Kirjoittaja Aihe: Game of Thrones (sisältää spoilereita)  (Luettu 8534 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

poppari

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 410
  • Karma: +2/-0
    • Profiili
Vs: Game of Thrones (sisältää spoilereita)
« Vastaus #25 : 28.05.2012 21:39:22 »
no huh huh. Olipa aika tiukka toi 9 jakso! Enää yksi jäljellä. Hitto soikoon, olisi kai pitänyt jatkaa "säästely" linjalla, ja odottaa kausi loppuun saakka. Nyt katoin siis 3 jaksoa putkeen ja oli melko moista settiä. Todella mielenkiintosia stooreja. Vika jaksoon aika korkealla odotukset!

Shae on kyllä kova. Pakko myöntää, en alunperin tajunnu, että se on sen Tyrionin beibe (vai saako sanoa huora?).

Mä taasen en ole ollut niin kiinnostunut Theon Greyjoyn juonikuviosta. Tietenkin sekoittaa pakkaa aika hyvin, mutta henk. koht. ei ole vain kiinnostanut tämän sällin kohtalo niin paljon. Alfie kyllä hyvin näyttelee kaiken sen kaksijakoisuuden ja epävarmuuden. Siitä propsit.

Rico

  • Klingonien pitsinnypläyskerhon ehdokasjäsen
  • i
  • *
  • Viestejä: 6014
  • Karma: +14/-53
    • Profiili
Vs: Game of Thrones (sisältää spoilereita)
« Vastaus #26 : 28.05.2012 22:20:57 »
Olihan tuo kerrassaan eeppinen jakso. Odotukset oli varsin korkealla kun kyseessä oli kuitenkin varmaan yksi kaikkien aikojen isoimmista ja kalleimmista tv-sarjan jaksoista, mutta kyllä ne odotukset tulivat täyteen. Eipä ole tullut minun telkkariuralla aiemmin vastaan noin komeasti tuotettua taistelukohtausta. Koko jakso sitten keskittyikin tosiaan tuon Blackwaterin taistelun ympärille ja muut juonikuviot jäivät selvitettäväksi ensiviikolle. Tämä selittää osaltaan sitä, miksi kasijakson lopussa suurinpiirtein kaikki tarinat jäivät ihan jäätäviin cliffhangereihin. Mutta kyllä vaan kismitti jakson lopuksi kun Cersei, Joffrey ja Tywin pääsivät jälleen pälkähästä.

Enpä tiedä olisiko jaksojen säästelyt auttanut ;D, lienee nimittäin takuuvarmaa että ensijakso jättää sarjan taas sellaiseen paikkaan että katsojat jää penkinreunalle odottelemaan kolmoskautta.

Jolanne

  • Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 10064
  • Karma: +13/-23
    • Profiili
Vs: Game of Thrones (sisältää spoilereita)
« Vastaus #27 : 29.05.2012 20:27:26 »
Mutta kyllä vaan kismitti jakson lopuksi kun Cersei, Joffrey ja Tywin pääsivät jälleen pälkähästä.


No todella.. Varsinki ku sen Nedin kuoleman jälkeen oon jääny odottamaan seuraavien päähenkilöiden kuolemia ja mun puolesta olis voinu alottaa Lannistereista.

Rico

  • Klingonien pitsinnypläyskerhon ehdokasjäsen
  • i
  • *
  • Viestejä: 6014
  • Karma: +14/-53
    • Profiili
Vs: Game of Thrones (sisältää spoilereita)
« Vastaus #28 : 30.05.2012 14:05:42 »
Toisaalta on hyvä, että kerrankin sarja jossa pahikset saattaa päästä pälkähästä ja hyviksiä ei odota prinsessa ja puoli valtakuntaa. Kertoo oivasta kirjoittamisesta että tarina saa oikeasti ärtyneeksi. Toisaalta pitää katsojaa joskus palkitakin, muuten menee aika yksipuoliseksi.

Mutta Lannisterien voittokulun kääntöpuolena: tässä kakkoskaudella on kyllä ruvennut huomattavasti enemmän pitämään joistain Lannistereista. Tyrion oli mainio jo ykköskaudella ja Jaime on myös mielenkiintoinen hahmo. Tommen ja Myrcella eivät tahdo pahaa kenellekään. Oikeastaan ne on juuri nuo Cersei, Joffrey ja Tywin jotka tuntuu 'pahiksilta' noista Lannisereista.

Rico

  • Klingonien pitsinnypläyskerhon ehdokasjäsen
  • i
  • *
  • Viestejä: 6014
  • Karma: +14/-53
    • Profiili
Vs: Game of Thrones (sisältää spoilereita)
« Vastaus #29 : 04.06.2012 15:17:01 »
Hyvää kymmenen kuukauden odotusta kaikille sarjankatsojille ;D. Oli kyllä sellainen haista v*ttu lopetus että oksat pois.

Kirjat saa tilattua täältä parilla kympillä suoraan kotiin: http://www.adlibris.com/fi/product.aspx?isbn=0345529057 :D

McKenzie

  • kadonneen mielenrauhan metsästäjä
  • i
  • *
  • Viestejä: 3358
  • Karma: +5/-2
  • Queen of fucking everything O:-)
    • Profiili
Vs: Game of Thrones (sisältää spoilereita)
« Vastaus #30 : 04.06.2012 18:50:35 »
Mulla on onneksi vielä viisi tai kuusi jaksoa katsomatta, kun ei oo työkiireiden takia ehtinyt ees telkkaria katsoa viime aikoina. Ihan hyvä niin - edellinen jakso, jonka katsoin, poikkesi kirjan tapahtumista muutamassa kohdin, esim. se kohtaus, jossa Joffrey sai lehmänlantaa päähänsä, ja JOnin ja Ygritten ensi tapaamisen tapahtumat.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience. - Mark Twain -

McKenzie

  • kadonneen mielenrauhan metsästäjä
  • i
  • *
  • Viestejä: 3358
  • Karma: +5/-2
  • Queen of fucking everything O:-)
    • Profiili
Vs: Game of Thrones (sisältää spoilereita)
« Vastaus #31 : 10.06.2012 22:04:01 »
Nyt on sitten tämä kakkoskausi katsottu loppuun, ja olipahan jäätävät kaksi viimeistä jaksoa. Monet jutut menivät juuri, kuten olin kuvitellutkin, ja esim. Blackwaterin taistelu oli aika upeasti toteutettu. Ja Khal Drogokin nähtiin. <3 Muutamat juonenkäänteet olivat sen verran erilaisia kuin kirjassa, että mielenkiinnolla jään odottelemaan jatkoa todellakin. Pitäisköhän tässä odotellessa korkata se neloskirja...
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience. - Mark Twain -

Haine

  • i
  • *
  • Viestejä: 91
  • Karma: +4/-3
    • Profiili
Vs: Game of Thrones (sisältää spoilereita)
« Vastaus #32 : 09.07.2012 18:17:14 »
Game of Thrones on mahtava sarja ja olen lukenut ensimmäisenkin kirjan kohta loppuun.. Mielestäni ei paljon eroa tv-sarjasta kun vain muutamalta kohtaukselta joten melkein tuntu kun oisin kattonut sitä sarjaa uudestaan. Tekee kyllä mieli kerrata vähän kun on siitä jo aikaa kun katoin 2. kauden loppuun. Ihan sattumalta kun facebookissa valitin kaverille ettei oo mitään katottavaa niin suositteli mulle tätä ja katsoin ja jäin koukkuun. Myöhemmin selvisi tämän perustuvan True Bloodin lailla kirjasarjaan joten menin ja ostin ensimmäisen kirjan joka on aika helvatan paksu.

Daenerys on mun lempihahmo ja henkilö joka tahtoisin olla kun sillä on ne lohikäärmeetkin. <3___<3 Jon Snow on jollain tapaa aika söpö ja sillä on se albiinosusi Aave niin <3 Facebookissa tein testin että kuka oisin jos eläisin tuossa maailmassa niin oisin Stark ja Lannisterit saa potkuja ahteriinsa ja Jofferyn pistän itkee kun pikku vauvan.. Muahahahaa ;D