Kirjoittaja Aihe: 2011 tulee olemaan yksi 2000-luvun heikoimmista viisuvuosista.  (Luettu 1909 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Tähän mennessä siis 35 maata on valinnut kappaleensa ja pitää sanoa, että taso ei todellakaan häikäise tänä vuonna. Jos vertaa vaikka viime vuoteen niin taso on selkeästi huonompi.

Suurin osa maista on valinnut tosi huonon biisin & varsinkin muutama viime vuosien menestyjistä on valinnut erittäin tylsän & luokattoman huonon kappaleen.

2004 vuonnahan alkoi euroviisuissa nämä semifinaalit.. Vuodesta 2008 asti on ollut kaksi semifinaalia. Kyllä noina vuosina 2004-2010 on selvästi ollut parempia kappaleita mukana euroviisuissa kun vertaa tämän vuoden tähän mennessä valittuihin kappaleisiin.

Tässä omien viiden tähden suosikkieni määrä vuodesta 2004 alkaen:
2004: 12
2005: 12
2006: 8
2007: 9
2008: 13
2009: 14
2010: 14

Sit tässä vielä neljän tähden suosikkieni määrä noilta vuosilta:
2004: 4
2005: 3
2006: 7
2007: 8
2008: 4
2009: 10
2010: 7

Tämän vuoden kappaleista mulla on tähän mennessä vain kolme viiden tähden kappaletta & neljän tähden kappaleita on sit kahdeksan. Kolmen tähden biisejä taas on huikeat yhdeksän & kahden tähdenkin kappaleita on myös yhdeksän. Yhden tähden kappaleita on sit kuusi.

Viime vuoden tapaan tänä vuonna on mukana aika määrä balladeja! Ja balladithan yleensä syö toistensa ääniä. Varsinkin jos niitä esiintyy semifinaaleissa peräkkäin niin silloin yleensä voi katsojastakin tuntua, että unettaa :/. Viime vuonnahan Kroatia varsinkin kärsi tästä.
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Sami

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 269
  • Karma: +0/-0
  • Hey, Lifesaver, I'm drowning in despair
    • Profiili
    • last.fm
Eipäs tule. 2011 on mahtava vrt. esim. 2009.

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Joo perun nyt hieman sanojani :D. Suosikkeja on tullut mulla nyt lisää, kun kaikki 43 maata ovat nyt valinneet edustajansa sekä kappaleet. Edelleen kyllä olen sitä mieltä, että viime vuoteen verrattuna tämän vuoden taso ei kokonaisuutena häikäise.

Tänäkin vuonna on mukana aika paljon balladeja & itse kyllä tykkään tosi monesta tämän vuoden balladista. Pelkään sitä tosi paljon, että jotkut niistä syö toistensa ääniä kuten kävi viime vuonnakin mm. Kroatia & Ruotsi jäivät semifinaaliin.

Mahtaakohan tänäkin vuonna voittaa nainen? Miehistä uskon, että seuraavat tulevat olemaan vahvoilla Amaury Vassili, Eric Saade, Alexey Vorobyov & Dino Merlin. Toivottavasti Iso-Britannia ei jää tänä vuonna finaalin jumboksi!
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors