Kirjoittaja Aihe: Ellen DeGeneres ärsyttää joskus  (Luettu 4465 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21692
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Ellen DeGeneres ärsyttää joskus
« : 03.04.2010 21:10:45 »
Minä en joskus vaan jaksa Ellen DeGeneresin pulputusta. Erittäin väsyneitä olivat hänen banaani-vitsinsä sekä se, onko piano kitara jne. Kaipaisin häneltä ns. normaalia puhetta eli hänen pitäisi unohtaa olevansa Talk Show-emäntä.

Karakin intoutuu joskus pulputtamaan liian paljon. Aivan kuin hän yrittäisi ottaa jotenkin suuremman roolin tuomaristossa. Totta kai häneltä tulee hyviäkin kommentteja.
« Viimeksi muokattu: 03.04.2010 21:52:46 kirjoittanut Etsku-Etana »

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21692
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Ellen DeGeneres ärsyttää joskus
« Vastaus #1 : 03.04.2010 21:54:08 »
Erittäin väsyneitä olivat hänen banaani-vitsinsä

Alex Lambertin putoamisen jälkeisessä haastattelussa asia otettiin puheeksi:

Kysymys: Ellen really took that whole banana analogy pretty far on the show ... will you ever be able to look at bananas the same again?

Alex: (Laughing) I know it's all for entertainment, but it does make sense. But I guess I won't be able to look at bananas the same.

PhineasMcClintock

  • Vieras
Vs: Ellen DeGeneres ärsyttää joskus
« Vastaus #2 : 03.04.2010 23:28:21 »
Ellen DeGenerishän on siis täysin keksitty nopea turhake-hätävara Paula Abdulille.

Sinänsä harmi, että AI loppunee tähän kauteen ja tilalle ajetaan X-Factor.

Mutta jos talk-show-host ilman vähäistäkään musiikillista tietotaitoa tähän haluttiin mukaan, niin itse olisin suositellut tuon sijaan Conan O`Brienia, joka tosiaan ymmärtää musiikistakin jotain(Hän kuitenkin jonkin sortin muusikko ollut/on).

Harmi, että Conan sai kenkää vasta keväällä eikä AI:n alun häämöttäessä. Conan olisi tuonut ohjelmaan viihdearvoa selkeästi Elleniä enemmän ja samalla myös katsojalukujen kannalta omat kiihkeät kannattajansa, jotka tuntuvat seisovan edelleen hänen takanaan mitä ikinä hän seuraavaksi tekeekään.

Ellen on tosiaan aivan turha tapaus tuossa ohjelmassa.
« Viimeksi muokattu: 03.04.2010 23:31:49 kirjoittanut PhineasMcClintock »

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21692
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Ellen DeGeneres ärsyttää joskus
« Vastaus #3 : 03.04.2010 23:33:15 »
Aika lailla tuota mieltä olen itsekin, vaikka asian lievästi sanoinkin.

Oikeastaan en haluaisi yhtäkään Talk Show -isäntää/emäntää, koska heillä tahtoo olla liian paljon Talk Show-maneerit päällä. Joonas Hytönenkään ei olisi hyvä valinta.

Sen tyyppinen olisi hyvä kuin se miespuolinen eräissä koelauluissa mukana ollut. Teräväkielinen ja mielenkiintoinen.

PhineasMcClintock

  • Vieras
Vs: Ellen DeGeneres ärsyttää joskus
« Vastaus #4 : 03.04.2010 23:46:17 »
Mutta selkeästihän kyseessä on nyt se, että kun jo kolme musiikkialan ammattilaista Cowel, Diaguardi(en osaa nimeä koskaan oikein) ja Randy Jackson, niin haetaan jotain vastakohtaa näille.

Viihdearvon nimissä minulle kelpaa kuka tahansa nokkelakielinen ja muusta kolmikosta poikkeava persoona.

Conan siksi minulla, että varmastikin haetaan tällaista "koomikkoa" kuvioon mukaan. O`Brien siinä suhteessa paras vaihtoehto, koska omaa musiikillista taustaa myös.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21692
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Ellen DeGeneres ärsyttää joskus
« Vastaus #5 : 03.04.2010 23:59:13 »
Siitä tietysti on kysymys, mutta ajattelin asiaa vain itseni kannalta. Minä kun haluan, että tuomarit puhuvat asiaa Idol-tuomareina - ja siinä samalla laskevat leikkiä. Leikinlasku kuitenkin huvittaa vain silloin, kun se ainakin näyttää spontaanilta käsikirjoitetun sijaan. Esim. Karan ja Simonin (aiemmin Paulan ja Simonin) ilmeisen käsikirjoitetut kuhertelut yms. eivät huvita.

Koomikon puheita en jaksa kuunnella American Idolissa. En minä suurina annoksina jaksanut kuunnella O'Brieninkaan touhotusta edes hänen omassa showssaan.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Ellen DeGeneres ärsyttää joskus
« Vastaus #6 : 12.04.2010 15:06:24 »
Oon huomannu, et monesti miehet ei pidä Ellenistä (en yleistä, mut tää on vaan mun oma havainto). Ite tykkään valtavasti Ellenistä ja musta hän on loistava lisä tuomaristoon, vaikka hän ei musiikin ammattilainen olekaan. Mut tietää kuitenkin jotain showbisneksestä ja varmaan jokainen ymmärtää sen verran musiikista, että osaa jotain kritiikkiäkin heittää. Ois kamalan tylsää jos tuomaristossa kaikki ois musiikin ammattilaisia...Paulaa en koskaan osannu ajatella ammattilaisena, koska oli niin höpsö. ;D Muhun uppoo vitsitkin!



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Memek

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 592
  • Karma: +4/-0
    • Profiili
Vs: Ellen DeGeneres ärsyttää joskus
« Vastaus #7 : 13.04.2010 15:36:22 »
Ellen on ok, paitsi että viime aikoina se on alkanut kyllä toistaa itseään, joten yksi kausi kyllä riittäisi. Sen on ehkä vähän vaikeaa löytää kommentoitavaa, kun ei toi musiikkipuoli ole silleen hallussa.

Jolanne

  • Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 10064
  • Karma: +13/-23
    • Profiili
Vs: Ellen DeGeneres ärsyttää joskus
« Vastaus #8 : 13.04.2010 16:03:01 »
American Idol on kyllä saanu Ellenistä hyvän promoottorin ku se promoaa sitä joka välissä tossa omassa showssaan.

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Ellen DeGeneres ärsyttää joskus
« Vastaus #9 : 13.04.2010 17:12:55 »
Mä oon usein samoilla linjoilla Ellenin kaa  8)
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Ellen DeGeneres ärsyttää joskus
« Vastaus #10 : 13.04.2010 17:20:43 »
Sen tyyppinen olisi hyvä kuin se miespuolinen eräissä koelauluissa mukana ollut. Teräväkielinen ja mielenkiintoinen.



Neil Patrick Harris? :D

Ois aika loisto lisä. Musiikkimiehiä kun on. :> Sen lisäksi, et näyttelee.



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21692
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Ellen DeGeneres ärsyttää joskus
« Vastaus #11 : 16.04.2010 00:34:02 »
Neil Patrick Harris? :D

Ois aika loisto lisä. Musiikkimiehiä kun on. :> Sen lisäksi, et näyttelee.

Juuri hän!

Oli todella sanavalmis ja puhui mielenkiintoisesti. Oli samalla mukavan häijy. Kelpaisi vaikka Simonin paikalle.

ilppez

  • Viekun ah-valmentaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 13062
  • Karma: +16/-7
  • Ja! Ja! JA! JAA! JAAAAAA!
    • Profiili
Vs: Ellen DeGeneres ärsyttää joskus
« Vastaus #12 : 16.04.2010 01:01:47 »
Mä oon usein samoilla linjoilla Ellenin kaa  8)

Ellen-Ellenin vai forkan Ellenin?
Ja ohi ollaan...*kodak moment*

I det Bjørndalske hjem...
Suihkulakki

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21692
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Ellen DeGeneres ärsyttää joskus
« Vastaus #13 : 16.04.2010 08:16:46 »
Mä oon usein samoilla linjoilla Ellenin kaa  8)

Ellen-Ellenin vai forkan Ellenin?

 >:(