Kirjoittaja Aihe: Arttu Kettunen lauloi kirkkaasti (Joensuu)  (Luettu 37209 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jensky

  • i
  • *
  • Viestejä: 2215
  • Karma: +10/-3
  • I wish I could write as mysterious as a cat.
    • Profiili
Vs: Arttu Kettunen lauloi kirkkaasti (Joensuu)
« Vastaus #100 : 11.03.2012 22:39:29 »
Arttu Arttu... kaunis ääni ja symppis poika. Mutta osaatko esiintyä ollenkaan? Se mitä tähän mennessä on nähty on seuraavanlaista: Biisistä riippumatta esiinnyt ja olet lavalla aina ihan samalla tavalla. Toisin sanoen, ei minkäänlaista tulkintaa. Ei mitään yhteyttä biisin sanomaan. Eikä tunnetta. Karaokea enemmänkin. Nyt tylytän.

Komppaan täysin näitä ajatuksiasi. :) Ääni ja laulu ois kohdillaan, mutta hyvästä suorituksesta huolimatta ei tuu ns. iholle.
Poikia on vaikea ymmärtää.
-Niiskuneiti

ddrukki

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 564
  • Karma: +8/-2
    • Profiili
Vs: Arttu Kettunen lauloi kirkkaasti (Joensuu)
« Vastaus #101 : 11.03.2012 22:53:26 »
Arttu Arttu... kaunis ääni ja symppis poika. Mutta osaatko esiintyä ollenkaan? Se mitä tähän mennessä on nähty on seuraavanlaista: Biisistä riippumatta esiinnyt ja olet lavalla aina ihan samalla tavalla. Toisin sanoen, ei minkäänlaista tulkintaa. Ei mitään yhteyttä biisin sanomaan. Eikä tunnetta. Karaokea enemmänkin. Nyt tylytän.

Komppaan täysin näitä ajatuksiasi. :) Ääni ja laulu ois kohdillaan, mutta hyvästä suorituksesta huolimatta ei tuu ns. iholle.

Minäkin olen samoilla linjoilla. Artulla on pehmeä ja nautittava soundi, sympaattinen olemus ja on muutenkin varsin komea kundi (;)). Laulaakin osaa. Mutta tulkinnalisesti jää vähän vaisuksi.

Nyt ongelmana saattoi olla englannin kieli, johon hän joutui erityisesti keskittymään koko ajan. Eli kunhan esityskieleksi vaihtuu suomi, päästään todella arvioimaan hänen taitojaan.
Dogs bark. Fish swim. I bitch grin.

sepe

  • Idols-keskustelijat
  • Viestejä: 160
  • Karma: +4/-1
    • Profiili
Vs: Arttu Kettunen lauloi kirkkaasti (Joensuu)
« Vastaus #102 : 11.03.2012 23:06:29 »
^ Esiintyminen on kuitenkin onneksi juttu, jota voi harjoitella helpommin ja nopeammin verrattuna esim. siihen että olisi kauhea lauluääni :D

poppari

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 410
  • Karma: +2/-0
    • Profiili
Vs: Arttu Kettunen lauloi kirkkaasti (Joensuu)
« Vastaus #103 : 11.03.2012 23:14:05 »
^ Esiintyminen on kuitenkin onneksi juttu, jota voi harjoitella helpommin ja nopeammin verrattuna esim. siihen että olisi kauhea lauluääni :D
Totta. Esim. Sini on petrannut huomattavasti. Artulla taasen kehitystä ei ole ollut. Toivon parasta ensi viikolla kun poika pääsee laulamaan suomenkielellä. Pelkään pahinta...

jensky

  • i
  • *
  • Viestejä: 2215
  • Karma: +10/-3
  • I wish I could write as mysterious as a cat.
    • Profiili
Vs: Arttu Kettunen lauloi kirkkaasti (Joensuu)
« Vastaus #104 : 11.03.2012 23:18:19 »
Totta Sepe :)  Hyvä vaan, että Arttu sai taas mahdollisuuden. Ainesta hänessä kyllä on ja ehdottomasti kisan komeimmus ;)
Poikia on vaikea ymmärtää.
-Niiskuneiti

sepe

  • Idols-keskustelijat
  • Viestejä: 160
  • Karma: +4/-1
    • Profiili
Vs: Arttu Kettunen lauloi kirkkaasti (Joensuu)
« Vastaus #105 : 11.03.2012 23:23:26 »
ehdottomasti kisan komeimmus ;)

Näin on näreet  ;)

ddrukki

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 564
  • Karma: +8/-2
    • Profiili
Vs: Arttu Kettunen lauloi kirkkaasti (Joensuu)
« Vastaus #106 : 11.03.2012 23:28:17 »
Dogs bark. Fish swim. I bitch grin.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Arttu Kettunen lauloi kirkkaasti (Joensuu)
« Vastaus #107 : 11.03.2012 23:31:32 »
Vähän mää helpotuin, kun Diandra kutsuttiin samaan riviin, jossa Arttu seisoi. :D Siinä vaiheessa tiesin, että Arttu ei voi tippua.

laa

  • Idols-keskustelijat
  • Viestejä: 120
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Arttu Kettunen lauloi kirkkaasti (Joensuu)
« Vastaus #108 : 12.03.2012 00:19:18 »
Vähän mää helpotuin, kun Diandra kutsuttiin samaan riviin, jossa Arttu seisoi. :D Siinä vaiheessa tiesin, että Arttu ei voi tippua.

Joo se oli aika selvä, joskin uskoin kyllä muutenkin jatkoonmenoon.
Vaikuttaisi että Artulla on aika laaja, kannustava ja äänestävä tuttavapiiri jo ihan omasta takaa.
Ja kaikki haluaa kuulla Artun laulavan suomeksi ;D

unpajaro

  • Idols-keskustelijat
  • Viestejä: 148
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Arttu Kettunen lauloi kirkkaasti (Joensuu)
« Vastaus #109 : 12.03.2012 00:48:51 »
Hyvä että Liimatainen sanoi siitä pelaamisesta.. Oon niin samaa mieltä, että toi Artun touhu on pelaamista. Taas insertissä oli pakko se pohjois-karjalaisuus mainita.. Alkaa tympiä vähä jos tosiaan on niin että huonompi laulaja menee jatkossa jatkoon vaan siksi, että on pohjois-karjalainen herkkä kundi. :/ Muuten ihan kiva tyyppi kyllä ei siinä mitään, mutta ei minkäänlaista potentiaalia.

ddrukki

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 564
  • Karma: +8/-2
    • Profiili
Vs: Arttu Kettunen lauloi kirkkaasti (Joensuu)
« Vastaus #110 : 12.03.2012 00:53:03 »
Hyvä että Liimatainen sanoi siitä pelaamisesta.. Oon niin samaa mieltä, että toi Artun touhu on pelaamista. Taas insertissä oli pakko se pohjois-karjalaisuus mainita.. Alkaa tympiä vähä jos tosiaan on niin että huonompi laulaja menee jatkossa jatkoon vaan siksi, että on pohjois-karjalainen herkkä kundi. :/ Muuten ihan kiva tyyppi kyllä ei siinä mitään, mutta ei minkäänlaista potentiaalia.

Vähän tuntuu että joensuulaiset jyräsivät viime vuonna Hennariikan kolmanneksi. Saa nähdä kuinka pitkälle meidän voimamme tänä vuonna riittää Artun osalta. ;)
Dogs bark. Fish swim. I bitch grin.

ville

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 724
  • Karma: +4/-5
    • Profiili
Vs: Arttu Kettunen lauloi kirkkaasti (Joensuu)
« Vastaus #111 : 12.03.2012 11:58:22 »
Vähän tuntuu että joensuulaiset jyräsivät viime vuonna Hennariikan kolmanneksi. Saa nähdä kuinka pitkälle meidän voimamme tänä vuonna riittää Artun osalta. ;)
Mä veikkaan, että Arttu on ainakin viiden parhaan joukossa. Kolmen parhaan joukkoonkin se voi päästä jos Torsten jatkaa alisuorittamista. Jos suomeksi laulaminen sujuu paremmin kuin englanniksi lauleskelu, niin voi suosio räjähtää nousuun.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Arttu Kettunen lauloi kirkkaasti (Joensuu)
« Vastaus #112 : 12.03.2012 12:17:18 »
Arttu oli ensimmäisessä finaalissa neljän eniten ääniä saaneen joukossa. Tai siis ainakin mä epäilen, että neljä ensimmäisenä jatkoon päästettyä olivat todellisuudessa äänimäärältään top 4 (tätä aihetta oon pohtinut tarkemmin ensimmäisen finaalin topicissa).

poppari

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 410
  • Karma: +2/-0
    • Profiili
Vs: Arttu Kettunen lauloi kirkkaasti (Joensuu)
« Vastaus #113 : 12.03.2012 13:17:54 »
Arttu oli ensimmäisessä finaalissa neljän eniten ääniä saaneen joukossa. Tai siis ainakin mä epäilen, että neljä ensimmäisenä jatkoon päästettyä olivat todellisuudessa äänimäärältään top 4 (tätä aihetta oon pohtinut tarkemmin ensimmäisen finaalin topicissa).
Melko todennäköistä, että näin on. Jotenkin tuntu vastaavan odotuksia nuo jatkoon päässeiden järjestys.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Arttu Kettunen lauloi kirkkaasti (Joensuu)
« Vastaus #114 : 14.03.2012 11:29:33 »
Mun mielestä on jotenkin ihanaa, kun Arttu itkee pudonneiden perään http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto2008.shtml/viihde/idols/uutiset_finaalit?1510381

sepe

  • Idols-keskustelijat
  • Viestejä: 160
  • Karma: +4/-1
    • Profiili
Vs: Arttu Kettunen lauloi kirkkaasti (Joensuu)
« Vastaus #115 : 14.03.2012 14:03:47 »
^ Arttu tuntuu itkevän tuolla vähän joka välissä muutenkin. Eipä siinä, aika söpöä mun mielestä :)

Aiheeseen liittyvä tai liittymätön välihuomio: Karmeeta kun haen googlella "idols Arttu", niin google sanoo mulle aina että "Katso englannin kielestä käännetyt tulokset haulle: idols Arttu (female idols)". Just sitä ajattelinki ettiä  ;D
« Viimeksi muokattu: 14.03.2012 15:38:19 kirjoittanut sepe »

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Arttu Kettunen lauloi kirkkaasti (Joensuu)
« Vastaus #116 : 15.03.2012 23:35:30 »
Mun mielestä on jotenkin ihanaa, kun Arttu itkee pudonneiden perään http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto2008.shtml/viihde/idols/uutiset_finaalit?1510381

Arttu kertoo:

"Tämä oli itselle vähän kova paikka, kun kyse oli Petristä. Olimme jo teatterissa samassa huoneessa ja hän on ollut minulle läheisin Idols-talossa."

Aika karua, kun Petri kertoi seiskan haastattelussa, että Heikki oli hänelle läheisin.  :(

sepe

  • Idols-keskustelijat
  • Viestejä: 160
  • Karma: +4/-1
    • Profiili
Vs: Arttu Kettunen lauloi kirkkaasti (Joensuu)
« Vastaus #117 : 16.03.2012 23:08:07 »
Mun mielestä on jotenkin ihanaa, kun Arttu itkee pudonneiden perään http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto2008.shtml/viihde/idols/uutiset_finaalit?1510381

Arttu kertoo:

"Tämä oli itselle vähän kova paikka, kun kyse oli Petristä. Olimme jo teatterissa samassa huoneessa ja hän on ollut minulle läheisin Idols-talossa."

Aika karua, kun Petri kertoi seiskan haastattelussa, että Heikki oli hänelle läheisin.  :(

Hmm, no ehkä nuo ei mene aina ihan tasasesti? Tai voihan sama tyyppi olla monelle läheisin tai ihmiset viihtyä vaikka kolmisin tms. Siis että tuskin ne ihmiset Idols-talossa on automaattisesti klikkiytyneet erottamattomiksi parivaljakoiksi. Tai mistä minä tiedän.

Artun ja Susannan haastattelu: http://suosikki.fi/blogit/chaostube/idols-2012-arttu-ja-susanna-1-finaalin-tunnelmissa
Voi vitsit tuo Arttu on vaan niin sulonen tuon herkistelynsä kanssa, awwwwwwwwwww!!  :-*

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Arttu Kettunen lauloi kirkkaasti (Joensuu)
« Vastaus #118 : 17.03.2012 00:10:06 »
^ Artun tunteilu oli tosiaan sympaattista tuossa haastattelussa.

unpajaro

  • Idols-keskustelijat
  • Viestejä: 148
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Arttu Kettunen lauloi kirkkaasti (Joensuu)
« Vastaus #119 : 17.03.2012 00:37:51 »
Onhan toi Arttu ihana<3 Mutta toivottavasti tippuu, koska kaikki muut ovat parempia laulajia kuitenkin..... Eikä oo sellasta potentiaalia Artussa

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Arttu Kettunen lauloi kirkkaasti (Joensuu)
« Vastaus #120 : 17.03.2012 19:38:55 »
Arttu on vastannut ääntenkalastelusyytöksiin http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto2008.shtml/viihde/idols/uutiset_finaalit?1512352

Ei Pohjois-Karjalassa ollut kovin suurta liikettä tukemassa Taru Ratilaista Voice of Finlandissa, joten uskon, ettei Arttu ole pelkkiä maakunntaääniä saanut.

sepe

  • Idols-keskustelijat
  • Viestejä: 160
  • Karma: +4/-1
    • Profiili
Vs: Arttu Kettunen lauloi kirkkaasti (Joensuu)
« Vastaus #121 : 17.03.2012 23:52:10 »
Arttu radiohaastattelussa: http://areena.yle.fi/video/1331815211208

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Arttu Kettunen lauloi kirkkaasti (Joensuu)
« Vastaus #122 : 18.03.2012 00:10:26 »
^Olipas mukava haastattelu!

Tuli esille Idolssin ja VoF:n vertailu.
Diandraa Arttukin piti kovana kilpailijana.

poppari

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 410
  • Karma: +2/-0
    • Profiili
Vs: Arttu Kettunen lauloi kirkkaasti (Joensuu)
« Vastaus #123 : 18.03.2012 10:12:12 »
Ääh, minusta taas oli aika suoranaista p-karjala nuoleskelua. Ensinnäkin mistä hitosta se nyt tietää, että juuri ne pohjois-karjalaiset on sen jatkoon äänestäneet? Eikai mitään tuloksia ole julkistettu, että mistä äänet tulee.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Arttu Kettunen lauloi kirkkaasti (Joensuu)
« Vastaus #124 : 18.03.2012 10:19:01 »
^Pitää kuitenkin ottaa huomioon, että se oli Pohjois-Karjalan alueradion haastattelu. Eli hän puhui ikäänkuin omiensa joukossa.

Tarkoitin tosin kehuillani haastattelun muita osia.