Kirjoittaja Aihe: 1. Live-lähetys - 15.3.  (Luettu 8975 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: 1. Live-lähetys - 15.3.
« Vastaus #25 : 16.03.2013 12:17:24 »
Laurin ja Miken tiimeistä meni jatkoon ne, jotka jatkoon halusinkin. Lucakaan ei ollut huono, mutta pidin kahdesta muusta enemmän. Laurin tiimissä oli oikeastaan se ja sama kumpi menee jatkoon Marija vai Dennis, koska en välittänyt oikein kummastakaan. Ajattelin, että Dennisillä voisi olla vähän enemmän potentiaalia vielä kehittyä. Marijan äänestä en vain välittänyt missään vaiheessa kisaa.

Paulan tiimistä Antti ehdoton suosikkini koko kisan voittajaksi, joten odotetusti jatkoon, ja ehkä jossain määrin tykkäsin enemmän Tonin esiintymisestä, ja biisistä. Oli pirteämpi, mutta toisaalta Oskukin oli ihan jees, joten ei haittaa vaikka jatkaa. Laurasta pidin paljon enemmän kuin Niinasta. En tiedä, olinko ainoa, mutta mua jossain määrin häiritsi suunnattomasti Niinan englannin lausuminen, biisi kuulosti paljon tönkömmältä sen takia. Koska ne kohdat, joissa Niina ei varsinaisesti lausunut vaan lauloi vaan, niin ne kuulosti omaan korvaani hyvältä. Inga oli noista ehdottomasti paras.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: 1. Live-lähetys - 15.3.
« Vastaus #26 : 16.03.2013 16:23:29 »
Katsoin jakson tänään, koska en ollut eilen kotona.

Harmittää vähän Lauran putoaminen. Hän ei kyllä ollut tällä kertaa parhaimmillaan. Aika vaisun kuuloista. Oli ilmeisesti ollut kipeänäkin. Antti oli tosi hyvä. Mieletön kasaribiisi, yksi lemppareistani.

Garysta pidin edelleen. Dennis oli tuhottoman tylsä. Ärsyttää yhä, et pääsi kaksintaisteluista liveihin ja on jatkossa vieläkin. Inga ei myöskään ollut mun mielestä parhaimmillaan. Jokin siinä ärsytti.
Caprin kanssa oon samoilla linjoilla Marijan suhteen. Niina kuulosti hyvältä, mut hetkittäin mua ärsytti tätäkin esitystä katsellessa. Korkeammat kohdat ehkä eivät olleet niin onnistuneita?

Eve taisi olla kolmas suosikkini. Hyvä biisivalinta.

Ai niin! Toni oli ihan jees. Yllätti taas. Mut harmi ettei riittänyt jatkoon...
« Viimeksi muokattu: 16.03.2013 16:48:57 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

McKenzie

  • kadonneen mielenrauhan metsästäjä
  • i
  • *
  • Viestejä: 3358
  • Karma: +5/-2
  • Queen of fucking everything O:-)
    • Profiili
Vs: 1. Live-lähetys - 15.3.
« Vastaus #27 : 16.03.2013 17:05:21 »
Antti ja Jone olivat oikeastaan ainoat, joiden toivoin ehdottomasti pääsevät jatkoon. Inga on taitava, mutta jotenkin hän jättää kylmäksi - vähän sama fiilis tulee kuin Saara Aallosta viime vuonna. Lauralla oli ihan väärä biisivalinta, ja Oskun biisi oli ihan liian iskelmää minun makuuni. Laurin joukkue taas... no comments there. Koko jakso oli hienoinen pettymys.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience. - Mark Twain -

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: 1. Live-lähetys - 15.3.
« Vastaus #28 : 16.03.2013 21:03:09 »
Mä olin livelähetyksessä paikalla.  :) Fiiliksiä:

Kiitos hienosta raportista!


poppari

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 410
  • Karma: +2/-0
    • Profiili
Vs: 1. Live-lähetys - 15.3.
« Vastaus #29 : 17.03.2013 10:40:06 »
Inga ei kyllä toiminut minulle yhtään. Biisistä tehtiin tällainen lounge-versio, jossa intensiteetti ja herkkyys kokonaan. Lisäksi Ingan pitäisi vähän harjoitella hengitystekniikkaa. Kuulosti hirveältä ne sisäänhengitykset jokaisessa välissä.

Eve Hotti on tähän mennessä mun suosikki, mitä näitä nyt katellut Ruutu.fiistä.

Kokonaisuudessaan ei oikein innosta nämä finalistit läheskään niin paljon kuin viime vuonna. Vaikea mitään potentiaalia nähdä. Ja taas kerran joku Antti kallio.. mulle riitti ensimmäiset 10 sekunttia esityksestä. Haha :)

kukkanen

  • Koelaulaja
  • Viestejä: 20
  • Karma: +0/-2
    • Profiili
Vs: 1. Live-lähetys - 15.3.
« Vastaus #30 : 12.04.2013 18:49:06 »
Pitää vähän muistella...ööh...

Olen jatkoon menijöistä muuten samaa mieltä, mutta olisin halunnut nähdä vielä Toni Savolaisen. Ja U2:n One on paljon parempi kuin Ingan. Lisäksi Maya Paakkari olisi kyllä ollut minulle mieluinen jatkaja kaksintaisteluista, harmi että jäi sinne. Christian ei ehkä niin voimakkaasti innosta vaikka alan tykätä hänestäkin.