Kirjoittaja Aihe: Arttu Kettunen lauloi kirkkaasti (Joensuu)  (Luettu 37290 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili

jensky

  • i
  • *
  • Viestejä: 2215
  • Karma: +10/-3
  • I wish I could write as mysterious as a cat.
    • Profiili
Vs: Arttu Kettunen lauloi kirkkaasti (Joensuu)
« Vastaus #76 : 03.03.2012 21:30:55 »
^ Niinpä. Käsittääkseni ennenkin kilpailijoista ainakin osa jos ei lähes kaikki, ovat tehneet itse omat FB-fanisivunsa (toki tuotannon tjsp. kehoituksesta) ja itse myös niitä ylläpitävät.

//Siis toki tuollainen syrjintä yms. on ihan perseestä, mutta täytyy muistaa, että eihän Hennariikkakaan tullut yleisön tietoisuuteen ennen kuin semifinaali-vaiheessa ja menestyi todella hyvin. Parempi siis itse jaksaa itseään mainostaa ja pitää esillä jos tuntuu, ettei ole tuotannon lemmikki. Tuollainen julkinen avautuminen helposti kääntyy itseään vastaan.
//ja kääntyy myös se, että on selkeä tuotannon lemmikkikin. Tippuihan Stinakin viime kaudella todella äkkiä kisasta, vaikka oli finalisteista se, jota eniten pidettiin esillä. Altavastaajana on helpompaa olla kuin suosikkina, koska äänestäjät voi helposti aatella, että turha pistää ääniä vaikkapa Diandralle kun hän pärjää muutenkin jnejnejne.
Mutta liika valittaminen ja "marttyyri-meininki" voidaan myös kokea luotaantyöntävänä VAIKKA toki on hienoa, että Arttu uskaltaa sanoa tuon asian ääneen kun selkeä epäkohta on havaittavissa. :)
« Viimeksi muokattu: 03.03.2012 21:41:34 kirjoittanut jensky »
Poikia on vaikea ymmärtää.
-Niiskuneiti

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Arttu Kettunen lauloi kirkkaasti (Joensuu)
« Vastaus #77 : 03.03.2012 21:31:53 »
^Kyllähän Arttu onkin tehnyt.

Nyt on :)
https://www.facebook.com/pages/Arttu-Kettunen/353844384638925

No hyvä ettei sitten jäänyt pelkästään valittamaan vaan teki itse jotain asialle. Ite oon eläny siinä käsityksessä, et monesti ne fanisivut on lähteny ihan kilpailijasta itsestään tai joku heidän lähipiiristään on niitä ylläpitänyt.



~It feels good. Is that reason enough for you.~

sepe

  • Idols-keskustelijat
  • Viestejä: 160
  • Karma: +4/-1
    • Profiili
Vs: Arttu Kettunen lauloi kirkkaasti (Joensuu)
« Vastaus #78 : 03.03.2012 21:42:39 »
Oon saanu käsityksen, ettei Arttu välttämättä oo ite tehny tuota fanisivua, mutta tiedä tuota. Lisäksi tuotantoyhtiö tai vastaava on kait tehnyt sitten vielä ns. viralliset fanisivut, jollainen sitten käsittääkseni on muilla mutta ei Artulla...? En kyllä haulla löytänyt kaikille muillekaan niitä sivuja, mutta jonkun mutkien kautta löysin joitain. Ja oli ne sellasia erinäköisiä ulkoasultaan kuin nuo joita kuka tahansa voi tehdä. Mutta joo, typeräähän tuollanen syrjintä on jos sellasta on (en ota kantaa onko sitä, kun en tiedä!), mutta onneksi se on kumminkin tässä vaiheessa kansa joka päättää mitä käy.

Ja varmasti on totta tuokin, ettei tuotanto kato hyvällä näitä julkisia avautumisia, mutta jos nyt ei ajatella tuotannon mielipidettä vaan ihan vaan mun omaa, niin mun mielestä on ihan oikein kyllä ottaa härkää sarvista ja tuoda ilmi tällasia epäkohtia eikä ainoastaan tanssia muiden pillin mukaan saadakseen suosiota.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Arttu Kettunen lauloi kirkkaasti (Joensuu)
« Vastaus #79 : 03.03.2012 21:43:37 »
Mä en muuten löytänyt muiden finalistien fanisivuja, vaikka etsin.

sepe

  • Idols-keskustelijat
  • Viestejä: 160
  • Karma: +4/-1
    • Profiili
Vs: Arttu Kettunen lauloi kirkkaasti (Joensuu)
« Vastaus #80 : 03.03.2012 21:54:57 »
Mä en muuten löytänyt muiden finalistien fanisivuja, vaikka etsin.

Joo sama homma. Mystisiä fanisivuja, kun eivät löydy haulla :D
Mut jos meet esim. nyt vaikka Heikki Tuomen sinne profiilisivulle niin sieltä näet että hän on tykännyt äskettäin siitä "virallisesta fanisivusta". Ehkä nää sivut on jotain ihan uusia, ja Idolsin sivuille tulee niihin linkit lähiaikoina...? Tai jotain. Luulis nyt että Arttukin omansa tulee saamaan.

jensky

  • i
  • *
  • Viestejä: 2215
  • Karma: +10/-3
  • I wish I could write as mysterious as a cat.
    • Profiili
Vs: Arttu Kettunen lauloi kirkkaasti (Joensuu)
« Vastaus #81 : 03.03.2012 21:56:06 »
Niinan ja Diandran löysin. Heidän omien ylläpitämiensä sivustojen kautta oli linkit noihin virallisiin.
https://www.facebook.com/NiinaKahonenVirallinen
https://www.facebook.com/DiandraFloresVirallinen

Mutta tosi hankalasti löydettävissä, en ole kyllä nähnyt että Idolsin viralliset sivut tai muutkaan noista tykkäisi :P Muita kun en itsekään oo vielä löytänyt. Tällä hetkellä tuo Artun valitus vaikuttaa hivenen aiheettomalta, kun ei näitä muidenkaan sivuja ole esillä kuin heidän omien sivustojensa kautta niin voi olla, ettei kaikille ole ehditty tehdä noita valmiiksi ja niitä aletaan mainostaa vasta huomisen jälkeen kun eka finaalilähetys lähestyy.
//Jep. Niinan sivu oli julkaistu torstaina, Heikin ja Diandran eilen, eli tiputellen näitä tulee.
//Artun käytöksestä vielä, että itseäni hieman kyrsii tuo hänen asenteessa, kun tuossa valitus-statuksessaan kommentoi: "en mie jaksa enää tapella tän kans tää menee ihan pelleilyks" kun joku ehdotti, että Arttu ottais itse nyt yhteyttä tuotantoon tai johonkin vastuuhenkilöön ja kysyisi suoraan, että miksi näin on päässyt käymään ja koska asia korjataan. Tiiä sit, että onko yrittänyt, mutta vähän jäi tuosta sellainen kuva, että kitistään muttei itsekään koiteta puuttua asiaan :P

Nyt vaan joku ilmottamaan tästä esim. Iltikseen niin saavat kunnon lööpit aikaseksi ja Arttu haluamaansa julkisuutta lissää ja tuotanto vähän satukutia ;D
« Viimeksi muokattu: 03.03.2012 22:12:01 kirjoittanut jensky »
Poikia on vaikea ymmärtää.
-Niiskuneiti

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Arttu Kettunen lauloi kirkkaasti (Joensuu)
« Vastaus #82 : 03.03.2012 22:06:16 »
Tuolla Facebookissa tuli esiin tämäkin seikka. Yrittäkääpä etsiä Arttu http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto2008.shtml/viihde/idols/uutiset_finaalit?1503414 noista kuvista Ei ihan helppoa! >:(

sepe

  • Idols-keskustelijat
  • Viestejä: 160
  • Karma: +4/-1
    • Profiili
Vs: Arttu Kettunen lauloi kirkkaasti (Joensuu)
« Vastaus #83 : 03.03.2012 22:11:12 »
Tuolla Facebookissa tuli esiin tämäkin seikka. Yrittäkääpä etsiä Arttu http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto2008.shtml/viihde/idols/uutiset_finaalit?1503414 noista kuvista Ei ihan helppoa! >:(

Itse asiassa mäkin katoin noita kuvia sillon kun nuo tuli ja mietin hetken, että eikös Arttu ollu mukana tuolla reissulla ollenkaan. Mut olihan se joo.

Joo siis ei tuossa facebook-valituksessa vissiin pelkästään siitä fanisivusta ollu kyse. Mielenkiinnolla täytyy kyl jäädä tätä seuraamaan.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Arttu Kettunen lauloi kirkkaasti (Joensuu)
« Vastaus #84 : 03.03.2012 22:12:50 »
^En mäkään usko, että tuossa pelkistä fanisivuista on kyse. Jos olisi, Arttu pystyisi lähestymään tuotantoyhtiötä asiassa helposti.

jensky

  • i
  • *
  • Viestejä: 2215
  • Karma: +10/-3
  • I wish I could write as mysterious as a cat.
    • Profiili
Vs: Arttu Kettunen lauloi kirkkaasti (Joensuu)
« Vastaus #85 : 03.03.2012 22:15:01 »
Onhan se ymmärrettävää, että voi ketuttaa se, kun ei saa ruutuaikaa niin paljon kun haluaisi kun Arttu selkeästi on tosissaan haaveensa kanssa ja on myös ehdottomasti miehistä parhaimmistoa kisassa. Toisaalta eipä sitä noita lähetyksiä kuvatessa voi kunnolla tietää ketkä menestyy ja ketkä ei menesty niin tuotanto nostaa sellaiset selkeimmät persoonat ja tyypit esille ja ne "tavallisemmat" pääsevät katsojien tietoisuuteen vasta sitten kun ovat selvinneet näihin live-lähetyksiin. Aina se on ollut niin ja aina se tulee olemaan niin.

Ehkä Artun ois pitäny kasvattaa viikset niin ois saanu enempi huomiota? :D

//Totta tosiaan, Arttua näkee TODELLA vähän Idolsin nettisivun uutisissa muutenkin. Torsten, Niina ja Diandra eniten edustettuina.
« Viimeksi muokattu: 03.03.2012 22:19:47 kirjoittanut jensky »
Poikia on vaikea ymmärtää.
-Niiskuneiti

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Arttu Kettunen lauloi kirkkaasti (Joensuu)
« Vastaus #86 : 03.03.2012 22:30:42 »
^Torsten rupeaa tuleen korvista ulos! Ihan kuin Idols-toimittajien mielestä maailmassa ei olisi enää ketään muuta miestä! >:(

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Arttu Kettunen lauloi kirkkaasti (Joensuu)
« Vastaus #87 : 03.03.2012 22:47:29 »
Fanisivuista vielä sen verran, että Tiina Puskan sivua en löydä.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Arttu Kettunen lauloi kirkkaasti (Joensuu)
« Vastaus #88 : 03.03.2012 23:43:27 »

//Totta tosiaan, Arttua näkee TODELLA vähän Idolsin nettisivun uutisissa muutenkin. Torsten, Niina ja Diandra eniten edustettuina.

Tuo ilmiö on havaittavissa http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto2008.shtml/viihde/idols/uutiset_finaalit?1504812
http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto2008.shtml/viihde/idols/uutiset_finaalit?1504788


sepe

  • Idols-keskustelijat
  • Viestejä: 160
  • Karma: +4/-1
    • Profiili
Vs: Arttu Kettunen lauloi kirkkaasti (Joensuu)
« Vastaus #89 : 04.03.2012 02:25:43 »
Fanisivuista vielä sen verran, että Tiina Puskan sivua en löydä.

Mä en löytäny kyllä paljo muitakaan :D Ainakin puolet jäi löytymättä. Näin offtopiccina pakko sanoa, että kiva huomata että nuo viralliset fanisivut menee facebookissa näemmä kategoriaan "muut" eikä siihen "musiikki". Näin ollen viitsin itekin ehkä tykätä niistä sivuista (kunhan löydän ensin ne, joille moisen kunnian haluan suoda), kun en halua siihen musiikki-kohtaan kuin sellasta mitä oikeesti kuuntelen aktiivisesti, eikä nää tyypit ole vielä kuitenkaan levyttäneet niin mistä voin tietää. Eri asia on mun halu kannustaa niitä eteenpäin Idolsissa kuin se, pidänkö heidän musiikistaan lopulta.
Elikkä linkkiä Artun viralliseen fanisivuun tähän ketjuun kiitos, jos joku sen joskus jostain löytää :)

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Arttu Kettunen lauloi kirkkaasti (Joensuu)
« Vastaus #90 : 04.03.2012 13:22:33 »
Arttu näkyy poistaneen tuon kirjoituksen.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Arttu Kettunen lauloi kirkkaasti (Joensuu)
« Vastaus #91 : 04.03.2012 19:15:43 »
Arttu näkyy poistaneen tuon kirjoituksen.

Tää on sinänsä harmi, etenkin jos perustuu sananvapauden rajallisuuteen. Olis ollut kiva lukea Artun tiukkaa kritiikkiä enemmänkin. Tuotantoyhtiö on varmasti moitteensa ansainnut.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili

jensky

  • i
  • *
  • Viestejä: 2215
  • Karma: +10/-3
  • I wish I could write as mysterious as a cat.
    • Profiili
Vs: Arttu Kettunen lauloi kirkkaasti (Joensuu)
« Vastaus #93 : 05.03.2012 16:24:29 »
^ No nuo sivuthan on perustettu perjantaina, eli samana päivänä kuin esim. Heikin ja Diandran, eli Artun valittaminen taisi olla vähän aiheetonta.
Poikia on vaikea ymmärtää.
-Niiskuneiti

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Arttu Kettunen lauloi kirkkaasti (Joensuu)
« Vastaus #94 : 05.03.2012 21:01:22 »
^Mä luulen, että Artun valittamisen taustalla oli muutakin kuin tuo fanisivuhomma (kuten oon todennut aikaisemmin).

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Arttu Kettunen lauloi kirkkaasti (Joensuu)
« Vastaus #95 : 06.03.2012 16:57:09 »

//Totta tosiaan, Arttua näkee TODELLA vähän Idolsin nettisivun uutisissa muutenkin. Torsten, Niina ja Diandra eniten edustettuina.

Meinasin perustaa topicin finalistien saaman julkisuuden epätasaisesta jakautumisesta, mutta olin vähän saamaton. Kun kävin äsken Idolsin nettisivuilla huomasin jälleen yllättäen Torstenin komeilevan uudessa uutisessa. Aikaisemmin tänään on selvitetty jo Diandran nimen alkuperää. En tiedä, onko tämän ilmiön taustalla tietoinen päätös vai se, että tietyistä kilpailijoista on helpompi saada kiinnostavia juttuja kuin toisista. :P

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Arttu Kettunen lauloi kirkkaasti (Joensuu)
« Vastaus #96 : 09.03.2012 15:20:42 »
Arttu ei kauheasti ilahtunut ensimmäisen finaali koelaulubiisiteemasta http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto2008.shtml/viihde/idols/uutiset_finaalit?1508846

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Arttu Kettunen lauloi kirkkaasti (Joensuu)
« Vastaus #97 : 11.03.2012 17:19:16 »
Jopas Arttu-vastaisuus on nostanut päätään http://www.iltalehti.fi/idols/2012030915300647_id.shtml
Mä en kuitenkaan usko Arttu on illan putoaja.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Arttu Kettunen lauloi kirkkaasti (Joensuu)
« Vastaus #98 : 11.03.2012 21:28:31 »
Jatkoon! Hienoa! :D

poppari

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 410
  • Karma: +2/-0
    • Profiili
Vs: Arttu Kettunen lauloi kirkkaasti (Joensuu)
« Vastaus #99 : 11.03.2012 22:33:40 »
Arttu Arttu... kaunis ääni ja symppis poika. Mutta osaatko esiintyä ollenkaan? Se mitä tähän mennessä on nähty on seuraavanlaista: Biisistä riippumatta esiinnyt ja olet lavalla aina ihan samalla tavalla. Toisin sanoen, ei minkäänlaista tulkintaa. Ei mitään yhteyttä biisin sanomaan. Eikä tunnetta. Karaokea enemmänkin. Nyt tylytän.