Kirjoittaja Aihe: Iso-Britannian X-Factor  (Luettu 14035 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Aelether

  • Pississtanian ikimuistoinen vainooja
  • i
  • *
  • Viestejä: 11045
  • Karma: +16/-12
    • Profiili
Vs: Iso-Britannian X-Factor
« Vastaus #50 : 02.12.2009 16:51:15 »
Sinänsä alkaa mennä aika jännäksi tilanne, koska enää ei ole yhtään "huonoa" mukana.

Toivoisin että Stacey lähtisi seuraavaksi ja Olly saisi jäädä, mutta pelkään että Stacey saa niin paljon sääripisteitä ettei lähde minnekään.

Susan says don't get afraid, get angry
Terry Pratchett: Hogfather

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Iso-Britannian X-Factor
« Vastaus #51 : 02.12.2009 17:09:46 »
Ollyn, Danylin ja Joen itse haluaisin finaaliin.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Jolanne

  • Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 10064
  • Karma: +13/-23
    • Profiili
Vs: Iso-Britannian X-Factor
« Vastaus #52 : 06.12.2009 10:27:10 »
Olly - Can you feel it: Oho, menipäs nuotin vierestä ajoittain. Olly alkaa murtua vihdoinkin. Tanssijat oli hyviä, Olly oli ok. Olly olis voinu vetää jotain moonwalkia, se olis ollu just niin kornia ku koko esitys. Esityksestä puuttui energia.

Joe - Shes out of my life: Biisi todella mitäänsanomaton, mut aika vaikea ja hyvin veti!! Louis petaili jo levysoppariakin.. Mut mikä Joessa on hienoa, ni ei oo vadelmamehu kilahtanu päähän vaikka tuomareiden arvioit on joka viikko vaan kiittelevämpiä ja kehuvampia..

Stacey - The way you make me feel: Must on hassua, et Stacey on monena viikkona stailattu ihan maailman vanhimman ammatin harjottajaks, vaikka Stacey ei selvästi ole sellanen ihminen. Ite en henk.koht tykkää ku joku hilluu ilman housuja mut.. No, esitys oli hyvä ja laulaminenkin vähän toista luokkaa ku yleensä.

Danyl - Man in the mirror: Olis vaatinut jonkun kunnon esityksen, ei toi lavan keskellä hilluminen tälläisessä biisissä toimi. Laulu oli kyllä ihan hiton hyvä. Toisiks paras Joen jälkeen.

Olly - We can work it out: Tää esitys on vaan jo niin nähty. Ollyn jokainen esitys on ollut tyyli tämä.

Joe - Open arms: LOISTAVAA. Toivottavasti tässä on voittaja.

Stacey - Somewhere: Mikä mekko sillä oli päällä? Jotkut verhot? Huh. Stacey on vähän liian epävarma laulaja. Voi helposti olla pudotusuhassa näiden esitysten perusteella.

Danyl - I have nothing: Miehekkäästi vedetty Whitneytä. Ja vokaalisesti tosi taidokkaasti.

Joe ja Danyl vois olla finaalissa näiden esitysten perusteella. Paha sanoa sitä kolmatta.

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Iso-Britannian X-Factor
« Vastaus #53 : 06.12.2009 17:51:05 »
Omat arvioni:

Olly - Olly on esiintyjänä omalaatuinen ja erilainen. Ollyssa parasta on myös sellainen luonnellisuus, persoonallisuus ja iloisuus. Laulullisesti toinen laulu oli parempi ku eka, jossa varsinki säkeistöissä ääni ei kuulunut kunnolla. Mun mielestä Olly ansaitsis paikkansa finaalissa ihan jo sen perusteella, että on ollut uskollinen tyylilleen. Laulullisesti Ollyn paras anti on mulle henkilökohtaisesti ollut silloin, kun oli pudotusuhassa - se veto edelleen aivan mieletön.

Joe - Kaksi balladia on mun mielestä jo vähän tylsää, mutta Joe ei ole nopeiden biisien tyyppi. Ensimmäiseen biisiin eläytyi mun mielestä paremmin. Open arms oli myös taidokkaasti laulettu, mutta se jokin siitä puuttu mun mielestä. Laulullisesti Joe on porukan kaikkein paras ja Joen ääni on mielettömän ainutlaatuinen, mutta esiintyjänä kaipaisin edelleen viä sitä jotain. Finaalissa kuitenkin ehdottomasti - ja jopa voittaja!

Stacey - Eka veto oli tosi teennäinen, epäaito ja aika huonosti laulettu. Toinen sen sijaan oli mun mielestä aivan loppua lukuun ottamatta mieletön ja kierroksen paras esitys. Aivan lopussa näkyi se, että Stacey ei ole niin vahva laulaja kuin Joe tai Danyl. Stacey on mun mielestä liian epävarma vielä kaikin puolin ja tästä syystä kuitenkin pudottaisin Staceyn kisasta, vaikka tää toinen veto oli musta mieletön.

Danyl - Eka veto oli mun mielestä sen kierroksen paras kokonaisuudessaan - muhun ainakin iski Danylin luonnollinen esiintyminen ja se ääni, joka vain toimii. Toinen biisi ois kaipaillut niitä korkeita huippukohtia, ni olis ollut kierroksen paras. Nyt jäi aavistus uupumaan, vaikka hyvin sen lauloikin.

Näiden esitysten perusteella finaalissa ois Danyl, Joe ja Olly.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Jolanne

  • Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 10064
  • Karma: +13/-23
    • Profiili
Vs: Iso-Britannian X-Factor
« Vastaus #54 : 07.12.2009 08:08:30 »
Olly, Joe ja Stacey jatkavat finaaliin. Danyl tippui. Mielestäni ei mikään huono finaalikolmikko, vaikkakin Stacey on Ollya ja Joea huomattavasti heikompi laulaja.

Aelether

  • Pississtanian ikimuistoinen vainooja
  • i
  • *
  • Viestejä: 11045
  • Karma: +16/-12
    • Profiili
Vs: Iso-Britannian X-Factor
« Vastaus #55 : 08.12.2009 10:46:45 »
Vähän yllättävä pudotus. Olisin luullut että joko Olly tai Stacey lähtee.

Susan says don't get afraid, get angry
Terry Pratchett: Hogfather

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Iso-Britannian X-Factor
« Vastaus #56 : 08.12.2009 11:34:42 »
Minäkin olin hitusen yllättynyt, mutta toisaalta taas en. Danyl tosin olisi laulutaitojensa puolesta ansainnut ehdottomasti finaalipaikan. Mutta tykkään kyllä kaikista finalisteista, joten ihan kiva finaali tulossa. Voittajaa on turha spekuloida viä tässä vaiheessa. Ollylla on varmasti faneja, mutta toisaalta Joe ja Stacey on ainoot, jotka ei oo missään vaihees ollu lähdössä. Tästä vois vetää sen johtopäätöksen, että Joe voittaa.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Aelether

  • Pississtanian ikimuistoinen vainooja
  • i
  • *
  • Viestejä: 11045
  • Karma: +16/-12
    • Profiili
Vs: Iso-Britannian X-Factor
« Vastaus #57 : 13.12.2009 09:27:03 »
JES! Juuri oikea finaalikaksikko!

Susan says don't get afraid, get angry
Terry Pratchett: Hogfather

Jolanne

  • Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 10064
  • Karma: +13/-23
    • Profiili
Vs: Iso-Britannian X-Factor
« Vastaus #58 : 13.12.2009 09:58:02 »
JOE <3 Ja Olly ei paha. Mielestäni kaksi kilpailun parasta laulajaa on finaalissa.

Se Ollyn ja Robbien yhteisesitys oli vähän kiusallinen ku Robbie oli ihan pihalla et missä tässä nyt mennään :D
« Viimeksi muokattu: 13.12.2009 10:09:15 kirjoittanut Jolanne »

Aelether

  • Pississtanian ikimuistoinen vainooja
  • i
  • *
  • Viestejä: 11045
  • Karma: +16/-12
    • Profiili
Vs: Iso-Britannian X-Factor
« Vastaus #59 : 13.12.2009 10:09:00 »
Hee hee, George Michael näyttää nykyään ihan keski-ikäiseltä vakuutusmyyjältä  ;D
Susan says don't get afraid, get angry
Terry Pratchett: Hogfather

Jolanne

  • Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 10064
  • Karma: +13/-23
    • Profiili
Vs: Iso-Britannian X-Factor
« Vastaus #60 : 13.12.2009 10:12:10 »
Hee hee, George Michael näyttää nykyään ihan keski-ikäiseltä vakuutusmyyjältä  ;D


Ajattelin kans et se näytti ihan joltain toimistopampulta :D

Jolanne

  • Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 10064
  • Karma: +13/-23
    • Profiili
Vs: Iso-Britannian X-Factor
« Vastaus #61 : 14.12.2009 09:41:22 »
AND THE WINNER IS....




JOE!!! <3



capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Iso-Britannian X-Factor
« Vastaus #62 : 14.12.2009 11:43:34 »
Mä tulin tänne spoilaan itteni, ku en oo kerenny jaksoi kattoo! Mutta ei kyllä yllättänyt yhtään! HYVÄÄÄ JOEEE!!! <3
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Jolanne

  • Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 10064
  • Karma: +13/-23
    • Profiili
Vs: Iso-Britannian X-Factor
« Vastaus #63 : 14.12.2009 11:45:37 »
Mä tulin tänne spoilaan itteni, ku en oo kerenny jaksoi kattoo! Mutta ei kyllä yllättänyt yhtään! HYVÄÄÄ JOEEE!!! <3

SORI! Mul meni vähän yli se ku katoin tulokset ni oli pakko ihqttaa johonki :)

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Iso-Britannian X-Factor
« Vastaus #64 : 14.12.2009 11:51:12 »
Mä tulin tänne spoilaan itteni, ku en oo kerenny jaksoi kattoo! Mutta ei kyllä yllättänyt yhtään! HYVÄÄÄ JOEEE!!! <3

SORI! Mul meni vähän yli se ku katoin tulokset ni oli pakko ihqttaa johonki :)

Eiku et sää mua oo spoilannut. Ihan tarkoituksella spoilasin :) Tulemalla siis tähän thriidiin :D
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Iso-Britannian X-Factor
« Vastaus #65 : 14.12.2009 19:38:14 »
Oli kyllä just oikee finaalikaksikko ja voi vitsit että se voittajan biisi oli ku tehty Joelle! Olly oli tosi loistava kakkonen, ja aivan erityyppisenä laulajana kuin Joe tulee varmasti menestyyn myös.

Tuli kylmät väreet ku Leona Lewis laulo siin finaalissa, vitsit, että sillä naisella on ääntä!

Vähän Paul McCartney on myynyt noita levyi ja muuta (tai no ei se nyt ihan yksin oo Beatlesin biisei kirjoittanut).
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.