Kirjoittaja Aihe: Elokuvista/TV-ohjelmista tulleita pelkoja  (Luettu 5588 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Iita

  • Tittelintuura
  • i
  • *
  • Viestejä: 13828
  • Karma: +15/-7
    • Profiili
Harvassa on ne ihmiset, joille ei minkäänlaisia pelkoja oo jääny liian nuorena katotuista kauhuelokuvista, tai muista vastaavista. Joitain pelottaa katsoa peiliin myöhään yöllä, jotkut taas saattavat pelätä että vessanpöntöstä hyökkää käsi, jos kantta pidetään auki. Tällaisista tapauksista olen kuullut.

Itselläni ei mitään suuria traumoja ole jäänyt, koska en oo hirveesti kauhuelokuvia katsellut, mutta täytyy sanoa, että Sweeney Toddin katsomisen jälkeen en ole syönyt lihapiirakkaa. Jotenkin vain rupesi yököttämään, vaikkei elokuva sinänsä ollut edes kovin hurja. :P
Sometimes the dreams that come true are the dreams you never even knew you had.

Jolanne

  • Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 10064
  • Karma: +13/-23
    • Profiili
Vs: Elokuvista/TV-ohjelmista tulleita pelkoja
« Vastaus #1 : 09.05.2009 00:18:12 »
Mulla on jäänyt Titanicista sellanen jännä olo, et aina kun meen laivalle ni voin nähdä sen kauhuskenaarion mikä siitä seuraa kun jos se uppois... sitten Kaunasta (vaikka en ollu sillon kovin pieni enää) jäi joku ihme juttu, et jos hississä on ikkuna, ni en voi kattoa siitä ulos, koska siinä leffassa näky se pikkupoika siitä...

Fuga.

  • Sandran lönköttelykouluttaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 12170
  • Karma: +119/-100
  • I wanna feel alive.
    • Profiili
Vs: Elokuvista/TV-ohjelmista tulleita pelkoja
« Vastaus #2 : 09.05.2009 00:44:12 »
Mä en tiiä onko tää tullu jostain kauhuleffoista, mut mä en uskalla kattoa peiliin yöllä. koska jotenki.. silmät on niin pelottavat ja kaikkee 8''D Sit pellejen pelko on ainakin tullu elokuvista.
“What you’ve done becomes the judge of what you’re going to do
- especially in other people’s minds.
When you’re travelling, you are what you are right there and then.
People don’t have your past to hold against you. No yesterdays on the road.”

Irina

  • Überhienojen juhlaviestien supergirl
  • i
  • *
  • Viestejä: 2528
  • Karma: +3/-2
    • Profiili
Vs: Elokuvista/TV-ohjelmista tulleita pelkoja
« Vastaus #3 : 10.05.2009 01:29:19 »
Mulla on tullu kaikista piilokameraohjelmista, esim Pilanpäiten, mallinukkekammo! En uskalla kävellä mallinukkejen lähellä kaupassa enkä ees kattoa niitä.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Elokuvista/TV-ohjelmista tulleita pelkoja
« Vastaus #4 : 10.05.2009 01:37:02 »
Mä en tiiä onko tää tullu jostain kauhuleffoista, mut mä en uskalla kattoa peiliin yöllä. koska jotenki.. silmät on niin pelottavat ja kaikkee 8''D Sit pellejen pelko on ainakin tullu elokuvista.
Mullaki on sillee etten tykkää peileistä yöllä ja mun pitää vetää aina ikkunan eteen verhot heti ku tulee pimeetä... jotenki pelkään et joku kurkkaa sieltä tai jtn. :'D En tiiä mistä se on tullu, tai voi olla et oon joskus pelästyny jotain leffaa ja sen takii siitä tuli sellane tapa.



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Odi

  • i
  • *
  • Viestejä: 939
  • Karma: +0/-0
  • I <3 Hello Kitty
    • Profiili
Vs: Elokuvista/TV-ohjelmista tulleita pelkoja
« Vastaus #5 : 10.05.2009 01:45:30 »
Mulla on myös toi peilikammo. Kun menen nukkumaan, mun on mentävä ison peilin ohi ja aina vältän katsomasta siihen etten näe jotain mörköjä selän takana hiippailemassa. Supernaturalin jaksot eivät ole yhtään helpottanut tätä ongelmaa. Siinä sarjassa on näitä peilejä ollut merkittävässä roolissa ihan kiitettävästi  :-\
Elämän ihanampia asioita ei voi nähdä, tai edes koskettaa, ne täytyy tuntea sielullaan.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Elokuvista/TV-ohjelmista tulleita pelkoja
« Vastaus #6 : 10.05.2009 02:11:19 »
Supernaturalin jaksot eivät ole yhtään helpottanut tätä ongelmaa. Siinä sarjassa on näitä peilejä ollut merkittävässä roolissa ihan kiitettävästi  :-\
Ihan totta muuten... Erityisesti Bloody Mary jakso säikäytti mut.



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Odi

  • i
  • *
  • Viestejä: 939
  • Karma: +0/-0
  • I <3 Hello Kitty
    • Profiili
Vs: Elokuvista/TV-ohjelmista tulleita pelkoja
« Vastaus #7 : 10.05.2009 02:18:38 »
Supernaturalin jaksot eivät ole yhtään helpottanut tätä ongelmaa. Siinä sarjassa on näitä peilejä ollut merkittävässä roolissa ihan kiitettävästi  :-\
Ihan totta muuten... Erityisesti Bloody Mary jakso säikäytti mut.
Huih.. just se jakso varsinkin  :-\
Elämän ihanampia asioita ei voi nähdä, tai edes koskettaa, ne täytyy tuntea sielullaan.

Jennu

  • Phoeben sanoittaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 2895
  • Karma: +0/-1
    • Profiili
Vs: Elokuvista/TV-ohjelmista tulleita pelkoja
« Vastaus #8 : 11.05.2009 18:05:47 »
Supernaturalin jaksot eivät ole yhtään helpottanut tätä ongelmaa. Siinä sarjassa on näitä peilejä ollut merkittävässä roolissa ihan kiitettävästi  :-\
Ihan totta muuten... Erityisesti Bloody Mary jakso säikäytti mut.
'

Se oli hirvee jakso! Ekaa kertaa ku näin sen, nii en uskaltanu kattoo peilii ku vasta aamulla. :D
We've all been sorry, we've all been hurt
But how we survive, is what makes us who we are.

kreacherr

  • Kuuluisa Avrilismin pääguru
  • i
  • *
  • Viestejä: 7383
  • Karma: +10/-2
    • Profiili
Vs: Elokuvista/TV-ohjelmista tulleita pelkoja
« Vastaus #9 : 11.05.2009 20:02:50 »
Mulla on jäänyt Titanicista sellanen jännä olo, et aina kun meen laivalle ni voin nähdä sen kauhuskenaarion mikä siitä seuraa kun jos se uppois...

mullakin ihan toi sama! suunnittelen aina et mihin juoksisin ihan eka ja mitä tekisin ihan eka (mitkä kamat mukaan tms)..

+ en tiiä mistä tää on tullu, mut pelkään aina et avaimenrei'istä ja tyhjistä kaapeista tulee joku varjo joka tappaa mut. o__o

Wild nothing.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Elokuvista/TV-ohjelmista tulleita pelkoja
« Vastaus #10 : 27.05.2009 13:33:07 »
Eilen kun menin nukkumaan niin tuli mieleen White Noise leffa,  http://www.imdb.com/title/tt0375210/, tollanen kauhutrilleri... Eli siinä kuolleet yrittää ottaa kontaktia tv:n lumisateen kautta tai siis sen jonku EVP eli Electronic Voice Phenomenon äänitajuuden avulla. Kökkö leffa mut mua jotenki alko pelottaa se ajatus tosta lumisateesta. Joskus vahingossa sammutan digiboxin ennen tv:tä, niin lumisadetta ehtii tulla vähän aikaa ja sit aina muistan ton leffan ja ryntään heti sammuttamaan tv:n.
« Viimeksi muokattu: 27.05.2009 13:39:59 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Jolanne

  • Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 10064
  • Karma: +13/-23
    • Profiili
Vs: Elokuvista/TV-ohjelmista tulleita pelkoja
« Vastaus #11 : 27.05.2009 13:34:00 »
Eilen kun menin nukkumaan niin tuli mieleen White Noise leffa,  http://www.imdb.com/title/tt0375210/, tollanen kauhutrilleri... Eli siinä kuolleet yrittää ottaa kontaktia tv:n lumisateen kautta tai siis sen jonku äänitaajuuden EVP eli Electronic Voice Phenomenon äänitajuuden avulla. Kökkö leffa mut mua jotenki alko pelottaa se ajatus tosta lumisateesta. Joskus vahingossa sammutan digiboxin ennen tv:tä, niin lumisadetta ehtii tulla vähän aikaa ja sit aina muistan ton leffan ja ryntään heti sammuttamaan tv:n.

Mulla tulee lumisateesta aina mieleen The Ring, kun siinä tulee se lumisade ennen sitä kun se pelottava tyttö näkyy siinä ruudussa... HRR,kylmää ajatuskin :(

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Elokuvista/TV-ohjelmista tulleita pelkoja
« Vastaus #12 : 27.05.2009 13:40:31 »
Ringistä tulee mulle mieleen kaivo, kierrän kaivot kaukaa...  ;D



~It feels good. Is that reason enough for you.~

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Elokuvista/TV-ohjelmista tulleita pelkoja
« Vastaus #13 : 27.05.2009 14:08:29 »
Ring on kyl pelottava.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

menni

  • Tuplapistesieluinen fordemehiläinen
  • i
  • *
  • Viestejä: 5633
  • Karma: +8/-3
    • Profiili
Vs: Elokuvista/TV-ohjelmista tulleita pelkoja
« Vastaus #14 : 27.05.2009 19:44:01 »
Vessassa ja suihkussa käymisen pelon sai ala-asteella muutamaks kuukaudeks katottuani It-leffan..
Onneks se on menny jo ohi, oli lievästi häiritsevää..
"Anyone who says that
sunshine brings happiness,
has never danced in rain"


tirppaliisa

  • i
  • *
  • Viestejä: 63
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Elokuvista/TV-ohjelmista tulleita pelkoja
« Vastaus #15 : 27.05.2009 20:59:59 »
Mulla ei ole mitään yksilöityjä pelkoja jostain tietystä leffasta, mutta mä olen ihan järkyttävän säikky, enkä siis katso mitään kauhuleffoja ikinä. Niiden jälkeen nimittäin ei tarvitse nukkua sitten kovin pitkään aikaan.

Jotain pieniä juttuja on, kuten se että kun pesen illalla naaman, niin pelkään, että kun nostan pään niin joku onkin mun takana ja näkyy peilistä... yyrhhhh. Ja ihan varmaan jostain leffajutusta napattu pelko.

Bodyguardin (okei ei oo kauhuleffa mut lapselle oli aika jännä) katsottuani näin yllä painajaisia tarkka-ampujista....

Muita ei kyllä tule mieleen. Paitsi yksi x-filesin jakso jossa oli ihan julmetusti torakoita, ja jos sitä ajattelee, niin tuntuu siltä että torakat juoksee päällä... yök.
Osu ja uppos!!!

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Elokuvista/TV-ohjelmista tulleita pelkoja
« Vastaus #16 : 27.05.2009 21:05:14 »


Jotain pieniä juttuja on, kuten se että kun pesen illalla naaman, niin pelkään, että kun nostan pään niin joku onkin mun takana ja näkyy peilistä... yyrhhhh. Ja ihan varmaan jostain leffajutusta napattu pelko.

Muita ei kyllä tule mieleen. Paitsi yksi x-filesin jakso jossa oli ihan julmetusti torakoita, ja jos sitä ajattelee, niin tuntuu siltä että torakat juoksee päällä... yök.

Mulla on vähän samanlainen toi peili juttu, ajattelen joskus et joku hyökkää ku oon kumartunu siihen lavuaarille ku pesen esim. kasvoi... tai sit kuvittelen et jotain ryömii vessasta.

X-Filesin tunnari jo säikäyttää mut, se vaan on hirveä.



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Rico

  • Klingonien pitsinnypläyskerhon ehdokasjäsen
  • i
  • *
  • Viestejä: 6014
  • Karma: +14/-53
    • Profiili
Vs: Elokuvista/TV-ohjelmista tulleita pelkoja
« Vastaus #17 : 27.05.2009 21:27:23 »
Matrixissa se kohta kun Neolta kasvaa suu sillein umpeen %D...

Miettikää miten karseeta olis kun ei pystyis puhumaan kun suu vaan kasvais kiinni.

-Rosaline-

  • ihquraksupoksu
  • i
  • *
  • Viestejä: 7281
  • Karma: +101/-90
    • Profiili
Vs: Elokuvista/TV-ohjelmista tulleita pelkoja
« Vastaus #18 : 28.05.2009 15:58:31 »
Mulla on just Ringistä tullu se, että sammutan aina telkkarin ennen digiboksii etten nää sitä lumisadetta. :'D Alan aina muute ajattelee et se tyttö tulee kohta sieltä niinku siinä leffassa. :o

peikkis

  • ruusuillatanssija
  • i
  • *
  • Viestejä: 1349
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Elokuvista/TV-ohjelmista tulleita pelkoja
« Vastaus #19 : 28.05.2009 23:39:50 »
Ringistä mulle on tullut se, etten voi nukkua huoneessa, missä on telkkari, jotenkin kuvittelen, että se tulee sieltä yöllä ulos. Jos joudun nukkumaan telkkarillisessa huoneessa niin selittelen itselleni, että ei se Samara sieltä voi tulla mulle kostamaan, kun en ole nähnyt sitä filmiä. :D
why every poem I write
every sketch I paint
every word I say

turn meaningless when exhaling it?

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Elokuvista/TV-ohjelmista tulleita pelkoja
« Vastaus #20 : 10.06.2009 20:21:10 »
Katsoin Poltergeistin ja se ei todellakaan parantanu mun tv:n lumisade kammoa.  :P



~It feels good. Is that reason enough for you.~