Muu musiikki > Yleistä musiikkikeskustelua

Last Fm

(1/31) > >>

sinisimpukka:
Noni tällekin taas aiheensa. ::---)
Saa kertoa oman tunnuksensa ja muutenki löpinää kuinka fanaattinen lastin kyttääjä tai käyttäjä on..?

Itse kyllä pistän Lastin aina päälle kun kuuntelen musaa koneella. Mut en kauehesti seuraile et mitä sinne multa ilmaantuu.
Mut sit oonki kauhee Lasti kyttä! ::--D Kyttään varsinki kaikkia kavereita siellä. Ja paria ihan muuten vaan mielenkiintoisen musiikkimaun omaavaa käyttäjää.
Sielt sit poimin uusia yhtyeitä ja artisteja tai innostun uudestaan kuuntelemaan jotain vanhaa, joka on jäänyt unholaan. Last Fm on jotenki inspiroiva, toisinaan.
kyttäystä!

// ainiin, mun nick on kans siis sama eli: sinisimpukka

Juhkunautti:
Oon varmana fanaatikko, koska käytän tätä päivittäin :)
Tunnuksein.
Saa kyllä lisätä, hyväksyn aina, mut aika moni mulla kaverina jo onkin.
On kyllä löytyny musamakuun sieltä hyvin lisäystä.
Täytyy myöntää, että itekin ihan kohtuullisesi kyttäilen muita, utelias kun olen :D

Negativ:
Kaikki musa mitä kuuntelen scroblaantuu Lastiin, ei oo muuta mahista. : DD En ota sitä ikinä pois. Pari bändiä olen myös Lastin suosittelemana löytänyt, joten ehdottoman hyödyllinen paikka se on.

Ja tunnus on edelleen Marian-ne, mun lisääminen kaveriksi on suotavaa. :'))

McKenzie:
Muutamia kertoja viikossa tulee last äfämmää kuunneltua, ja samoin iTunesilta taitaa suht automaattisesti scrollaantua kaikki lastikselle. Valitettavasti siitä scrollaantuu sitten myös miehen kuuntelemat leeviandtheleavingsit ja vastaavat tuonne miun last.fm-profiiliin, joten ihan totuutta omasta kuuntelusta tuosta ei kyllä saa. Tunnus on mc_kenzie74

Jennu:
http://www.last.fm/user/jennaiiks

Joo. Saa pyytää kaveriks.
Aika todenmukainen tuo minun profiilini on, koska kaikki mitä kuuntelen, scrobblaantuu.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta