Euroviisut > 2010

Mielipidettänne kysyn siitä että mika maa on vahvoilla tänä vuonna!

(1/3) > >>

Kaitsu:
Eli tota pistin nyt tälläisen pystyyn ja kysyn teidän mielipidettänne. Voitte valita maksimissaan kaksi maata jotka teidän mielestänne on vahvoilla voiton suhteen!

Valitsin noista 39 maasta sellaiset millä uskon eniten olevan mahdollisuuksia voittoon ja ne siis on mukana tässä äänestyksessä. Suomen otin mukaan mukaan ihan vain huvikseni :D. Sit vielä laitoin viimeiseksi vaihtoehdoksi että ei mikään näistä vaan joku muu.

-Rosaline-:
Ei Suomi ainakaa. ;D

Mut mä en osaa kyl vielä sanoo, ku en oo kuullu minkää muun maan biisiä.. Äänestän sit ku oon. ;)

Kaitsu:
Itse luulen että Norja & Azerbaidzan ovat todella korkealla tänä vuonna. Romania tulee sit kolmantena tohon joukkoon. Voi olla että voitto menee johonkin noista kolmesta.

Converse:
Azerbaidzan ja Turkki.. Jos on pakko valita kaks parasta :) onhan nuita taas "muutama" suosikki :D

Kaitsu:
Mä vaihdoin omat ääneni! Azerbaidzanin pidin, mutta Norjan vaihdoin Irlantiin. Irlanti tulee olemaan hyvin korkealla tänä vuonna ja uskon että sillä on hyvä saumat voittoon. Uskon että vahvoilla ovat myös Saksa, Norja, Romania, Israel & Serbia. Vaikka en pidäkään kummastakaan Israelista & Serbiasta niin luulisin että molemmat tulevat silti olemaan kympin joukossa. Noilla molemmilla on niin paljon kannattajia että hirvittää. Kreikka kuuluu myös tuohon samaan kategoriaan Israelin & Serbian kanssa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta