Kirjoittaja Aihe: Vain elämää  (Luettu 65365 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

sinisimpukka

  • Tarkkaileva kyttäsini
  • i
  • *
  • Viestejä: 5436
  • Karma: +11/-5
  • j'ai ecouté que tu aime manger..
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #25 : 25.10.2013 21:42:03 »
Ite oon tullu siihen tulokseen et sil on vaa joku tosi omintakeinen tyyli esiintyä. Mut mun silmissä se näyttää vähä horjuvalta karaokejuopolta. Ei siinä, muuten ihQ mies ja tykkään sen äänestä. Mut se esiintyminen :'D

Mut aika hulvaton video!! (hehe, ootin iha et millo tulee elastisen lärvi ruutuun :'D jepjep..)

Iita

  • Tittelintuura
  • i
  • *
  • Viestejä: 13828
  • Karma: +15/-7
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #26 : 25.10.2013 22:15:37 »
Pauli on NIIIIIIN paras <3 en kestä :'"D joka kerta oon sillee et tän paremmin toi ei voi vetää mut joka kerta yllättää uusiks!

Tänää oli kyl hyvä jakso :) tykkäsin jokaisesta vedosta.
Sometimes the dreams that come true are the dreams you never even knew you had.

Thesugarangel92

  • Potkiva irokeesi-fanaatikko
  • i
  • *
  • Viestejä: 21974
  • Karma: +16/-30
  • Restless heart syndrome
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #27 : 26.10.2013 09:20:05 »
Anna Abreun jakso oli ihan huippu!!

Juha Tapion revittelyt, aaw, että mä oon rakastunu siihen mieheen <3 (hups...)

Eilen ei sinänsä ollu huonoja vetoja, Maarit ei kyllä vieläKÄÄN iske :-D

sinisimpukka

  • Tarkkaileva kyttäsini
  • i
  • *
  • Viestejä: 5436
  • Karma: +11/-5
  • j'ai ecouté que tu aime manger..
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #28 : 26.10.2013 10:01:38 »
Anna Abreun jakso oli ihan huippu!!

Juha Tapion revittelyt, aaw, että mä oon rakastunu siihen mieheen <3 (hups...)

Eilen ei sinänsä ollu huonoja vetoja, Maarit ei kyllä vieläKÄÄN iske :-D

Mä vaa hihittelin yksinäni täällä Juha Tapiolle, koska se on niin AWWWWWWTUITUI :'D Se on niin ihanan sympaattinen!

Maaritista muuten vielä kans, että se ei ollut yhtään niin huono ku yleensä! :'D Jotenki toi englanniksi laulaminen lievens niitä sen maneereita tosi paljon!

McKenzie

  • kadonneen mielenrauhan metsästäjä
  • i
  • *
  • Viestejä: 3358
  • Karma: +5/-2
  • Queen of fucking everything O:-)
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #29 : 26.10.2013 11:11:24 »
Moneen viikkoon en ole ehtinyt katsoa mitään televisiosta, joten eilen ja tänään tuli sitten katsottua katsomosta näitä tämän kauden VAin elämää -jaksoja. Lähtökohtaisesti sarjassa ei ole mukana ketään, jota fanittaisin, vaikka Neljää Ruusua ja Kolmatta Naista tuli joskus teininä kuunneltuakin, Kemopetrolia sanoin. Jukka Pojalla on myös pari ihan mukioinmenevää biisiä, mutta esim. Juha Tapiosta en ole ikinä tykännyt (en edes livekeikalla). Senpä takia tähän kauteen ei ollutkaan minkäänlaisia ennakko-odotuksia, mutta kausi on yllättänyt minut positiivisesti. Varsinkin Jukka-Pojan Juppihippipunkkari ja Maaritin Vinegar ovat jääneet mieleen, samoin Juha Tapio kuulosti hyvältä Jukka Pojan ja Anna Abreun jaksoissa. Ihailen myös sitä, miten laulajat heittäytyvät ja tekevät biiseistä omankuuloisiaan versioita. Anna Abreun lauluista en yleensä ottaen tykkää (väärä musagenre mulle, ihan niin kuin Juha Tapiollakin), mutta tää sarja on kyllä jo tähän mennessä osoittanut, miten huikea laulaja Anna oikeasti on. Se fado-versio Kylmästä lämpimään -biisistä oli ihana, samoin MÄ annan sut pois oli alkuperäistä parempi.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience. - Mark Twain -

Katza

  • Parahultainen Halitonttu
  • i
  • *
  • Viestejä: 3617
  • Karma: +17/-3
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #30 : 26.10.2013 12:41:10 »
Juha Tapio on niin älyttömän sympaattinen mies, en malta oottaa sen jaksoo! Ja Pauli on paras, hytkytteli tai ei<3

Ja kylhän eilises jaksos älys taas et minkälainen potentiaali Annal on ku katto niitä videoita ja mietti kui se on kehittyny vuosien mittaan. Toivottavasti pääsis sinne ulkomaille viel joskus :) vaikken itte fani olekkaan!

Thesugarangel92

  • Potkiva irokeesi-fanaatikko
  • i
  • *
  • Viestejä: 21974
  • Karma: +16/-30
  • Restless heart syndrome
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #31 : 26.10.2013 16:13:08 »
Juha Tapion päivää ootan kyllä innolla, koska ite oon aina ollu mieletön Juhan fani :-)

Thesugarangel92

  • Potkiva irokeesi-fanaatikko
  • i
  • *
  • Viestejä: 21974
  • Karma: +16/-30
  • Restless heart syndrome
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #32 : 26.10.2013 16:16:07 »
Mut aika hulvaton video!! (hehe, ootin iha et millo tulee elastisen lärvi ruutuun :'D jepjep..)

Arvasin niin kanssa ton Elan :--D Hauska video kyllä :-D

AnsQ

  • Anna The Idoli
  • i
  • *
  • Viestejä: 370
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #33 : 27.10.2013 13:03:57 »
Nyt vasta kerkesin kattomaa Annan päivän. Tykkäsin kyl kaikista esityksist mut Jukka Pojan veto oli kyl paras :P Pakko oli heti kuunnella Annan versio tost Worst part is overista, ihana biisi. Innolla ootan Juhan päivää, sillä niiin paljon hyviä biisejä :)

ilppez

  • Viekun ah-valmentaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 13062
  • Karma: +16/-7
  • Ja! Ja! JA! JAA! JAAAAAA!
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #34 : 27.10.2013 18:52:52 »
Annan jaksossa mun suosikkiesitys olikin yllättäen Paulin. :O Tähän mennessä sen esiintymiset ei oo sytyttäny, mutta tähän biisin se laulutyyli sopi niiiin mainiosti.
Juha Tapiolta (välimainintana että Juha Tapio taitaa olla ihmisiä, joita on "pakko" puhutella koko nimellä... ainakin mun mielestä. Jotenkin ois outoo kirjottaa pelkkä Juha) yllättävän erilainen esitys. Mut loistavaa että repäs tolleen. Vaikka tykkäänkin enemmän niist sen normiversioista.
Ensimmäistä kertaa en innostunut Jukka Pojan vedosta. Kertsiä lukuunottamatta se ei musta muuten toiminut. Ehkä kieli vaikutti siihen...
Ja ohi ollaan...*kodak moment*

I det Bjørndalske hjem...
Suihkulakki

sinisimpukka

  • Tarkkaileva kyttäsini
  • i
  • *
  • Viestejä: 5436
  • Karma: +11/-5
  • j'ai ecouté que tu aime manger..
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #35 : 01.11.2013 20:12:12 »
Juhaaa <3<3<3 ja Shampanjaa keittiöväelle ja toi haalari :----)))

Iita

  • Tittelintuura
  • i
  • *
  • Viestejä: 13828
  • Karma: +15/-7
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #36 : 01.11.2013 20:36:36 »
Haalari on paras <3 ja todellaki niiin tuitui Juha <3
Sometimes the dreams that come true are the dreams you never even knew you had.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Vain elämää
« Vastaus #37 : 01.11.2013 20:37:07 »
Sitkeä sydän on varmaan ainoo Juha Tapion biisi, josta ihan oikeesti tykkään tosi paljon. Ja Ilkan tulkitsemana se oli huippu. Rakastan Ilkan ääntä.<3

Paulilta myös mahtava tulkinta. Nää miehet oli ehdottomasti mun suosikkeja tänään!!
« Viimeksi muokattu: 01.11.2013 21:13:52 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Thesugarangel92

  • Potkiva irokeesi-fanaatikko
  • i
  • *
  • Viestejä: 21974
  • Karma: +16/-30
  • Restless heart syndrome
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #38 : 01.11.2013 22:29:12 »
Juha on niin. En osaa selittää: ihana, älykäs, karismaattinen, tunteellinen, hauska, kiltti, kohtelias, UPEA UPEA MIES! Maaritin sanoin mä oon ihan mielettömän ihastunu siihen <3

Ohikiitävää on mulle niin tärkeä ja muistorikas biisi, että se veti kyynelet kehiin. Mutta lähinnä ehkä se biisi, ei niinkään Annan tulkinta vaikka se oli hyvä kyl myös! Kaikki tän päivän vedot oli ihania, koska Juhan biisit on rakkaus <3

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21692
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #39 : 01.11.2013 22:47:25 »
Siirsin Annan musiikkia käsittelevän sivukeskustelun Idols 2007-alueelle seuraavaan aiheeseen:

http://www.idolslandia.fi/index.php?topic=3383.0

Lasten laulukilpailuista jatkamme täällä:

http://www.idolslandia.fi/index.php?topic=3121.0

Iita

  • Tittelintuura
  • i
  • *
  • Viestejä: 13828
  • Karma: +15/-7
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #40 : 02.11.2013 08:41:45 »
Juhan biisit on kyllä niin ihania <3 Tykkäsin eniten varmaanki Lauran, Jukan, Annan ja Paulin esityksistä. Ilkka ei tuonu Sitkeään sydämeen oikeen mitään uutta, ja se biisi ei oo muutenkaa mun mielestä erityisen hyvä. Samoin Kaksi puuta, mielestäni Juhan huonoin biisi ikinä! Eikä Maarit siitä kyllä hyvää tehnyt.

Juhan päivän kohdalla ekaa kertaa koko kauden aikana ihan ärsytti ku monta hyvää kappaletta jäi esittämättä! Olisin toivonu et joku ois vetäny Anna pois itkuista puolet tai Kelpaat kelle vaan. Mut ymmärrän kyllä että jonku oli pakko vetää Kaksi puuta koska onhan se Juhan suosituimpia biisejä.
Sometimes the dreams that come true are the dreams you never even knew you had.

Thesugarangel92

  • Potkiva irokeesi-fanaatikko
  • i
  • *
  • Viestejä: 21974
  • Karma: +16/-30
  • Restless heart syndrome
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #41 : 02.11.2013 11:04:20 »
^ Mietin ihan samaa! Siis tota että NIIN monta hyvää biisiä jäi esittämättä :--D Mutta toisaalta mun mielestä melkeen kaikki Juhan biisit on hyviä :'D Eilen fiilistelinkin sitten illalla ja kuuntelin esim. Tähtitaivaan alla, Sateinen aamu, Kelpaat kelle vaan.. ah <3

AnsQ

  • Anna The Idoli
  • i
  • *
  • Viestejä: 370
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #42 : 03.11.2013 21:21:41 »
Juhan päivän vedoista tykkäsin eniten Ilkasta ja Paulista. Anna ja Jukkaki oli ihan hyviä mut Laurast ja Maaritist en oikee oo missää vaihees innostunu. En tiiä mikä siin on. Ne laulo kyl hyvät biisit, eihää Juha Tapiol varmaa ees oo huonoi biisei :D mut ei ne silti oikee säväyttäny. Tosin ku kuulin tarinan siitä Kaksi puutä biisistä ni aloin tykkää siit enempi ;D Mut Juha on kyl niin ihana mies <3

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #43 : 03.11.2013 22:20:06 »
Mut jännä juttu et se Juhan kalju oikeesti on tuonu sille katu-uskottavuutta enemmä ;)
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Guzaak

  • Teatteriin selvinnyt
  • Viestejä: 62
  • Karma: +6/-2
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #44 : 03.11.2013 23:30:02 »
En tiedä mikä minulla on tätä ohjelmaa vastaan. Taino ei nyt vastaan, koska en minä sitä inhoa tai mitään, enemmänkin se on ihan hassu : D   Olen vilkuillut aina silloin tällöin kun esityksiä tulee, mutta jossain vaiheessa on pakko kääntää katselemuksia, koska minua ei ihan kauheasti nappaa se niin tunteisiin vetoava tyyli, millä tätä on tehty. Ja sitten kaikki aina märisee :P

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21692
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #45 : 03.11.2013 23:33:18 »
Ja sitten kaikki aina märisee :P

Nämä kohtaukset saavat minut pysymään loitolla tästä ohjelmasta.  ;D

Tosin Annan vuoksi katsoin avausjakson.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Vain elämää
« Vastaus #46 : 08.11.2013 19:25:37 »
No niin, tänään tulee sitten kuultua Maaritin biisejä muitakin kuin vain Jäätelökesä. En tosiaan tiedä Maaritilta muita biisejä. Kerran googlettelinkin jo biisejä, mut nimet ei olleet ainakaan tuttuja.

//Hei jesh! Tunnistinhan mä toisenkin biisin. :D Jos tahdot tietää! En tajunnu, et se on Maaritin biisi. Se on itse asiassa ihan hyvä.
Anna, Ilkka ja Laura oli mun suosikkeja tällä kertaa. Ilkka sai sen biisin kuulostamaan omaltaan.
« Viimeksi muokattu: 08.11.2013 21:24:29 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #47 : 15.11.2013 15:38:22 »
Mun mielestä Maaritin jakso oli hyvä.

Juha Tapion päivänä oli kyllä parhaat biisit. Juhalla on niin paljon hyviä biisejä, joita ei edes kuultu. Omasta mielestäni paras Juhan biisi, joka on tehty muille on Yön Pettävällä jäällä.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

ville

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 724
  • Karma: +4/-5
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #48 : 16.11.2013 14:20:01 »
Laura Närhi on jotenkin jäänyt tässä sarjassa vähän varjoon, mutta eilisessä jaksossa hänen tulkintansa Pauli Hanhiniemen biisistä oli kyllä tosi hieno.  :)

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #49 : 16.11.2013 14:24:06 »
Joo. Lauran veto oli tosi hieno. Tykkäsin myös Annan versiosta.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.