Kirjoittaja Aihe: American Idol 2010 Amerikan tahtiin  (Luettu 36905 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Tigalily

  • Lannistumaton Idols-kultacucumber
  • i
  • *
  • Viestejä: 1016
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: American Idol 2010 Amerikan tahtiin
« Vastaus #50 : 26.02.2010 18:53:46 »
TOP12 Pojat

Todrick Hall: Aika outo versio Kelly Clarksonin Since You Been Gonesta. Ehkä liiankin oudon, mutta tekipähän biisistä omansa. Epäpuhtauksia riitti ja paljon, mutta lienee jatkossa silti.

Aaron Kelly: Rascal Flattsia. Säkkäri oli hyvä, mutta kertsin korkeat sävelet olivat tosi väkinäisiä. Tais olla vaan niin hermona ettei paremmin sujunut. Lienee silti jatkossa.

Jermaine Sellers: Etukäteen mun suosikki mutta saas nähdä. Get Here on ihana biisi ja alkoi ainakin tosi nätisti. Kaameeta kiljuntaa lopussa, mutta ihan lopun pehmeet äänet oli ihania. Laittaisin ehkä tippumaan...

Tim Urban: Apologize...en olis valinnut tätä biisiä. Matalat sävelet toimii, mutta falsetti ei YHTÄÄN toiminut. Todellakin tippumassa tähän mennessä..

Joe Muñoz: Jason Mrazin You And I Both. Alku nättiä, jatkuu nättinä, mutta ei tääkään vielä liikaa säväyttäny vaikka nätti olikin. Ei jää mieleen ikävä kyllä.

Tyler Grady: American Woman. Kiva versio vaikka alku vähän tylsä olikin. Huudot ei ollu hyviä eikä korkeet äänet toiminu. Esiintyhän se hyvin muuten. Menee varmaan jatkoon silti.

Lee Dewyze: Tää on ennakkoon mun suosikkeja myös. Saas nähdä. Snow Patrolin Chasing Cars sopii tälle kyllä miehelle hyvin. Vähän epäpuhtauksia mutta mua ei jostain syystä häirinnyt yhtään. Tykkään tän äänen väristä tosi paljon! Toivottavasti pääsee jatkoon.

John Park: Valitsi tosi "vanhan" biisin. God Bless The Child. Tän matalat äänet on ihania eivätkä korkeetkaan yhtään huonoja. Oon tän fani, mutta biisivalinta olis voinu olla parempi.

Michael Lynche: Aika yllättävä biisivalinta toi Maroon 5:n This Love, mutta ei tää huono silti ollut pienistä epäpuhtauksista huolimatta. Toivottavasti pääsee jatkoon.

Alex Lambert: James Morrisonin Wonderful World. Alku kuulosi huonohkolta karaokelta, mutta korkeelle kun pääs, oli oikein hyvä. Ihan sama tippuuko vai ei.

Casey James: Bryan Adamsin Heaven. Tämän pojan äänenväristä tykkään ihan TOSI paljon vaikka biisivalinta ei ollu ihan paras mahdollinen mun mielestä. Ehdottomasti jatkossa.

Andrew Garcia: Sugar We're Going Down...kyllähän tää jatkossa on mutta mun mielestä ei paras biisivalinta tälläkään. Ei muuta.

Tytöt oli paljon parempia kuin pojat kokonaisuutena.

Veikkaan että Jermaine Sellers, Tim Urban, Tyler Grady ja ikävä kyllä Joe Muñoz ovat putoamisuhan alla.
Happiness is in the journey, - not at the end of the road.

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: American Idol 2010 Amerikan tahtiin
« Vastaus #51 : 28.02.2010 14:15:37 »
Itse olin vähän pettynyt kumpaankin ekaan semifinaaliin. Ja lopputulokseenkin osittain :D Mutta näillä mennään.

Paige Miles: All Right Now on hyvä biisi ja Paige hyvä laulaja, mutta en olisi välttämättä tuota biisiä odottanut, mutta...ei sittenkään juurikaan muttia. Toivottavasti Amerikan kansa on mun kanssa samaa mieltä tästä. She's a keeper.
En tykännyt oikein biisistä, ja siksi en päässyt oikein sinuiksi Paigenkaan kanssa. Osashan hän kuitenkin laulaa.

Ashley Rodriguez: Tää on yks mun suosikeista ennakkoon. Leona Lewisin Happy. Eihän tämä Leona Lewis ollut ja jossain kohtaa kuulostaa inasen alavireiseltäkin, mutta ei silti ihan paha. En tykänny matalista äänistä ihan liikaa.

Mä en tykännyt tästä oikeastaan yhtään.

Janell Wheeler: Heartin What About Love voi hyvin sopia tän äänelle. Vähän epävireisyyttä...tai siis epätarkkuuksia. Oon vähän nyt pettynyt, koska ääni toimis kuitenkin.

Janellista ja Janellin äänestä tykkäsin etukäteen tosi paljon, ja kyllä mä tästäkin ihan pidin, vaikka ei tää ollu kovin hyvä esitys.

Lilly Scott: Beatlesin Fixing A Hole. Hienoa, että valitsi vähemmän tunnetun Beatles-biisin. Rentoa meininkiä, ihan jees vaikkei ihan mun lemppari ookkaan.

Mä tykkään Lillyn äänestä, ja erikoisesta tyylistä ja oudoista valinnoista. Tykkäsin.

Katelyn Epperly: Oh Darling on mun mielestä hyvä biisivalinta tälle tytölle. Tosi vähän epätarkkuuksia. Mä itseasiassa tykkäsin tästä jollain oudolla tavalla.

Mä tykkäsin tästä paljon enemmän kuin odotin etukäteen. Nousi mun listoilla ylöspäin.

Haeley Vaughn: I Wanna Hold Your Hand...alku oli tosi tukkosta...tai siis kamalaa jopa, mutta kun bändi tuli mukaan, tämä oli ihan kiva. En kuitenkaan riemusta kilju.

Mua häiritsee hänessä ässävika ja sit muutenkin tässä oli kaikenlaisia puutteita. Ei hyvä, vaikka tässä tytössä jotain kivaa onkin.

Laecey Brown: Fleetwood Maci ja Landslide. Tästä en iha hirveesti tykkää. Okei, täähän nyt tän biisin perusteella on aika country-tyttö, mutta en todellakaan lämmennyt tälle.

Olin hirveän pettynyt tämän esityksen jälkeen. Odotan jotain tosi hyvää sen perusteella, miten hyvin lauloi Hollywoodissa, mutta tää oli tosi pliisu.

Michelle Delamor: Fallin'...aika loppuunsoitettu biisi josta on vaikee tehdä omansa. Sovitukselle oli sentään onneksi tehty edes jotain, ja erinomaisen hyvin tuo laulo!

Tämä lauloi tosi hyvin, mutta valitettavasti ei sykähdyttänyt sitten yhtään!

Didi Benami: The Way I Am on varmaan suomalaisille vähän tuntemattomampi biisi. Itse satun omistamaan levyn, ja pienistä alavireisyyksistä huolimatta tykkäsin. Didin näkönen biisi. Harmitus vaan sen viimesen sävelen alavireisyys.

En tunnistanut biisiä, mutta tässä oli jo tunnetta ja pidin tästä.

Siobhan Magnus: Chris Isaakin Wicked Game. Tuntuu vähän turvalliselta valinnalta ja nyt pitää sanoa, että stailaajat menivät metsään tässä. Hyvä esitys, ei siinä mitään.

Mä tykkään Siobhanista tosi paljon. Noussut aikalailla kärkisijoille mun listoilla. Ehkä jotain räväkkyyttä olisin kaivannut, vaikka pidinkin tästä.

Crystal Bowersox: Hand In My Pocket oli vähän tylsä valinta, mutta huuliharppusoolon jälkeen on todella vaikeeta lähteä laulamaan kertsiä korkeelta! Tykkäsin biisivalinnasta huolimatta.

Tykkäsin, ja tykkään Crystalista muutenkin, mutta tosiaan tähän formaattiin hän ei vain millään sovi.

Katie Stevens: Feeling Good on hyvä biisi, mutta näissä kisoissa "aika" loppuunkäytetty. Hieno ääni ja esitys vaikka epäpuhtauksia onkin.

Äh. Tämä oli ok.

Putoustoive: Laecey Brown ja Janell Wheeler...tai joku muu. Oon kuitenkin aika varma tosta Laeceysta. :( Lisäksi Lilly Scott varmaan jakaa vähän mielipiteitä. Kokonaisuutena todettakoon kuitenkin, että kovatasoisin tyttöjen TOP12 aikoihin...viime vuoteen toki ei voi oikein verrata.

Odotin ehkä liikoja tältä jaksolta, koska oikein kukaan ei sytyttänyt. Mutta myönnetään, että kukaan ei myöskään laulanut tosi penkin alle, koska oli vaikea sanoa, että kenen olisin halunnut lähtevän. Olisin ehkä pudottanut Michellen, koska hän ei sytytä mitenkään artistina, eikä vaikuta muutenkaan mielenkiintoiselta. Olin pettynyt vähän, että Janell lähti, mutta toisaalta ehkä oikeutetusti. Ashley ei ollut hyvä ja valitsi väärän biisin. Putosi sen takia. Olin iloinen, että Lacey jäi.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: American Idol 2010 Amerikan tahtiin
« Vastaus #52 : 28.02.2010 14:19:27 »
Pojat olivat huomattavasti huonompia, joten en jaksa edes arvostella erikseen. Joe ei ehkä pudonnut ihan oikeutetusti, koska Tim sai jäädä (comoon!), mutta Tyler tippui kyllä ihan oikeutetusti. Vaikka hänestä pidinkin, ni liika on liikaa. Casey ja Lee olivat ehdottomasti parhaat tässä jaksossa, ja muista okei oli Aaron, Michael ja Andrew. Näitten lisäksi laittaisin vielä finaaliin Alexin, koska siinä oli jotain mielenkiintoista. Tosin jos hermoilee yhtä paljon ens kerralla, ni tippuu.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: American Idol 2010 Amerikan tahtiin
« Vastaus #53 : 28.02.2010 21:52:42 »
Mua muuten ärsyttää ku tuomarit antaa kilpailijoille niin epätasaista palautetta. Toisille sanotaan, että biisi oli liian mahtipontinen ja sit toiselle että liian rauhallinen. Mikään ei kelpaa. Sit vaaditaan, et "need to be more original" mut ei kelpaa orginaalit biisit tähän kisaan ja toisekseen kehutaan jotakuta, joka muka osaa tehdä biisistä omannäköisensä, vaikka tod.näk. se on vain valkannu jonkun jo aiemmin coveroiman vähän tuntemattoman version, jota se kopioi.

Ai ni ja Simon on loistavan kärkäs tällä kaudella. Brutaalia palautetta. Taitaa tosiaan olla vika kausi?
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Tigalily

  • Lannistumaton Idols-kultacucumber
  • i
  • *
  • Viestejä: 1016
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: American Idol 2010 Amerikan tahtiin
« Vastaus #54 : 03.03.2010 22:30:46 »
TOP10-pojat

Big-Mike eli siis Michael Lynche: Oijoi! It's A Man's World ja niiiiiiin paljon parempi kuin viime viikolla. Big-Mike on edelleen yks mun ehdottomista suosikeista.

John Park: Toivon niin paljon että tää on parempi kuin viime viikolla... John Mayerin Gravity, ja tykkään kyllä tästäkin enemmän kuin viime viikolla. Ei välttämättä vieläkään parasta John Parkkia. Saisi nyt silti päästä jatkoon.

Casey James: Gavin DeGrawn I Don't Wanna Be. Siistiä ainakin ottaa sähkäri mukaan geimeihin. Kyllä tää nyt edellisen peittos mun mielestä vaikka "pelkkä" laulukilpailu. Raspimman äänen kanssa olis kyllä vielä parempi.

Alex Lambert:...ja John Legend, eli artisti josta meikämandoliini tykkää niinku ihan kybällä. Hassun kuulosta ilman pianoa, mutta pojat ovat kyllä petranneet tähän mennessä ja tämänkin jälkeen. Mennee tiukaks. Tykkäsin takatukasta huolimatta.

Todrick Hall: Tyyppinä en tykkää tästä juurikaan, mutta saas nähdä mitä Tina Turnerin biisille käy. What's Love's Got To Do With Itistä aika slovariversio pehmeestä versiosta huolimatta tässä oli kyllä niin paljon epäpuhtauksia etten voinut tykätä yhtä paljon kuin edellisistä.

Jermaine Sellers: Vetää Marvin Gayen What's Going Onin ja tykkäsin paljon enimmäkseen paljon enemmän kuin viime viikolla. Korkeimmat äänet menivät taas kiljumiseksi, mutta ei vaan riittäny mulle.

Andrew Garcia: James Morrisonin You Give Me Somethingin. Biisistä tykkään ja esityksestä JA äänenkäytöstä ja vielä siitäkin, että oli vaihteeks taas ilman kitaraa. Epäpuhtauksista huolimatta siis. Ei illan paras, mutta  ei oo tippumassakaan.

Aaron Kelly: Temptationsin My Girl. Huomattavasti itsevarmempaa menoa kuin viime viikolla. Korkeimmat äänet oli aika...no, väkisin punnattuja ja falsetti mun korvaan epävireinen. Eikä tää ihan 16-vuotiaan biisivalintakaan oo. En vaan lämmenny tälle vaikka olikin paljon parempi kuin viimeks.

Tim Urban: (VFTW:n valinta btw...) Ihan tuntematon biisi mulle, mikä tavallaan voi olla hyvä koska ei ole mihin verrata. En mä silti Timistä tykkää tälläkään viikolla vaikka parempi onkin kuin viimeksi.

Lee Dewyze: Tykkään tän jätkän äänestä enkä ees jaksa välittää pienistä epäpuhtauksista. FINAALIIN!!

Lee ja Mike ovat ainoita jotka EIVÄT SAA tippua. Muista ei oo niin paljoo väliä. No okei, John Park sais jäädä myös, ja hypetyksen takia Andrew Garcia tuskin tippuu.

Laittaisin putoamaan Todrick Hallin ja Tim Urbanin, mutta koska Urban tuskin VFTW:n takia tippuu, Jermaine Sellersin sitten sen sijaan...ja pelkään vähän John Parkin puolesta. :(
Happiness is in the journey, - not at the end of the road.

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: American Idol 2010 Amerikan tahtiin
« Vastaus #55 : 03.03.2010 23:49:00 »
Aikas lailla samoilla linjoilla (jälleen kerran) Tigan kanssa.

Mulla on myös melkein samat suosikit. Lee, Alex ja Mike on ne, jotka haluan ehdottomasti nähdä finaalissa. Leen ääni on mielettömän hyvä, enkä tosiaan välitä mistään epäpuhtauksista. Alexin äänestä tykkään myös paljon, ja näen hänessä valtavasti potentiaalia. Mike paransi valtavan paljon tässä jaksossa, ja ansaitsi takaisin kärkipaikkansa mun silmissä. Casey on sit neljäs suosikkini, koska hänessäkin on potentiaalia, osaa soittaa upeesti sähkökitaraa (olin ihan vau!) ja sitten toisekseen häntä on miellyttävä katsella. Ääni ei ole ihan niin vakuuttava kuin kolmella muulla suosikillani. Tasaisen ok, mutta saisi olla jotain ekstraa.

Seuraavana tulee Andrew, joka ei ollut mun mielestä niin huono kuin tuomarit koko ajan sanoo, ja näen hänessä myös potentiaalia vaikka mihin. Saisi hitusen kyllä tsempata. Ja kuudennesta sijasta kamppailee mun silmissä tiukimmin nuori Aaron, joka laulaa hyvin, ja oli paljon rennompi nyt. Vähän ehkä turnoff-biisi, mutta ihan kelpo pläjäys jo toistamiseen.

Pudottaisin välittömästi Todrick Hallin. En siedä tyyppiä, ja en antaisi kahden pettymyksen jälkeen enää yhtään mahdollisuutta. Toisena pudottaisin valitettavasti molemmilla kerroilla vähän liian vaisusti ja vanhanaikaisesti ja kikkailevasti esiintyneen Jermainen. Jermainen voisin toki viä pitääkin, jos osais muuttaa vähän laulutapaansa. Mutta koska Tim tuskin vielä lähtee, koska on tosiaan VFTW:n suosikki, ja paransi hitusen mun mielestä myös tällä toisella viikolla (plus on miellyttävä persoona), niin sit Jermaine. Tai John Park, josta en oikein saa irti mitään tunnetta. Laulaa hän kyllä osaa.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Tigalily

  • Lannistumaton Idols-kultacucumber
  • i
  • *
  • Viestejä: 1016
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: American Idol 2010 Amerikan tahtiin
« Vastaus #56 : 04.03.2010 15:16:18 »
TOP10 Tytöt

Crystal Bowersox: CCR:n As Long As I Can See The Light, joka on aika kiva biisinä. Varmaan toimii, mutta saas nähdä. Ja toimiihan tämä. Meni kylmät väreet niiden korkeiden sävelten kohdalla ja matalat toimivat myös ...toki pehmeämmin kuin korkeat. Menee varmasti jatkoon. Hemmetinmoisen avauksen veti tälle showlle.

Haeley Vaughn: Miley Cyruksen The Climb. Ja tuo ässävika kyllä häiritsee. Kuulostaa siltä että tytöllä olisi pari kieliläväri. Parempi kuin viime viikolla mutta olihan tässä aika paljon epävireisyyttä mukana. Tää on toinen niistä selkeistä country-tytöistä. Läpilaulettua, mutta tunnetta ei välittynyt niin tippaakaan. Ja tämä on Vote For The Worstin valinta, eli epäilen että menee jatkoon vaikken itse niin toivokaan.

Laecey Brown: Kiss Me sopii alusta lähtien Laeceylle huomattavasti paremmin kuin se viime viikon Landslide. Iloisempaa esiintymistä toki, mutta aika läpilaulettua. Epäpuhtauksiakin tässä silti riitti, eli en tykänny. Ehkä näille toisen ja kolmannen paikan tytöille vähän paskamaista esiintyä heti Crystal Bowersoxin jälkeen...

Katie Stevens: Oih, Corinne Bailey Raeta! Put Your Records On ei tosin oo mikään helpoin biisi laulettavaksi. Tällä tytöllä on niin iso ääni että meni vähän hukkaan tässä. Lopun C-osa ja viimenen kertsi oli hyvää laulamista, mutta tylsää tämäkin vähän oli. Ja vähän läpilaulettua. :(

Didi Benami: Bill Whithersin Lean On Me...vähän tylsä biisi, mutta antaa paljon tilaa improvisoinnille. Alun matalat olivat aika kamalia, mutta kun pääsi kertsiin niin jopas parani. Vähän taas epäpuhtauksia. Ei ollu tarpeeksi syvä ääni tosin tähän biisiin mun makuuni.

Michelle Delamor:...vetää Creedin With Arms Wide Openin joka on I-HA-NA biisi. Saa nähdä millasen sovituksen vetää. Tää meni siihen parempaan kastiin Crystal Bowersoxin kanssa. Tää oli vähän näkymätön viimeks...ja Hollywoodissakin. Korkeet äänet eivät toimineet, eikä välttämättä revitellyt tarpeeksi. Mutta versiosta tykkäsin ja toivon että pääsee jatkoon.

Lilly Scott: Sam Cooken A Change Is Gonna Come on MAHTAVA BIISI. Lilly oli oma itsensä, mutta tää oli vähän väkisin vedettyä...ja biisi on mulle muutenkin sellanen, että siitä on vaan yksi oikea versio. Vähän epäpuhtauksiakin, mutta tää oli silti aitoa.

Katelyn Epperly: Coldplayn The Scientist, ja pianon kanssa, mikä teki biisistä vielä intiimimmän. Vähän matalissa sävelissä epäpuhtauksia, mutta kyllä tää tähän mennessä kosketti mua eniten. Tykkäsin ihan älyttömästi ja yllätyin siitä itekkin.

Paige Miles: Kelly Clarksonin Walk Away. Falsetti ei ihan toiminu, mutta muuten biisi toimi Paigelle oikein hyvin. Tykkäsin ainakin ihan tarpeeksi. Ja varsinkin loppujutuista.

Siobhan Magnus: Think! Katotaan mitä tyttö tälle tekee. Ajoittain oikein erinomaistakin, mutta ajoittain ihan tosi kakkoja säveliä. Mä en silti lämmenny ihan täysillä, mutta mennee kevyesti jatkoon. Vaikka sitten sen yhden sävelen ansiosta.

Tippumassa Didi Benami ja Laecey Brown...mutta oon onnellinen jos Haeley Vaughn ottaa jommankumman paikan. Okei, on Katie Stevenskin ehkä vaarassa. Ja Michelle Delamor niin paljon kun hänestä tällä kertaa tykkäsinkin.
Happiness is in the journey, - not at the end of the road.

Tigalily

  • Lannistumaton Idols-kultacucumber
  • i
  • *
  • Viestejä: 1016
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: American Idol 2010 Amerikan tahtiin
« Vastaus #57 : 05.03.2010 11:50:23 »
Pojista tippuivat John Park, jonka pelkäsinkin tippuvan (...Todrick sitävastoin pysyi kisassa, mikä on kakkis juttu) ja Jermaine Sellers, jonka pitikin tippua. Veikkaan että jos Tim Urban parantaa samaan malliin ensi viikolla, VFTW vaihtaa miehensä Todrickiksi...

Tytöistä tippuivat Michelle Delamor, mikä ei hirveä yllätys ollut vaikka olisinkin toivonut Didin tippuvan mielummin. Michelle veti kyllä nyt paremmin kuin kisassa. Toinen tippuja oli VFTW:n valinta, eli Haeley Vaughn vaikka Laecey olisi melkein yhtä helposti lähteä. VFTW:n uusi tyttö lienee Laecey tai Didi.
Happiness is in the journey, - not at the end of the road.

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: American Idol 2010 Amerikan tahtiin
« Vastaus #58 : 05.03.2010 14:17:48 »
Mun makuun pudotukset meni John Parkia lukuun ottamatta just perfecto. Eli olisin pudottanut samat. Mitä iekuttia se Todrick viä siä pysyy?! Huoh. Timkin on parempi.

Naisten esitykset ei ollut mun makuun ihan niin vakuuttavia. Crystal, Lily, Katelyn ja Siobhan oli ainoita, joista todella pidin. Nämä neljä haluan myös nähdä finalissa. Näitten lisäksi ottaisin finaaliin Katien, joka osaa laulaa tosi hyvin, ja jonka äänensävystä pidän ja sit se kuudes paikka on vähän vaikeempi. Tykkään Didistä, mutta ei ole onnistunut kummallakaan kerralla oikein hyvin. Paigen ääntä ne kehuu kovasti, ja osaahan se laulaa, mutta ei ole innostanut mua. Lacey taas on jotenkin tylsä, vaikka tykkään senki äänestä. Ehkä mieluiten noista ottaisin kuitenkin Didin.

Michellen esityksestä en muuten tykännyt yhtään, vaikka Tiga kovasti kehui. Jotenkin Michellen ääni oli mun makuun tosi ikävän kuuloinen (siis äänensävy jotenki semmoinen lässyttävä). Hayley taas oli Haley. En ihmettele, että tippu.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: American Idol 2010 Amerikan tahtiin
« Vastaus #59 : 10.03.2010 19:25:44 »
Tytöt TOP 8:

Olipas kokonaisuudessaan vanhoja ja hitaita biisejä. Mutta suurin osa lauloi ihan kivasti.

Katie - Harmittaa tän tytön puolesta, ku hän selvästi osaa laulaa, ja hällä on hyvä ääni. Tää Kellyn biisi ei kuitenkaan soinu ihan niin hyvin ku olis voinu. Oli pientä epävarmuutta, ja lisäksi se jokin puuttuu hältä. Melkein jättäisin hänet rannalle tässä vaiheessa. Toisaalta haluisin nähdä, pystyisikö kehittymään vielä.

Siobhan - Yksi ehdottomista lemppareistani. Tässä tytössä on sitä jotain, mikä selvästi edeltävältä puuttuu. Tykkäsin biisivalinnasta, ja mielestäni lauloi tosi hyvin. Oli mielestäni yksi parhaista.

Lacey - Ehdottomasti Laceyn paras esitys. Tykkäsin älyttömän paljon. Nousi nyt sille tasolle, mille häntä olin odotellut. Toivottavasti pääsee jatkoon.

Didi - Didin paras esitys myös. Tuomarit hehkuttivat paljonkin (erityisesti Kara ja Simon), mutta ihan niin hyvää fiilistä en ite tästä saanut. Olisi voinut mielestäni olla vähän parempi biisi, mutta Didinkin haluaisin nähdä jatkossa, koska uskon, etä hänessä on paremmilla biisivalinnoilla vielä vaikka mihin.

Katelyn - Harmittava takaisku. Laulelua. Se on sana kuvaamaan tätä. Ei mitenkään huonosti laulanut, mutta piano ei sopinut ollenkaan esitykseen ja muutenkin tämä oli niin unohdettava.

Paige - Ensimmäistä kertaa kuulin, että hänestä voisi olla johonkin, hän osaa ihan laulaa, mutta tämä biisivalinta oli totaalisen surkea valinta. Tykkäsin hänestä lopulta kuitenkin kaikkein vähiten.

Chrystal - Pidin paljon. Mutta vaikka tykkään Chrystalista paljon, hänen äänestään, varmuudestaan ja tyylistään, niin en jotenkin haluaisi hänen voittavan tätä kisaa.

Lilly - Ihan oma ja erottuva tyylinsä, mutta jotenkin ärsyttävän samanlainen viikosta toiseen. Pidin, mutta toisaalta en erityisesti.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Tigalily

  • Lannistumaton Idols-kultacucumber
  • i
  • *
  • Viestejä: 1016
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: American Idol 2010 Amerikan tahtiin
« Vastaus #60 : 11.03.2010 04:18:48 »
TOP8 Tytöt

Katie Stevens: Breakawayn meni valitsemaan. Alku ainakin tosi alavireistä. Oikeestaan kaikki matalat osuudet menivät tosi epäpuhtaasti, mutta korkeat biisit olivat ok. Biisivalinnat ovat kyllä menossa oikeeseen suuntaan. Laittaisin tippumisuhan alle.

Siobhan Magnus: The House Of The Rising Sun on yks mun kaikkien aikojen lempparibiiseistä. Ei paras, mutta ehdottomasti parempi kuin Katie Stevens.

Lacey Brown: The Story ei oikeestaan ollutkaan hassumpi valinta Laceylle vaika tämä aika snoozefestiksi menikin. Epäpuhtauksia siellä täällä. Vaikka biisivalinta oli varmaan parempi kuin aikasempina viikkoina. Epäilen silti että Lacey saattaa olla uhassa lähteä.

Katelyn Epperly: I Feel The Earth Move vois vähän herättää tätä hommaa. Ei olis tarvinnu ite soittaa, olisin tykänny enemmän jos tyttö olis oikeesti edes jollain lailla esiintynyt ja ottanut yleisönsä. Perushyvää, mutta ei liikuttanut mua mihinkään suuntaan. Hyvä loppu.

Didi Benami: Fleetwood Mackin Rhiannon oli ennakkoon aika mielenkiintoinen biisivalinta, ja mun makuun, - vaikka Didin laulutyyli yms. ei edelleenkään oo ihan mun makuun, ehkä paras semifinaaliesitys Didiltä tähän mennessä. Loppusävelet, ne pitkät, olivat hienoja. Didi saattais olla lähtijöiden listalla...

Paige Miles: Varmaan vähän liian "vanha" biisivalinta tuo Smile. En tykkää tästä Paigen herkästä tulkinnasta. Epäpuhtauksia. Ihan hirvee veto. EIEIEIEIEIEIEI!! Jos naisella on vahva ääni, niin ei sitä saa tollasella herkistelyllä tässä vaiheessa kisaa pilata. Toisaalta...Paige on VFTW:n valinta, eli saas nähdä.

Crystal Bowersox: Mielenkiintoista että Crystal vetää Tracy Chapmania ja toki erinomaisen biisin Give Me One Reason...kuunnellaas. Ei yhtä hieno kuin viime viikkoinen, mutta ihan erilailla erinomainen. Tähän mennessä paras. Mä oon viimeistään nyt Crystal-fani! Oon silti caprin kanssa samaa mieltä siitä, että Crystal ei oo voittaja-ainesta. Tällä hetkellä laittaisin meinaan Leen voittamaan vaikka niin kovasti sanovatkin miehen voittavan tän vuonna.

Lilly Scott: Mä oon varmaan ihan sika-pinnallinen, mutta mua on Hollywoodista saakka häirinny Lillyn hiukset. Ne hapsottaa sinne tänne ja on ihan liian platinaa. Sit biisiin I Fall To Pieces. Nyt rupeaa myös rassaamaan se, että Lilly laulaa kaiken ihan samalla tavalla, ja on vetänyt aika saman tyylisiä biisejä ja biisien sovituksia. Tuskin tippuu, mutta ei Crystalin veroinen.
Happiness is in the journey, - not at the end of the road.

Tigalily

  • Lannistumaton Idols-kultacucumber
  • i
  • *
  • Viestejä: 1016
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: American Idol 2010 Amerikan tahtiin
« Vastaus #61 : 11.03.2010 09:42:59 »
Joo-o, en nukkunu viime yönä...

TOP8 Pojat:

Lee DeWyze: Lauloi aikalailla tämänhetkisen hitin, Firefliesin, ja vaikka tää ei mun mielestä paras biisivalinta ollukkaan, mä oon fani. I-HA-NA LEE! <3

Alex Lambert: laulaa Troublen, joka on biisinä sellanen josta tykkään tosi paljon... Ei liikaa vireongelmia, mutta ei tästä mulle mitään kyllä välittynytkään. Tykkään jostain jutuista tän jätkän äänenväristä, mutta häiritsee hirveesti se, ettei pojalla ole yhtään vibratoa.

Tim Urban: Hallelujah...tulihan se biisi sieltä. Poikahan petraa! VFTW:n valinnaksi yllättävän hyvä. Ihmettelen miksi eivät jo vaihda Todrickiin... Epävarman näköinenhän tuo on, mutta se ei tässä herkässä biisissä ollut niin paha kuin olisi muuten ollut. En pudottaiskaan tätä ollenkaan enää tällä viikolla. Hieman hämmentynyt olo.

Andrew Garcia: Genie in a Bottle. Mitäköhän tästä tulee. Ihan kiva, mutta ottaa päähän se, että tällä miehellä olisi Hollywoodin perusteella eväitä parempaankin. Paljon parempaan. Saattaa vaikka tippua tänään. Lopun improt ja addlibit oli toimivia ja niillä saattaa vielä pelastua.

Casey James: Keith Urbanin You’ll Think of Me. Mukavan kuulonen, vaivaton, ja oli siellä vibraton poikastakin vaikka hieman ylävireinen ajoittain olikin. Biisi oli vähän tylsä kyllä, mutta loppurevittelyt olivat hyviä. Ja kyllä tää varmaan kisassa pysyy vähintään mature-mimmien äänillä. ;)

Aaron Kelly: Laulaa Lonestarin I’m Already There, joka tyylillisesti varmaan sopiikin pojalle, muttamuttamuttamutta...kun tää kertoo isästä joka on paljon poissa kotoa lastensa ja vaimonsa luota ja tätä laulaa nyt 16- tai 17-vuotias. Nyt ei ollu niin paljon väkisin laulamista eikä näyttänyt niin epävarmalta kuin ennen.

Todrick Hall: Voi luoja...Todrick laulaa Queenia ja Somebody to Love. Yllätin itseni pitämällä biisin alusta, mutta revittelyt tää jamppa vetää vaan niiiiiin yli ettei mitään rajaa. Ja lopun revittelyn alku oli niiiiin epävireistä että ei mee mun seulasta läpi. Oli tää paljon parempaa kuin edelliset kaks miehen esitystä, mutta sanoisin että voi olla että tippuu.

Viimeisenä muttei toivottavasti vähäisimpänä Michael Lynche: Laulaa This Woman’s Workin ja alun korkeita kiekaisuja lukuunottamatta kaunista kuffaan. Tää on elävä esimerkki siitä, että biisin pitää välittyä yleisölle. Aivan mahtava!

Sanoisin että kuka tahansa seuraavista voi pudota: Aaron, Andrew, Alex ja Todrick. Viime vikkojen esitysten ja rasittavuuden takia pudottaisin aina Todrickin. Kuka tahansa noista edellisistä voi sit olla se toinen kunhan Lee, Big-Mike ja Casey jäävät kisaan.
Happiness is in the journey, - not at the end of the road.

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: American Idol 2010 Amerikan tahtiin
« Vastaus #62 : 11.03.2010 20:48:20 »
Olipas erikoinen jakso mun mielestä. Oikein kukaan ei säväyttänyt sataprosenttisesti, ja sitten yllättäen Tim olikin melkein paras kaikista. Big Mike toki loisti lopussa, mutta jotain siitäkin puuttu mun mielestä laulullisesti. Esiintyminen oli tosi hyvää.

Lee - tykkään varmaan eniten Leen äänestä. Harmittavasti valkkas tylsän biisin, ja sitten lisäksi oli vähän epäpuhtauksiakin.

Alex - tykkään Alexin persoonasta ja äänestä, mutta tänään mätti vähän joka osa-alueella. Biisi ei ollut oikein mistään kotoisin, persoona ei päässyt esiin ja äänikin kuulosti vähän vaisulta.

Tim - valitsi aivan ihanan biisin, ja lauloi sen lisäksi hyvin - ei erinomaisesti, mutta hyvin. Ja Tim näytti paremmalta kuin aiemmin.

Andrew - valitsi riskibiisin, ja epäonnistui pahasti. Eikä ole onnistunut aiemminkaan. Ihan kuin olisi kadonnut jonnekin. Vaisua.

Casey - lauloi hyvin ja näytti hyvältä (taas!) mutta biisi olisi voinut olla parempikin. Kuitenkin parempi kuin muut tähän asti (tai no Tim oli ehkä samaa tasoa.)

Aaron - mielestäni esitys oli Aaronin näköinen, ihan kelpo. Harmi vaan, että laulullisesti oli aika paljonkin parantamisen varaa.

Todrick - valitsi hyvän biisin, mutta Todrickmaisesti meni mielestäni pilaamaan sitä. Tosin tää esitys erottu kyllä joukosta. Vähän oli vireongelmia tälläkin, mutta kaiken kaikkiaan Todrickin ehdottomasti paras esitys. Haluaisin silti, että tämä jätkä lähtee kotiin. En vain jaksa kiinnostua hänestä.

Michael - Vähän vaisu biisi mun makuun, niin kuin kaikki muutkin melkein tänään. Mutta ehdottomasti illan paras esitys. Laulullisesti hyvä ja esitys parasta. Mutta silti jäin kaipaamaan tähänkin sitä jotain...

Pudottaisin Todrickin ja Andrew'n. Toivon tosiaan, että noi lähtee kotiin, mutta jos jostain syystä näin ei käy, niin sitten voisin luopua Aaronista ja Timistä (mutta olisin vähän katkera).
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: American Idol 2010 Amerikan tahtiin
« Vastaus #63 : 11.03.2010 20:55:57 »
Tai nyt kun tarkemmin mietin, niin en haluakaan luopua Timistä. On parantanut sen verran hyvin. Alex oli harmittavan vaisu tänään, joten vähän pelkään sen puolesta. Äh. Kunpa Todrick ja Andrew lähtis.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: American Idol 2010 Amerikan tahtiin
« Vastaus #64 : 12.03.2010 14:46:56 »
Top 12 on nyt selvillä. Alex, Katelyn, Lilly ja Todrick (thank god!) lähti kotiin. Vähän ehkä harmitti Alexin puolesta, ja olisin voinut ottaa Katelynin tai Lillyn mieluummin kuin Paigen, mutta toisaalta muuten olen ihan tyytyväinen top 12.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: American Idol 2010 Amerikan tahtiin
« Vastaus #65 : 13.03.2010 12:56:58 »
Ekassa finaalissa lauletaankin sitten Rolling Stonesin biisejä. Very interesting :D
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Tigalily

  • Lannistumaton Idols-kultacucumber
  • i
  • *
  • Viestejä: 1016
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: American Idol 2010 Amerikan tahtiin
« Vastaus #66 : 13.03.2010 19:08:34 »
Veikkaan että Paige jäi pitkälti VFTW:n äänillä... Pojista olisin Alexin sijaan pudottanu Andrewn, mutta todellakin pääasia että Todrickista päästiin. Kukaan muu ei herättänyt kakomisrefleksiä. Ens viikkoa odotellessa...
Happiness is in the journey, - not at the end of the road.

Jolanne

  • Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 10064
  • Karma: +13/-23
    • Profiili
Vs: American Idol 2010 Amerikan tahtiin
« Vastaus #67 : 14.03.2010 05:59:42 »
Noniin. Ens viikosta etiäpäin täytyyki aloittaa latailemaan jaksoja. Mun mielestä semifinaalien taso oli huono, vaikka koko kauden on hehkutettu että onpas tänävuonna tasokasta porukkaa. Oon kyl kieltämättä tosi pettynyt muutamin pudotuksiinkin, mutta ei auta..

Tigalily

  • Lannistumaton Idols-kultacucumber
  • i
  • *
  • Viestejä: 1016
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: American Idol 2010 Amerikan tahtiin
« Vastaus #68 : 15.03.2010 00:56:03 »
Niinpä...mutta nehän hehkuttaa aina sitä, kuinka hyvä porukka on kisaamassa. Se, onko porukka OIKEESTI hyvä, nähdään ja varsinkin kuullaan seuraavien viikkojen aikana... ;)
Happiness is in the journey, - not at the end of the road.

Tigalily

  • Lannistumaton Idols-kultacucumber
  • i
  • *
  • Viestejä: 1016
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: American Idol 2010 Amerikan tahtiin
« Vastaus #69 : 17.03.2010 12:30:10 »
TOP 12

Rolling Stones-teemasta en juurikaan lähtökohtaisesti välitä.

Michael Lynche
: Teki biisistä Miss You vähän R'n'B-tyylisemmän, mikä ehdottomasti passaa Miken äänelle. Kaikki falsettinuotit eivät osuneet ihan kohdilleen, mutta ei tätä silti voi haukkumaankaan voi ryhtyä. Mä tykkään Big-Mikestä.

Didi Benami
: Vetää biisin Play With Fire. Hidas versio, joka sopii Didille paremmin kuin raskaampi alkuperäinen versio. Biisin pitäis olla vihasempi. Naamasta se tunne välittyi muttei ihan yhtä hyvin äänestä. Vähän sekoili sanoissa jossain vaiheessa, mutta tykkäsin kyllä tästä enemmän kuin Didin edellisistä esityksistä. Viimenen sävel ei ihan onnistunut eivätkä myöskään ne ihan korkeimmat rääkymisrevittelyt olleet parhaita, mutta tykkäsin tällä kertaa Didistä!

Casey James
: Vetää biisin It’s All Over Now käännettynä vähän bluesahtavaksi countryksi, ja sanoisin että tää oli oikea valinta ehdottomasti. Casey voisi jättää kitaran pois ens viikolla, mutta Caseyn parasta TOP24-esityksissä ehdottomasti.

Lacey Brown
: Pehmo-country-versio Ruby Tuesdaysta. En tykkää Laceyn vibratosta yhtään. Eikä osu oikein nuotteihinkaan. En mä jaksa tätä enempää kommentoida

Andrew Garcia: Gimme Shelteristä vähän pehmomman version veti ja vaihteeks ilman kitaraa. Tosi paljon epäpuhtauksia, mutta toimi mun mielestä silti paremmin kuin viime - ja toissa viikolla. Olis silti vaarassa pudota.

Katie Stevens: Wild Horses, joka on IHANA biisi ja sopi tytölle. Vihdoinkin tää teki edes jonkinlaisen vaikutuksen vaikutuksen vaikka epäpuhtauksia siellä riittikin.

Tim Urban: Under My Thumb reggae-versiona. Ei paha. Ei mitenkään mind-blowing myöskään. Lauluäänestä ei tota versiota kuunnellessa voi oikein sanoa mitään. Kivoja sävyjä toki äänessä ajoittain oli, mutta kyllä tää vois silti lähteä kotiin.

Siobhan Magnus
: Paint It Black. Kiva, viaton alku biisissä. Ei olis häirinny vaikka olis vetäny pehmosesti loppuun saakka, mutta oli tääkin kerrassaan mahtava veto. Loppu erityisesti. TYKKÄSIN!

Lee DeWyze: Beast Of Burdenista tosi kiva versio. :) Ja mähän olin jo valmiiks Lee-fani. Puhtaampaa laulua kuin aiemmilla viikoilla. Ja kaveri oli aidosti läsnä.

Paige Miles
: Honky Tonk Woman on kiva biisi, ja Paige ei tehnyt siitä huonompaa. Säkkäri kuulosti aavistuksen liian matalalta, mutta kun ottaa huomioon sen, että tytöllä on kurkunpään tulehdus, hyvä on.

Aaron Kelly: En yllättynyt yhtään että tämä tyyppi valitsi TAAS hitaan biisin. Sais tääkin vähän "nuorentaa" itseään biisivalintojen suhteen. Kovia korkeita säveliä se tuntuu kyllä aika väkisin vetävän. Kaikesta huolimatta tää oli hyvä, ja tässä oli jo tulkinnan makua.

Crystal Bowersox
: You Can’t Always Get What You Want. Alusta mieleen Joss Stone. Kiva sovitus biisistä steel-kitaroineen. Tykkään edelleen Crystalista ihan mielettömästi.

Parhaat esitykset tulivat Siobhanilta, Crystalilta ja Lee DeWyze (viimeisin ihan vaan äänen takia...ja on tuota kiva kattoakki).

Tippujaehdokkaita vois mun mielestä olla vaikkapa Lacey, Andrew, Tim ja Paige.
« Viimeksi muokattu: 17.03.2010 12:32:56 kirjoittanut Tigalily »
Happiness is in the journey, - not at the end of the road.

Tigalily

  • Lannistumaton Idols-kultacucumber
  • i
  • *
  • Viestejä: 1016
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: American Idol 2010 Amerikan tahtiin
« Vastaus #70 : 17.03.2010 13:13:17 »
Kun kuuntelin tuon vielä uudestaan, niin tippujan pitäis ihan selvästi olla joko Lacey tai Tim, ja koska Tim on VFTW:n suosikki, tippuja lienee Lacey.
Happiness is in the journey, - not at the end of the road.

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: American Idol 2010 Amerikan tahtiin
« Vastaus #71 : 17.03.2010 16:57:50 »
Mike: Aloitti mielestäni illan vallan mainiosti. Lauloi mukavasti (vaikka ihan aavistuksen verran jokin siinä äänessä mua häiritsee) ja esiintyi vallan mainiosti. Ei mitään erityistä kuitenkaan, mutta illan tasoon nähden siellä kärkipäässä kuitenkin.

Didi: Valitsi kerrankin biisin, jossa on jotain mielenkiintoa. Laulu ei ollut ihan teknisesti koko ajan kasassa, mutta pidän Didin erikoisesta äänestä ja hän esiintyi edukseen. Kärkikastissa illan esityksiin verrattuna.

Casey: Caseyn esityksen jälkeen olin, että plääh. Ei mitään erityistä. Laulu ok. Kitaran soitto hyvää. Esitys plaah. Mutta kun kuulin loput jäljellä olevat, niin oli tämä laulullisesti sieltä paremmasta päästä. Esitys ei kummoinen, mutta vei kitaristien kakkossijan kuitenkin mielestäni. Hiukset olivat jotenkin häiritsevät tässä esityksessä. Ei parasta Caseytä mielestäni.

Lacey: Edeltävän Caseyn jälkeen mielestäni huomattavasti parempi esitys. Vähän tökki kuitenkin laulu. Ei ollut mitään kovin spesiaalia. Keskikastissa illan esityksissä kuitenkin. Laceyssä on sitä jotain mielestäni.

Andrew:
Alkoi todella HUONOSTI. Tuntui kornilta ja kuulosti epävireiseltä. Loppu 10 sekuntia oli kuitenkin huomattavasti parempaa. Jäi vähän ristiriitaiset fiilikset tästä. Tähän mennessä ehkä kuitenkin kokonaisuudessa eniten pohjalla.

Katie:
Näytti vähän avuttomalta lavalla paikoin. Sellaiselta pelästyneeltä kauriilta. Mutta kuulosti satakertaa paremmalta kuin pari edellistä ja esityksessä oli jo aavistus sitä staramaisuutta, mitä olin jäänyt kaipailemaan edeltäviltä esiintyjiltä. Parasta Katieta ja paras tähän astisista.

Tim: Tämä oli mielenkiintoinen. Koska vertailin tätä Caseyyn toiseen kitaristiin ja mielestäni Tim oli paljon enemmän läsnä. Jotenkin Timissä oli tänään karismaa. Sellaista mystistä. Ja minä jopa pidin hiukan tuosta erikoisesta sovituksesta, eikä Tim kamalasti laulanut. Häntäsakissa, mutta jotain tässä oli kivaa.

Siobhan: Ehdottomasti illan paras esitys! Tässä oli monia vau-elementtejä. Siobhan lauloi hyvin, esiintyi hyvin ja tämä jäi mieleen. Loistokasta. Siobhan on ehdottomia suosikkejani, koska hän ei jätään koskaan kylmäksi. Ei ole lainkaan tylsä. Kuten niin moni tänään.

Lee: Lee onkin sitten tylsyyden perikuva. Harmittaa. Hänen äänensä on niin upea. Mies ei vain osaa esiintyä. Hän ei myöskään laulanut tänään kuin keskiverrosti. Hävisi kitaristikisan kyllä 4-0. Timkin voitti hänet läsnäolossa. Tosin Leen ääni oli parempi ku muutamilla muilla (esim. Andrew) että ansaitsee olla jatkossa.

Paige: Ääniongelmista huolimatta lauloi hyvin. Ja esiintymisessä oli iloa, jota olisin kaivannut vähän muiltakin. Ei mitään loistokasta, mutta hyvää tasoa.

Aaron: Valitsi sitten sen ainoan hyvän biisin. Nyyhkybiisin, joka sopi hänelle täydellisesti. Aaron ei ole parhaasta päästä laulaja, mutta tässä oli myös läsnäoloa ja esiintymistä jota kaipailin muiltakin. Ei mikään vau, mutta semmoinen kiva esitys, josta jäi hyvä mieli.

Crystal: Crystal on tosi hyvä laulaja ja esiintyjä. Hänessä on tosiaan rentoutta, jota muutkin saisivat oppia. Ei mikään vau, mutta kitaristien kisan selvä ykkönen. Ja yksi illan parhaista kokonaisuudessaankin.

Vaikea pistää näitä oikein mihinkään järjestykseen, mutta jos yritän, niin:

1. Siobhan
2. Crystal
3. Katie
4. Didi
5. Mike
6. Paige
7. Aaron
8. Casey
9. Lacey
10. Lee
11. Tim
12. Andrew
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: American Idol 2010 Amerikan tahtiin
« Vastaus #72 : 17.03.2010 17:03:11 »
Kun kuuntelin tuon vielä uudestaan, niin tippujan pitäis ihan selvästi olla joko Lacey tai Tim, ja koska Tim on VFTW:n suosikki, tippuja lienee Lacey.

Nyt vasta luin sun kommentit ja oltiin ilmeisesti eri mieltä erityisesti Laceystä :D Ja Caseystä sä diggailit paljon enemmän (kuten myös tuomarit). Lee taas ei iskenyt muhun tänään yhtään, vaikka oon muuten fani (enkä todellakaan toivo, että lähtis kotiin). Tosin pitää kattoo, jos toisella kuuntelulla se oliskin parempi.

Samaa mieltä muuten teemasta. Ei ollut oikein yhtään hyvää biisiä. Vähän semmoinen plääh-teema.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: American Idol 2010 Amerikan tahtiin
« Vastaus #73 : 17.03.2010 18:07:59 »
Uudella kuuntelukerralla Casey oli huomattavasti parempi. Pistäisin jopa kolmen parhaan joukkoon. Lee oli aika tylsä vieläkin, mutta on se vaan ihana ♥ Eli kyllä mä senkin nostaisin tuolta 10. sijalta ylöspäin ihan jo sen takia, että sen ääni on upea! Katie laski vähän, koska ei se toisella kerralla enää niin ihastuttanut - ekalla kerralla yllätti vain positiivisesti muutos parempaan.

Uusi listani:

1. Siobhan
2. Crystal
3. Casey
4. Lee
5. Didi
6. Mike

7. Katie
8. Paige
9. Aaron

10. Lacey
11. Tim
12. Andrew


Mä veikkaan, että vaarassa voisi olla Lacey ja Andrew ainaki sekä Tim ja Paige myös siinä hollilla. Eli kyllä mulla on samat neljä putoajaehdokasta kuin Tigalilylläki, vaikka tosiaan joistain pidin enemmän ja toisista vähemmän, mutta yritän veikkailla vähän mistä amerikkalaiset tykkäisi.
« Viimeksi muokattu: 17.03.2010 18:09:38 kirjoittanut capri »
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Tigalily

  • Lannistumaton Idols-kultacucumber
  • i
  • *
  • Viestejä: 1016
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: American Idol 2010 Amerikan tahtiin
« Vastaus #74 : 18.03.2010 08:56:11 »
Bottom 3:

Paige, Tim ja Lacey. Ei juurikaan yllättänyt. Harmitti vaan se, että Paige on Hollywood-viikoilla näyttänyt osaavansa laulaa paremmin kuin mitä nyt viime viikoilla TOP24-jaksoissa. Vois tuoda sen vahvan äänensä esiin isollakin lavalla, mutta sanoisin että biisivalintoja vois miettiä vähän enemmän...

Ja tippuja oli Lacey. Tähän olen tyytyväinen. Tim olis voinut olla lähempänä tippumista ilman VFTW:n ääniä... Ja jos olisin tuomaristossa, en todellakaan käyttäis sitä yhtä seivausta tässä vaiheessa. Ja tuomaristo oli fiksu eikä pitänyt kansan pudottamaa kisaajaa enää mukana.
Happiness is in the journey, - not at the end of the road.