Kirjoittaja Aihe: Stina Girs vaikutti täydelliseltä pakkaukselta (Helsinki)  (Luettu 31118 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

poppari

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 410
  • Karma: +2/-0
    • Profiili
Stinan levy on kyllä hyvä. Aika peruspoppistahan se on, mutta tykkään Stinan äänestä paljon. Kantri-vivahteet pyrkii erottamaan massasta, mutta ehkä silti ei tarpeeksi, että olis levymyynti ollut isompaa. Anna Mun Mennä on kyllä aivan loistava kipale! Olin todella positiivisesti yllättynyt, että näinkin vahva debyytti tuli idolsin viime kaudelta. Toivon menestystä jatkossa!

Thesugarangel92

  • Potkiva irokeesi-fanaatikko
  • i
  • *
  • Viestejä: 21974
  • Karma: +16/-30
  • Restless heart syndrome
    • Profiili
Oon vasta alkanu tykkää Stinan äänestä enemmän. Se on kyl omalaatuinen ja kaunis. Levyä en oikeestaan oo kuunnellu.

McKenzie

  • kadonneen mielenrauhan metsästäjä
  • i
  • *
  • Viestejä: 3358
  • Karma: +5/-2
  • Queen of fucking everything O:-)
    • Profiili
Käytiin tänään kuuntelemassa Stinaa, ja kyllä se ääni vaan kuulosti livenä tosi makeelta.

Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience. - Mark Twain -

leena

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 568
  • Karma: +1/-7
    • Profiili
^samalla pienellä päiväkeikalla olleena komppaan. Makee ääni, ja biisitkin on kivoja - siis, ihan kivoja, ei mitään supersäväyttävää. Tai no, Valmis, jonka Stina esitti yksin kitaran kanssa, on kyllä todella kaunis veisu ja soi päässä koko illan keikan jälkeen, ja lisäksi Merenneito kolahti hieman kovempaa nyt kun kuulin livenä (en vaan tykkää sen korkeista loppukiekaisuista).

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Stinan kohdalla on toteutunut monen nuoren artistin haave: hän on saanut kuvansa Suosikki-lehden kanteen. Itse en ole vielä ehtinyt kyseistä lehden numeroa avata, mutta varmasti tulen lukemaan sitä huolellisesti.
« Viimeksi muokattu: 03.04.2012 23:30:13 kirjoittanut Anteater »

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Tulee aika myöhässä, mutta pidän hänen uudesta sinkustaan
http://www.youtube.com/watch?v=nb7KIXdfFGs  Jonkin verran saanut radiosoittoa.


Onneksi Stina on ottanut pois alahuulilävistyksen. Helpottaa yhteyden luomista yleisöön. :D
« Viimeksi muokattu: 18.04.2014 16:43:07 kirjoittanut Anteater »