Kirjoittaja Aihe: Knockout 1 - 14.3.  (Luettu 1556 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Casper

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 760
  • Karma: +3/-1
    • Profiili
Knockout 1 - 14.3.
« : 14.03.2019 21:25:16 »
Hyvän ja potentiaalisen tyttöjengin sai kyllä Olli lopulta finaaliin + sen pakollisen mies-iskelmälaulajan. Harmi ettei ole Ollia jatkoa näkemässä, kukahan koutsaa livejaksoissa, onko siitä tullut tietoa?

JohnnyUtah

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 365
  • Karma: +28/-5
    • Profiili
Vs: Knockout 1 - 14.3.
« Vastaus #1 : 15.03.2019 21:54:25 »
Joo täysin oikeat valinnat Olli teki. Aika vahvan oloinen tiimi itse asiassa. Kolme loistavaa nuorta tyttöä ja yksi ääniharava mies.

Ei ole vielä kuulunut, että kuka tulee Ollin tilalle. Itse veikkaisin hänen apuvalmentajana ollutta Ida Paulia jos vain aikataulut antaa myöden.

Nelosella tai itse asiassa Sanoma-konsernillahan on helppo varmasti saada siihen tuomari, kun omistavat levy-yhtiönkin ym. ym.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21605
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Knockout 1 - 14.3.
« Vastaus #2 : 21.05.2019 00:28:08 »
Ollin tiimi

Veera Tukia - Kato mitä sä teit
Kauniisti lauloi mutta lauloiko niin erottuvasti, että jäi mieleen? Siitä en ole ihan varma. Veera sai tuolin yksi.

Wilma Avanto - Numb
Minulla menevät kyllä Veera ja Wilma sekaisin!  ;D  Mutta tämän oli upea esitys! Ei mitään pehmeilyä.Tuntuu vaan ristiriitaiselta, että Wilman näköinen nuori nainen laulaa tällaista musiikkia ja tällä tavalla. Wilma pääsi tuolille yksi ja Veera joutui siirtymään tuolille kaksi.

Miika Kastarinen - Vie mut kotiin
Ei ole Miikasta Jesseksi. Tämä oli vain läpilaulua minun korvieni mukaan. Ei asiaa tuoleille 1-2. Niinpä Olli laittoikin Miikan tuolille kolme.

Aino Kinnunen - Joutsenet
Aino lauloi Joutsenet kirkkaasti mutta ei niin mielenkiintoisesti. Tuolille neljä. Joku toinen kappale olisi tosiaan voinut olla parempi. Tai siis tuoli kolme, koska olihan Aino parempi kuin Miika. Olli lähetti hänet kuitenkin tuolille neljä. Sitä kaipasi samaa tunnelmaa kuin originaalissa eikä sitä tunnelmaa syntynyt.

Veera Vento - Make You Feel My Love
Olipas Veera valinnut hyvän kappaleen! Hän lauloi sen hyvin sykähdyttävästi ja kauniisti. Veera tuolille yksi! Sinnehän Olli hänet myös lähetti ja Aino Kinnunen putosi pois.

Linda Smirnova - Koneeseen kadonnut
Uskomatonta millainen Linda oli lavalla verrattuna siihen herttaiseen olemukseen, mikä hänellä oli ennen esitystä nähdyssä haastattelussa  ;D . Loistava esitys! Kaipa Linda pitää laittaa tuolille yksi? Ja tuolille yksi Olli Lindan lähettikin ja Miika Kastarinen putosi jatkosta.

Saana Staaf - New York
Olihan tämä niin hieno tulkinta, että kyllä Saanan pitää saada tuoli. Mutta ehkä tuoli kolme tai neljä? Ei antanut Olli tuolia Saana-paralle. Ehkä tykkään tuosta kappaleesta liian paljon, että olisin huomannut ongelmat hänen esityksessään.

Markus Salo - Olisitpa sylissäni
Vaikka tiedänkin lopputuloksen, kyllähän Markus lauloi niin komeasti, että joku tuoli hänelle kuului ilman muuta. Aivan radiosoittokamaa. Veera Tukia -parka oli masentunut tietäessään, että hän putoaa jatkosta tuolilta neljä. Siten hän ei taputtanut tahtia Markukselle mutta tuolien 1-3 naiset kyllä taputtivat. Olli siis valitsi Markuksen jatkoon ja Veera putosi.
« Viimeksi muokattu: 21.05.2019 01:19:19 kirjoittanut Etsku-Etana »