan päivänäkää tykänny. Jukka Pojan tuhlari oli kyl huikee, illan paras ehdottomasti!! Anna laulo Mä annan sut pois hyvin! Inhoon sitä biisiä Laura Närhen esittämänä :D
« Viimeksi muokattu: 12.10.2013 17:49:07 kirjoittanut Iita »
Sometimes the dreams that come true are the dreams you never even knew you had.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Vain elämää
« Vastaus #8 : 12.10.2013 17:14:53 »
Annan, Jukka Pojan ja Juha Tapion esityksiä ootan aina kovasti mut ne muut ei viel ainakaa oo mitenkää sytyttäny. Tyyppeinähän ne kaikki on tosi jees mut ne laulusuoritukset ei oo mitenkää hätkähdyttäny. Tänää en oikee tykänny Maaritin versiost siit Siskoni biisist, joku mua ärsyttää siin sen tyylis laulaa.

Mulla on aika lailla samanlaiset fiilikset kuin AnsQulla. Eniten oon innostunut Annan ja Jukka Pojan esityksistä, ja niitä todella odotin tokassa jaksossakin. Maaritin laulutyyli on vähän sellanen, et rassaa muakin.

Tosi harmi ettei kukaan laulanut Salaa yksinäinen nainen. Se on varmaan mun suurin lemppari Lauralta, mut olihan noi muutkin biisit hyviä. Juha Tapion vedosta oikeen yllätyin, et se oli valkannu Kemopetrolin biisin. Siinä taustalla oli kyllä ihana muisto, se tavallaan teki siitä esityksestä vieläkin erityisemmän. :)



~It feels good. Is that reason enough for you.~

menni

  • Tuplapistesieluinen fordemehiläinen
  • i
  • *
  • Viestejä: 5633
  • Karma: +8/-3
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #9 : 12.10.2013 19:10:45 »
Juha Tapio on ihan mun lemppari, se on jotenkin niin sympaattinen! Ja se yrittää aina tuoda mukaan jotain henkilökohtasta siihen biisin esittämiseen, ensin ne villasukat ja nyt se muuttotarina.

Ja oon pahoillani, mutta Annan laulutapa vaan on musta edelleen epämiellyttävä. Edes nää 6 vuotta ei oo auttanu. Se tulkitsi Lauran biisin kyllä hienosti, mutta mä en osannu nauttia siitä Annan laulutyylin takia.

Jukka Pojasta en lähtökohtasesti tykkää, mutta se Tuhlaaja-versio oli kyllä mahtava! Mua vaan hymyilytti ja nauratti kauheesti se, jäi tosi hyvä fiilis.
"Anyone who says that
sunshine brings happiness,
has never danced in rain"


Thesugarangel92

  • Potkiva irokeesi-fanaatikko
  • i
  • *
  • Viestejä: 21974
  • Karma: +16/-30
  • Restless heart syndrome
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #10 : 12.10.2013 19:52:15 »
Se Maarit........ Mun oli pakko laittaa äänet pois ku se laulo, se oli ihan KAUHEAN kuulosta!!

Juha Tapio loisti taas, aivan ihana tulkinta kitaran kanssa, kylmät väreet vaan kulki selässä!

Anna Abreu yllätti, se oli koskettava :-)

Jukka Poika oli kanssa huippu!! ahaha :-D
En oo tajunnu ees, että Laura on niin symppis, oon aatellu et se ois jotenki vähän ylimielisempi, mut sehän on tosi sellanen maanläheinen :-)

« Viimeksi muokattu: 12.10.2013 19:54:04 kirjoittanut Thesugarangel92 »

Katza

  • Parahultainen Halitonttu
  • i
  • *
  • Viestejä: 3617
  • Karma: +17/-3
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #11 : 12.10.2013 22:20:13 »
Mun mielestä Paulin Kuutamolla oli huikee kans :) lempparia ei oo ihan vielä kehkeytyny kuitenkaan.

sinisimpukka

  • Tarkkaileva kyttäsini
  • i
  • *
  • Viestejä: 5436
  • Karma: +11/-5
  • j'ai ecouté que tu aime manger..
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #12 : 13.10.2013 17:41:58 »
Voin allekirjottaa Sugan kaikki kommentit! :'D Inhoon sitä Maaritin laulutyyliä ja ärsytti ku tykkään siitä Siskoni-biisistä ihan hurjasti ja sit se raakku sen ihan piloille :s En yhtään tajua miten ne tyypit liikuttu siitä?! Ja sen ilmekin on koko ajan tosi nyrpeen näkönen (tosi nse taitaa vaan olla sen perusilme 8D)

ja JUHA TAPIO! <3 (meinasin kirjottaa Juha Mieto :'D) Juha on aivan puhdasta rakkautta, ihanaihana mies! 8DD ! Semmonen lempeen rauhallinen. En kestä kattoa sitä ku oon koko ajan vaan iha AWWWWWWWWWWWWWWW! <3__<3

Annan esitys oli musta ihan kiva. Mut oon nyt näil molemmilla jaksoilla kattonu ne sen esitykset sillee et tavallaan koko ajan jännittää sen puolesta sillee et onks se ihan huono :'D En tiedä miks, mut siitä syystä sen esitysten kattominen on vaa rassaavaa.

Ja Jukka Poika on ihanan symppis! Aaah! (muistathan Jukka Lahden Torvessa jonakin pääsiäisenä eturivin intiaanitytön, se olin MINÄ!) ::------DD
Ootan niin ens viikon jaksoa, et mitä tyypit sen biiseistä saa aikaan! Ja sit mun mielestä Jukkapoika ei oo kauheesti ollu oikee esillä/äänessä näissä kahdessa ekassa jaksossa. Kiva kuulla senki juttuja ja saada se taka-alalta pois! Ja Jukka Poika on tän vuoden Cheek siinä mielessä, että musatyyli on aivan erilaista ja siks jännityksellä ootan et mitä tuleman pitää :'D

Ja Laurasta oon mä kans aina ajatellu et se on jotenki vähä just ylimielinen! :'D

Sami

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 269
  • Karma: +0/-0
  • Hey, Lifesaver, I'm drowning in despair
    • Profiili
    • last.fm
Vs: Vain elämää
« Vastaus #13 : 13.10.2013 21:19:10 »
Juha Tapio on kyllä uskomaton laulaja, mahtava ääni ja älyttömän hieno tulkitsija. Hän on kyllä tämän kauden ehdoton helmi.

Anna Abreusta pidän myös, ääntä todellakin löytyy.

Muut viisi on aika harmaata massaa, varsinkin tämä vanhempien trio. Maaritin ja Paulin äänistä en oikein pidä, Ilkka on vain vähän tylsä esiintyjä. Jukka Poika on toki hauska ja tekee biiseistä erittäin omanlaisia esityksiä, mutta pahemmin minuun ei nappaa. Laura herkkä tulkitsija, mutta lisää esityksiä kaipaa.

kukkanen

  • Koelaulaja
  • Viestejä: 20
  • Karma: +0/-2
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #14 : 16.10.2013 01:05:08 »
Minä olen myös innokkaasti katsonut tätä(kin). Mietin kehtaanko kirjottaa tänne kun olen hyvin uusi koko foorumilla, mutta pakko puolustaa Maaritia!

Oon -87 syntynyt, äitini on Maarit-fani ja minulla on kattavasti lapsuudenmuistoja siitä miten olen ollut lähinnä ärsyyntynyt Maaritin laulutyylistä ja siitä että sitä ylitulkitsevaa raakuntaa on nyt taas pakko kuunnella. Nykyään taas olen sitä mieltä että Maaritin laulutapa on aivan älyttömän musikaalinen ja tulkinta tulee hienosti tavallaan siinä mukana kun kuuntelee sitä sävelestä taidokkaasti poikkeilemista yhdistettynä sanoihin. äh, ei ehkä taas mennyt kenellekään perille, mutta minulle Maarit siis oli ennakkoon ehkä suosikki mukana olevista. Olen tykännyt vähän kaikista esityksistä, lemppari varmaan Jukka Pojan Juppihippipunkkari.

ville

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 724
  • Karma: +4/-5
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #15 : 16.10.2013 22:44:42 »
Maaritista tulee jotenkin Loiri mieleen, eli samat heikkoudet ja vahvuudet. Hänen horjuva laulunsa sisältää hemmetisti tunnetta, mutta joskus menee ojan puolelle. Nyt ei osunut ihan nappiin, mutta ekan jakson Kullanhuuhtoja oli tosi kova esitys.

Mulle ei kyllä Juha Tapion tämänviikkoinen esitys toiminut ollenkaan. Teknisesti hyvä esitys, mutta sovitus oli vain liian outo.

Anna on kyllä yllättänyt tässä sarjassa. Minkä iskelmälaulajan Suomi Annassa menettääkään.  :P

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #16 : 17.10.2013 10:56:50 »
Mä oon tykännyt tosi paljon tästä kaudesta. Pauli Hanhiniemi on ehkä paras! (Ei laulullisesti, mutta noin muuten.) Kukka-Poika ;P

Mutta joo. Juha Tapiosta, Annasta ja Jukka-Pojasta oon ehkä pitänyt eniten noin laulullisesti. Lauralta ja Ilkalta toki kuultu vasta yhdet vedot. Ei mun mielestä Maarit niin huono ole. Toki se on sellaista vanhan naisen laulamista välillä, ja ääni on omaperäisempi kuin muilla, mutta en mä sanoisi sitä huonoksi. Jäätelökesä tosin on ihan kamala biisi!
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Angel

  • Syrämellinen sanojen muovailija
  • i
  • *
  • Viestejä: 2648
  • Karma: +4/-3
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #17 : 17.10.2013 16:31:00 »
innostuin enemmän viime kaudella tästä, varmaan oli enemmän mulle semmosia mielenkiintosia tyyppejä. nyt lähinnä Anna ja Jukka Poika on sellasia joitten takia vähä kattonu :D niin ja Juha Tapio tietty ihana.
everybody wants happiness, nobody wants pain,
but you can't have a rainbow, without a little rain

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Vain elämää
« Vastaus #18 : 19.10.2013 13:00:16 »
Pauli kyllä yllätti eilen ihan täysin vetämällä Siideripissiksen. Tosin se esiintyminen oli mun mielestä hetkittäin aika pelottavaa katsottavaa, kun Pauli hytkyi miten sattuu (siideri tai jokin muu alkoholijuoma oli kenties maistunut ennen esiintymistä?). : D Nauratti se kuitenkin. Ja aika hienoa omistautumista Paulilta muutenkin, kun oikeesti yritti skeitata ja harjoitella niitä juttuja!

Kiinnitin oikeestaan vasta ekaa kertaa Älä tyri nyt - biisin sanoihin huomiota, vaikka se on tuttu biisi. Tuli lisää syvyyttää siihen kipaleeseen.



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Iita

  • Tittelintuura
  • i
  • *
  • Viestejä: 13828
  • Karma: +15/-7
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #19 : 19.10.2013 13:04:29 »
Tykkäsin eilen kaikista paitsi Laurasta! Jopa Maarit veti hyvin!!:D Anna oli <3 ja Pauli! Mä en kiinnittäny siihen hytkymisee erityisesti huomioo koska sehän on hytkyny edellisissäki biiseissä :p Ens viikon Annan päivää odotellessa!
Sometimes the dreams that come true are the dreams you never even knew you had.

ilppez

  • Viekun ah-valmentaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 13062
  • Karma: +16/-7
  • Ja! Ja! JA! JAA! JAAAAAA!
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #20 : 19.10.2013 13:32:31 »

Kiinnitin oikeestaan vasta ekaa kertaa Älä tyri nyt - biisin sanoihin huomiota, vaikka se on tuttu biisi. Tuli lisää syvyyttää siihen kipaleeseen.

Mulla oli ihan sama juttu. Nyt vasta kuuntelin niitä sanoja ku se sovitus oli erilainen.
Ja ohi ollaan...*kodak moment*

I det Bjørndalske hjem...
Suihkulakki

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Vain elämää
« Vastaus #21 : 19.10.2013 14:17:34 »
Tykkäsin eilen kaikista paitsi Laurasta! Jopa Maarit veti hyvin!!:D Anna oli <3 ja Pauli! Mä en kiinnittäny siihen hytkymisee erityisesti huomioo koska sehän on hytkyny edellisissäki biiseissä :p Ens viikon Annan päivää odotellessa!
Joo, onhan Pauli aiemminkin esiintynyt tuolla tavoin, mut jotenkin nyt se korostu vielä ton biisivalinnan takia ja mulle tuli sellanen fiilis,  et se tulee ruudusta läpi. :"DD Maarit kuulosti munkin mielestä nyt paremmalta.



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Vain elämää
« Vastaus #22 : 25.10.2013 21:23:48 »
Ilkka oli ihan mieletön tänään! Stereo kuulosti tositositosi hyvältä rokkiversiona. Oli hauska nähdä myös Juha Tapio revittelemässä. Jukka Pojallakin oli hieno sovitus. :)

Herkistelin jakson aikana, koska ne meni sinne löytöeläinkotiin ja tuli Kisu mieleen. :< Ja sit ne kissat siel oli niin sulosia ja surullinen Mikko-kissa, awww. :< Ja tietty se syöpää sairastaneen tytön tarina.



~It feels good. Is that reason enough for you.~

sinisimpukka

  • Tarkkaileva kyttäsini
  • i
  • *
  • Viestejä: 5436
  • Karma: +11/-5
  • j'ai ecouté que tu aime manger..
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #23 : 25.10.2013 21:31:49 »
Jukka Poika <3 Hitto se sen veto!!! Pakko kuunnella ripiitillä Ruudusta sitä! :'D Noh tykkään Jukasta ja reggaesta muutenki, ni erilaista JukkaPojkaa oli ihana kuulla! Ah!

Ja Paulin veto :'D Paras! + ja oliks se joku läppä, että se ihmetteli että miks porukka luulee sen olevan keikoilla kännissä :'D Mitä hittoa, sehä näyttää ihan ku se olis aivan lärvit k use esiintyy :-----D

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Vain elämää
« Vastaus #24 : 25.10.2013 21:36:22 »
ja oliks se joku läppä, että se ihmetteli että miks porukka luulee sen olevan keikoilla kännissä :'D Mitä hittoa, sehä näyttää ihan ku se olis aivan lärvit k use esiintyy :-----D

No aijaa. : DDDDDddd Oon jo alusta asti sen esityksii kattoessa miettiny, et onks se muka selvänä vai pari paukkuu ottanu. :'''''D

Ja sit tää pään nyökyttely! Nauroin niin paljon. Sanoinki viimeks äitille, et miks noi kaikki nyökyttelee ja heiluttaa aina päätään.

Miksi vain elämää tähtien pitää keinuttaa päätään - katso hervoton nyökyttelykooste



~It feels good. Is that reason enough for you.~