Kirjoittaja Aihe: Idols-suosikit  (Luettu 13041 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Fuga.

  • Sandran lönköttelykouluttaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 12170
  • Karma: +119/-100
  • I wanna feel alive.
    • Profiili
Vs: Idols-suosikit
« Vastaus #25 : 24.04.2011 19:15:50 »
1. Kausi: Sillon liputin Antin puolesta, mut myös Janista tykkäsin. Hannasta vähemmän idolsin aikana mut on sillä pari hyvää biisii.

2.Kausi: En seurannu silleen et ois ollu suosikkia. Katri Ylanderilla on kuitenki joitai hyviä biisejä.

3. Kausi: Ari! Voi niitä aikoja 8') Tykkään kyllä edelleenkin. Annasta en idolsin aikana pitäny mut Annaltaki on tullu kyl hyvii kappaleita ja se on mielenkiintonen persoona.

4. Kausi: Mikä? Muistan vaan Peten ja Anna Puustjärven. :D En seurannu kovin hartaasti mut nyt ku mietin ni kyllä mieluiten Peteä kuuntelisin.

5. Kausi: ... lässähti ihan täysin jo teatterissa ku Lassi ja Martta otti hatkat :< En meinannu muistaa ees ketä siel on viel mukana. Toivottavasti Ali kuitenki voittaa.
« Viimeksi muokattu: 24.04.2011 21:10:19 kirjoittanut Fuga. »
“What you’ve done becomes the judge of what you’re going to do
- especially in other people’s minds.
When you’re travelling, you are what you are right there and then.
People don’t have your past to hold against you. No yesterdays on the road.”

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Idols-suosikit
« Vastaus #26 : 01.02.2012 21:32:22 »
4. kausi: Ei ollut kunnon suosikkia, koska kaikki sellaiset putosivat jo aikaisessa vaiheessa.

Ketkä olivatkaan neljännellä kaudella näitä Etskun pudonneita suosikkeja?

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Idols-suosikit
« Vastaus #27 : 01.02.2012 21:37:10 »
4. kausi: Ei ollut kunnon suosikkia, koska kaikki sellaiset putosivat jo aikaisessa vaiheessa.

Ketkä olivatkaan neljännellä kaudella näitä Etskun pudonneita suosikkeja?

Sanna Hämäläinen taisi olla yksi sellainen.
Mutta ihan ulkomuistista ei tämä enää tule!

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Idols-suosikit
« Vastaus #28 : 01.02.2012 21:40:41 »
4. kausi: Ei ollut kunnon suosikkia, koska kaikki sellaiset putosivat jo aikaisessa vaiheessa.

Ketkä olivatkaan neljännellä kaudella näitä Etskun pudonneita suosikkeja?

Sanna Hämäläinen taisi olla yksi sellainen.
Mutta ihan ulkomuistista ei tämä enää tule!

Siis neljännellä kaudella. Oliks Linda Herranen?

Mulla on itsellä käynyt usein niin, että suosikit tippuneet tai lähteneet ennen aikojaan. Viime kaudella oli ainakin Martta Hakala ja Annette Grönstrand.
« Viimeksi muokattu: 01.02.2012 21:43:48 kirjoittanut Anteater »

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Idols-suosikit
« Vastaus #29 : 01.02.2012 21:58:03 »
4. kausi: Ei ollut kunnon suosikkia, koska kaikki sellaiset putosivat jo aikaisessa vaiheessa.

Ketkä olivatkaan neljännellä kaudella näitä Etskun pudonneita suosikkeja?

Sanna Hämäläinen taisi olla yksi sellainen.
Mutta ihan ulkomuistista ei tämä enää tule!

Siis neljännellä kaudella. Oliks Linda Herranen?

Mulla on itsellä käynyt usein niin, että suosikit tippuneet tai lähteneet ennen aikojaan. Viime kaudella oli ainakin Martta Hakala ja Annette Grönstrand.

Olin ajatuksissani koko ajan edellisessä kaudessa!
Joten vastaukseni olivat puuta heinää.  ;D

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Idols-suosikit
« Vastaus #30 : 03.02.2012 00:22:26 »
Ja jos oikein tarkasti muistan, niin Etsku piti viime kaudella myös jostain tällaisesta http://www.youtube.com/watch?v=svknPJoHbn8

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Idols-suosikit
« Vastaus #31 : 03.02.2012 00:52:48 »
^No kyllä vain!

Ivone oli eniten kaltoin kohdeltu laulaja viime vuonna. Täytyypä kuunnella enemmänkin hänen laulujaan juutuubista.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Idols-suosikit
« Vastaus #32 : 15.02.2012 20:40:40 »
Mitenköhän olis näiden mun kuutoskauden suosikkien suhteen? Lähtökohtaisesti en nähnyt mitään järkeä fanittaa mitään teinikundeja, en ainakaan sellaisia, jotka tulee koelauluihin vetämään Ressu Redfordia. Kuinkas sitten kävikään?

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Idols-suosikit
« Vastaus #33 : 20.02.2012 23:51:37 »
Itteeni fanittajana voisin luonnehtia sillä tavoin, että kovin helposti en lämpene kellekään, mutta sen kerran kun rupean todella fanittamaan, niin teen sen niin täysillä ja kokonaisvaltaisesti, että tavallisia ihmisiä ärsyttää. Mun pitäis varmaan ryhtyä tekeen managerihommia. Saattais olla paljon innostusta siihen.
« Viimeksi muokattu: 20.02.2012 23:53:39 kirjoittanut Anteater »

sepe

  • Idols-keskustelijat
  • Viestejä: 160
  • Karma: +4/-1
    • Profiili
Vs: Idols-suosikit
« Vastaus #34 : 24.02.2012 13:18:43 »
1. kausi: En seurannu, paitsi katoin joskus sitä kautta myöhemmin kun se tuli uusintana telkkarista. Tämä Antti Tuiskun vuoksi, jota sillon teininä tuli fanitettua :D

2. kausi: En seurannu. Olin kai muuttanu just kotoa pois eikä mulla ollu telkkariakaan.

3. kausi: Tätä seurasin aktiivisesti. Mun suosikit oli Ari Koivunen ja Kristian Meurman. Meurmanin levykin mulla on koneella, se jossa on ne Lapin kesä ja näitä. Siinä on mun mielestä oikeesti hyviä biisejä. Se Lapin kesä -veto oli paras Idolsin historiassa mitä oon nähnyt  ;)

4. kausi: Tätä seurasin, mutta en kauheen intensiivisesti. Mulla tais olla joku suosikkikin, mutta se tippui vissiin teatterissa. En oikeen muista enää, kuka. Varmaan joku pitkätukkanen rokkikundi tai vastaava :D Finalisteissa mulla ei tainnu oikeen olla suosikkia, kattelin aika objektiivisesti.

5. kausi: Lassi Valtonen oli ehdoton suosikki koelauluista asti ja kiinnostus kisaan laski ku lehmän häntä, kun Lassi lähti. Sen jälkeen suosikki oli Ilpo Kaikkonen, mutta en sitä mitenkään henkeen ja vereen fanittanut. Lassi tekee nykyään muuten ihan jees musiikkia, Ilpon musaa en oo tainnu kuullakaan.

Nykynen kausi: Artturi Mäkelä oli mun suosikki, mut tippu. Tosin en häntäkään bongannu kun vasta suunnilleen sillon ku oli jo melkein tippunu :D Taitaa tulla aika objektiivinen katselmus mulle tosta finaalista, vaikka siel onkin Torsten ja Susanna semmosia tosi hyviä, joita voisi kutsua suosikeiksi. Tai siis eihän ne siellä finaalissa vielä ole, mutta joo (no kyllä ne nyt varmaan loppujen lopuksi siellä sitten on).
« Viimeksi muokattu: 24.02.2012 13:23:12 kirjoittanut sepe »

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Idols-suosikit
« Vastaus #35 : 27.02.2012 14:55:59 »
Kyllähän Janne Saarinen on mun kaikkien aikojen Idols-suosikki. Ei varmaan kellekään mikään yllätys!

Kuudennen kauden finalisteista kannatan ehdottomasti Arttua ihan voittoon saakka.

anastasia

  • Teatteriin selvinnyt
  • Viestejä: 87
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Idols-suosikit
« Vastaus #36 : 16.03.2012 12:58:24 »
kausi 1. Victoria jäi mieleen
kausi 2. Pete, Ilkka, Roni muistaakseni
kausi 3. Ruslanas ehdoton suosikki  8) On myös menestynyt erinomaisesti sen jälkeen omassa maassaan. Kristianin Lapin kesä oli hieno. Mia oli myös suosikki.
kausi 4. Koop suosikki numero yksi. Anna-Kaisa naisista.
kausi 5. Ei varsinaista suosikkia. Ehkä Ilpo.

« Viimeksi muokattu: 16.03.2012 13:11:29 kirjoittanut anastasia »

ddrukki

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 564
  • Karma: +8/-2
    • Profiili
Vs: Idols-suosikit
« Vastaus #37 : 16.03.2012 13:26:27 »
1. kausi: Tätä kautta seurasin tosi innolla, oli niin jännä ja uusi ohjelma. :) Muistan, että Tuiskusta en tykännyt silloinkaan, ja Jani Wickholmia kannatin finaalissa. Mutta nyt jälkeenpäin Hanna Pakarinen on se, josta nykyisin pidän eniten.

2. kausi: Tätäkin kyllä seurasin ihan kybällä. Ilkka Jääskeläinen oli alusta asti suosikkini, vaikkei hänestä sitten mitään staraa tullutkaan. Katri Ylanderista pidin kanssa kovasti, harmi että hän on kadonnut ihan kokonaan musiikkimaailmasta. :(

3. kausi: Tätäkin kautta seurasin ihan täysillä, mutta kiinnostus alkoi jo lopahtaa. Ari Koivunen ja Kristian Meurman olivat suosikkejani, tosin nykyisin en kyllä enää oikein voi sietää Koivusta. ;)

4. kausi: Tätä en sitten enää oikeastaan seurannutkaan kuin sivusilmällä silloin tällöin. Finaalissa kannatin Anna Puustjärveä, ja häntä "fanitan" edelleenkin.

5. kausi: Minun silmissäni Idolsin huonoin kausi, josta ei paljoa jäänyt hyvää sanottavaa. Ei siellä ollut oikein ketään sellaista kilpailijaa, jota olisin pitänyt tosi hyvänä ja kannattanut voittoon. Eikä heistä kukaan ole näin vuotta myöhemminkään noussut minun kuuntelulistalleni. :)

6. kausi: Muutamissa kilpailijoissa on paljonkin potentiaalia, mutta vielä on vaarana lässähtää. Diandra melkein takuuvarmasti saa levytyssopimuksen, mutta saa nähdä, miten uppoaa kansaan. Tällä hetkellä minun suosikkejani ovat Diandra ja Niina, mutta muitakin hyviä siellä on.
Dogs bark. Fish swim. I bitch grin.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Idols-suosikit
« Vastaus #38 : 21.07.2013 20:35:57 »
Toivottavasti tulevalla kaudella ei oo yhtään mun henk.koht. suosikkia. En kestäis enää jännitystä ja pettymistä. :(

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Idols-suosikit
« Vastaus #39 : 07.08.2013 13:28:01 »
^No kyllä vain!

Ivone oli eniten kaltoin kohdeltu laulaja viime vuonna. Täytyypä kuunnella enemmänkin hänen laulujaan juutuubista.

Ivone näköjään poisti nuo aiemmat videot mutta lisäsi uusia. Esimerkiksi http://www.youtube.com/watch?v=jxWz4E-N57w
Tuota kuunnellessa en yhtään ihmettele, että Idols-matka katkesi varhain.

leena

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 568
  • Karma: +1/-7
    • Profiili
Vs: Idols-suosikit
« Vastaus #40 : 13.08.2013 08:38:57 »
Pitäskö juhlavuoden kunniaksi päivittää oma lista, kun jääny 4. kausivaiheeseen. Alkupätkä aika lailla pätee edelleen:
1. Hanna&Antti (Hannan uus levy pitää hankkia heti, Tuiskun uusin jäi odottamaan ALE-aikoja, kun tajusin, etten niitä vanhojakaan kuuntele, vaikka live-Tuiskusta tykkäään),
2. Pete (hienona muistona - saa toki yllättää paluulla). Katrin comeback kiinnostaa, mut eka biisi ei sytyttänyt.
3. Panu&Ari, mut molemmat "kadonneet" (ainakin mun omasta musaelämästä)
4. Koop aina vaan, mutta oon ruvennu tykkäämään myös Anna Puusta :o

5. Ilpo - kisassa kevyesti ("kai tää on näistä kiinnostavin"), nykyään paljon enemmän. Levy kolahti tehokkaasti (aivan varmasti eniten kuunneltu lättyni viimeisen vuoden aikana), ja keikkojakin on osunu kohdalle aika kivasti :)

6. Ketäs siellä oli? ;) Ai nii, varma voittaja Diandra, joka ei ollu mun juttu. Heikistä kai tykkäsin ihan vähän jossain vaiheessa, erityisesti sillon kun mokas oikein kunnolla ;).

7. kaudelta odotan lähinnä vaan hyvää showta, ja sitä että EI nousis suosikkeja - "vanhoissa" riittää fanitettavaa ;)

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Idols-suosikit
« Vastaus #41 : 13.08.2013 18:36:13 »
Ai nii, varma voittaja Diandra, joka ei ollu mun juttu.

Jotenkin tuntuu, että aika moni Idols-katsoja samastuu tuohon virkkeeseen. Didi taisi kuitenkin olla aika harvalle "oma juttu", vaikka hän olikin ehkä koko Idols-historian paras laulaja.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Idols-suosikit
« Vastaus #42 : 26.08.2013 14:58:06 »
Toivottavasti tulevalla kaudella ei oo yhtään mun henk.koht. suosikkia. En kestäis enää jännitystä ja pettymistä. :(

Pahoin pelkään, että tuon toiveen toteutuminen on tuhoon tuomittu jo tässä vaiheessa. :(