Kirjoittaja Aihe: Kohti finaalia (4.3.2012)  (Luettu 6691 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Kohti finaalia (4.3.2012)
« : 04.03.2012 19:45:05 »
Tämähän on ollut ihan mielenkiintoista tähän asti. On mukava kurkistaa takahuoneeseen tuloslähetyksen aikana!

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Kohti finaalia (4.3.2012)
« Vastaus #1 : 04.03.2012 19:55:28 »
Mä unohdin totaalisesti avata television. Onneksi voin katsoa myöhemmin.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Kohti finaalia (4.3.2012)
« Vastaus #2 : 04.03.2012 19:58:57 »
Kannattaa katsoa. Koko ajan uutta materiaalia. Nyt on haastateltu Diandraa ja Susannaa.

poppari

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 410
  • Karma: +2/-0
    • Profiili
Vs: Kohti finaalia (4.3.2012)
« Vastaus #3 : 04.03.2012 20:03:31 »
Hmm.. ehkä voisi sittenkin antaa tsäänssin. Katsomon kautta pyörimään illan päälle.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Kohti finaalia (4.3.2012)
« Vastaus #4 : 04.03.2012 20:06:26 »
Vähän kävin vilkaisemassa, ja näkemäni perusteella oon eri mieltä Etskun kanssa. En oikein pitänyt.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Kohti finaalia (4.3.2012)
« Vastaus #5 : 04.03.2012 20:07:08 »
Inaa hiillostetaan siitä, mitä tapahtui teatterin viimeisessä laulussa!

Hän oli kuulemma harjoitellut kaksi erilaista esitystä ja ne menivät sitten sekaisin keskenään. Tai jotain tällaista.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Kohti finaalia (4.3.2012)
« Vastaus #6 : 04.03.2012 20:08:20 »
Vähän kävin vilkaisemassa, ja näkemäni perusteella oon eri mieltä Etskun kanssa. En oikein pitänyt.

Näissä asioissa juttu on niin, että jos Anteater ei pidä jostakin, se on vain hyvä merkki!  ;D Minun mielestäni siis.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Kohti finaalia (4.3.2012)
« Vastaus #7 : 04.03.2012 20:08:45 »
Mua ei oikein kiehdo tällainen vanhojen kertaaminen, paitsi tietenkin jos siellä näytettäisiin...

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Kohti finaalia (4.3.2012)
« Vastaus #8 : 04.03.2012 20:31:41 »
Ei kai vaan Heikki sanonut lopussa: "ja muistakaa että äänestyslinjat ovat auki" ?

Heikki tuntui suorastaan häpeävän sen sanomista. Voiko todellakin äänestää jo nyt, viikkoa ennen TOP-10-lähetystä?  >:(

ddrukki

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 564
  • Karma: +8/-2
    • Profiili
Vs: Kohti finaalia (4.3.2012)
« Vastaus #9 : 04.03.2012 20:33:57 »
Ihan älytöntä, että jo nyt voi äänestää. >:(

Ihan kiva jakso, mutta mieluummin katselisin jo livelähetyksiä. Turhaan tätä pitkitetään. Syy sille pitkitykselle toki on ihan hyväksyttävä (pitää antaa kilpailijoilla aikaa asettua taloon ja levyttää), mutta ns. "suurta yleisöä" se ei kiinnosta, vaan he tahtovat toimintaa. :D
Dogs bark. Fish swim. I bitch grin.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Kohti finaalia (4.3.2012)
« Vastaus #10 : 04.03.2012 20:41:50 »
Kattelin pikakelauksella jakson. Siinähän ne äänestysnumerot olivat kunkin kilpailijan haastattelun aikaan alareunassa.

sepe

  • Idols-keskustelijat
  • Viestejä: 160
  • Karma: +4/-1
    • Profiili
Vs: Kohti finaalia (4.3.2012)
« Vastaus #11 : 04.03.2012 20:45:53 »
Joo, no. Eipä nyt hirveesti mitään sanottavaa tuosta jaksosta. Jos kilpailijat henkilöinä kiinnostaa, niin ihan kiva kattoa, mutta mitään erikoisempaa tai yllättävää siinä ei ollut. Just sellasia juttuja kun saattoi odottaakin olevan.

poppari

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 410
  • Karma: +2/-0
    • Profiili
Vs: Kohti finaalia (4.3.2012)
« Vastaus #12 : 04.03.2012 20:46:12 »
Ihan älytöntä, että jo nyt voi äänestää. >:(
Voi perstana. Eikö nyt vois odottaa niitä esityksiä edes. Rahastusta joo, mutta kuvittelis, että suomessa ollaan vähän vähemmän inyourface kuin jenkkilässä. Siellähän äänestys kestää 2h lähetyksen jälkeen. No okei, siellä ehkä äänestää muutama sata enemmän kuin täällä. Mutta silti todella ärsyttävää.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Kohti finaalia (4.3.2012)
« Vastaus #13 : 04.03.2012 20:51:49 »
Etsku taitaa olla vähän väsynyt, jaksohan oli tappavan tylsä. Äänestyksen aloittaminen jo nyt kertoo, kuinka tärkeä tuotantoyhtiön on saada rahaa. Seuraavan finaalin suorituksilla on vain vähäinen merkitys äänestyksen lopputulokseen.

McKenzie

  • kadonneen mielenrauhan metsästäjä
  • i
  • *
  • Viestejä: 3358
  • Karma: +5/-2
  • Queen of fucking everything O:-)
    • Profiili
Vs: Kohti finaalia (4.3.2012)
« Vastaus #14 : 04.03.2012 20:53:19 »
En jaksanut edes katsoa. Tältä kaudelta en ole ainakaan vielä löytänyt ketään niin kiinnostavaa seurattavaa, että jaksaisin katsoa haastatteluja ja vanhan kertausta. Odottelen sitä, että finaalit oikeasti alkaisivat ja finalistit pääsisivät laulamaan 'toden teolla'.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience. - Mark Twain -

rosanna

  • Idols-keskustelijat
  • Viestejä: 38
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Kohti finaalia (4.3.2012)
« Vastaus #15 : 04.03.2012 20:54:34 »
Mun mielestä taas oli mielenkiintosta kuulla haastatteluja :D Oli kiva kuulla kilpailijoiden ajatuksia. En kyllä tylsistynyt.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Kohti finaalia (4.3.2012)
« Vastaus #16 : 04.03.2012 21:05:15 »
En jaksanut edes katsoa. Tältä kaudelta en ole ainakaan vielä löytänyt ketään niin kiinnostavaa seurattavaa, että jaksaisin katsoa haastatteluja ja vanhan kertausta. Odottelen sitä, että finaalit oikeasti alkaisivat ja finalistit pääsisivät laulamaan 'toden teolla'.

Hmm..tässä on kyse kyllä ennemminkin omasta asenteestasi eikä kilpailijoiden laadusta eikä varsinkaan heidän esitystensä laadusta tähän asti.

Minusta mukana on laadukas osallistujajoukko erityisesti naisissa ja myös miehissä on muutama hyvä.

Mielestäni haastatteluiden kiinnostavuus ei vaadi sitä että mukana olisi joku superihquraksu laulaja. Kilpailijoiden haastattelut ovat mielenkiintoisia ihan sinällään.

Eikä sitä vanhaakaan niin paljoa kerrattu.


Ellu87

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 815
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Kohti finaalia (4.3.2012)
« Vastaus #17 : 04.03.2012 21:24:51 »
Mitä törkeämmäksi rahastukseksi menee, sitä vähemmän äänestän. En viimeksikään muistanut äänestää.. :P

Tosi tavistalo Idols-kilpailijoilla tällä kertaa ja sisustus oli musta vähän ankea ja hutaistu!

McKenzie

  • kadonneen mielenrauhan metsästäjä
  • i
  • *
  • Viestejä: 3358
  • Karma: +5/-2
  • Queen of fucking everything O:-)
    • Profiili
Vs: Kohti finaalia (4.3.2012)
« Vastaus #18 : 04.03.2012 21:37:26 »
Juu, meillä on Etskun kanssa erilainen maku Idolsin(kin) suhteen. Haastattelujen kiinnostavuus vaatii kiinnostavia persoonia. He voivat sitten olla laulajina hyviä, huonoja tai keskinkertaisia. IhQraksupoksut jätän suosiolla nuoremmille. T'ytyy kyllä tunnustaa, että harvat muusikot ovat niin kiinnostavia, että haluaisin kuunnella heidän haastattelujaan. Minua kiinnostaa enemmän se, millaista musiikkia he tekevät. Lenka ja Marina (Diamantis) ovat lähestulkoon ainoat, joiden elämää seuraan muutakin kuin musiikin kautta. Oli mullakin se haastattelujen, teinilehtien ja postereiden aikakausi joskus ammoisina aikoina, mutta olen kasvanut sen ohi jo aikoja sitten.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience. - Mark Twain -

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Kohti finaalia (4.3.2012)
« Vastaus #19 : 04.03.2012 21:45:38 »
^Aivan. Meillä on erilainen näkemys elämään. Minulla ei ole tarvetta asettautua muiden ihmisten yläpuolelle ja todeta heidät mielenkiinnottomiksi, joiden puheita en jaksa kuunnella.  Ennen kuin olen edes kuunnellut, mitä he sanovat.

Tämä pätee niin Idols-laulajiin kuin putkimiehiin - jos vain suusta tulee jotain kiinnostavaa.

En minä muidenkaan ihmisten kanssa niin kauheasti halua keskustella työasioista. Esimerkiksi muusikoiden kanssa musiikista. Ihmiset sinällään ovat kiinnostavia.

Tähän tosin tarvitaan positiivista asennetta elämään. On ikävä juttu jos olet "kasvanut" sen ohitse, kun toisiin ihmisiin suhtauduttiin kiinnostuneesti ja kunnioittaen.

Minä luen aina mielelläni ihmisten haastatteluita lehdistä.

McKenzie

  • kadonneen mielenrauhan metsästäjä
  • i
  • *
  • Viestejä: 3358
  • Karma: +5/-2
  • Queen of fucking everything O:-)
    • Profiili
Vs: Kohti finaalia (4.3.2012)
« Vastaus #20 : 04.03.2012 21:53:57 »
Loistava luonneanalyysi Etskulta.  ::) :P
99% ihmisistä, joita tapaan oikeassa elämässä, ovat kiinnostavia; ehkäpä sen takia, kun yleensä olen se kuuntelija. Telkkarin tai netinkin kautta kiinnostavia ihmisiä löytyy paljon, mutta kiinnitän ihmisissä huomiota erilaisiin asioihin kuin Etsku. Tosin meidän käsitys positiivisesta elämänasenteestakin on erilainen. Mutta tämä keskustelu jääköön tähän - jatkan sitä mielelläni, kun Etanainen oppii keskustelemaan rakentavalla, positiivisella ja kanssakeskustelijoita kunnioittavalla tavalla. :)
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience. - Mark Twain -

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Kohti finaalia (4.3.2012)
« Vastaus #21 : 04.03.2012 22:04:55 »
^ Valitettavasti itse sanoillasi osoitit luonneanalyysini oikeaksi. :(

Itsensä ylentäminen tuomitsemalla muut mielenkiinnottomiksi persooniksi on vain aika ikävää.

Valitettavasti en pysty kunnioittamaan sellaista asennetta. Kun joudun valitsemaan, kumpaa puolustan, Idols-laulajia vai sinua, valitsen valitettavasti Idols-laulajat. :(

Et sinä kliinnittänyt huomiota yhtään mihinkään, kun et ole heitä seurannutkaan.

Edelleen suosittelen sinulle positiivisempaa asennetta elämään ja erityisesti  muihin ihmisiin!

ddrukki

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 564
  • Karma: +8/-2
    • Profiili
Vs: Kohti finaalia (4.3.2012)
« Vastaus #22 : 04.03.2012 22:16:58 »
^ Minäkin sotken lusikkani peliin mukaan ja totean, että enpä minäkään kovin suurella mielenkiinnolla näiden Idols-finalistien haastatteluja seurannut.

Enkä minä itseäni siltikään leimaisi negatiiviseksi tai ylimieliseksi, vaikka en olekaan innostunut varta vasten kuuntelemaan muiden ihmisten lätinöitä. En minä ainakaan jaksa katsella kaikkia mahdollisia haastatteluja ihan vaan siltä varalta, jos sieltä vaikka tulisikin jotakin fiksua sanottavaa.
Dogs bark. Fish swim. I bitch grin.

sepe

  • Idols-keskustelijat
  • Viestejä: 160
  • Karma: +4/-1
    • Profiili
Vs: Kohti finaalia (4.3.2012)
« Vastaus #23 : 04.03.2012 22:24:28 »
Mitä täällä nyt oikein mesotaan Idols-kisaajien epäkiinnostavuudesta/kiinnostavuudesta?  :P

Itteni puolesta voin sanoa, että en ole kyllä ainakaan kymmeneen vuoteen fanittanut ketään tai mitään silleen, että olisin himolla haalinut sen kaikki haastattelut ja tapetoinut seinäni sen kuvilla, mutta joskus teininä harrastin kyllä kyseistä toimintaa. Eikä mulla kyllä ole nyt vuosiin ollut idoleita oikein muutenkaan tai ylipäänsä ketään julkkiksia, keiden elämää ja puheita seuraisin kovinkaan aktiivisesti. Mutta eivät julkkikset/Idols-kisaajat/ihmiset ylipäänsä ole mun mielestä mielenkiinnottomia, ja jos joku haluaa katsoa vaikka nyt Idols-kisaajien haastatteluja niin ei kai se nyt tarkoita automaattisesti sitä, että se kyseinen henkilö myös fanittaisi kisaajia kuola valuen ja juoksis niiden perässä nimmarin toivossa tms. En minä tiedä mitä tossa kisassa nyt oikein haetaan varsinaisesti, kun sen nimikin on Idols... Joo, kiinnostavaa ja lahjakasta artistia tietysti, mutta että mihin tällä kaikella kilpailijoiden esille tuomisella ja muulla pyritään. Tai että mihin sävyyn heitä tuodaan julkisuuteen ja millaisia juttuja heiltä haastatteluissa kysytään jne. Että onko tän pointti saada heille niitä kirkuvia fanittajia vaiko kerätä heidän kannattajikseen ihan tavallisia ihmisiä, jotka seuraavat heidän elämäänsä ja musiikkiuraansa ihan puhtaasti vaikka musiikillisista lähtökohdista tai vaikka siksi, että nämä äsken vielä ihan tavikset tyypit ovat nyt nousseet valokeilaan ja on kiintoisaa seurata kuinka heidän elämänsä julkisuudessa kehittyy. Ite ainakin lukeudun näihin jälkimmäisiin seuraajiin ja senpä vuoksi ei kyllä voi sanoa, että oisin kellekään kisaajalle mikään varsinainen "fani". Siitä huolimatta nuo kilpailijat ovat mun mielestäni kiinnostavia ja tykkään lukea ja katella heidän haastattelujaan, eikä se mun mielestä ole mitenkään outoa tai noloa, vaikka nyt alankin jo lähennellä sitä kolmenkybän ikää itse. Myös julkisuuden ulkopuolella on mielestäni paljon kiinnostavia ihmisiä. Ja Idols olisi kieltämättä aika tylsä, jos kilpailijoista ei tosiaan tietäisi kuin nimet, vaikka toki pitää muistaa että se laulaminen se pääasia kuitenkin on.
Ja pitää myös muistaa, että ei kellään ole mitään velvollisuutta olla kiinnostunut yhtään mistään muusta tossa kisassa kuin siitä laulamisesta. Ei tietenkään siitäkään, mutta jos täällä foorumissa aiheesta kirjottelee, niin oletettavasti ainakin siitä on kiinnostunut.

En mä tiedä ymmärikö kukaan tästä mun sepustuksesta mitään, mutta no :D

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Kohti finaalia (4.3.2012)
« Vastaus #24 : 04.03.2012 22:30:27 »
^ Minäkin sotken lusikkani peliin mukaan ja totean, että enpä minäkään kovin suurella mielenkiinnolla näiden Idols-finalistien haastatteluja seurannut.

Enkä minä itseäni siltikään leimaisi negatiiviseksi tai ylimieliseksi, vaikka en olekaan innostunut varta vasten kuuntelemaan muiden ihmisten lätinöitä. En minä ainakaan jaksa katsella kaikkia mahdollisia haastatteluja ihan vaan siltä varalta, jos sieltä vaikka tulisikin jotakin fiksua sanottavaa.

Mäkkäri kertoi jälleen kerran kuinka Idols-laulajat eivät ainakaan toistaiseksi ole mielenkiintoisia persoonia tai esiintyjiä.Toisaalta hän on julistanut, ettei ole edes juuri  katsonut ohjelmaa (kun Voice on niin kauhean paljon fiinimpää). Siksi puutuin asiaan. En itse  tuomitse ketään mielenkiinnottomaksi, ellen ole häntä kuunnellut. Sen elämä opetti ihan ensimmäisinä vuosina. Mikä ei tarkoita sitä, etteikö kannaltani tylsiäkin persoonia riitä.

Se on sitten eri asia, jos ei esimerkiksi yleensäkään ole kiinnostunut muista ihmisistä tai näiden puheista. Mutta silloin se pitää sanoa noin, eikä nostaa yhtä tiettyä ryhmää mielenkiinnottomiksi, jos niitä mielenkiinnottomia on yhteensä noin seitsemän miljardia.

Parasta olisi joka tapauksessa jättää kertomatta, että nämä ja nämä persoonat eivät kiinnosta - jos ei ole heihin edes tutustunut. Kyse on ihan yleisistä hyvän käyttäytymisen säännöistä.