Kirjoittaja Aihe: Lily Allen  (Luettu 2226 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Kiiamo

  • Bumbulanssin kuljettaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 5264
  • Karma: +8/-6
    • Profiili
Lily Allen
« : 29.05.2009 23:08:55 »
Oon sen verta laiska, et lainaillaan wikipediaa..


Lily Rose Beatrice Allen (s. 2. toukokuuta 1985 Hammersmith, Lontoo) on englantilainen poplaulaja -ja laulunkirjoittaja.
Hänen debyyttialbuminsa Alright, Still... julkaistiin heinäkuussa 2006. Allenin ensimmäinen single "Smile" menestyi musiikkilistoilla ympäri maailmaa.

Lily rupesi työstämään debyyttialbumiaan alkuvuodesta 2006 yhdessä tuottajien Greg Kurtinin ja Mark Ronsonin kanssa. "Alright, Still..." julkaistiin 20. heinäkuuta 2006, ja se nousi brittilistojen toiselle sijalle.
Ensimmäinen single "Smile" oli aikaisemmin mennyt suoraan Britannian singlelistan ykköseksi ja sai paljon soittoa.
Myös mm. kappale "LDN" sai paljon huomiota osakseen. Vuonna 2009 julkaistiin Lilyn toinen albumi "It's Not Me, It's You". Levyltä julkaistiin ensimmäisenä singlenä "The Fear", joka on saavuttanut mm. Britanniassa singlelistan ykkössijan.
Levyltä on tarkoitus julkaista seuraavana countrymainen single "Not Fair". "It's Not Me, It's You" meni heti toisella viikolla Suomen albumilistan sijalle 14.


Oonko mä ainut, joka on ihastunu tän neidin musiikkiin ?  ;)

Lilyllä on loistavat sanoitukset, osa niistä sopii NIIIN mun omaan elämään ja muutenkin Lilyn ääni on aah. <3

I ain't gonna do what I don't want to, I'm gonna live my life.

Odi

  • i
  • *
  • Viestejä: 939
  • Karma: +0/-0
  • I <3 Hello Kitty
    • Profiili
Vs: Lily Allen
« Vastaus #1 : 29.05.2009 23:14:27 »
Tää neiti on kyllä vähän turhan usein uutisissa. Milloin on hame korvissa, milloin örveltänyt tai sanonut jotain "älykästä". Mutta mitäs tosta. Muutamia hittejä olen kuullut ja tykkään kyllä tosi paljon biiseistä eli neiti tekee hyvää musaa.
Elämän ihanampia asioita ei voi nähdä, tai edes koskettaa, ne täytyy tuntea sielullaan.

Fuga.

  • Sandran lönköttelykouluttaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 12170
  • Karma: +119/-100
  • I wanna feel alive.
    • Profiili
Vs: Lily Allen
« Vastaus #2 : 29.05.2009 23:14:33 »
Oi Lily on ihana. Sanoitukset on vaan niin aidosti oikeesta elämästä, ja tykkään tämmösestä kepeestäkin musiikista. Ehkä vanhemmat biisit mitkä on enemmän SKA:ta on parempia kun uudet. Mut niitä uusiakin kuuntelen mielelläni ja mul on se uusin levy :>
“What you’ve done becomes the judge of what you’re going to do
- especially in other people’s minds.
When you’re travelling, you are what you are right there and then.
People don’t have your past to hold against you. No yesterdays on the road.”

McKenzie

  • kadonneen mielenrauhan metsästäjä
  • i
  • *
  • Viestejä: 3358
  • Karma: +5/-2
  • Queen of fucking everything O:-)
    • Profiili
Vs: Lily Allen
« Vastaus #3 : 30.05.2009 07:52:28 »
Tykästyin tosi paljon siihen Lilyn George W Bushille tekemään biisiin. :) Ne sanat ja sävel yhdessä on vaan niin täydeliset.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience. - Mark Twain -

Jolanne

  • Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 10064
  • Karma: +13/-23
    • Profiili
Vs: Lily Allen
« Vastaus #4 : 30.05.2009 10:24:03 »
Hmm Lily Allen on vähän sellanen ristiriitanen ainakin mulle. Koska toisaalta, on ihan hyviä biisejä ja kivoja sanotuksia.. Mut sit kokonaisuutena tuntuu et ne on kaikki sanotuksiltaan hirveetä kestoangstia tai muuta. Esimerkiks inhoan Fuck You-biisiä, koska musta tuntuu et se on sellasta huomion kerjäämistä kun pistää sen SINKUKSI levyltä, koska tiedän et siltä plätyltä olis ollut parempaakin tarjottavaa..

Mutta esim Smile on kiva biisi. The Feariin olen jo kyllästynyt.
Its not me its you on myös ihan kiva.

-Rosaline-

  • ihquraksupoksu
  • i
  • *
  • Viestejä: 7281
  • Karma: +101/-90
    • Profiili
Vs: Lily Allen
« Vastaus #5 : 30.05.2009 11:08:32 »
Mä en oo kovin paljoo musaa Lilyltä kuullu, mutta on sillä ainaki joitai tosi kivoja biisejä. Ja varsinki sen sanotuksista tykkään tosi paljon. x)
Mun mielestä sillä ei vaa oo kauheen hyvää lauluääntä. :s

Rico

  • Klingonien pitsinnypläyskerhon ehdokasjäsen
  • i
  • *
  • Viestejä: 6014
  • Karma: +14/-53
    • Profiili
Vs: Lily Allen
« Vastaus #6 : 07.06.2009 00:31:13 »
Allenilla on kyllä vähän sellasta kohuhakuisuutta sanotuksissa =p tuntuu ettei sillä oikeen oo mitään varsinaista sanottavaakaan.
Smile on kuitenki iha jees biisi. Se rullaa sillei kivasti =D sitä on vaikee kuvailla. Ehkä siinä on vähän semmosta groovea.