Kirjoittaja Aihe: Idols-finalistit ihan nössöjä  (Luettu 5500 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Idols-finalistit ihan nössöjä
« : 29.10.2013 15:28:14 »
Tämän kauden finalisteissa ei ole oikein särmää. Viime kaudella sentään Diandra Flores ja Arttu Kettunen pitivät yllä jonkinlaista kiinnostusta. Diandra oli virtuoosimainen laulaja. Arttu taas oli todellinen symppis ja helposti lähestyttävä tyyppi. Halukkaat esimerkiksi pääsivät Artun Facebook-kavereiksi. Mäkin kävin hänen kanssaan muutaman henkilökohtaisen Facebook-keskustelun. Arttu todella vastasi kaikkiin mun kysymyksiin! :D

Mutta tämä kausi! Täysin hajutonta ja mautonta! Ekaa kertaa Idols-historiassa sellainen fiilis, että voisin lopettaa katsomisen finalistien epäkiinnostavuuden takia. Miesfinaleista Niko B ja Joseph ovat antaneet suorastaan leuhkan kuvan. Ei oikein tee mieli fanittaa! Lisäksi heidän laulutaitonsa ovat keskinkertaista. Laulutaidoillaan ei säväytä myöskään Niko H, jossa ei muutenkaan ole oikein kansanvillitsijän vikaa.

Mitran olenkin jo kyninyt. Almassa sentään on jotain särmää, hänen tiensä idoliksi kaatunee ylipainoon ja epäsiistiin vaikutelmaan sekä mahdollisesti myös puutteisiin laulutaidoissa.

Nicola taas vaikuttaa niin harmaalta, että vaikea uskoa todeksi. Persoonana saamaton eikä laulukaan ainakaan ekassa finaalissa ollut mitenkään huikeaa.

Catharinasta tulee ulkoisesti mieleen köyhän miehen Diandra. Ihan hyvin laulaa, mutta jättää kylmäksi.

Erika Vikmanilla tuntuu olevan enemmän oppositiota kuin kannatusta. Enkä ihmettele: hänestä ei saa kovin sympaattista vaikutelmaa. Jokin tekijä, joka heikentää yhteyttä yleisöön. Jatkakoon vain teatterin aulavahtimestarina!

Sara Kurkolalle olin ennen ensimmäistä finaalia kasannut suuria odotuksia. Ulkomusiikillisilta seikoiltaan täydellinen paketti. Valitettavasti ensimmäinen finaaliesitys oli vaikeaa kuunneltavaa: koko ajan täytyi jännittää Saran puolesta. Jos ei varmuutta pian rupea löytymään, idolihaaveille voi sanoa hyvästit.

Ai niin Nomi! Meinasin unohtaa hänet kokonaan! No enpä tosiaankaan yllättynyt, että hän oli kahden vähiten ääniä saaneen joukossa omassa erässään. Persoonana ärsyttävä. Laulajana taas sellainen, joita on tusinassa enemmän kuin 12.
« Viimeksi muokattu: 29.10.2013 15:39:10 kirjoittanut Anteater »

sepe

  • Idols-keskustelijat
  • Viestejä: 160
  • Karma: +4/-1
    • Profiili
Vs: Idols-finalistit ihan nössöjä
« Vastaus #1 : 29.10.2013 17:31:39 »
Ymmärrän osittain, mitä haet takaa, mutta sinuna en heittäisi vielä kirvestä kaivoon, kun vasta yhdet livet on takana. Pikkuhiljaa, pikkuhiljaa. Ehkä sieltä joku vielä nousee ja yllättää? :)

Ja olen eri mieltä tosta Niko B:n ja Josephin leuhkuudesta. En ole kyllä kovin aktiivisesti lukenut mitään haastatteluja, mutta sen perusteella, mitä olen nähnyt, niin eivät he minua ainakaan ärsytä. Sellaselta humoristiselta pilke silmäkulmassa puhutulta "leuhkuudelta" vaikuttas mun silmään enemmän. Sitten jos aletaan pitämään itseä jatkuvasti parempana kuin toisia tai haukutaan toisia, alkaa mennä ärsyttäväksi leuhkuudeksi. Ihan symppiksiä nuo minusta ovat tähän asti olleet. Ei nyt joo sellasia kuin mainitsemasi Arttu, mutta katotaan eteenpäin.
« Viimeksi muokattu: 29.10.2013 17:37:01 kirjoittanut sepe »

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Idols-finalistit ihan nössöjä
« Vastaus #2 : 29.10.2013 19:43:17 »
^Kiitos kannustuksesta! Ehkäpä sitten odottelen, että Kura Sarkola parantaa. Hänellä kun kuitenkin tuntuvat muuten olevan aika hyvät edellytykset.


Etsku: Saran nimi on sitten tästä lähtien Sara Kurkola.
« Viimeksi muokattu: 29.10.2013 21:39:27 kirjoittanut Etsku-Etana »

Musiikkikorva

  • Koelaulaja
  • Viestejä: 13
  • Karma: +0/-2
    • Profiili
Vs: Idols-finalistit ihan nössöjä
« Vastaus #3 : 29.10.2013 21:37:45 »
No oli toi aika ankeeta tekstiä. Mun mielestä muut esiintyivät aikas rennosti paitsi Sara. Olin itse paikalla kuuntelemassa esityksiä ja ihmettelen tota Sara Kurkola hössötystä. Tyttö oli kuin peura ajovaloissa ja totinen kuin torvensoittaja. Diandra oli 16- vuotiaana valmista tavaraa estradille, mutta tuo tyttö tarvii kypsymistä ihan oikeasti. Ei pelkällä hyvällä laulutekniikalla ja suloisella naamalla estradeja valloiteta. Pitää olla lavakarismaa, rentoutta ja huumoriakin pelissä. Diandra oli itse aurinko koko kisan ajan ja valitettavasti Sara ei yllä sille tasolle lähimainkaan VIELÄ, ehkäpä muutaman vuoden kuluttua. ;)

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Idols-finalistit ihan nössöjä
« Vastaus #4 : 29.10.2013 21:41:29 »
Tyttö oli kuin peura ajovaloissa

Olin ajatellut itsekin käyttää Sarasta tällaista arviota.  ;D

Luotan kuitenkin, että Sara parantaa vielä! Hän  ei todellakaan ole vielä näyttänyt kaikkea mitä osaa.

Musiikkikorva

  • Koelaulaja
  • Viestejä: 13
  • Karma: +0/-2
    • Profiili
Vs: Idols-finalistit ihan nössöjä
« Vastaus #5 : 29.10.2013 21:45:51 »
Ei varmaankaan, niinkuin sanoin vaatii kypsymistä ja takuulla parantaa loppua myöten, kun jännitys helpottaa. Ja niin tulee käymään varmaankin muillekin esiintyjille, jotka siihen saavat mahdollisuuden. Toisilla tie on ollut alusta alkaen ruusuisempi ja siloitellumpi ja toisilla on ollut kuoppia ja kiviä matkassa enemmän :). Mielenkiintoista nähdä miten stadin porukka petraa torstaina, nyt jo jännittää  :o :)

Syyslintu

  • Koelaulaja
  • Viestejä: 12
  • Karma: +3/-0
    • Profiili
Vs: Idols-finalistit ihan nössöjä
« Vastaus #6 : 29.10.2013 22:42:06 »
Täytyy sanoa, että on kyllä ollut vähän harmaata porukkaa tällä kaudella  :( Olen kova Idols-fani ollut, mutta Martin kaudella se laski, Diandran kohdalla vähän nousi ja nyt taas laski. Tykkään molemmista Nikoista, Josephista, Almasta, Catharinasta ja Mitrasta, mutta eivät hekään oikein säväytä siltikään vaikka ovatkin suosikkejani. Vähän väkisin väännetty muutenkin viimeiset kolme kautta, kaipaan ensimmäisiä kausia jolloin karsinnat pidettiin koulun liikuntasalissa, taustalla olivat isot Idols-kyltit ja lattialla tarra merkkinä mihin piti astua  :D Nyt on komeaa ja kiiltävää lavastusta mutta mielenkiintoiset ja oikeasti valovoimaiset laulajat puuttuvat. 

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Idols-finalistit ihan nössöjä
« Vastaus #7 : 30.10.2013 11:34:15 »
Onpas Etsku kireä!  :( No, tuskin kukaan osaa suhtautua näihin lempinimiin yhtä neutraalisti kuin minä. :'( Kertonee sitä, että Saran kannattaa ottaa käyttöön taiteilijanimi. Joku toinen muutoin keksisi saman hänen nimestään.

Pahoin pelkään, että Sara on joutunut tuomariston silmätikuksi. Tuomarit keksinevät Sarkusta kaikennäköistä negatiivista sanottavaa! Tällainen fiilis siis tullut! :(

jokerface

  • Koelaulaja
  • Viestejä: 38
  • Karma: +2/-0
    • Profiili
Vs: Idols-finalistit ihan nössöjä
« Vastaus #8 : 31.10.2013 16:54:50 »
On väkisin väännetty koko tuotantokausi tänä vuonna. Tylsää!  >:( 

Guzaak

  • Teatteriin selvinnyt
  • Viestejä: 62
  • Karma: +6/-2
    • Profiili
Vs: Idols-finalistit ihan nössöjä
« Vastaus #9 : 31.10.2013 20:02:09 »
Joo, ei kovin hyvältä tämäkään kausi nyt vaikuta, Idols alkaa olla jo aika mennyt juttu, mutta jotain rajaa nyt tuohon negatiivisyyteen :P

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Idols-finalistit ihan nössöjä
« Vastaus #10 : 04.11.2013 20:19:56 »
jotain rajaa nyt tuohon negatiivisyyteen :P

Kuten haluat:
No onpas kivaa, kun epäkiinnostavia kisaajia. Säästyy aikaa, kun ei tarvitse katsoa Idolsia


En ole ihan vielä luopunut toivosta, Alman takia.

Guzaak

  • Teatteriin selvinnyt
  • Viestejä: 62
  • Karma: +6/-2
    • Profiili
Vs: Idols-finalistit ihan nössöjä
« Vastaus #11 : 04.11.2013 22:55:40 »
Joo nyt oli hyvä  ;D

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Idols-finalistit ihan nössöjä
« Vastaus #12 : 12.11.2013 15:37:45 »
Onhan nuo miehet ihan kohtuu hyviä esiintymään, mutta luontevampaa ja parempaa miesesiintymistä nähty lasten laulukilpailussa. 8)

Muutenkin osittain samaan aikaan pyörineen Voice Kidsin taso lisää kriittisyyttä. Aikuisten ei ihan uskoisi jäävän lasten jalkoihin. Jotenkin outoa, että VK:ssa enemmän karismaattisia ja hyviä tapauksia. Jos tarkkoja ollaan, ei Almakaan ole vielä täysi-ikäinen. :P Aikuisiälle yltäneet Idols-finalistit kaikki olleet aika vaisuja.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Idols-finalistit ihan nössöjä
« Vastaus #13 : 17.11.2013 19:46:36 »
Ensimmäistä kertaa koko Idols-historiassa mulla on EVVK-asenne. Siis mulle on ihan sama, kuka noista voittaa. Melkoisen yhdentekevää porukkaa. Pitäis varmaan olla joku suuri suosikki tai suuri inhokki, jotta jaksais kiinnostaa. Kaikki kuuluvat enemmän tai vähemmän harmaaseen massaan. Saattaa olla, että ekaa kertaa ikinä multa loppuu Idolsin katsominen kesken kauden. Asiaan tosin vaikuttaa myös lähetysten pitkäveteinen toteutus.

jokerface

  • Koelaulaja
  • Viestejä: 38
  • Karma: +2/-0
    • Profiili
Vs: Idols-finalistit ihan nössöjä
« Vastaus #14 : 18.11.2013 00:54:35 »
^ Sama täällä. Harmi.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Idols-finalistit ihan nössöjä
« Vastaus #15 : 02.12.2013 12:56:26 »
Se, että katson vielä kautta, kertoo lähinnä siitä, että olen Idols-narkomaani. Saattaa olla, etten tajua enää musabisneksestä mitään. Ainakin sellainen fiilis tullut.