Kirjoittaja Aihe: Jenkkitahtiin (spoil spoil)  (Luettu 35559 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« : 16.03.2009 11:04:55 »
Täällä siis keskustelua ameriikan tahtiin. Tällä hetkellä odotellaan 2. finaalilähetystä, ja teemanahan on country.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Tigalily

  • Lannistumaton Idols-kultacucumber
  • i
  • *
  • Viestejä: 1016
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Re: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #1 : 17.03.2009 10:54:43 »
Country-viikko tosiaan. Tai no, teeman nimihän on Grand Ole Opry, eli biisilista on aika tarkkaan rajattu. Listalla on seuraavien artistien biisejä: Alan Jackson,Alison Krauss, Barbara Mandrell, Brad Paisley, Carrie Underwood, Diamond Rio, Dierks Bentley, Dolly Parton, Garth Brooks, George Jones, Hank Williams, Johnny Cash, Josh Turner, Lorrie Morgan, Martina McBride,  Pam Tillis, Patsy Cline, Patty Loveless,
Randy Travis, Reba McEntire, Ronnie Milsap, Tammy Wynette, Terri Clark, Trace Adkins, Travis Tritt, Trisha Yearwood ja Vince Gill.

Ei enää kauaa...
Happiness is in the journey, - not at the end of the road.

feta

  • Koelaulaja
  • Viestejä: 1
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Saa nähdä onko totta. Tuomariston veto-oikeus auttaa kyllä tekemään tuon, jos Amerikan kansa äänestää väärin. Eikä niistä äänistäkään aivan varma voi olla - FOXinhan ei tarvitse kertoa lopullisia äänimääriä.

http://www.popcrunch.com/american-idol-8-fixed-final-four-already-chosen-says-insider/

Jolanne

  • Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 10064
  • Karma: +13/-23
    • Profiili
Saa nähdä onko totta. Tuomariston veto-oikeus auttaa kyllä tekemään tuon, jos Amerikan kansa äänestää väärin. Eikä niistä äänistäkään aivan varma voi olla - FOXinhan ei tarvitse kertoa lopullisia äänimääriä.

http://www.popcrunch.com/american-idol-8-fixed-final-four-already-chosen-says-insider/


Ite kyllä henkilökohtaisesti toivon ettei tuollaista huijaamista olisim vie pohjan ja mielenkiinnon koko ohjelmasta.. Vaikka onhan tuostakin nelikosta jo melko selvää, että Danny ja Lil varmaan menevätkin sinne Top 4. Alexis ja Adam ei kyllä ihan sinne asti kuuluisi.. mutta sittenhän sen näkee.

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Re: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #4 : 18.03.2009 15:00:12 »
En jaksa uskoa mihinkään tuollaisiin huijauksiin. Ensinnäkin - miksi? Eikö kisan suola ole se, että tapahtuu dramaattisia käännöksiä, jos
mahdollista. Ja toiseksi, eikö kaikkien kannalta ole parasta, että finaalissa on todella ne, joilla on eniten äänestäjiä, jotka lopulta ostavat levyt. Eli jos minä huijaisin, niin en todellakaan laittaisi finaaliin niitä, joita sinne odotettaisiin, pudottaisin ainakin jonku ennakkosuosikin dramaattisesti. Hyvää viihdettä!

Illan esityksiin:

Michael Sarver esiintyi ensimmäisenä... esitys meni minulta ekalla katsomiskerralla vähän ohi, joten voin muuttaa mieltäni, mutta
vaikutti vähän -mikä olisi oikea sana - ... . Yritystä oli, mutta vähän ei niin hyvä. Ja Michaelin jännä tapa laulaa ei ole ihan minun makuuni. Hän siis pitää jotenkin suutaan oudosti tai jotain - en osaa selittää.

Allison Iraheta - Tämäkään biisi ei ollut, kuten ei Michaelinkaan ihan täysin mun juttu, vähä parempi kuitenkin. Allison on ihana. Uskollinen
omalle tyylilleen etc. Rockrock! Ärsyttää vaan kun tuomarit kommentoi aina joko hänen ikäänsä tai kykyään laulaa mitä tahansa. En osaa vieläkään pitää tätä tyttöä latinona. Punainen tukka hämää mua liikaa.

Kris on ollut minulle aina semmoinen söpö suhteellisen hyvä laulaja. Niin tänäänkin. Hän osaa laulaa ja sulattaa pari sydäntä. Ei sen enempää, ei tosin vähempääkään. Rauhallinen kantribiisi sopi hänelle. Ihan tasaista tallustelua. Ei suosikkejani, tosin paransi tänään pari pykälää silmissäni kuitenkin - ehkä se vau-efekti odottaa tulemistaan.

Lil Rounds  - Lillin äänessä on joku sävy tai mikä lie, mikä ei ole ihan mun makuuni, vaikka on hyvä laulaja. Hän on myös vähän liiankin itsevarma ja tasainen, ettei oikein sytytä. Ääntä siis on ja itsevarmuutta, mutta kyky koskettaa. Ehkä hän saa sitä vielä lisää. Ansaitsee kuitenkin jatkopaikan loistavilla laulukyvyillään - ainakin top 6...

Adam Lambert - Rakastan Johnny Cashia... vaikka hyvä kun edes tunnisti :) Adam on ihan oma persoonansa ja tyyppinsä. Mutta täytyy sanoa, että tämä esitys oli jotain ihan omalaatuistaan! Pidin paljon, vaikka naismainen ääni ei minua henk. koht. miellytäkään, mutta Adam
on omalla alueellaan niin uskomaton! Ansaitsee jatkaa, koska tekee kisasta mielenkiintoisen, ja häneltä sopii odottaa kaikkea erikoista. Draamaa ja esiintymistä - laulu jää jopa vähän toissijaiseksi! :D

Scott MacIntyrer - Scott & Piano to friends together forever. Scott tekee tasaisen varmasti omaa juttuaan. Voi käydä pitemmän päälle
tässä kisassa vähän tylsäksi. Pidän kuitenkin Scottista ja hänellä on laulutaitoa ja koskettamisen kykyä. Välillä ääni ei ihan kaikkiin nuotteihin mielestäni osunut. Ei ansaitse kuitenkaan ehkä top6 paikkaa (jota tässä vaiheessa laskeskelen).

Alexis Grace - Jolene Jolene... ei ehkä ihan parasta Alexisia. Ihan ok. En pitänyt tästä vähän nopeutetusta versiosta jostain syystä, ja muutamat nuotit eivät ihan osuneet. Biisivalinta ei tuonut ihan tuttua Alexisia esiin.

Danny Gokey - Carrien biisit on vaikeita. Tämä tuli todistetuksi mielestäni, vaikka Danny on uskomattoman hyvä laulaja, ja pidän hänen äänestään tosi paljon, niin tässä biisissä tuntui kuin hän olisi vähän joutunut taistelemaan. Biisin alku meni myös vähän jotenkin liian nopeasti. Ei ihan parasta Dannya mielestäni, mutta hyvää tasoa. Loppu oli huomattavasti parempi osa. Esityskin vähä kärsi vaikean laulun takia I think.

Anoop Desai - Paljon parannettavaa näin etukäteen! Huomattavasti parempi kuin viime viikolla. Tunnettakin oli mukana ja laulu oli paljon parempaa. Välillä kyllä meni jo niin unettavan tylsäksi. Eli ihan kaikki karisma ei riittänyt vetämään loppuun asti kait - tai sitten en vain jostain syystä jaksanut pysyä mukana. Mutta ansaitsi tällä esityksellä kuitenkin paikkansa Top 11. Rauhallinen esitys ja hyvä laulutaito - näistä kuitenkin pidin. Sain enemmän irti tästä kuin Dannystä, jonka esitystä piti varoa vähän, kun oli niin vaikea biisi.

Megan Corkrey - Valitettavasti Megan menee jotenkin koko ajan alaspäin kaavioissani. Pidän paljon hänen äänensävystään ja hän on kaunis ja herttainen, mutta esiintymisessä on paljon puutteita. Hän vaikuttaa välillä epävarman oloiselta. Hänen äänensä välillä ei kuulostanut hyvältä (mutta oli flunssassa, mikä selittää sen  - ja antaa anteeksi paljon). Hän oli kuitenkin ihan hyvä, varsinkin kun selkis, että oli sairastellut. Uskon yhä, että hänellä on valtavat mahdollisuudet kehittyä ja hän voi kohota, vaikka kuinka hyväksi, kun saa kokemusta. Siksi toivon häntä yhä top6:een. Biisivalinta tänään oli muuten paljon parempi kuin viime kerralla.

Matt Girard - Toinen Carrie laulu (miehet on päättänyt on ottaa riskejä - sillä Carrien biisit ei mielestäni ole ihan parhaita miesäänelle.) Matt yritti kovasti ja loppua kohti kuulosti upealta. Ehkä jollain toisella biisillä olisi päässyt loistamaan vielä enemmän. Dannyn kanssa vertailussa menee edelle. Mattin ääni (siis se sävy) tosin ei miellytä niin paljon kuin Dannyn - lauloi kuitenkin tosi hyvin tänään. Ansaitsee ehdottomasti jatkaa! Matt & Piano vs. Scott & Piano, niin Matt ehdottomasti parempi!

Illan järjestys mielestäni ehkä joku tällainen: vaikea tosin arvostella joitain tyyppejä (esim. Adam), enkä arvostele pelkkiä laulutaitoja vaan ihan kokonaisuudessaan.
1. Matt, Allison, Adam, Kris
5. Anoop/Danny/Lil
8. Scott/Alexis
10. Megan (haluaisin toisaalta sijoittaa hänet ylemmäs... mutta)
11. Michael

Olisin voinut kyllä ihan hyvin perustein laittaa aikalailla toiseenkin järjestykseen. Jotenkin vaikea oli päättää tänään, kenestä pidin.

Pudottaisin jommankumman näistä, koska en halua luopua tytöistä: Michael tai Scott.
« Viimeksi muokattu: 18.03.2009 15:17:59 kirjoittanut capri »
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Tigalily

  • Lannistumaton Idols-kultacucumber
  • i
  • *
  • Viestejä: 1016
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Re: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #5 : 18.03.2009 17:18:24 »
Grand Ole Opry-viikko. En nyt tee muuta kun kirjotan arvostelut.

Michael Sarver - Ain’t Goin’ Down Till the Sun Comes Up. Michael tuntui nyt revittelevän ihan täysillä ja oli jopa lisännyt Garth Brooksin biisiin MODULAATION. Ihan jees. Vähän jäi pliisuks ja pari nuottia oli vähän epävireisiä mutta kokonaisuutena oikein hyvä. Tämä kuitenkin taitaa olla eniten sellanen perinteinen "country"-laulaja näistä finalisteista.

Allison Iraheta - Blame It on Your Heart. Allison oli valinnut aika harmittoman biisin itselleen. Hyvin tuo kohtuu-rock ääni countryynkin taipuu. Allison on vaan HYVÄ! Oli ottanut countryyn kuuluuvia niekujakin mukaan, mistä en missään muussa musiikin lajissa tykkää. Vähän tylsä tääkin silti oli.

Kris Allen - To Make You Feel My Love. Kriskin oli valinnut Garth Brooksin biisin. Tällainen hidas biisi oli ehkä just oikea veto Krisille. Ei ollut esityksellään muhun ennen tätä tehnyt vaikutusta...mutta ei nytkään tehnyt. Nätti kappale ja kaikkea, mutta ei vaan muhun kolahda.

Lil Rounds - Independence Day. Martina McBriden nätti biisi ja odotin hyvää esitystä Lil Roundsilta. Ei oikein Lilin ääni päässyt oikeuksiinsa ekassa säkkärissä. Toinen säkeistö oli jo parempi ja kertsi oli MAHTAVA. Meni kylmät väreet...okei, oon kuumeessa silti. Lil ei todellakaan ole country-laulaja, mutta ihan hyvin se silti meni.

Adam Lambert - Ring of Fire. Aika erilainen versio tosiaankin. Mä en edelleenkään tykkää Adamista. Alku oli kaunista, mutta sitten kun se meni kiekunaks...eieieieieiei. Tuskin tää silti mihinkään tipahtaa.

Scott MacIntyre - Wild Angels. Martina McBriden biisiä taas pukkaa. Jokin ei vaan iske Scottin suhteen. Säkkäri ei liikauttanut yhtään. Modulaation myötä parani jonkin verran mutta ei tää edelleenkään mun suosikki ole.

Alexis Grace - Jolene. Tää toivottavasti iskee. Ainakin on kaikki ainekset hyvää vetoon. Pehmeä aloitus, eka säkkäri ei oikein vakuuttanut mutta sen jälkeen meni paremmin. Vika säkkäri ja kertsi oli hienoa. Se välijuttu ei pelittäny.

Danny Gokey - Jesus, Take the Wheel. Outoa sekoilua treenipätkässä mutta...ilmeisesti Danny oli treenannu tarpeeksi koska oli kyllä niin hyvä kun vaan voi olla. Tähän mennessä ehdottomasti paras! :D

Anoop Desai - You Were Always on My Mind. Todella kaunista laulantaa. Ei mitään vikaa. Tykkäsin ihan tosi paljon. :D

Megan Joy Corkrey - Walking After Midnight. En enää tykkää Meganista. En tiiä mikä siinä niin ärsyttää. Pari korkeeta meni ihan reisille, muuten nuottien suhteen ihan ok. En vaan tykkää tosta aina samanlaisesta soundista. Biisi oli lisäksi tylsä. Ehkä mä oon vaan vanha ja tylsä enkä ymmärrä tän hienoutta.

Matt Giraud - So Small. Aaah...Ihana savunen ääni ja hienosti suunniteltu sovitus joka näytti myös sen, kuinka hyvä pianisti Matt on. Hyvin suunniteltu tuotantotiimiltä että tää on viimesenä. I-H-A-N-A!

Pudottaisin Kris Allenin, Alexis Gracen tai Megan Joyn. Huomenna nähdään kuinka fiksuja äänestävät amerikkalaiset on
Happiness is in the journey, - not at the end of the road.

Jolanne

  • Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 10064
  • Karma: +13/-23
    • Profiili
Re: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #6 : 18.03.2009 20:50:43 »
Must on niin siistiä ku te kommentoitte näitä täällä ku sit mun ei tarvi niin kiireessä ladata ja katsoa jaksoja :) Et voin tsekata täältä onko mun omat suosikit pärjännyt teidän rankassa käsittelyssä :)

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Re: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #7 : 18.03.2009 21:46:23 »
Must on niin siistiä ku te kommentoitte näitä täällä ku sit mun ei tarvi niin kiireessä ladata ja katsoa jaksoja :) Et voin tsekata täältä onko mun omat suosikit pärjännyt teidän rankassa käsittelyssä :)

Kumpaa sä uskot enemmän mua vai Tigaa, hähää? Oikeesti meillä on melko samankaltaisia mielipiteitä usein kyl.

Ketkä muuten JLNE on sun suosikkei.

//katsoin muuten uudestaan paremmalla ajalla, ja Michaelin laulusta ei saanut kyllä mitään selvää. Ei se ehkä niin paha lopulta laulullisesti ollut, mutta jätti vähän kylmäksi :/

Adam sen sijaan oli ihan jossain muissa sfääreissä. Mieletön laulutaito miehellä, mutta toivoisin, että laulais jotain vähän "normaalimpaa", en ite kuuntelis kauheen mielelläni tollasta psykedeelistä matskua. Mutta on mies ainaki erilainen etc.

Edelleen pudottaisin Michaelin. Ja mun mies sano, että 95% Michael lähtee. Se on usein pelottavan oikees. Katsotaan.
« Viimeksi muokattu: 18.03.2009 21:49:44 kirjoittanut capri »
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Jolanne

  • Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 10064
  • Karma: +13/-23
    • Profiili
Re: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #8 : 18.03.2009 21:47:15 »
Allison ja Danny ehdottomasti TOP 2. Lil sitten hyvänä kolmantena :)

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Re: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #9 : 18.03.2009 21:51:11 »
Allison ja Danny ehdottomasti TOP 2. Lil sitten hyvänä kolmantena :)

Eli samat suosikit ku mulla Allison ja Danny. Mulla tosin Lil ei oo suosikkei. Matt ja Kris paranteli asemiaan. Megan menetti niitä.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Tigalily

  • Lannistumaton Idols-kultacucumber
  • i
  • *
  • Viestejä: 1016
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Re: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #10 : 19.03.2009 11:45:55 »
Alkuun pitää kommentoida, että ehkä Michaelin vedosta tykkääkseen pitää tuntea se biisi. Se on mulle vähän liiankin tuttu, osaan sen ulkoa siis. Mua ei häirinnyt ollenkaan se artikulointi. Tää oli kuitenkin tällanen nopee biletys-county biisi. No, itse asiaan.

Danny jatkossa...Lil jatkossa...Anoop jatkossa...Allison ja Michael...Allison kolmen huonoimman joukossa, DAMN! Michael myös. Jälkimmäinen mun mielestä odotetumpi, mutta ei tämä nyt hyvältä vaikuta.

Scott jatkossa...Megan Joy jatkossa..tää ei näytä hyvältä! Matt jatkossa...Kris on myös jatkossa. Alexiksen on pakko pudota. Sitä mieltä mä vaan oon.

Kolmen huonoimman joukossa on siis Alexis, onneksi.

Michael, Allison ja Alexis ovat siis kolmen huoimman joukossa. Allison ONNEKSI turvassa!

Nyt mua ei enää haittaa. Kumpi tahansa saa mennä, mutta toivon että Alexis putoaa.

Simon kertoi että toisen kahdesta putoamis uhan alla olevista tuomaristo voisi ehkä pelastaakin.

Michael on Top kympissä! Just oikein. Alexis Grace olis nyt putoamassa. Simon sanoo että tuomaristo vois ehkä just Alexiksen pelastaa. En ite tykänny ihan mahdottomasti tästä esityksestä. Olihan siinä tunnetta jne. mutta en välttämättä pelastaisi. Ja tuomaristo on samaa mieltä. :D

Ens viikkoa odotellessa... Silloin Motown-viikko, eli todella paljon hyviä biisejä mistä kilpailijat voivat valita. Hienoa. Ainoo vaan, että ens viikon lähetykset tulevat päivää myöhemmin. Blääh.
Happiness is in the journey, - not at the end of the road.

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Re: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #11 : 19.03.2009 19:43:28 »
Mä olisin halunnut, että Michael lähtee, vaikka Michaelin persoonasta pidänkin, ihan vain siksi, että naisia on vaan niin paljon vähemmän.
Toisaalta, jos jostain naisesta nyt täyty luopua, niin Alexis sitten. En olisi kyllä pelastanut Alexisia tuon toisen esityksen jälkeen, että
ihan oikein meni. Michaelin biisiä en tosiaan tuntenut, että ehkä se fiilis meni sitten siihen, kun en vaan saanut sanoista selvää :) Toivottavasti petraa laulullisesti ensi viikolla. Allison ei todellakaan ansainnut bottom3 paikkaa :( Toivottavasti äänestäjät nyt tsemppaavat.

Ja samantien voi lopettaa huhut järjestetystä nelikosta btw.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

jones

  • Koelaulaja
  • Viestejä: 8
  • Karma: +0/-0
  • Carrie forever!
    • Profiili
Re: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #12 : 20.03.2009 22:12:53 »
Noh....Kantriin hulluna tällaista mitä mieleen jäi....
Michael-Olisin vaikka lyönyt pääni pantiksi että tippuu,biisi ei vaan napannut...
Allison-Huh,oli lähellä ja rokkimimmille olisi tullut noutaja mutta pidin biisistä,outoja nuo Jenkit?!
Kris-Ensimmäisen kerran vakuutti minut laulullaan,ja siitäkös pikkulikat tykkää ;)pysyy pitkään!
Lil-Noo,ei mikään kantrilaulaja mutta uskoisin että jatkossa petraa taas omalle tasolleen!
Adam-Siis mitä???Jannulla mieletön äänirekisteri mutta alkaa jo nyt "pelleillä",ei tätä tunnistanut kantriksi,silti kun viikot vaihtuu niin pysyy todella pitkään mukana,mahdollisesti top3!
Scott-Osaa laulaa todella komeasti,pysyy....
Alexis-Sääli kun putosi jo nyt,biisivalinta meni pahasti metsiin,eikä tuomaritkaan lopulta pelastanut,olisn kuunnellut vielä pidempäänkin :-[
Danny-Toinen top3!Olisin voinut vaikka veikata biisivalinnan vaikka Carrien biisit onkin erittäin vaikeita,loistava!
Anoop-yllätti todella positiivisesti,toivottavasti sama tahti jatkuu...
Megan-Oikea kantrin ruumillistuma :)kipeänäkin veti loistosuorituksen,rahkeet ei vaan ilmeisesti riitä pitkälle täällä :(
Matt-En tiedä....ääni oikein hyvä,biisivalinta nappiin mutta joku tässä on joka ei minua kauheasti viehätä,silti pysynee melko pitkään?!
Kolmas top3 menijä vielä hieman vaiheessa!

Mutta Carrie Underwood,lähetys oli pelastettu kun kuulin taas sen "Jumalaisen" äänen :D

Tällaista kirjoittelee newbie...mukava kun löytyi idolslandialle vakaa paikka :)



fikil

  • Koelaulaja
  • Viestejä: 7
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
    • scripta
Re: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #13 : 22.03.2009 04:30:49 »
Lainaus
Megan Corkrey .......... on kaunis
kaunisko?!?!
missä se on kaunis?
en näe tässä naisessa mitään kauneutta.
sen kasvojen muoto on oikea, mutta iho sen kasvoilla on epämiellyttävän näköinen.
erityisen epämiellyttävältä hän näytti kastingilla.
voi olla, että valaistus oli sellainen, joka korosti rumaa ihoa ja/tai se peitti kasvot jollain epämiellyttävännäköisellä aineella
nyt konserteissa iho sen kasvoilla ei näytä niin epämiellyttävältä, kuin silloin oli, mutta silti se on vähän epämiellyttävän näköinen.
tässä on valokuva, kun se oli kastingilla, kun se näytti epämiellyttävältä:
http://img23.imageshack.us/img23/3664/jtjtjkdtjkjkt.jpg
ja tässä on toiset valokuvat, joissa sen iho on vain vähän epämiellyttävän näköinen:
http://img19.imageshack.us/img19/9196/rjrjrjjsr.jpg

tässä on valokuvat toisesta tytöstä, joka oli amerikan idolsissa, nyt sitä ei ole enää siellä, se putosi:
http://img23.imageshack.us/img23/1742/jfjrjs.jpg
minusta sen kasvojen muoto on oikea ja sillä oikea ihon tyyppi, mutta minua ärsyttää vähän sen ihon väri.
minä en pidä siitä, että amerikassa on paljon sellaisia ihmisiä, joilla kasvojen muoto ja ihon tyyppi ovat eurooppalaisia, mutta ihon väri on puoliksi afrikkalainen.
« Viimeksi muokattu: 22.03.2009 05:26:08 kirjoittanut fikil »
äänestäkää jussi halla-ahoa eduskunnan 2011 vaaleissa, muuten hallitus muuttaa suomen afrikaksi.

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Re: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #14 : 22.03.2009 09:40:41 »
En näe mitään epämiellyttävää Meganin kasvoissa tai ihossa. Hän on mielestäni kaunis.
Mutta sallittakoon kaikille omat mielipiteensä.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Re: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #15 : 22.03.2009 14:38:32 »
Tässä on Motown songs top100
Voi vähän etukäteen fiilistellä, että jotain näitä biisejä tullaan tod.näk. kuulemaan seuraavassa AI-jaksossa.

1. I Heard It Through The Grapevine - Marvin Gaye
2. My Girl - Temptations
3. Reach Out I'll Be There - Four Tops
4. Where Did Our Love Go? - Supremes
5. What's Goin' On? - Marvin Gaye
6. Dancing in the Street - Martha & The Vandellas
7. I Want You Back - Jackson 5
8. Superstition - Stevie Wonder
9. Please Mr. Postman - Marvelettes
10. My Guy - Mary Wells
11. (Love Is Like a) Heat Wave - Martha & The Vandellas
12. Do You Love Me? - Contours
13. Let's Get It On - Marvin Gaye
14. Ain't No Mountain High Enough - Marvin Gaye & Tammi Terrell
15. The Tracks of My Tears - Smokey Robinson & The Miracles
16. Shotgun - Jr. Walker & The All Stars
17. I'll Be There - Jackson 5
18. Baby Love - Supremes
19. Papa Was a Rollin' Stone - Temptations
20. Uptight (Everything's Alright) - Stevie Wonder
21. I Can't Help Myself (Sugar Pie Honey Bunch) - Four Tops
22. The Tears of a Clown - Smokey Robinson & The Miracles
23. Stop! In the Name of Love - Supremes
24. You've Really Got a Hold On Me - Miracles
25. Just My Imagination (Running Away With Me) - Temptations
26. Baby I Need Your Lovin' - Four Tops
27. You Are the Sunshine of My Life - Stevie Wonder
28. Ain't Nothing Like the Real Thing - Marvin Gaye & Tammi Terrell
29. Money (That's What I Want) - Barrett Strong
30. Leavin' Here - Eddie Holland
31. Shop Around - Miracles
32. You Keep Me Hangin' On - Supremes
33. You Can't Hurry Love - Supremes
34. Endless Love - Lionel Richie & Diana Ross
35. Signed, Sealed, Delivered - Stevie Wonder
36. Ooo Baby Baby - Miracles
37. Nowhere To Run - Martha & The Vandellas
38. It Takes Two - Marvin Gaye & Kim Weston
39. War - Edwin Starr
40. I Second That Emotion - Smokey Robinson & The Miracles
41. Super Freak Part I - Rick James
42. Living For the City - Stevie Wonder
43. I Heard It Through the Grapevine - Gladys Knight & The Pips
44. Higher Ground - Stevie Wonder
45. Ain't Too Proud To Beg - Temptations
46. I Can't Get Next To You - Temptations
47. Cloud Nine - Temptations
48. Ball of Confusion (That's What the World Is Today) - Temptations
49. Smiling Faces Sometimes - Undisputed Truth
50. This Old Heart of Mine (Is Weak For You) - Isley Brothers
51. What Becomes of the Brokenhearted? - Jimmy Ruffin
52. Inner City Blues (Makes Me Wanna Holler) - Marvin Gaye
53. Mercy Mercy Me (The Ecology) - Marvin Gaye
54. Playboy - Marvelettes
55. Jimmy Mack - Martha & The Vandellas
56. Don't Mess With Bill - Marvelettes
57. Since I Lost My Baby - Temptations
58. Don't Leave Me This Way - Thelma Houston
59. All Night Long (All Night) - Lionel Richie
60. Going To a Go-Go - Smokey Robinson & The Miracles
61. Fingertips Part II - Stevie Wonder
62. The One Who Really Loves You - Mary Wells
63. Neither One of Us (Wants to Be the First to Say Goodbye) - Gladys Knight & The Pips
64. Love Hangover - Diana Ross
65. Upside Down (Inside Out) - Diana Ross
66. Brick House - Commodores
67. I Wish It Would Rain - Temptations
68. Beechwood 4-5789 - Marvelettes
69. The Hunter Gets Captured By the Game - Marvelettes
70. Bernadette - Four Tops
71. Somebody's Watching Me - Rockwell
72. Hello - Lionel Richie
73. It's the Same Old Song - Four Tops
74. You've Made Me So Very Happy - Brenda Holloway
75. Jamie - Eddie Holland
76. Your Precious Love - Marvin Gaye & Tammi Terrell
77. Quicksand - Martha & The Vandellas
78. Come and Get These Memories - Martha & The Vandellas
79. Keep on Truckin' Part I - Eddie Kendricks
80. Needle In a Haystack - Velvelettes
81. (I'm a) Roadrunner - Junior Walker & The All-Stars
82. ABC - Jackson 5
83. I'm Coming Out - Diana Ross
84. Give It To Me Baby - Rick James
85. Cruisin' - Smokey Robinson
86. My Whole World Ended (The Moment You Left Me) - David Ruffin
87. Three Times a Lady - Commodores
88. Heaven Must Have Sent You - Bonnie Pointer/The Elgins
89. Let It Whip - Dazz Band
90. It's a Shame - Spinners
91. Baby I'm For Real - Originals
92. The Bells - Originals
93. He Was Really Sayin' Somethin' - Velvelettes
94. Come To Me - Marv Johnson
95. I Need Your Lovin' - Teena Marie
96. The Love You Save - Jackson 5
97. What Does It Take (To Win Your Love?) - Jr. Walker
98. Function At The Junction - Shorty Long
99. Does Your Mama Know About Me? - Bobby Taylor & The Vancouvers
100. Greetings (This Is Uncle Sam) - Monitors/Valadiers
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

fikil

  • Koelaulaja
  • Viestejä: 7
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
    • scripta
Re: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #16 : 23.03.2009 01:50:59 »
Lainaus
Hän on mielestäni kaunis.
jos se on sinun mielestä kaunis, niin onko sinun mielestä tämä tyttö http://img23.imageshack.us/img23/1742/jfjrjs.jpg kaunis?
sillä iho on paljon parempi, kuin meganilla.

minun mielestä ihmiset eivät ole kauniita ollenkaan, jopa sellaiset, joilla on täysin oikea ulkonäkö.
« Viimeksi muokattu: 23.03.2009 03:42:35 kirjoittanut fikil »
äänestäkää jussi halla-ahoa eduskunnan 2011 vaaleissa, muuten hallitus muuttaa suomen afrikaksi.

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Re: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #17 : 23.03.2009 12:21:31 »
Lainaus
Hän on mielestäni kaunis.
jos se on sinun mielestä kaunis, niin onko sinun mielestä tämä tyttö http://img23.imageshack.us/img23/1742/jfjrjs.jpg kaunis?
sillä iho on paljon parempi, kuin meganilla.

minun mielestä ihmiset eivät ole kauniita ollenkaan, jopa sellaiset, joilla on täysin oikea ulkonäkö.

No ei se ihon laatu ole mulle ainakaan mikään kauneuden tae. Mutta kun nyt kysyit, niin Felicia Barton on myös kaunis tyttö/nainen. Mutta jotta tästä ei nyt tule täysin ulkonäkö/kauneuskeskustelua niin jätetäänkö tähän.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Tigalily

  • Lannistumaton Idols-kultacucumber
  • i
  • *
  • Viestejä: 1016
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Re: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #18 : 23.03.2009 13:00:57 »
Mä luulen että tuosta caprin laittamasta listasta voi samantien tipauttaa Jackson 5:n biisit pois. Nehän on jo lauleltu pari viikkoa sitten.  ;) Mutjoo, nyt pitää vielä odottaa jokunen päivä...
Happiness is in the journey, - not at the end of the road.

jones

  • Koelaulaja
  • Viestejä: 8
  • Karma: +0/-0
  • Carrie forever!
    • Profiili
Re: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #19 : 23.03.2009 22:13:55 »
"kaunisko?!?!
missä se on kaunis?
en näe tässä naisessa mitään kauneutta.
sen kasvojen muoto on oikea, mutta iho sen kasvoilla on epämiellyttävän näköinen"

Tässä vaiheessako tämä ulkonäköarvostelu jo alkoi >:(

Jos nimimerkki "fikil" on täydellinen niin kivat sulle!

Keskity sinäkin laulutaitoon vai keskitytkö täällä pelkästään kisaajista näkemiisi kuviin?Luullakseni täällä arvostellaan ääntä eikä näköä ???

Sori vaan tällainen kommentti mutta tuo kirjoitus ärsyttää suunnattomasti ja joutaa romukoppaan :(

Motown-viikon biisejä mielenkiinnolla odottaen.....Olisi jo jonkun jannun poistumisen aika.
 

« Viimeksi muokattu: 24.03.2009 08:00:28 kirjoittanut jones »

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Re: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #20 : 23.03.2009 22:18:40 »
Ihmettelin että miksi ihmeessä täällä on jotain ulkonäkökommentteja. Täh, en tajua  ???. Just joo. No seuraan jonkun verran myös Amerikan tahtiin toivottavasti nyt putoaisi joku jätkistä, koska jos taas putoaa nainen niin heitä on sitten jäljellä vain kaksi. Katsotaan.
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Re: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #21 : 23.03.2009 22:29:27 »
Ihmettelin että miksi ihmeessä täällä on jotain ulkonäkökommentteja. Täh, en tajua  ???. Just joo. No seuraan jonkun verran myös Amerikan tahtiin toivottavasti nyt putoaisi joku jätkistä, koska jos taas putoaa nainen niin heitä on sitten jäljellä vain kaksi. Katsotaan.

En millään jaksa uskoa, että kukaan tytöistä putoaisi seuraavaksi. Heitä on niin paljon vähemmän. Lisäksi mukana on Lil, joka vahvoilla, kuten Allisonkin (vaikka olikin bottom3:ssa, niin uskon häneen), ja Megan.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

jones

  • Koelaulaja
  • Viestejä: 8
  • Karma: +0/-0
  • Carrie forever!
    • Profiili
Re: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #22 : 26.03.2009 23:06:49 »
Vihdoinkin tämä palsta toimii :)

Motown-viikko:

Matt-Pitää vetää hieman sanoja takaisin...ensimmäistä kertaa jannu ei ärsyttänyt ja huh,olihan tuo loistoveto!

Kris-Ei mitään uutta,silti tytöt tykkää...

Scott-Pystyisi parempaankin,nyt ei oikein onnistunut,voipi olla vaarassa pudota?!

Megan-Niin uniikkiääni vaikka tuomarit ei pidä ollenkaan,minä pidän ;),tämä biisi ei vaan sopinut hänelle!

Anoop-Dog-Yllätti jo toistamiseen positiivisesti!Jatkaa....

Michael-taitaa nousta tie pystyyn,ainakin lähtöuhan alla,99% varmasti tippuu?!

Lil-Nyt ei oikein napannut vaikka laulu edelleenkin hyvää,biisi ei vaan osunut!

Adam-Onnistuja tällä(kin) viikolla,uskomaton ääni!Top-3 kamaa!Uuden kampauksen myötä samaa näköä kun Di Capriolla?!

Danny-Toinen mahdollinen top-3:n!Kaikki mitä hän laulaa,sopii!Melkoinen kameleontti :)

Allison-No onhan nuorella likalla ääntä :)Huh miten loistava,sitä vaan pitää ihmetellä että oli pudotusuhan alla viime viikolla ???

Tällä viikolla bottom-3 ehkä Megan,Scott ja Michael...poistuja viimeksi mainittu....toivon minä?!

Tigalily

  • Lannistumaton Idols-kultacucumber
  • i
  • *
  • Viestejä: 1016
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Re: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #23 : 27.03.2009 10:28:50 »
TOP-10. Motown-viikko. Tätä odotin kärsimättömästi koko pitkän (reilun) viikon. Toivottavasti kisaajat ovat odottamisen arvoisia.

Eniten ärsytti kyllä se Kuorosota-tunnari siinä Motown-tutustumispätkässä...toivottavasti tää menee parempaan suuntaan tästä...

Matt Graud laulaa Let's Get It Onin. Tääkin on sellanen biisi että tämä pitää kyllä laulaa enemmän kuin hyvin. Toivottavasti Matt vetää hyvin. Ihanaa, että Matt tuli pianon takaa pois, mutta matalimmissa sävelissä oli epäpuhtauksia. Hyvin tuo silti kokonaisuutena meni, otti yleisönsä hyvin ja revitteli juuri sopivasti. Erittäin hyvä avaus.

Seuraavana Kris Allen. En oo aiemmin hirveesti lämmenny tälle pojalle. How Sweet It Is on aika haastava biisi miehelle jolla on niin "valkoinen" ääni kuin Krisillä on. Ihan mukavastihan tuo veti, mutta en edelleenkään tälle lämmennyt. Aika yhdentekevä rallatus.

Scott MacIntyre soittaa siis pianoa tälläkin viikolla...blääh. You Can't Hurry Love on aika kulunut biisinä, mutta saapa nähdä mitä Scott biisille tekee. Tulee varmaan kuitenkin mielenkiintoinen sovitus vaikken ole tällekään oikein täysillä lämmenyt vielä. Parempi pianisti kuin laulaja. Scottin ääni ei oikein tuntunut riittävän tähän biisin. Laittaisin putoamisvaaraan.

Jos Megan Joy Corkrey laulaa tälläkin kertaa olkapäät korvissa niin minä kyllä...no en sano mitään. For Once In My Life on sellanen biisi että sitä EI saa pilata, mutta nyt tää on kyllä vähintäänkin siiän rajoilla. Epäpuhtauksia vähän joka puolella...EI NÄIN!! Tähän mennessä ehdottomasti huonoin. Eli jos Vote For The Worst ei onnistu tavoitteessaan, ehdottomasti putoamisvaarassa.

Anoop Desai päätti sitten vetää Smokey Robinsonin oman biisin, Ooh Baby Baby. Todella kauniisti alkoi. Ekassa korkeassa sävelessä epäpuhtautta mutta siitä eteenpäin todella puhdasta. Kyllä on hienoa, että American Idolin katsojat saavat nähdä, että on parempiakin amerikanintialaisia laulajia kuin Sanjaya. No okei, lopussa vähän lässähti. Hyvä laulaja, hyvää laulantaa, tylsä esitys.

Michael Sarver Ain’t Too Proud to Beg. Toivottavasti ei silti tarvitse pyydellä tai rukoilla mitään siitä huolimatta että mies on ollut kipeenä viikolla. Ymmärrän kyllä mikä capria ärsyttää Michaelin naamassa. Sillä on leuka vinossa vasempaan suuntaan kaikissa pitkissä sävelissä ainakin. Tykkäsin aika paljon siitä huolimatta että vähän huusi siellä täällä. Luulen silti että on putoamisvaarassa.

Lil Rounds laulaa hieman yllättäväti Heatwaven. Odotin jotain vielä enemmän kulunutta Lililtä, mutta ehkä hyvä näin. Tai sitten ei. En tykänny. Lilin vibrato on sen tyylinen että se viettää vähän ylös päin, eli osa sävelistä kuulosti mun korviin vähän ylävireisiltä. Ei oikein kolissu niinkun ois pitäny.

Smokey Robinsonin biisin tuo Adam Lambertkin vetää. Tracks of my Tears on kaunis kappale. Toivottavasti Adam kerrankin laulaa kauniisti, saattais saada munkin äänen. Unpluggedina tämä ei kuulostanut kyllä yhtään Motownilta. Liian korkealta tuo mun makuun edelleenkin laulaa. Miehen pitää laulaa niinkun MIES eikä niinkun kastraattitenori tai nainen. Tykkäsin silti tästä yllättävänkin paljon. Menee kyllä kakkoseks Matt Giraudin jälkeen tähän mennessä tänä iltana. Ja mä en oo Matt Giraud-fanikaan. Yllätän siis itseni tänään (kin).

Danny Gokeyn valinta sitten olikin jotenkin ennalta arvattavampi. Temptationsin Get Ready joka on huomattavasti kuluneempi kuin edellinen. Varmaan silti ihan hyvä biisivalinta. Ei sitten ottanut Smokey Robinsonin neuvosta vaarin (hassu sanonta) mutta tykkäsin tästä todella paljon. Dannyn ääni on ihana, puhdasta laulantaa ja sopivasti raspia siihen päälle. Tämä meni nyt illan ykköseks.

Enää yksi jäljellä ja se on Allison Iraheta. Hienon biisin valitsi kyllä. Papa was a Rolling Stone on kyllä upea biisi! Tää on ihan kärjessä! Ainoa jonka esityksen yhteydessä meni kylmät väreet pitkin kroppaa. Ihan uskomaton!

Veikkaan että putoamisvaarassa ovat Megan, Scott ja Michael, ja pelkään että viimeksi mainittu putoaa.
« Viimeksi muokattu: 27.03.2009 10:54:54 kirjoittanut Tigalily »
Happiness is in the journey, - not at the end of the road.

Tigalily

  • Lannistumaton Idols-kultacucumber
  • i
  • *
  • Viestejä: 1016
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Re: Jenkkitahtiin (spoil spoil)
« Vastaus #24 : 27.03.2009 11:08:39 »
Heti perään... Niinpä, Vote For The Worst onnistui tavoitteessaan niin hyvin että Megan ei ollut edes putoamisvaarassa. Siellä olivat kyllä Scott ja Michael, mutta kolmantena oli todella yllättävästi Matt Giraud. Heistä vähiten ääniä sai Michael Sarver, ja vaikka tuomaristo mietti TODELLA pitkään, oli Michaelin aika lähteä kotiin. No, pääsi tuo kuitenkin kiertuelle, minkä ansaitsikin.
Happiness is in the journey, - not at the end of the road.