Kirjoittaja Aihe: The Voice (USA)  (Luettu 4593 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
The Voice (USA)
« : 26.02.2012 13:49:26 »



Onko kukaan katsonut tätä jenkkien versiota? Itse kiinnostuin nyt Suomen version myötä myös jenkkien versiosta. En ole vielä ehtinyt kunnolla jaksoja katsomaan, joten olen jäljessä, mut yritän ensi viikolla jossain vaiheessa katsoa kaikki läpi.

1.kaudesta (siellähän siis menee nyt 2.kausi) en tiedä mitään muuta kuin sen, et Adam Levinen suojatti taisi voittaa.



~It feels good. Is that reason enough for you.~

poppari

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 410
  • Karma: +2/-0
    • Profiili
Vs: The Voice (USA)
« Vastaus #1 : 26.02.2012 14:26:15 »
Olen seurannut kaikki jaksot tähän mennessä (vielä yksi ääni ratkaisee jakso jäljellä). Eka kausi jäi mulla kesken viime vuonna, ei jaksanut enää kesällä seurailla. Tsekkasin kärkikolmikon nyt myöhemmin ja aika jotenkin laimeaa settiä.

Tämän uuden kauden seuraamisessa on vähän vaivannut ähkyys.. suomen ja usan idols, plus suomen voice jo seurattuna, niin oli jotenkin vaikea innostua Ääni Ratkaisee jaksoista. Pikkuhiljaa kyllä kuitenkin jaksanu innostua. Laulajat todella vahvoja ja persoonallisia. Tähtivalmentajien sanan säilä on kuitenkin ihan eri luokkaa, kuin suomen versiossa. Vähän pistää hävettämään jopa. Tuntuu, että ohjelman tahti on nopeampi kuin suomessa.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: The Voice (USA)
« Vastaus #2 : 27.02.2012 13:47:29 »
Nyt olen saanut kaksi ääni ratkaisee jaksoa katottua. Hyviä laulajia on kyllä ollut. Parhaiten jäi mieleen 1.jaksosta se nainen, jolla oli aika käheä rokkiääni. Meni Cee Lon suojatiksi. Olen tosi huono muistamaan nimiä tässä vaiheessa, enkä jaksa niitä monesti ylöskään kirjata. 2.jaksosta jäi mieleen se tatuoitu Cee Lo fani.

2.jaksossa oli hassua nähdä ryhmän kapuavan lavalle, se nainen ja mies. :D En tullut ajatelleeksikaan, et ryhmänä voi myös hakea.

Periamerikkalaiseen tyyliin ollaan saatu jo kuulla pari itkutarinaa. Kodittomuutta ja sellaista...Ei tosin mua oo häirinny. Ei tunnu olevan samalla mittakaavalla vielä olleen jos vertaa American Idoliin. Tai X Factoriin.

// Ai niin miten saatoin unohtaa sen naisen, joka lauloi Hearbreakerin. Oli todella kaunista katseltavaa ja kuunneltavaa.
« Viimeksi muokattu: 27.02.2012 14:24:56 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: The Voice (USA)
« Vastaus #3 : 04.03.2012 12:50:40 »
Kaikki ääni ratkaisee jaksot takana, joten olen vihdoin sitten oikeesti jenkkitahdissa kiinni...jos ei sitten rupea kaksintaistelujaksot kasaantumaan kun alkavat. On joitakin kilpailijoita tosiaan jäänyt mieleen, mut kuten totesin jo aiemmin, niin olen toivoton nimien suhteen tässä vaiheessa.

Harmittaa ettei ole löytynyt tästäkään sarjasta heti koelauluista vahvaa suosikkia niin kuin American Idolissa kävi Katharine McPheen, David Cookin ja Adam Lambertin kohdalla. Tietty kaksintaisteluissa voin sitten oman tulevan suosikkini toivottavasti bongata. Ja tässä ei ole mitään teatteriviikoloppuvälivaiheita ennen "semejä" (eli kaksintaisteluja), niin tavallaan ois aika vaikeeta välttämättä suosikkia ihan niin vahvasti heti muodostaa.
Tällaisista ohjelmista totta kai mielenkiintoisemman tekee se, et on oikeasti joku jota kannustaa. American ja Suomen Idolseja en oo enää jaksanu katsoa. Viime vuonna tosin vilkaisin AI:ta parin jakson verran ja James Durbin pisti kyllä silmään silloin, eli jos olisin kautta seurannut, niin varmasti olisin häntä kannustanut.

Tähtivalmentajien sanailut on ollu viihdyttäviä. Etenkin Adamin ja Blaken väliset. Netissä pilaillaankin heidän välisestä bromancesta. Adam Levineä toki nyt muutenkin katselee mielellään. <3
« Viimeksi muokattu: 04.03.2012 15:56:34 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

poppari

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 410
  • Karma: +2/-0
    • Profiili
Vs: The Voice (USA)
« Vastaus #4 : 06.03.2012 11:33:30 »
Nyt on sitten virallisesti battle rounds alkanut. Ekaa kamppailujaksoa tässä juuri kattelen.

Muutama kommentti nousi heti mieleen. Lähinnä vertailukohtia Suomen Voiceen.
Carson Daly, hitusen parempi ja luontevampi juontaja kuin Axl, joka vaan huutaa kokoajan.
Tähtivalmentajat oikeasti valmentaa ja antaa hyviä neuvoja. Suomen version "valmennuksien" katsominen on todellista myötähäpeän juhlaa.. en ole tainnut kertaakaan nähdä, että valmentajat olisivat antaneet mitään konkreettista vinkkiä, laulamiseen ja tulkitsemiseen. Tässä tapauksessa haluaisinkin heittää ilmoille ajatuksen:

Laura Voutilainen tähtivalmentajaksi Paula Koivuniemen tilalle!! Laura osais sentään neuvoa äänen käytössä.
Nojoo tää on ehkä nyt väärä lanka näille ajatuksille. Ehkä laitan kommenttina suomen puolellekkin.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: The Voice (USA)
« Vastaus #5 : 06.03.2012 19:12:14 »
Tähtivalmentajat oikeasti valmentaa ja antaa hyviä neuvoja. Suomen version "valmennuksien" katsominen on todellista myötähäpeän juhlaa.. en ole tainnut kertaakaan nähdä, että valmentajat olisivat antaneet mitään konkreettista vinkkiä, laulamiseen ja tulkitsemiseen.
Tää on niin totta. Ilo seurata tuomareiden työskentelyä tässä jenkkien versiossa. Laulajat tuntuvat saavan paljon enemmän irti.


Eka battle tosiaan nyt takana ja ei ole mitään erikoista sanottavaa tämän jakson jälkeen. Olin aika lailla samoilla linjoilla tuomareiden kanssa valinnoissa. Harvoin Suomen Voicessakaan olen eri mieltä ollut jatkoon menijästä.



~It feels good. Is that reason enough for you.~

poppari

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 410
  • Karma: +2/-0
    • Profiili
Vs: The Voice (USA)
« Vastaus #6 : 07.03.2012 12:53:58 »
Eka battle tosiaan nyt takana ja ei ole mitään erikoista sanottavaa tämän jakson jälkeen. Olin aika lailla samoilla linjoilla tuomareiden kanssa valinnoissa. Harvoin Suomen Voicessakaan olen eri mieltä ollut jatkoon menijästä.

joo aikalailla käsikirjotuksen mukaan tuntuu menevän. Tosin yllätyin kuinka heikko esitys Raelynnillä oli. Tuntu kyllä menevän aika epävireessä..

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: The Voice (USA)
« Vastaus #7 : 09.03.2012 14:57:38 »
Raelynn oli kyllä pettymys. :( Ihanan iloinen ja kupliva persoona. Siinä mielessä vähän harmitti hänen puolestaan ettei ollut niin onnistunut esitys.
« Viimeksi muokattu: 02.04.2012 23:46:31 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: The Voice (USA)
« Vastaus #8 : 16.03.2012 22:44:57 »
No kappas, tässä onkin pienoinen tauko. Pirun jenkit ja jatkuvat taukoilut ohjelmissa.



~It feels good. Is that reason enough for you.~

poppari

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 410
  • Karma: +2/-0
    • Profiili
Vs: The Voice (USA)
« Vastaus #9 : 27.03.2012 19:31:16 »
äääh battle roundsit on kyllä ollu borea. AI on ollut paljon mielenkiintoisempi. Tosin nyt viimeinkin pääsee alkamaan ne live lähetykset. Ensi viikolla siis.

Muutes The Voice UK alkoi juuri myös.
Tähtivalmentajina on will.i.am, Jessie J, Sir Tom Jones, Danny O'Donoghue (laulaja the Script bändistä).
Aika mielenkiintoinen poppoo. Vois ehkä kattella kelauksella ton ekan jakson.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: The Voice (USA)
« Vastaus #10 : 02.04.2012 23:46:15 »
Tästä on vissiin tullu nyt kaks jaksoo per viikko, kun olin niin kovin jäänyt jälkeen. Sain kuitenkin katsottua nyt nuo kaikki Battlet. Oli siellä pari sellaista tyyppiä, joista olin ihan eri mieltä, mut en nyt verisesti suuttunut. Esim. tykkäsin siitä kahden miekkosen (oliko ne muuten veljeksiä, en muista enää. Mulla on näemmä hyvä muisti, vähän lyhyt vaan) bändistä ja ne oli tosi energisia, mut ymmärrän tavallaan miksei heitä jatkoon päästetty. Itse vaan pidin heistä enemmän.



~It feels good. Is that reason enough for you.~

ddrukki

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 564
  • Karma: +8/-2
    • Profiili
Vs: The Voice (USA)
« Vastaus #11 : 03.04.2012 00:24:07 »
The Voice of USA alkaa muuten Nelosella 27.4. eli viikko sen jälkeen, kun Suomen versio on saatu päätökseen. Tosin Nelonen esittää ilmeisesti USA:n versiosta ykköskauden.
Dogs bark. Fish swim. I bitch grin.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: The Voice (USA)
« Vastaus #12 : 03.04.2012 00:42:07 »
^Aika hassua, et saadaan nähdä 1.kausi jenkkilän versiosta noin viiveellä. :D Saa nähdä jaksaako sitä sitten alkaa katsoa...

Voishan sitä toisaalta skipata Ääni ratkaisee ja Battle-jaksot ja kattella livet.
« Viimeksi muokattu: 03.04.2012 10:03:14 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

poppari

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 410
  • Karma: +2/-0
    • Profiili
Vs: The Voice (USA)
« Vastaus #13 : 03.04.2012 21:34:02 »
kakos kauden eka live jakso takana. Oli aikamoista tuubaa. Tuomarien kommentoinnit oli melkein yhtä heikkoa kuin suomessakin. Heikkotasosia esityksiä ja sirkus-härpäkettä lava täynnä. Näytti aika paljon X-factor meiningiltä. En tiä oliko ekallakin kaudella, vai onko nyt tokaan vähän "parannettu".

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: The Voice (USA)
« Vastaus #14 : 06.04.2012 18:44:24 »
Aloitin just katsomaan ekaa live-jaksoa ja järkytyin. Miksi Adam Levine on mennyt leikkaamaan hiuksiaan?!  >:( :< (Asiat taas tärkeysjärjestyksessä. ;D)

Kirjoitin jotain kommenttia ylös.

Ensinnäkin osalla oli tylsiä biisivalintoja...ainakin jakso starttasi melko tylsällä valinnalla. Sitten väliin tuli keskivaiheilla mielenkiintoisempia valintoja ja taas loppua kohden tylsempää.

Raelynnilla tuli hauska versiointi Maroon 5 kipaleesta. Tykkäsin kyllä, vaikka hetkittäin ei mielestäni parasta laulamisen osalta taaskaan. Mutta ihan hyvä ja pirtsakka esitys.

Lindsay oli huikea! Christina sanoi, et olisi valmis jo ostamaan Lindsayn albumin. Mietin itsekin, et tätä ääntä kuuntelisin mielelläni jo kokonaisen levyn verran. Gotyen Somedy That I Used To Know on tämän hetken lempparibiisejäni, ja hyvä valinta Lindsaylle. Porukasta erottuva ääni.

Nayalta saatiin kuulla myös ihan mukavan kuuloinen versio hyvästä biisistä (Adelen Turning Tables).

Jordis oli todella tylsä, vaikka tämäkin biisi on mielestäni hyvä. Toki myös sellainen laulukisoissa jo vähän kulunut biisi (Heartin Alone). Lopun revittelyt parasta. Jos ois saanu enemmän voimaa läpi biisin, ois kuulostanut paljon paremmalta.

Erinin esityksen aikana oli liikaa happeningia lavalla. Muuten tässä ei jaksossa sorruttu kuitenkaan liialliseen mahtipontisuuteen mielestäni, kuten X-Factorissa (jenkkien, en ole muita esimerksi Brittien katsonut). Ehkä yksi tanssipari olisi sopinut tähän, jos nyt välttämättä haluttiin tuollaista meininkiä.
Mut yleisesti ottaen tykkään myös Voicen lavasta paljon enemmän kuin vertaa vaikka siihen jenkkien X-Factoriin.

Onneksi vielä saatiin kuulla Charlotte Sometimesia. Pakko muuten todeta, et tuo sukunimi on niin hauska. :D Aivan mieletön sovitus Paramoren kappaleesta. Tuntui kuin Charlotten omalta tuotannolta. Myös Charlottella on tosi erottuva ääni.


Ja olihan se tummaihoinen hiphop pojukin ihan jees.


Toivottavasti ehin kattoa myös toisen jakson nyt pääsiäisen aikana.






//Turhauttavaa, et on erillinen pudotuslähetys. En jaksa tällaisia. Kelaamiseksi menee suurimmaksi osaksi. Ja ne jotka on vaarassa pudota tuomareiden toimesta, esiintyvät vielä kertaalleen vakuuttaakseen tuomarit. Aika turhaa mielestäni sekin.


No just joo, suunnilleen kaikki kiintoisat pudotusuhan alla....juuri näin. (y)

Moses oli mielenkiintoisen oloinen, mut ymmärrän, et hänen ollessaan samaan aikaan Ashleyn kanssa pudotuksessa, valinta kallistuu Ashleyyn. Olisin itsekin hänet valkannut. Sääli silti.

Myös Nayan putoaminen harmitti, kun meni tylsimyksiä jatkoon! Ja Charlotte Sometimes.  :'( Vääryyttä. Ois saanu Jermaine, vai mikä olikaan lähtee Charlotten sijaan.
« Viimeksi muokattu: 08.04.2012 16:38:41 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

poppari

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 410
  • Karma: +2/-0
    • Profiili
Vs: The Voice (USA)
« Vastaus #15 : 29.05.2012 18:44:46 »
Kisa käyty loppuun. Täytyy sanoa, että huikein esitys koko kaudelta oli ehdottomasti

Juliet Simms - Roxanne

Ei saakuti kuin hyvä coverointi voi olla!!!!!!!!!!!!!!!!!

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: The Voice (USA)
« Vastaus #16 : 10.06.2012 03:30:16 »
Tuntui vähän tyhmältä kattoa jälkikäteen kisaa. Oli jännityskin ehtinyt kadota. Toisaalta tossa putoili sen verran mun suosikkeja jo aika alussa, et sekin nyt osaltaan latisti tunnelmaa. Sama ongelma kuin Suomen Voicessakin, oli aika tylsiä tyyppejä finaalissa. Ja todella tylsä voittaja!



~It feels good. Is that reason enough for you.~