Euroviisut > 2010

Euroviisut 1.semifinaali 25.5.

(1/31) > >>

Kaitsu:
Esiintymisjärjestys:

1. Moldova: SunStroke Project & Olia Tira - Run away
2. Venäjä: Peter Nalitch music group - Lost and forgotten
3. Viro: Malcolm Lincoln - Siren
4. Slovakia: Kristina - Horehronie
5. Suomi: Kuunkuiskaajat - Työlki ellää
6. Latvia: Aisha - What for?
7. Serbia: Milan Stanković – Ovo je Balkan
8. Bosnia-Hertsegovina: Vukašin Brajić – Lightning and thunder
9. Puola: Marcin Mroziński - Legenda
10. Belgia: Tom Dice - Me and my guitar
11. Malta: Thea Garrett - My dream
12. Albania: Juliana Pasha - It's all about you
13. Kreikka: Giorgos Alkaios & Friends - Opa
14. Portugali: Filipa Azevedo – Há dias assim
15. Makedonia: Gjoko Taneski - Jas ja imam silata
16. Valko-Venäjä: 2+3 - Butterflies
17. Islanti: Hera Björk - Je ne sais quoi

Äänestykseen osallistuvat varmoista finalisteista Espanja, Ranska & Saksa.

Suomen esiintymispaikka on ihan hyvä, mutta kun Latvia esiintyy heti Suomen jälkeen niin saapi nähdä että kuinka käy. Venäjällä kävi aika huono tuuri ja enpä usko että heitä nähdään finaalissa!

Kaitsu:
No niin tänään sitten selviää 10 ensimmäistä finalistia tästä ekasta semistä!

Meneekö Suomi finaaliin viidennen kerran peräkkäin? Miten käy mm. Kreikan, Islannin, Venäjän & Latvian.

Memek:
Omat suosikkini ovat Viro, Kreikka ja Slovakia.

Ensin ajattelin optimistisesti, että Suomi menee jatkoon totta kai, mutta nyt kun olen kuunnellut noita viisuja enemmän, about 3-4 kertaa per kappale, niin olen muuttunut pessimistisemmäksi.

En millään usko, että Puola pääsee jatkoon. En usko, että tuo vetoaa juuri kehenkään. Muista ei voi sanoa niin varmasti, luulen kuitenkin että Venäjällä ja Bosnia-Herzegovinalla tulee myös olemaan vaikeuksia naapureista huolimatta.

Minä päästäisin jatkoon seuraavat: Viro, Kreikka, Slovakia, Moldova, Albania, Islanti, Suomi, Serbia, Venäjä ja Makedonia.

Luulen, että Belgia kuitenkin menee jatkoon. Todennäköisesti myös Latvia ja Valko-Venäjä. Portugalilla ja Maltallakin voi olla tarpeeksi kannatusta.

Memek:
Niin tietysti tämän illan esitykset voivat muuttaa mielipidettä. ;D

Sitä kanssa mietin, että kun saa äänestää alusta alkaen, niin vaikuttaako se sillä tavalla, että loppupään biisit kärsivät ja alkupään biisit saavat hyötyä verrattuna siihen, että yleensä on päinvastoin. Toisaalta taas, haluaako monikaan äänestää ennen kuin on kuullut kaikki viisut? ???

Ja tuolla luki myös että maksimissaan voi antaa 20 ääntä. En muista että onko aikaisemmin ollut näin.

Kaitsu:
Ai niin mä veikkaan näitä maita finaaliin: Moldova, Slovakia, Suomi, Latvia, Serbia, Malta, Albania, Kreikka, Valko-Venäjä & Islanti. Finaaliin voisi mennä myös joku näistä Venäjä, Viro, Belgia tai Portugali. Bosnian, Puolan & Makedonian finaalipaikka olisi aikamoisia yllätyksiä. Sen verran huonoja on nuo kaikki kolme.

Tämän iltaiset esitykset voi kyllä vielä vaihtaa mun mielipidettäni.

Joo tota mä itsekin mietin Memek, että kärsiikö loppupään viisut esiintymispaikastaan. No se nähdään sit. Mä ainakin äänestän sit vast kun kaikki biisit on tullut.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta