Kirjoittaja Aihe: Matkaoppaat  (Luettu 1456 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Matkaoppaat
« : 11.03.2010 19:33:49 »
Palmuja, aurinkoa, turkoosi meri, bikinejä ja matkaoppaita. Näitä tarjoaa Nelosen suursarja Matkaoppaat tänä keväänä. Matkaoppaiden 40-osainen sarja nähdään ma-to klo 19.

Näin markkinoidaan Nelosen sivuilla matkaoppaita.

Itse en ole seurannut tätä, mutta sattumalta tänään näin jakson, jossa ilmeisesti kuuluisa Håkan vihdoinkin pääsi bussiin asti. Ehkä selviää jossain vaiheessa jopa Suomeen asti. Parasta huumoria aikoihin tarjosi mulle tämä dokumentaarinen sarja.

Itse olen tykästynyt vastaaviin Sairaala ja Poliisit sarjoihin, ja tämä matkaoppaat ilmeisesti samaa taattua laatua. Tosi-tv ei ole lainkaan näin viihdyttävää, ku tämä sarja.
« Viimeksi muokattu: 11.03.2010 19:36:21 kirjoittanut capri »
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Matkaoppaat
« Vastaus #1 : 11.03.2010 19:51:32 »
Mä kuulun siihen ihmisryhmään, joka ei voi sietää näitä matkaopas, sairaala, pelastajat mitä lie tusina tositv-sarjoja. Niitä pursuu tällä hetkellä jokaiselta kanavalta. Matkaoppaistaki sain tosi hyvän kuvan ku, iskä katto tätä ja satuin näkee sellasen kohdan, jossa opas meni kysymään suomalaisilta turisteilta, että "oletteko ulostaneet hotellihuoneen sänkyyn?" Oli kuulemma tullu valituksia...ööö jesh.



~It feels good. Is that reason enough for you.~

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Matkaoppaat
« Vastaus #2 : 11.03.2010 21:01:29 »
^Mä kuulun sit just ilmeisesti siihen toiseen ihmisryhmään. :DD  :-[

//Eiku oikeesti mäkin aluksi epäilin noita kaikkii sarjoi, mutta niihin jää koukkuun ku niitä alkaa katsoo.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Matkaoppaat
« Vastaus #3 : 11.03.2010 21:06:13 »
Haha. : D No olenhan mäki ollu joskus johonki Dr. Philiin koukussa, et en mä sillä. Ja ymmärrän koukuttavuudenkin :')) Ihmetyttää vaan, et ku jokasesta asiasta tehdään nykyään tositv-sarjoja. Kohtahan taitaa tulla Jimiltä jostain ruotsalaisesta lentokentästä kertova sarjakin.



~It feels good. Is that reason enough for you.~

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Matkaoppaat
« Vastaus #4 : 11.03.2010 21:11:39 »
No joo menee mullakin jo vähän yli esim. se sali-sarja, jota mun mies seuraa intohimoisesti :D Tosin mä alan kohta koukutta siitäkin, ku se pyörii jatkuvasti tossa telkkarissa (ku musta tuntuu, että niitä tulee JOKA päivä).
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.