Kirjoittaja Aihe: Arttu Kettunen lauloi kirkkaasti (Joensuu)  (Luettu 37033 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Arttu Kettunen lauloi kirkkaasti (Joensuu)
« Vastaus #25 : 21.02.2012 21:12:25 »
Lavaesiintymisessä mä aluks pelästyin, että koko esitys menee pökkelönä seistessä, mutta onneksi hän jossain vaiheessa otti mikrofonin käteen ja onnistui siten pelastamaan jonkin verran esiintymistä.

Tuossa muuten Artun X Factor -haastattelu http://www.mtv3.fi/ohjelmat/xfactor/uutiset.shtml?1044091
Arttu oli lisäksi vuonna 2010 mukana Iskelmä Artisti -kilpailussa.
Nykyisin hänen genrensä ei taida olla niin iskelmäpainotteista.
« Viimeksi muokattu: 21.02.2012 21:33:49 kirjoittanut Anteater »

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Arttu Kettunen lauloi kirkkaasti (Joensuu)
« Vastaus #26 : 22.02.2012 11:13:21 »
Mun mielestä Arttu on tyyppinä kiinnostava. Hänessä on suomalaisen miehen särmää. (Lisäksi olisi hänet olisi hauska nähdä Suvi Teräsniskan poikaystävänä ;))

Edit. Ei minua Artun tapa ääntää englantia häirinnyt, kun kuuntelin uudestaan. Sen sijaan korviani vihloi se tankeroenglanti, jolla Jone antoi Artur Rassmannille palautetta.
« Viimeksi muokattu: 22.02.2012 12:52:37 kirjoittanut Anteater »

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Arttu Kettunen lauloi kirkkaasti (Joensuu)
« Vastaus #27 : 25.02.2012 23:22:43 »
Miesparka ei osaa olla lukematta iltapäivälehtiä, joissa hänet on aikalailla lytätty. :'( Kävin hänen Facebook-seinällään, sieltä selvisi tämä.
Jos sanatarkasti luen tuomarikommentointia, olen aika toiveikas Artun jatkon suhteen. Tommi sanoi "Vedä seuraavalla kerralla paremmin". Tarkoittaako "seuraavalla kerralla" sitä, että seuraava kerta todella on tulossa? Ehkäpä tuomarit haluavat antaa Artulle vielä toisen mahdollisuuden valita paremmin kappaleensa ja laulaa paremmin (jos hän ei pääse vielä yleisöäänillä jatkoon). Mä ainakin valitsisin Artun finaaliin.

laa

  • Idols-keskustelijat
  • Viestejä: 120
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Arttu Kettunen lauloi kirkkaasti (Joensuu)
« Vastaus #28 : 25.02.2012 23:28:01 »
Miesparka ei osaa olla lukematta iltapäivälehtiä, joissa hänet on aikalailla lytätty. :'( Kävin hänen Facebook-seinällään, sieltä selvisi tämä.
Jos sanatarkasti luen tuomarikommentointia, olen aika toiveikas Artun jatkon suhteen. Tommi sanoi "Vedä seuraavalla kerralla paremmin". Tarkoittaako "seuraavalla kerralla" sitä, että seuraava kerta todella on tulossa? Ehkäpä tuomarit haluavat antaa Artulle vielä toisen mahdollisuuden valita paremmin kappaleensa ja laulaa paremmin (jos hän ei pääse vielä yleisöäänillä jatkoon). Mä ainakin valitsisin Artun finaaliin.

Todellakin miehistä näkisin finaalissa Artun mieluummin kuin Alekin, Petrin tai Arturin. Toivotaan toivotaan!

laa

  • Idols-keskustelijat
  • Viestejä: 120
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Arttu Kettunen lauloi kirkkaasti (Joensuu)
« Vastaus #29 : 25.02.2012 23:32:28 »
Miksiköhän näillä ei muuten juurikaan tänä vuonna ole vielä ollenkaan noita julkisia muusikko-facebook-sivuja...? Viime vuonna oli jo tässä vaiheessa aktiivisessa toiminnassa.
Vai perustetaankohan nyt vasta finalisteille sellaiset. ???

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Arttu Kettunen lauloi kirkkaasti (Joensuu)
« Vastaus #30 : 25.02.2012 23:34:40 »
^Mä oon ihmetellyt tota samaa ja myös päätynyt siihen arvaukseen, että varmaan finalisteille perustetaan sellaiset.

Mikähän olis muuten Artulle sopivaa suomenkielistä musiikkia? Kirka?

Mä olisin muuten ollut vajaa kaksi vuotta sitten heittämässä Arttua ensimmäisten joukossa ulos X Factorin pudotusleireiltä http://www.idolslandia.fi/index.php?topic=896.0 Jotain on tapahtunut! ;D
« Viimeksi muokattu: 08.11.2017 16:31:43 kirjoittanut Etsku-Etana »

laa

  • Idols-keskustelijat
  • Viestejä: 120
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Arttu Kettunen lauloi kirkkaasti (Joensuu)
« Vastaus #31 : 26.02.2012 09:20:12 »
Minä en X-Factoria katsonut eli ei ole entuudestaan tuttu tapaus.
Enpä osaisi myöskään valinnoissa neuvoa, mutta toivottavasti jatkoon päästessään valitsee hyvin ja lopultakin suomenkielistä (luulisi :D).
Arttuhan muuten tuolla facebookissaan vahvistaa sen arvelemani faktan, että vasta finalistit pääsevät levyttämään
ja sehän juuri varmaan sitten on se seuraava, erityisen tärkeä biisivalinta!

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Arttu Kettunen lauloi kirkkaasti (Joensuu)
« Vastaus #32 : 26.02.2012 20:31:44 »
TOP15:n äänestystulos kertonee siitä, että Artussa on sellaista karismaa, joka vetoaa suomalaisiin. Mä luulen, että Arttu menee vielä finaaleissakin pitkälle! Laulutaidon lisäksi hän on myös sympaattinen persoona. Todella hieno tulos! :D

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21692
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Arttu Kettunen lauloi kirkkaasti (Joensuu)
« Vastaus #33 : 26.02.2012 20:33:40 »
Artussa parasta on saundi. Ei sellaista ole kenelläkään muulla suomalaisella mieslaulajalla. Kansainvälinen pop-saundi.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Arttu Kettunen lauloi kirkkaasti (Joensuu)
« Vastaus #34 : 26.02.2012 20:42:21 »
Mä oon suoraan sanottuna henkilökohtaisesti tyytyväinen, että Arttu nauttii suurempaa kansansuosiota kuin esimerkiksi Heikki tai Petri.

poppari

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 410
  • Karma: +2/-0
    • Profiili
Vs: Arttu Kettunen lauloi kirkkaasti (Joensuu)
« Vastaus #35 : 26.02.2012 21:02:49 »
Totta todellakin, saundi on hyvä. Parempi kuin muilla miehillä. Esiintyminen itellä vaan rassasi, plus enkun ääntäminen :)
Mielenkiinnolla odotellen seuraavaa biisivalintaa!

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Arttu Kettunen lauloi kirkkaasti (Joensuu)
« Vastaus #36 : 26.02.2012 21:06:09 »
Kyllä mä nostan Artun ansioksi tuon saundin lisäksi ainakin persoonan sympaattisuuden (jonka olen jo maininnut). Sen ansiosta haastatteluja on kiva lukea ja kuunnella.

sepe

  • Idols-keskustelijat
  • Viestejä: 160
  • Karma: +4/-1
    • Profiili
Vs: Arttu Kettunen lauloi kirkkaasti (Joensuu)
« Vastaus #37 : 26.02.2012 21:09:07 »
Joo siis tää Arttu alkoi nyt vähäsen kiinnostaa muakin, kun kerran tuolleen "yllättäen" jatkoon pääsi. Kävin vaklaa facebook-seinää, tunnustan, vaikuttaa aika rennolta kaverilta. En kyllä muista koelauluista häntä ollenkaan enkä oikein muualtakaan kuin nyt sitten viimekertaisesta top15-jutusta, pitänee laittaa korvan taakse ja katella muita esityksiä kunhan jaksaa, ja muodostaa sitten mielipide (tai eiköhän se muodostu ilman että väkisin alkaa muodostaa). En ois tosiaan yhtään odottanu Artun olevan jatkossa, mutta ei mua yhtään haittaa että siellä on. Ihan mielenkiinnolla odotan mitä jatkossa laulaa ja kuinka hyvin.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Arttu Kettunen lauloi kirkkaasti (Joensuu)
« Vastaus #38 : 26.02.2012 21:12:57 »
Koelaulua ei näytetty televisiossa. Se oli nähtävissä Katsomossa ennen kuin joku ruudinkeksijä kävi sen poistamassa. Ennen koelaulua Artulta pääsi lipsahtamaan jotain sellaista, että hän olisi ihastunut Suvi Teräsniskaan. ;D

sepe

  • Idols-keskustelijat
  • Viestejä: 160
  • Karma: +4/-1
    • Profiili
Vs: Arttu Kettunen lauloi kirkkaasti (Joensuu)
« Vastaus #39 : 26.02.2012 21:14:57 »
Koelaulua ei näytetty televisiossa. Se oli nähtävissä Katsomossa ennen kuin joku ruudinkeksijä kävi sen poistamassa. Ennen koelaulua Artulta pääsi lipsahtamaan jotain sellaista, että hän olisi ihastunut Suvi Teräsniskaan. ;D
Ahaa. Mitä Arttu lauloi koelauluissa? Muoks; oonpas puusilmä, tuollahan se lukee ketjun ekassa viestissä  ::)
Ja nyt ymmärrän, mikä tuo tuolla jossain aikaisemmin ollut Suvi Teräsniskan poikaystävä -kommentti oikein oli :D

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
« Viimeksi muokattu: 26.02.2012 21:21:05 kirjoittanut Anteater »

poppari

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 410
  • Karma: +2/-0
    • Profiili
Vs: Arttu Kettunen lauloi kirkkaasti (Joensuu)
« Vastaus #41 : 26.02.2012 21:22:33 »
Kauniistihan miekkonen laulaa. Vähän alkaa mielenkiinto nouseen. Toiv. laulaa suomeksi kuitenni :)

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Arttu Kettunen lauloi kirkkaasti (Joensuu)
« Vastaus #42 : 26.02.2012 21:28:10 »


Mikähän olis muuten Artulle sopivaa suomenkielistä musiikkia? Kirka?


Kuinka ollakaan Arttu on maininnut suurimmaksi esikuvakseen Kirkan http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto2008.shtml/viihde/idols/kilpailijat?1491897 En ollut lukenut tuota esittelyä, kun kirjoitin tuon tässä lainatun viestin. ;D

Ellu87

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 815
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Arttu Kettunen lauloi kirkkaasti (Joensuu)
« Vastaus #43 : 26.02.2012 22:58:48 »
Hyvä Arttu! Hienoa, että olet jatkossa. :)

Nyt vaan suomenkielisiä biisejä, niin hyvä tulee!

Artussa on jotain tosi sympaattista, joten hänestä ei voi olla pitämättä. :)

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Arttu Kettunen lauloi kirkkaasti (Joensuu)
« Vastaus #44 : 26.02.2012 23:18:29 »
Arttu on näemmä ehtinyt Facebookiin. Siellä hän kiittelee äänestäjiään ja tukijoitaan.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Arttu Kettunen lauloi kirkkaasti (Joensuu)
« Vastaus #45 : 27.02.2012 13:34:43 »
Tuossa Arttu on pudonnut X Factorista http://www.mtv3.fi/ohjelmat/xfactor/uutiset.shtml?1070599

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Arttu Kettunen lauloi kirkkaasti (Joensuu)
« Vastaus #46 : 27.02.2012 13:39:01 »
Mä tykkäsin Artun soundista jo top 15 showssa. Jokin siinä esityksessä kuitenkin jätti laimeaksi ja ajattelin, että tippuu, mutta olin positiivisesti yllättynyt, että saakin jatkaa. Yllätyksiäkin tämä show kaipaa.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Arttu Kettunen lauloi kirkkaasti (Joensuu)
« Vastaus #47 : 27.02.2012 19:28:28 »
Mä toivon, että Artusta ei tule mitään uutta Kalle Löfströmiä. Jos Arttu vetää finaaleissa hyvin, toivon siis tuomaripalautteenkin olevan sen mukaista. Jatkuva tietyn laulajan vainoaminen tuomaritaholta ei jaksa naurattaa.

laa

  • Idols-keskustelijat
  • Viestejä: 120
  • Karma: +0/-0
    • Profiili

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Arttu Kettunen lauloi kirkkaasti (Joensuu)
« Vastaus #49 : 27.02.2012 19:45:54 »
Täytyypä käydä itsekin liittymässä.