Kirjoittaja Aihe: Tomas Höglund ei kuitenkaan ollut ihan hirveän innostava - Jakso 1, 4.1.  (Luettu 2437 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Tomas Höglundin (39) esitys sai tähtivalmentajat sekaisin ihastuksesta. Ainakin minun oli vaikea ymmärtää heidän reaktioitaan. En kuullut (enkä myöskään nähnyt) hänessä mitään mielenkiintoista. Se laulu ei vain kuulostanut hyvältä. Muutenkin vaikea kuvitella Tomasta suosikkiartistina. Tomas siis jatkaa kisaa Elan tiimissä.


« Viimeksi muokattu: 21.10.2017 18:41:43 kirjoittanut Etsku-Etana »

ville

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 724
  • Karma: +4/-5
    • Profiili
Täysin eri mieltä.  :P Tuo tyyppi menee tosi pitkälle. Saa nähdä pilaako Elastinen hänen mahdollisuutensa laittamalla hänet hoilaamaan jotain soul-skeidaa, mikä koitui Lauri Mikkolan kohtaloksi viime kaudella.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Olipas teatraalinen esitys. En vielä niin kauheasti innostunut, koska en kuullut hänessä radioääntä toistaiseksi. Haluan kuulla häneltä sellaisen laulun ja esityksen, jossa ei ole mukana niin paljon tunnetta.

Hyvä hän tietysti oli mutta onko kaupallinen?

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
En pitänyt Tomasin kaksintaisteluesityksestäkään. Liian imelää siirappia mun makuuni.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Mua ärsyttää aina kun Tomas pääsee jatkoon. :-\ Taitaa olla tuotannolla sattunut iso kämmi, kun Tomas on päässyt näin pitkälle. Hänessä kun ei ole oikein poptähden vikaa.