Kirjoittaja Aihe: 30 Seconds to Mars  (Luettu 3372 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
30 Seconds to Mars
« : 25.12.2010 15:32:24 »




30 Seconds to Mars (30 STM) on yhdysvaltalainen alternative rock -yhtye, jonka keulahahmo on näyttelijänäkin tunnettu Jared Leto. Yhtyeessä rumpuja soittaa Leton veli Shannon Leto. Yhtye perustettiin vuonna 1998 ja sen tyyliin ovat vaikuttaneet Sex Pistols, Pink Floyd, Nine Inch Nails, The Cure, Radiohead ja Björk. Matt Wachter liittyi kolmanneksi jäseneksi pian 30 Seconds to Marsin perustamisen jälkeen, mutta on sittemmin eronnut yhtyeestä. Myöhemmin 30 Seconds to Marsiin liittyi myös Tomo Miličević ja sen levy-yhtiöksi tuli Virgin Records. Jared Leto kirjoittaa ja säveltää itse kaikki yhtyeen kappaleet.



Jäsenet
•   Jared Leto – Laulu, kitara
•   Tomo Miličević – Kitara, koskettimet
•   Shannon Leto – Rummut, lyömäsoittimet
•   Tim Kelleher - Basso (keikoilla)

Albumit
30 Seconds to Mars (2002)
A Beautiful Lie (2005)
This is War (2009)




© Wikipedia

Ite olin joskus aikoinaan vähän skeptinen tän bändin suhteen, mut ei siinä kauan menny, ku bändin ehkä ensimmäinen suuri hittibiisi sai mutkin puolelleen, eli The Kill. Ehkä ekana kiinnitin huomiota Jaredin ääneen. Ensimmäinen levy ei oo niin helppoa kuunneltavaa kuin toinen. Aluksi en myöskään pitäny This is War:ista, koska melkeen jokaseen biisiin on käytetty sitä keikoilla taltioitua yleisökuoroa. Se tuntu aluks kyllästyttävältä, mut kasvoin mä nyt tohonkin levyyn kiinni, viimeistään Closer to the Edgen myötä.
Bändin videot on myös visuaalisesti tosi upeita ja muutenkin kekseliäitä. Esim. The Kill:issä seikkaillaan Hohdon (The Shining) tunnelmissa.

Oma henkilökohtainen suosikkini on uusin video ja sinkkulohkaisu Hurricane. Siitä on sensuroitu versio ja sitten se alkuperäinen. MTV ei suostunu esittämään ellei sitä olis sensuroitu. Hurricane:n on ohjannut Bartholomew Cubbins. Samainen henkilö on ohjannut muitakin videoita (esim. From Yesterday) ja Bartholomew on ilmeisesti Jared Leto itse. Hän haluaa esiintyä salanimellä. Jared ihailee Dr. Seussia, nimi on lainattu miehen tuotannosta. Mielellään näkisin Jaredia valkokankaalla enemmän, mutta bändi on hänelle tällä hetkellä tärkeämpi.
30STM on keikkaillut 3 kertaa Suomessa, mut oon missannu kaikki kerrat. :< Ei nakertanu hei yhtään, ku ne on 2 kertaa ollu kirjottamassa nimmareitaki ja heilunu Linnanmäellä…ei toki ei…



Youtube
Last.fm
Kotisivut

« Viimeksi muokattu: 25.12.2010 15:42:11 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Juhkunautti

  • Uupumaton Aakkostaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 6160
  • Karma: +61/-53
  • ~ Urheilusta innostuva lukufriikki
    • Profiili
Vs: 30 Seconds to Mars
« Vastaus #2 : 31.08.2011 20:35:26 »
En oo edes nähny tätä topsia :/ Tai sitten en koskaan muistanu sanoa mitään. Tykkään kyllä, mutta tulee ikävästi hyvin harvoin kuunneltua. Enemmän pitäis.
"Taylor, you'll be fine...""

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: 30 Seconds to Mars
« Vastaus #3 : 14.09.2011 15:43:07 »
^No hyvä, et ees joku tykkää mun lisäks.  ;D 8)



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: 30 Seconds to Mars
« Vastaus #4 : 21.04.2013 17:34:09 »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: 30 Seconds to Mars
« Vastaus #5 : 05.08.2013 19:37:28 »
30 Seconds To Mars - Do Or Die

Suomikin päässy videolle. :) 30STM facebooksivuilla ja Instagramissa oli hienoja kuvia Suomesta. Pojathan viihtyikin täällä pari päivää rentoutumassa. :)



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Katza

  • Parahultainen Halitonttu
  • i
  • *
  • Viestejä: 3617
  • Karma: +17/-3
    • Profiili
Vs: 30 Seconds to Mars
« Vastaus #6 : 07.08.2013 00:21:16 »
^ oli paras keikka kyllä Rock the Beachissa, taino Paramore nyt itelle oli tärkein mutta visuaalisesti ja tunnelmaltaan ja kaikeltaan 30 STM RTB:ssä oli uskomaton kokemus :-)

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: 30 Seconds to Mars
« Vastaus #7 : 07.08.2013 17:21:18 »
^ oli paras keikka kyllä Rock the Beachissa, taino Paramore nyt itelle oli tärkein mutta visuaalisesti ja tunnelmaltaan ja kaikeltaan 30 STM RTB:ssä oli uskomaton kokemus :-)
Voin vaan kuvitella! Kaikkien kuvien ja videoiden perusteella näytti kyl upeelta. Mua harmittaa, et tää bändi on kuitenkin jo muutamaan otteeseen ollut Suomessa, enkä vieläkään oo päässy keikalle! Mut ehkä sitä joskus viel. :D On meinaan sellanen bändi, et livenä varmasti jotain niin uskomatonta ja unohtumatonta. Coldplayn ja Eminemin (The Killersin, Maroon 5 ja Gagan oon onnekseni jo päässy kokemaan) lisäks mulla ei sit oikeen ookaan välttämättä mitään sellasii "must see" bändejä/artisteja, vaikka monia ois kiva nähdäkin. :)



~It feels good. Is that reason enough for you.~