Kirjoittaja Aihe: Survivor Samoa (Spoil)  (Luettu 2228 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Survivor Samoa (Spoil)
« : 26.09.2009 20:53:04 »
Jo peräti 19. kausi on käynnistynyt Ameriikoissa. Tottahan toki tälle piti perustaa oma thriidi. Varsinkin kun kausi näyttää varsin lupaavalta ;D
(Ainakin kahden jakson perusteella voin sanoa, että joukossa on mielenkiintoisia ilmestyksiä.)



Ehkä tääkin joskus rantautuu Suomeen.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Rico

  • Klingonien pitsinnypläyskerhon ehdokasjäsen
  • i
  • *
  • Viestejä: 6014
  • Karma: +14/-53
    • Profiili
Vs: Survivor Samoa (Spoil)
« Vastaus #1 : 26.09.2009 21:48:30 »
Liikaa porukkaa vielä saarella että osais sanoa kenestäkään oikein mitään. Vaan Russell H on esitelty kunnolla ja sekin on semmonen ihme sekopää... =/

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Survivor Samoa (Spoil)
« Vastaus #2 : 26.09.2009 23:47:37 »
Liikaa porukkaa vielä saarella että osais sanoa kenestäkään oikein mitään. Vaan Russell H on esitelty kunnolla ja sekin on semmonen ihme sekopää... =/

Russel H on kyllä ihan ihme sekopää. Toivottavasti on sekoittamassa pakkaa mahdollisimman kauan :d

Eipä näin alussa oikein saa vielä yhtään hyvää kokonaiskuvaa.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Survivor Samoa (Spoil)
« Vastaus #3 : 09.11.2009 12:26:11 »
Tää kausi on ollut hauska. Nyt päästiin viimeksi yhdistymään ja olin tyytyväinen, että ylimielisen oloinen Erik häippäs. Russell on hauska veikko, mutta uskon, että pian hänkin joutuu koville. Toivoin, että pääsee tähän jury-vaiheeseen, joten nyt ei ole niin väliä vaikka tippuis, mutta toisaalta tua on paljon turhempiakin tyyppejä viä jäljellä.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Survivor Samoa (Spoil)
« Vastaus #4 : 23.11.2009 22:23:40 »
Yksinpuheluni jatkukoon... oikeesti aivan loistava kausi. Yksi parhaista koskaan! Tietty riippuu vähän kenen puolella on, mutta mun suosikit senku porskuttaa, käänteet on ollu loistavia ja erityisen tyytyväinen oon tähän yhteen persoonallisuuteen eli Russeliin. Mä niin toivon, että Russell on finaalissa, mutta jotenkin luulen, että tässä vielä tapahtuu vaikka mitä. Ihan parhaita on Ericin kommentit jokaisessa heimoneuvostossa.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Survivor Samoa (Spoil)
« Vastaus #5 : 19.12.2009 18:09:49 »
Tää kausi on miesmuistiin mun suosikkeja! Lemppari"hahmo" tietenkin Russell. Kaikki on menny kaudella niin putkeen mun suosikkien kannalta, ettei tosikaan, mutta silti viä ennen vikaa jaksoa piilee vaara, että tästä kaudesta tulee totaalinen pannukakku. We'll see.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.