Kirjoittaja Aihe: Suomen Huippumalli haussa  (Luettu 136236 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

sinisimpukka

  • Tarkkaileva kyttäsini
  • i
  • *
  • Viestejä: 5436
  • Karma: +11/-5
  • j'ai ecouté que tu aime manger..
    • Profiili
Vs: Suomen Huippumalli haussa
« Vastaus #575 : 03.10.2012 14:28:13 »
Annikasta kans oon tykänny, mut vähä kans ärsyttää et joka kaudella on se joku ujoreppana Annika ja just tommone ärsy Polina.
Annikankin ujoutta on nyt korostettu kahtena jaksona perätysten tosi paljon, niin seki just ottaa hermoon.... varmaan aika paljon on sarjan leikkauksella vaikutusta asiaan!

Joo niihä ne vissii Anna-Sofianki ujoutta oikee korostamalla korosti. Sehän on iteki sanonu vissiinki niin, että siitä oikee tehtii semmonen "juttu". Ja nyt ku kattoo missä Anna-Sofia on ni.. :'D

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: Suomen Huippumalli haussa
« Vastaus #576 : 04.10.2012 17:19:01 »
Vilma olisi saanut kyl pudota Katjan sijaan. En vaan tajua mitä tuomarit oikein näkee Vilmassa ::). Hänen kuvansa oli niin huono. Ei Katjan kuva nyt kauhean kaksinen ollut, mutta oli se nyt parempi kuin Vilman! Vilmassa ei ole edes mitään erikoista. Matleenan kuva oli jälleen kerran erittäin upea! <3  :-* Polinan kuva oli myös upea, mutta hänen asenteesta en oikein pidä. Ihmettelin kovasti, miksi Sanna oli putoamisvaarassa kun hänen kuvansa oli vallan hyvä. Jay Manuel oli aivan mahtava <3
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Suomen Huippumalli haussa
« Vastaus #577 : 10.10.2012 23:57:57 »
Huvitti kun Polina märisi taas siitä ettei Jayltä tullu osuvaa palautetta. No kyllä vaan tuli. :D

Noi tän kertaset kuvaukset ei oikeen ollu mun makuun. Matleenan ja Annikan kuvat oli hyvii, mut muut oli musta jotenkin aika ankeita.



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: Suomen Huippumalli haussa
« Vastaus #578 : 11.10.2012 02:37:04 »
Jo olikin Vilman aika pudota! Eipä hänen kuvansa taaskaan ollut oikein mistään kotoisin & enkä oikein missään vaiheessa pitänyt hänestä. Kaiken kaikkiaan monen tytön kuva oli suoraan sanottuna huono poislukien Matleenan & Merin. Matleenan kuva oli taas kerran erittäin upea <3 <3. Tosi hienoa, että Merikin sai hyvän kuvan parin heikomman viikon jälkeen :P. Polinan asenne on alkanut kyl ärsyttämään entistä enemmän..
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: Suomen Huippumalli haussa
« Vastaus #579 : 18.10.2012 18:33:05 »
Sanna sitten putosi viimeksi. Viivi olisi saanut kyllä mieluummin pudota, kun hänen kuvansa oli omasta mielestäni huonompi kuin Sannan. Kaiken lisäksi Viivi ei ole missään vaiheessa oikein onnistunut kuvauksissa.. Vaikka Viivi on erittäin hyvä catwalkilla niin olisin halunnut hänen putoavan, mutta tietysti tuomarit antoivat hänelle vielä mahdollisuuden. Annika & Matleena olivat kuviensa perusteella ehdotonta parhamistoa! Molempien kuvat oli tosi upeat :-* :-*. Matleena se tuntuu onnistuvan kuvauksissa joka kerta vallan hyvin & toivotaan, että tämä jatkuu jatkossakin :). Polina se vaan ärsyttää edelleen & lisäksi hänen kuvansa oli vähän liian roisi mun makuuni.

1. Annika
2. Matleena
3. Meri
4. Polina
5. Viivi
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

sinisimpukka

  • Tarkkaileva kyttäsini
  • i
  • *
  • Viestejä: 5436
  • Karma: +11/-5
  • j'ai ecouté que tu aime manger..
    • Profiili
Vs: Suomen Huippumalli haussa
« Vastaus #580 : 24.10.2012 13:06:07 »
Harmittaa ku Viivi putos, koska se on niin upeennäkönen! No ei ehkä kuvissa, mut just edellisen viikon jaksossakos se oli, kun niillä oli se catwalk-juttu, ni vau!
Tykkään edelleenki vähiten Polinasta. Sen asenne vaan ärsyttää ja vaikka onki kaunis jne. niin se on vaa jotenki tylsä!
Meri on mun suosikki, Matleenasta ja Annikastaki tykkään.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Suomen Huippumalli haussa
« Vastaus #581 : 27.10.2012 12:08:49 »
Harmittaa ku Viivi putos, koska se on niin upeennäkönen! No ei ehkä kuvissa, mut just edellisen viikon jaksossakos se oli, kun niillä oli se catwalk-juttu, ni vau!
Tykkään edelleenki vähiten Polinasta. Sen asenne vaan ärsyttää ja vaikka onki kaunis jne. niin se on vaa jotenki tylsä!
Meri on mun suosikki, Matleenasta ja Annikastaki tykkään.

Jep! Ja ite oisin oikeesti ollu jo pariin otteeseen valmis pudottamaan Polinan ihan vaan siitä syystä, et sillä on tosi paljon maneerei, eikä siitä saa musta tarpeeks monipuolisii kuvii! Ja sen asenne.....aaargh. Onneks se ei voittanu sitä hiusmallipalkintoo. :D Olin onnellinen, et se meni Merille! Se oli siinä tosi hyvä. :)



~It feels good. Is that reason enough for you.~

sinisimpukka

  • Tarkkaileva kyttäsini
  • i
  • *
  • Viestejä: 5436
  • Karma: +11/-5
  • j'ai ecouté que tu aime manger..
    • Profiili
Vs: Suomen Huippumalli haussa
« Vastaus #582 : 27.10.2012 13:02:16 »
Harmittaa ku Viivi putos, koska se on niin upeennäkönen! No ei ehkä kuvissa, mut just edellisen viikon jaksossakos se oli, kun niillä oli se catwalk-juttu, ni vau!
Tykkään edelleenki vähiten Polinasta. Sen asenne vaan ärsyttää ja vaikka onki kaunis jne. niin se on vaa jotenki tylsä!
Meri on mun suosikki, Matleenasta ja Annikastaki tykkään.

Jep! Ja ite oisin oikeesti ollu jo pariin otteeseen valmis pudottamaan Polinan ihan vaan siitä syystä, et sillä on tosi paljon maneerei, eikä siitä saa musta tarpeeks monipuolisii kuvii! Ja sen asenne.....aaargh. Onneks se ei voittanu sitä hiusmallipalkintoo. :D Olin onnellinen, et se meni Merille! Se oli siinä tosi hyvä. :)

Mä yllätyin tosi paljo ettei se menny Polinalle! :--O Koska sitähä kehuttiin iha tosi paljon! Vaik kaikkia taidettiin kehua, mut Polinaa eritoten.
Olin kyl tosi iloin et se meni Merille!
Hassua muuten, että en sillai ees erityisesti kiinnittäny Meriin mitää huomiota ku sil oli se pitkä letti. Toi lyhyt sopii sille aivan loistavasti!

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Suomen Huippumalli haussa
« Vastaus #583 : 29.10.2012 22:40:28 »
Oli aika hauskat kuvaukset....edellisetki oli musta tosi upeet, mut olin sillon pettyny melkeen kaikkien ilmeisiin. Ei niissä mussa ollu sillon sellasta kunnon "jumalatar" fiilistä. :D Noi koirat oli hauskoja. Matleenan kuva oli upein!

Aika sydäntäsärkevä pudotus ja varsinkin Annikan loppukommentit, kun se itki niin paljon. :(
« Viimeksi muokattu: 29.10.2012 22:45:47 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

sinisimpukka

  • Tarkkaileva kyttäsini
  • i
  • *
  • Viestejä: 5436
  • Karma: +11/-5
  • j'ai ecouté que tu aime manger..
    • Profiili
Vs: Suomen Huippumalli haussa
« Vastaus #584 : 30.10.2012 13:23:13 »
Mä en oikee tykänny näistä kuvauksista. Koirat oli ihania ja esim Annikan kuvassa just hauska fiilinki ku ne dogit vaa rivissä siinä :'D
Ja Matleenallek iolis tullu hauska kuva jos ne koirat olis vähä ollu iisimmin, eikä olis tarvinu vähentää niitä sitten :--D
Mut itse kuvat oli mun mielestä vähän tylsiä.

Olisin halunnu et Polina tippuu, en kestä jos se voittaa -.-
MAtleena tai Meri voittoon, mielumin Meri! 8D
Ens viikon kuvaukset näytti hauskoilta!

Muaki surettaa Annikan puolesta, se itku oli niin surku :<

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: Suomen Huippumalli haussa
« Vastaus #585 : 01.11.2012 19:27:08 »
Ihan kivat kuvaukset oli tällä viikolla :). Matleenan kuva oli selvästi paras vaikkei se parasta Matleenaa kyllä ollut. Muiden kuvat eivät niinkään vakuuttaneet. Merin kuva oli mielestäni heikoin & olisin pudottanut hänet Annikan sijaan. Polinan asenne se vaan jaksaa ärsyttää.. Toivottavasti hän ei voita!

// Tulevaa maanantain jaksoa odotan innolla & erityisesti kuvauksia. Hieman yllätyin, että tytöt matkaa Keniaan odotin jotain ihan muuta matkakohdetta.
« Viimeksi muokattu: 01.11.2012 22:55:46 kirjoittanut Kaitsu »
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

sinisimpukka

  • Tarkkaileva kyttäsini
  • i
  • *
  • Viestejä: 5436
  • Karma: +11/-5
  • j'ai ecouté que tu aime manger..
    • Profiili
Vs: Suomen Huippumalli haussa
« Vastaus #586 : 05.11.2012 20:58:37 »
Ärsyttävää ku ei selvinny viel et kuka putoo, eikä ees nähny valmiita kuvia! :--D
Muuten hyvä jakso kyllä, aika paljo kertausta ja paljo Fidan mainostusta :--D

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Suomen Huippumalli haussa
« Vastaus #587 : 06.11.2012 13:55:54 »
Ärsyttävää ku ei selvinny viel et kuka putoo, eikä ees nähny valmiita kuvia! :--D
Muuten hyvä jakso kyllä, aika paljo kertausta ja paljo Fidan mainostusta :--D
Joo, oli kyl ärsyttävää ettei mitään selvinny. : D Kun tossa kertailtiin vähän tyttöjen kehitystä, niin siinä mielessä se oli hyvä juttu, koska ei sit varmaan tuu enää mitään kertausjaksoa? Ainakaan toivottavasti. :D Ne on musta aina ollu niin turhii, kun harvoin sisältönä on ollu mitään uutta...

Mut oli mielenkiintoiset kuvaukset ja kiva, et ne matkas just muualle kuin johonkin lomaparatiisiin. Mä olin ihan herkkistuulel ja kyynelehdin parissa kohtaa. :''''D Rakastin tyttöjen meikkei näis kuvauksis!
« Viimeksi muokattu: 06.11.2012 15:34:06 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Suomen Huippumalli haussa
« Vastaus #588 : 12.11.2012 20:55:04 »
Huh huh! Ihan mielettömiä ne Afrikka-kuvat! Finaalin näytös vaikuttaa kans hienolta, kun on ilma-akrobatiaaki. En jaksa odottaa ens viikkoon!!!

Ja ensimmäistä kertaa musta kaikki finalistit oli sellasia, et ne oikeesti voi kuvitella näkevänsä Cosmpolitanin sivuilla. Matleena varsinkin sopis muutenkin moneen naistenlehteen kanteen!



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Fuga.

  • Sandran lönköttelykouluttaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 12170
  • Karma: +119/-100
  • I wanna feel alive.
    • Profiili
Vs: Suomen Huippumalli haussa
« Vastaus #589 : 13.11.2012 17:56:04 »
Afrikka- kuvat oli kyl ihania! :)

Mä toivon et Polina voittaa.
“What you’ve done becomes the judge of what you’re going to do
- especially in other people’s minds.
When you’re travelling, you are what you are right there and then.
People don’t have your past to hold against you. No yesterdays on the road.”

sinisimpukka

  • Tarkkaileva kyttäsini
  • i
  • *
  • Viestejä: 5436
  • Karma: +11/-5
  • j'ai ecouté que tu aime manger..
    • Profiili
Vs: Suomen Huippumalli haussa
« Vastaus #590 : 19.11.2012 20:58:31 »
JEEEEEEEEEEEE! Tulin niin iloseks, oikee voitti! Oli kyl paha oikeesti mennä sanomaan et kuka sen voittaa ja ite ainaki vähä hämmästyin, mut JEEE :----)

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Suomen Huippumalli haussa
« Vastaus #591 : 19.11.2012 21:03:00 »
En kyllä itekään ois osannu veikata. Eniten tykkäsin Matleenasta, mut Matleenassa oli just se kompatuskivi, et se ei oo tarpeeks mallinmitoissa (no mun silmissä kyllä on. :D)

Mä huokasin ääneen, kun tuli se ilma-akrobatia juttu. :''D Se oli vaan niin mageeta! Ja musta pitsimekko, joka oli Polinalla päällä!!! Ihana!



~It feels good. Is that reason enough for you.~

sinisimpukka

  • Tarkkaileva kyttäsini
  • i
  • *
  • Viestejä: 5436
  • Karma: +11/-5
  • j'ai ecouté que tu aime manger..
    • Profiili
Vs: Suomen Huippumalli haussa
« Vastaus #592 : 19.11.2012 21:11:37 »
Joo Polinan mekko oli kyl upee! Merin mekko oli mun mielestä jotenki tyhmä. Teki Meristä ihan jotenki vaisun.
Mä en osannu jotenki ihailla sitä ilma-akrobatiajuttua, koska ite vaa pelkäsin et millo ne putoo sielt :'D
Olin iha varma et Polina voittaa, tai Matleenaki mahdollisesti kun ne tuomarit koko ajan hehkutti sitä+kaikki työnantajat..

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
« Viimeksi muokattu: 21.11.2012 19:12:41 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

I-Dolly

  • Rivilauluissa säteillyt
  • Viestejä: 134
  • Karma: +1/-0
  • Boop-boop-de-boop!
    • Profiili
Vs: Suomen Huippumalli haussa
« Vastaus #594 : 23.11.2012 23:06:38 »
Mun mielestä oikea tyyppi voitti tällä(kin) kertaa. Mä olen näemmä aina vähän tollasten "underdogien" puolella. Meri oli ainakin noista kolmesta eniten mallin näköinen kasvoiltaan ja olemukseltaan.

En seurannut tämän vuoden huippista kauhean tarkasti mutta olin kuitenkin koko ajan suurin piirtein kartalla missä mennään. Koskaan en oikein ymmärtänyt Polinan suitsutusta. Nätti tyttö hänkin toki on, mutta ei mitenkään ylivertainen muihin kisailijoihin verrattuna. Aika "tavalliset" kasvonpiirteetkin, vaikka häntä hehkutettiin eksoottisen näköiseksi. Toki oli tumma ja sievä, mutta vain sievä. Kasvot olisivat voineet olla sirommat, samoin korkeammat poskipäät ja ehkä jotain extraa, mutrusuu tai huikean isot mantelisilmät  :D


Sex is not the answer. Sex is the question. "Yes" is the answer.

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: Suomen Huippumalli haussa
« Vastaus #595 : 23.11.2012 23:49:15 »
Merin Max Factor -kuvan nähtyä tiesin hänen voittavan! Se kuva oli aivan upea. Ei siinä Cosmopolitan kuvassakaan mitään valittamista ollut :). Matleenalla molemmat kuvat olivat myös erittäin upeat, mutta tiesin sen ettei tuomarit häntä valitse voittajaksi. Vaikka Matleenan kuvat oli kautta linjan kauden parhaita, mutta hän ei ole kauhean mieleenjäävä. Polinan voittoa en olisi kestänyt. Näin jälkikäteen pitää sanoa, että en tajunnut hänen suosiotaan vaikka muutamissa kuvauksissa hän oli erittäin hyvä. Se muotinäytös oli aivan mahtava.
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: Suomen Huippumalli haussa
« Vastaus #597 : 14.07.2016 19:04:31 »
Suomen huippis saa jatkoa!! Kuudennelle kaudelle haetaan kilpailijoita & uutuutena on se, että miehet voivat hakea ohjelmaan!

Juontaja & tuomarit selviää myöhemmin.
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Suomen Huippumalli haussa
« Vastaus #598 : 14.07.2016 19:06:41 »
Mahtavaa! :)



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Suomen Huippumalli haussa
« Vastaus #599 : 18.02.2017 12:16:01 »
Vitsit oon innoissani, kun uusi kausi alkaa Livillä ke 15.3 klo 21.00! Ja nyt on mukana myös miehiä, ihan mahtavaa! :)


Uuden kauden kilpailijat



~It feels good. Is that reason enough for you.~