Kirjoittaja Aihe: Toinen kausi  (Luettu 28171 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ville

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 724
  • Karma: +4/-5
    • Profiili
Vs: Toinen kausi
« Vastaus #75 : 28.02.2013 16:38:31 »
Mun mielestä taas on ollu hyviä laulajia, joskin osa heistä on jo pudonnut kaksintaisteluissa. Mun mielestä taso tuntuu ihan samanlaiselta kuin viime vuonnakin. Tietysti joukossa ei ole Jesse Kaikurannan tavoin villitsevää tyyppiä ainakaan vielä tässä vaiheessa, mut eihän sitä tiedä millaisia laulajia tässä vielä kuoriutuu joistakuista finaaleissa.
Mä olen ihan samaa mieltä.  Viime vuonna olin harmissani, kun joitakin suosikkejani tippui kaksintaisteluissa. Suorissa lähetyksissä kuitenkin alkoi löytyä uusia suosikkeja. Itse en Jesse Kaikurannasta innostunut oikeastaan ennen kisan loppua. Nyttemmin olen oppinut tykkäämään hänen tyylistään.

Jotenkin tämä kisaamistyyli saa aikaan sen, että yksittäisestä tyypistä ei kovin paljon ehdi innostua ennen suoria lähetyksiä, koska siinä vaiheessa on kuullut vasta kaksi esitystä.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Toinen kausi
« Vastaus #76 : 04.03.2013 23:57:15 »
Mike Monroe on kyllä toivoton kommentoidessaan kaksintaisteluita. Ei saa sanotuksi kumpi oli hänen mielestään parempi. Aina valitsee molemmat tms.  >:(

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Toinen kausi
« Vastaus #77 : 06.03.2013 21:58:36 »
Onko Axl Smithin ihan pakko sanoa kaksintaistelujakson alussa "Let’s get ready to rumble!”? Sais tulla joku parempi juontaja tähän ohjelmaan. Axl on melkoisen kömpelö. :(

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Toinen kausi
« Vastaus #78 : 09.03.2013 16:24:33 »
Eikö kilpailijat muuten saakin valita itse kappaleensa liveihin? Niin ettei Laurin tiimiläiset joudu väkisin laulamaan suomenkielistä iskelmää tms.?

Memek

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 592
  • Karma: +4/-0
    • Profiili
Vs: Toinen kausi
« Vastaus #79 : 10.03.2013 21:06:03 »
On kyllä aika karua Laurin tiimissä, että on minkälainen laulaja vaan, niin joutuu seisomaan hiljaa paikallaan ja laulamaan suomalaista iskelmää ilman mitään laulullisia kikkailuja.  ::)

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Toinen kausi
« Vastaus #80 : 18.04.2013 20:32:18 »

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Toinen kausi
« Vastaus #81 : 04.05.2013 20:46:58 »
Axl Smithin surkeus juontajana tuli esille myös TVOF-konsertissa. >:( >:( >:( >:( >:( >:( Mahdolliselle ensi kaudelle joku toinen juontaja, please! VIHAAN Axl Smithiä!

vviima

  • Ylin supersarkka
  • i
  • *
  • Viestejä: 5449
  • Karma: +11/-5
    • Profiili
Vs: Toinen kausi
« Vastaus #82 : 04.05.2013 20:57:50 »
RAKASTAN Axlia. 8)

ddrukki

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 564
  • Karma: +8/-2
    • Profiili
Vs: Toinen kausi
« Vastaus #83 : 04.05.2013 23:10:34 »
Axl on ihan täysi PELLE.

Juontajat ja valmentajat kaikki vaihtoon ensi kaudeksi.
Dogs bark. Fish swim. I bitch grin.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Toinen kausi
« Vastaus #84 : 04.05.2013 23:36:02 »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Toinen kausi
« Vastaus #85 : 22.06.2013 21:42:46 »
Ovatpas muuten nämä toisen kauden laulajat kadonneet julkisuudesta. Jesse Kaikuranta oli sentään aikanaan stara jo tässä vaiheessa.

McKenzie

  • kadonneen mielenrauhan metsästäjä
  • i
  • *
  • Viestejä: 3358
  • Karma: +5/-2
  • Queen of fucking everything O:-)
    • Profiili
Vs: Toinen kausi
« Vastaus #86 : 22.06.2013 21:56:42 »
Muutaman kerran olen onnistunut kuulemaan Iken biisin radiossa (Ylexillä? - vaihtelen autossa radiokanavaa melko taajaan)) mutta muuten en ole tänän kauden kisailijoista kuullut mitään kauden loppumisen jälkeen.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience. - Mark Twain -

Iita

  • Tittelintuura
  • i
  • *
  • Viestejä: 13828
  • Karma: +15/-7
    • Profiili
Vs: Toinen kausi
« Vastaus #87 : 23.06.2013 12:10:19 »
Mäkin oon Iken biisin kuullut muutamaan otteeseen radiosta!
Sometimes the dreams that come true are the dreams you never even knew you had.

leena

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 568
  • Karma: +1/-7
    • Profiili
Vs: Toinen kausi
« Vastaus #88 : 24.06.2013 17:29:00 »
Iken kuten Railionkin biisi satunnaisia kertoja osunut korviin, Ike ainakin Ylexillä - jäi mieleen kun kerrankin kuuntelin radiosta ihan OHJELMAA (Sunnuntaisirkusta) enkä vaan musaa. Ja Antti Iskelmällä. Mut aika hiljasta tosiaan - ei mitään Kaikurantaan verrattuna. Keikkailevat kai sentään jonkun verran, nämä kaksi siis (muista ei mitään tietoa).

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: Toinen kausi
« Vastaus #90 : 02.08.2013 20:37:22 »
Kolmannella kaudella nähdään kaksi uutta tuomaria! Molemmat ovat naisia, mutta heidän nimensä eivät ole vielä tiedossa. Tosi hienoa, että molemmat uudet tuomarit on naisia :). Toivottavasti olisivat sitten tunnettujakin eikä mitään nevehöördejä.

Elastinen & Michael Monroe jatkavat tuomareina.

Mun puolestani kaikki tuomarit olis saanut mennä vaihtoon. Monroe oli viime kaudella sen verran ärsyttävä & valitsi ihan vääriä tyyppejä jatkoon.. Elastinen taas oli ihan ok viime kaudella.
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Toinen kausi
« Vastaus #91 : 04.08.2013 11:42:25 »
Onhan myös juontaja menossa vaihtoon? 8)

Miks hitossa pitää TVOF-kilpailijahaun alkaa samaan aikaan kun on vielä Idols-koelaulukausi käynnissä? >:(

Edit. Tietysti syynä touhon kahden ohjelman päällekkäisyyteen on, että muutama tyyppi saadaan perumaan Idols-osallistumisensa ja keskittymään TVOF:ään. Eihän muuten tammikuussa alkavaan ohjelmaan haku alkaisi 5.8.
« Viimeksi muokattu: 04.08.2013 12:39:07 kirjoittanut Anteater »

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Toinen kausi
« Vastaus #92 : 04.08.2013 12:43:58 »
Ihan kiva, että on kaksi naista ja kaksi miestä valmentajina/tuomareina.



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Toinen kausi
« Vastaus #93 : 04.08.2013 18:44:16 »
Olisko ehdotuksia uudeksi juontajaksi? Itse ehdottaisin Tea Khalifan siirtämistä takahuoneesta varsinaiseksi juontajaksi tai sitten ex-Idols-juontaja Niina Backmania tai Ellen Jokikunnasta. Heikki Paasosen kaappaaminen Maikkarilta ei kesken Idols-kauden onnistu.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Toinen kausi
« Vastaus #94 : 04.08.2013 18:46:58 »
Mä oon ihan tyytyväinen Axliin. Sen perusteella mitä Tea on sekoillut sanoissaan ym siellä takahuoneessa, niin en häntä päästäis juontajaks.



~It feels good. Is that reason enough for you.~

ddrukki

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 564
  • Karma: +8/-2
    • Profiili
Vs: Toinen kausi
« Vastaus #95 : 04.08.2013 20:22:02 »
Edit. Tietysti syynä touhon kahden ohjelman päällekkäisyyteen on, että muutama tyyppi saadaan perumaan Idols-osallistumisensa ja keskittymään TVOF:ään. Eihän muuten tammikuussa alkavaan ohjelmaan haku alkaisi 5.8.

Jos en väärin muista, niin VOF:n kilpailijahaku alkoi kyllä kahtena viime kautenakin jo elokuussa. Eli Idolsilla ei kyllä ollut varmaan mitään tekemistä sen kanssa.

Oli Idolsilla juhlavuosi tai ei, niin nyt VOF vaan sattuu olemaan se ohjelma, joka saa ihmiset enemmän innostumaan, tai ainakin se on nyt se ohjelma, johon halutaan osallistua.
Dogs bark. Fish swim. I bitch grin.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Toinen kausi
« Vastaus #96 : 04.08.2013 20:47:58 »
Edit. Tietysti syynä touhon kahden ohjelman päällekkäisyyteen on, että muutama tyyppi saadaan perumaan Idols-osallistumisensa ja keskittymään TVOF:ään. Eihän muuten tammikuussa alkavaan ohjelmaan haku alkaisi 5.8.

Jos en väärin muista, niin VOF:n kilpailijahaku alkoi kyllä kahtena viime kautenakin jo elokuussa. Eli Idolsilla ei kyllä ollut varmaan mitään tekemistä sen kanssa.

Oli Idolsilla juhlavuosi tai ei, niin nyt VOF vaan sattuu olemaan se ohjelma, joka saa ihmiset enemmän innostumaan, tai ainakin se on nyt se ohjelma, johon halutaan osallistua.

Mistäs sinä sen tiedät, että Voiceen olisi pyrkimässä enemmän porukkaa kuin Idolsiin?
Voicessahan monet parhaista on muuten kutsumalla kutsuttu mukaan.

Laulajana valitsisin itse Idolsin, koska Voicessa putoaminen on niin sattuman kauppaa,. Kaksintaisteluosiokin on oikeastaan vain ulkonäkökilpailu. Ja valmentajien mietteet menevät miten sattuu.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Toinen kausi
« Vastaus #97 : 04.08.2013 20:56:17 »
Voicen ongelma on osallitujien liiallinen ammattimaisuus. Kolmannella kaudella ei please enää mitään taustalaulajien tasolle jämähtäneitä epäonnistuneita artisteja. Haluan enemmän ihan uusia kykyjä. En todellakaan yllättynyt, ettei toiselta kaudelta löytynyt yhtään Jesse Kaikurannan kaltaista staraa.

ddrukki

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 564
  • Karma: +8/-2
    • Profiili
Vs: Toinen kausi
« Vastaus #98 : 06.08.2013 18:40:37 »
Edit. Tietysti syynä touhon kahden ohjelman päällekkäisyyteen on, että muutama tyyppi saadaan perumaan Idols-osallistumisensa ja keskittymään TVOF:ään. Eihän muuten tammikuussa alkavaan ohjelmaan haku alkaisi 5.8.

Jos en väärin muista, niin VOF:n kilpailijahaku alkoi kyllä kahtena viime kautenakin jo elokuussa. Eli Idolsilla ei kyllä ollut varmaan mitään tekemistä sen kanssa.

Oli Idolsilla juhlavuosi tai ei, niin nyt VOF vaan sattuu olemaan se ohjelma, joka saa ihmiset enemmän innostumaan, tai ainakin se on nyt se ohjelma, johon halutaan osallistua.

Mistäs sinä sen tiedät, että Voiceen olisi pyrkimässä enemmän porukkaa kuin Idolsiin?
Voicessahan monet parhaista on muuten kutsumalla kutsuttu mukaan.

Laulajana valitsisin itse Idolsin, koska Voicessa putoaminen on niin sattuman kauppaa,. Kaksintaisteluosiokin on oikeastaan vain ulkonäkökilpailu. Ja valmentajien mietteet menevät miten sattuu.


En tiedäkään, mutta ihan villisti vain veikkaan, että VOF saa tänä vuonna enemmän hakijoita kuin Idols. Pikaisen googletuksen avulla selvisi, että VOF:n ykköskaudelle tuli 2500 hakemusta, kakkoskaudesta en tiedä. Toki Idols ja VOF eivät ole keskenään vertailukelpoisia, kun VOF:iin hakemuksen voi laittaa netissä eikä tarvitse fyysisesti mennä kenenkään eteen laulamaan. Mutta itse ainakin todennäköisemmin hakisin VOF:iin kuin Idolsiin, kynnys olisi paljon matalampi.

Ja sitähän ei voida kiistää, etteikö VOF olisi tällä hetkellä mediaseksikkäämpi kuin Idols.
Dogs bark. Fish swim. I bitch grin.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Toinen kausi
« Vastaus #99 : 07.08.2013 19:50:06 »
Oh no! Axl Smith nähty mainoksessa! :( Eiks vois oikeesti tulla ketään pätevää juontajaa?