Kirjoittaja Aihe: Teatteriviikonloppu - 2. päivä  (Luettu 9332 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Teatteriviikonloppu - 2. päivä
« Vastaus #25 : 12.02.2012 21:39:56 »
Maria Häkkisen koelauluhan olikin hyvä!
En halua häntä nyt vähätellä. Tuli vähän puskasta. Mutta rivilaulu täytyy katsoa uudelleen.

Roth

  • Idols-keskustelijat
  • Viestejä: 13
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Teatteriviikonloppu - 2. päivä
« Vastaus #26 : 12.02.2012 22:08:32 »
En vaan voi ymmärtää mieskiintiötä? Miksi ottaa keskinkertaisia miehiä mukaan kun voisi ottaa loistavia naisia enemmän. Tosin tässä tuntuu käyvän niin että naisten parhaimmisto tiputetaan ennen suorialähetyksiä, Minkä ihmeen takia esimerkiksi aivan loistava ja kansainvälisen oloinen Henni Kuikka pudotettiin, vaikka hän veti ryhmästään parhaiten? Myös monia muita ihmetyksen aiheita löytyy. Taitaa tämäkin kausi jäädä flopiksi ja muutaman ihmisen floppaavaan levytykseen.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Teatteriviikonloppu - 2. päivä
« Vastaus #27 : 12.02.2012 22:16:27 »
Miks toi Mirella pääsee uudestaan ja uudestaan jatkoon. Eihän hän ole vielä kertaakaan laulanut kovin hyvin. >:(

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Teatteriviikonloppu - 2. päivä
« Vastaus #28 : 12.02.2012 22:22:00 »
En vaan voi ymmärtää mieskiintiötä? Miksi ottaa keskinkertaisia miehiä mukaan kun voisi ottaa loistavia naisia enemmän. Tosin tässä tuntuu käyvän niin että naisten parhaimmisto tiputetaan ennen suorialähetyksiä,

Mieskiintiöt ovat varmaan tarpeellisia, koska äänestykset ovat maksullisia ja katsojista valtaosa on naisia, jotka käyttävät enimmät rahansa miesten äänestämiseen. Tämä ei ole reilua, tämä on bisnestä.  :'(

Voi olla että formaattikin määrää asiasta mutta formaatti ei osaa ottaa huomioon Suomen poikkeuksellista kulttuuria, jossa miehet eivät laula. Paitsi raskasta rokkia ja nykyään melkein pelkästään räppiä. Ei ole varmaan toista samanlaista maata tässä suhteessa!

Harmittaa hyvien naisten puolesta!  :'(


Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Teatteriviikonloppu - 2. päivä
« Vastaus #29 : 12.02.2012 22:23:52 »
Ei minuakaan mieskiintiö ilahduta, paitsi tietysti jos oma suosikkimies olis mukana, mutta kun se ei toteutunut.

vviima

  • Ylin supersarkka
  • i
  • *
  • Viestejä: 5449
  • Karma: +11/-5
    • Profiili
Vs: Teatteriviikonloppu - 2. päivä
« Vastaus #30 : 12.02.2012 22:32:34 »
Muapas ilahduttaa miehet kovasti. 8) No okei ehkä parista voisin luopua.
Mutta naisten kohdalla valinnat on menny vähän pieleen.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Teatteriviikonloppu - 2. päivä
« Vastaus #31 : 12.02.2012 22:42:14 »
Muapas ilahduttaa miehet kovasti. 8)

Mutta nehän ovatkin yksi yhteen meidän oman äänestyksemme kanssa.  ;D Dennis vain sotki kuvioita.

Mutta jännän saundin naisista vain Maria Naumanen pääsi jatkoon, Henni Kuikka ja Tiia Tolvanen jäivät rannalle.  :'(
Ja onhan Emma Piitulaisellakin jännä saundi.

Minä arvostan suuresti saundeja, koska en minä kuuntele sanoja.  :D
« Viimeksi muokattu: 12.02.2012 23:36:31 kirjoittanut Etsku-Etana »

vviima

  • Ylin supersarkka
  • i
  • *
  • Viestejä: 5449
  • Karma: +11/-5
    • Profiili
Vs: Teatteriviikonloppu - 2. päivä
« Vastaus #32 : 12.02.2012 23:35:09 »
^ Mulle saundi on myös yleensä se tärkein! Tai yleensäkin se miltä se kokonaisuus kuullostaa. Kaikki soittimien saundit ja muutki. Suurimmalla osalla mun kuuntelemista artisteista on omalla tavallaan jännä saundi, tai just semmonen että vetoaa muhun. 8)
Hennin ja Margaritan putoaminen kyllä etenkin harmittaa. =(

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Teatteriviikonloppu - 2. päivä
« Vastaus #33 : 12.02.2012 23:40:33 »
^No olihan myös Margarita jättimenetys. Haikeaa, haikeaa.

Juu, laulajan saundin lisäksi myös musiikki ja muu äänimaisema on tärkeää!

jensky

  • i
  • *
  • Viestejä: 2215
  • Karma: +10/-3
  • I wish I could write as mysterious as a cat.
    • Profiili
Vs: Teatteriviikonloppu - 2. päivä
« Vastaus #34 : 13.02.2012 13:30:37 »
Itse olen myös sukupuolikiintiöitä vastaan. Mielestäni kykykilpailussa pitäisi nimenomaan tarkastella niitä kykyjä (siis siinä vaiheessa kun tuomarit valitsee) sukupuolesta välittämättä. En kuitenkaan usko, että formaattia voi muuttaa niin paljon pois alkuperäisestä, että jättäis mies-nais-jaottelun pois. Ikävä kyllä :/
Poikia on vaikea ymmärtää.
-Niiskuneiti

McKenzie

  • kadonneen mielenrauhan metsästäjä
  • i
  • *
  • Viestejä: 3358
  • Karma: +5/-2
  • Queen of fucking everything O:-)
    • Profiili
Vs: Teatteriviikonloppu - 2. päivä
« Vastaus #35 : 13.02.2012 17:44:45 »
Mulla jäi tämä nyt sitten näkemättä, kun kotiuduin vasta 20.10 ja olin unohtanut laittaa digiboksille menemään. No, onneksi katsomo ei näköjään toimi tällä tietsikalla, joten ei sitten tarvitse harmitella, jos joku onnistui rivilauluissa enkä päässyt näkemään sitä. Loistava maikkarin sivusto ja aina yhtä toimiva silverlight :P
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience. - Mark Twain -

mona

  • Koelaulaja
  • Viestejä: 2
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Teatteriviikonloppu - 2. päivä
« Vastaus #36 : 13.02.2012 19:19:29 »
Niina, Belinda, Mona, Maria oli ensimmäinen ryhmä.
Koreografia ei kummoinen, mutta laulu sujui kohtuullisesti. Ei räjäyttänyt vielä pankkia.


Oma osuuteni tässä harmitti hirveästi, ei mennyt niinkuin strömsössä :D
Mutta life goes on ja sitä rataa.. :))

Terv. Mona

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Teatteriviikonloppu - 2. päivä
« Vastaus #37 : 13.02.2012 20:16:14 »
^Kiitos että tulit käymään, Mona!  :D

Vaikka ryhmälaulu ei räjäyttänytkään vielä pankkia, oli kaunis äänesi suuri ilo tällä kaudella! Sen verran kun sitä pääsi kuuntelemaan. Vahinko että tiesi katkesi tähän!  :'(

mona

  • Koelaulaja
  • Viestejä: 2
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Teatteriviikonloppu - 2. päivä
« Vastaus #38 : 13.02.2012 20:59:47 »
^Kiitos että tulit käymään, Mona!  :D

Vaikka ryhmälaulu ei räjäyttänytkään vielä pankkia, oli kaunis äänesi suuri ilo tällä kaudella! Sen verran kun sitä pääsi kuuntelemaan. Vahinko että tiesi katkesi tähän!  :'(

Kiitos Etsku, olihan se hieno kokemus, muttei sillä paniikilla mihinkään jatkoon meneviin laulusuorituksiin voinut yltää :)
Jos sitä joskus pääsisi jännityksestä eroon ja sen laulun ulos ihmisten edessä niinkuin kotona niin voisi tilanne olla ehkä toinen.
Mutta ei haittaa tippuminen, olin oikein mielelläni kotiin menossa :)

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Teatteriviikonloppu - 2. päivä
« Vastaus #39 : 13.02.2012 21:11:50 »
^Ymmärrän kyllä paniikin! Siksi niin suuresti kunnioitankin niitä, jotka menevät tuolla lailla laulemaan esim. Idolsiin. Minulle oli lähes maailmanloppu kun piti koulussa laulaa musiikinopettajalle koelaulu todistusnumeroa varten - luokan edessä.

Kun ryhmälauluista on puhe, tässä jälleen ehkä all time favorittini American Idolista;

http://www.youtube.com/watch?v=m8PRQ9GI5YA

Kuvaa hyvin sitä, miten kaikille annetaan soolo-osuus, vaikka yksi onkin johtaja.


Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Teatteriviikonloppu - 2. päivä
« Vastaus #40 : 15.02.2012 21:41:11 »
Kerrankin mä oon Poppipoliisien kanssa jostain samaa mieltä. Poppipollarit kritisoivat ryhmälaulutehtävää mm. siksi, että siinä on hankala saada selvää kunkin yksilön laulusuorituksesta. Pääosin tehtävässä kuultiin kokelaita laulamassa yhdessä. Eihän siitä sekametelistä saa mitään selvää! >:(

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Teatteriviikonloppu - 2. päivä
« Vastaus #41 : 15.02.2012 21:45:16 »
^Kyllä minä saan selvää, kun katselen niitä. Kyllä onnistujat ja epäonnistujat nousevat mukavasti esiin.

Televisiossahan ryhmälauluja ei näytetä kuin muutamia sekunteja, joten siitä ei kyllä voi päätellä mitään.

Ryhmälaulu mittaa koelaulajien musikaalisuutta ja kykyä ammattimaiseen työskentelyyn. Se on todella mielenkiintoinen ohjelmanumero! Kunpa niitä ryhmälauluja joskus vaan näytettäisiin kunnolla.

Eri asia on sitten se, muuttavatko ryhmälaulut paljonkaan niitä päätöksiä, jotka tuomarit (tai tuotanto) ovat tehneet jo ennen teatterin alkua.