Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - leena

Sivuja: 1 ... 19 20 [21] 22 23
501
X-Factor 2010 / Vs: Elias Change oli raspikurkku
« : 11.05.2010 11:17:24 »
Kuten tuolla viimeisimmän finaalin ketjussa tulee selvästi ilmi, Eliaksen maailmanparannuspuheet taitaa toimia enemmän yleisön karkottimena kuin kosiskeluna. Ainakin mun kohdalla asia on niin, että pidän Eliaksesta niistä puheista huolimatta ;). Siis eihän niissä arvoissa mitään vikaa ole - hienoahan se on, kun joku jaksa olla noin idealisti - mutta kun niitä julistaa jokaisessa insertissä niin rupeaa tökkimään. Ois kiva kuulla välillä jotain muuta ;)

Käsittääkseni Elias ei kuulu kirkkoon, ei helluntalaiseen tai muuhunkaan (näin hän mielestäni asian toi esille jossain alkupään finaalin insertissä - puhui "omanlaisesta uskosta").

502
X-Factor 2010 / Vs: Elias Change oli raspikurkku
« : 10.05.2010 00:15:24 »
Suloisesta Samulista keskustellaan NIIN paljon, että pakko nostaa tää aihe edes etusivulle. Oonko ainut joka vieläkin kannatan Eliasta voittoon (siis täällä forkalla - suuri yleisöhän lienee valinnut hänet voittajaksi jo aikaa sitten ;) )? Toivonpa että Elias

a) puhuu finaalin väli-inserteissä jostain muusta kuin luonnosta, lähimmäisenrakkaudesta tai maailmanparannuksesta
b) valitsee oikeasti hyviä eikä vain henkilökohtaisesti tärkeitä biisejä (ei enempää italohumppaa tms)
c) ei anna superennakkosuosikin aseman nousta hattuun, vaan tekee kaikkensa finaalissa. Samuli antoi aikamoisen myrskyvaroituksen, mutta vielä tärkeämpi pointti on, että tämän illan läpilaulutyylillä olisi noloa voittaa. Eliaksessa ON (uskon niin) ainesta paljon parempaan. Kun vaikuttaa siltä, että tulee voittamaan, halusi tai ei, niin olis syytä osoittaa olevansa sen voiton arvoinen!

Mikähän näistä biisivaihtoehdoista pitäisi Eliakselle äänestää? Tavallaan haluaisin ehdottomasti kuulla Sliden kunnon pitkänä versiona, mut toisaalta Elias on ollut parhaimmillaan suomeksi ja oman "mukavuusalueensa" ulkopuolella, eli siinä mielessä ehkä Tähkä-biisi (Maailma on kaunis oli upea, mut tylsä ajatella samaa finaalibiisiä uudestaan).

Ja sit vielä kömpelökorva kysyy että mitä ihmettä siinä Eliaksen omassa biisissä laulettiin? The evil must be love-love-love ???

503
X-Factor 2010 / Vs: 7. finaali
« : 09.05.2010 23:41:10 »
Samuli vois suoristaa suunsa ja unohtaa ton mie sie miun miul miekuttelun, niin sitä jaksais edes VÄHÄN katella.

Hih, tuo oma rehellinen kielihän on osa Samulin charmia. Mie tykkään ;)

Nyt on kyllä hymy korvissa - ihan oikea finaalipari, ja Samuli saattaa jopa tarjota jonkunsortin vastuksen Eliakselle (ois se kiva kun ois edes pientä muodollista jännitystäkin pelissä ;) ). Taitaa olla turvallisempi lähteä finaaliin ilman kylttiä jos Samuli parantaa ja Elias huonontaa yhtä paljon kun tällä kertaa ;). No ei, kyllä Eliaksen ääni edelleen vaan eniten koskettaa, inserttilässynlässystä, italohumpasta ja itsestäänselvästä pinkkipuhelinjatkopaikasta huolimatta (juu, minäkin otin pienellä pinkkireunuksella - oikeasti - varustetun kännyn käteen ja laitoin varuiksi yhden (1) äänen Eliakselle, ensimmäisen ja tod. näk. viimeisen tässä kisassa ;) ).

504
X-Factor 2010 / Vs: 7. finaali
« : 09.05.2010 21:32:02 »
Hah, nauran kippurassa kun luen noita kommentteja Eliaksen välispiikeistä. Vaikka Elias-fani oonkin niin täysin samaa mieltä. Ehkä se idealismi on ihan aitoa, mut haloo  - näyttelis edes normaalia kyynistä ihmistä välillä ;). Insertit pois ja pelkkää laulua, ni Eliaksella on mahdollisuus (iso ero verrattuna viime Idolsiin, jossa Koop hurmasi varmaan yhtä paljon "inserttipersoonallaan" kuin laulamisella).

Tiivistäen: Eliaksen 1. biisi ihan hieno, vähän tosiaan hitaanlainen (ymmärsin Gugin kommentista, että hän olisi sitä toivonut myös ennakkoon, mut E pitänyt päänsä ;) ). Toka aikamoista italolässytystä, kieltämättä. Mieluummin kuuntelen tätä kun alkuperästä, mutten tätäkään valtavan mielelläni ;). Musiikin pitäs muka olla kansainvälinen kieli, mutta tietty kosketuspinta häviää kun ei laulukieltä ymmärrä.

Leena 1. biisi tylsä ja jähmeä, ei jotenkin vaan irronnut. Toinen todella kaunis.

Samulin 1. biisi upea ja toinen... itse asiassa minusta sekin oli upea. Esityksessä aavistus (tahatonta?) komiikkaa, mut joka tapauksessa se sai hyvälle tuulelle. Ja ne "reach out and touch me" huudot tuli TODELLA komeasti.

Päivän paras: Samuli, mut silti toivon eniten (sorry vaan ;) ) Eliasta finaaliin. Samuli ois ehdottomasti mielenkiintosempi vastus kuin Leena. Mut onhan tässä nyt tosiaan se vaara, että "läpilaulanut" superennakkosuosikki karsiutuu, kun muut säväytti...

505
X-Factor 2010 / Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« : 09.05.2010 11:39:15 »
En olisi näin aktiivinen fani, jos olisin tyytyväinen siihen arvostukseen, jonka Samuli on yleisesti saanut. Toisaalta siinä
haasteellisuudessa on varmaan se idea, joka tekee fanituksesta fanituksen. Mikään ei ole itsestään selvää.
Esimerkiksi Eliaksen fania minusta olisi vaikea saada, sillä hänen menesstyksensä ja arvostuksensa on niin itsestäänselvyys.

ERITTÄIN hyvä pointti, jonka ymmärrän täydellisesti, kun on tuo oma Pete Seppälä-historia, ja nimenomaan kisan jälkeiseltä ajalta (kyllähän hänellä kisassa oli muitakin faneja). Keikoilla oli yleensä ihan kivasti porukkaa, mutta vakionaamat sen verran harvassa, että siinä sai tuntea itsensä jossain määrin erityiseksi ja jopa merkittäväksi ;). Ja mikään ei todellakaan ollut itsestäänselvää. Joka ikistä keikkaa osasi arvostaa kuin se olisi ollut viimeinen - ja niinhän se viimeisin taisi ollakin :(. Toivottavasti Samulin kohdalla ei käy samalla tavalla, vaan hän saa luotua menestyksekkään uran.

Sitä en nyt niin tiedä, onko Samuli TÄSSÄ vaiheessa niin aliarvostettu - kisan top3:ssa kuitenkin (ite veikkaan 2. sijaa). Eli kyllä niitä kannattajia on muitakin kuin Luottamusmies (tai sitten sulla on ihan mielettömät puhelinlaskut ;) ). Sitten se fanitususkollisuus vasta punnitaan jos Samuli tekee sinun mielestä loistavan levyn, mutta kukaan muu ei levyn hienoutta ymmärrä... ;)

Ja tosiaan - itekin olisin varmaan innokkaampi Eliaksen suhteen, jos hän ei vaikuttaisi niin ylivoimaiselta. Altavastaajan kannustaminen on jännempää ja tuntuu jotenkin "tarpeellisemmalta". Tosin nyt hermostuttaa, että mitä jos kaikki ajattelee samalla tavalla eikä kukaan vaivaudu Eliasta äänestämään (joo, joo, voittajan asema ei välttämättä ole paras, mut voitin finaaliliput, enkä viittis lähteä, jos ei Elias ole laulamassa - oma napa, paras napa ;) ).

506
X-Factor 2010 / Vs: 7. finaali
« : 08.05.2010 07:05:47 »
Ääh, onko tää Eros nyt joku Eliaksen uhmaveto Lindan kielijupinoille? Lähtökohtasesti sellasta siirappia, ettei kiinnostas yhtään, mut ehkä Elias saa siihen jotain särmää. Suljettu sydän on hieman parempi, ja oikeastaan aika Eliasmainen. Piti just tuossa tarkistaa nettivideolta, kun luulin kuulleeni (perheen hälistessä ympärillä), että Elias ois kommentoinut "hirveetä suomipoppia" mut olihan se sittenkin "hieno vetää suomipoppia" ;). Huh huh - siinä ois jo ollu Eliaksenkin taikaäänellä riski hukata mun kannatus, jos suomipoppia dissais ;)

Muista biiseistä ei juuri kommentoitavaa. Tai no joo, Samulin Silta lienee sen verran tiukasti yleisön muistissa Arin koelaulubiisinä, että saa vetää aikamoisen hyvin, ettei tulis sanomista...

507
Ite missasin alun ja kiinnostuin vasta sitten kun lehdet rupes kirjoittelemaan paikallisesta trukkikuskiksta (ei Jani vaan se toinen ;) ). Hyvin siihen ehti koukuttumaan vielä finaalivaiheessa. Ja eka Idolshan tuli uusintana jonkun ajan päästä, ja silloin tuli korvattua alun missaamiset (harmi kun ei muita kausia uusittu - nythän ois kanavia vaikka kuinka, eli luulis nostalgiapläjäysten mahtuvan johonkin aamuyöohjelmistoon).

Sekä Hannaa että Anttia on tullut kuunneltua paljonkin, Jania vähemmän, mutta onhan sillä aikamoisia helmibiisejä. Sonjan laulua olen kuullut pari kertaa - lämppäsi Hannaa (tai siis esiintyi samalla lavalla ennen häntä) festareilla täällä Lappeenrannassa vuosia sitten, ja tänä talvena oli solistina metallimessussa (metallimusiikilla toteutettu jumalanpalvelus). Hieno ääni kyllä hänellä. Ja jopa myöhemmin surullisenkuuluisaa Christiania on tullut hieman seurailtua viime aikoina (esiintyi parissa FST:n ohjelmassa, toisessa lauloi viisuja, ja toisessa jutteli mukavia Bettinan kanssa. Kovasti oli silläkin vielä halua ja pyrkimystä musiikkibisnekseen).

508
X-Factor 2010 / Vs: Yleistä keskustelua kaudesta 2010
« : 07.05.2010 09:11:24 »

Jälkeenpäin on miettinyt että oliko se Pete P kuitenkaan kisan aikana niin suosittu kuin annettiin ymmärtää... Oli muistaakseni putoamassa parikin kertaa... Ihan hyvähän hän oli, mutta hehkutettiin ehkä vähän turhan paljon...
...
Vähän offia, mutta rinnakkaisesimerkkinä että Ilkkahan ei ollut myöskään kertaakaan pudotusuhassa.

"ehkä vähän", joo ;). Tais liikaodotukset ja -hehkutukset pilata lahjakkaan kaverin mahdollisuudet... Ennakkosuosikki-Eliasta ei minusta ole hehkutettu ollenkaan samalla tavalla, mut kai se johtuu lähinnä koko ohjelman matalammasta mediaprofiilista (kun ei juuri ketään kiinnosta, niin sama kuka voittaa ;) ). 

Eikä tuo Ilkka tässä mitään offia ole, itekin meinasin mainita samasta, mut yritin olla kerrankin jaarittelematta niin pitkästi ;). Vaikuttaisi siis siltä, että kaikki voittajat on olleet aika selviä tapauksia alusta asti. Joku huikea kasvutarina olisi joskus kiva nähdä - että joku nousisi alkupään finaalien pudotusuhasta voittoon (lähimpänä sellaista taitaa edelleen olla Pete S, keräilyerästä ekan finaalin pudotusuhan kautta peräti kolmanneksi). Silloin näkisi, että finaaliesityksillä olisi oikeasti kunnolla merkitystä, eikä voittaja olisi yleisön ensisilmäyksellä valitsema suosikkityyppi.

509
X-Factor 2010 / Vs: Yleistä keskustelua kaudesta 2010
« : 06.05.2010 22:17:02 »
Jos en väärin muista, niin Arposen Kooppikin surffaili aika helpolla voittoon.

Juu, ei ollu putoamisvaarassa kertaakaan, mutta tuli kuitenkin jossain määrin puun takaa. Peten ja Annan piti olla NIIN varma finalistipari - kunnes äänestysprosentit kerran näytettiin ja Koop olikin yllättäen selvässä johdossa.


510
X-Factor 2010 / Vs: Yleistä keskustelua kaudesta 2010
« : 06.05.2010 14:36:32 »
Oho, aika jännä tulos.

Tavallaan joo, mut sit taas ei. Kysymyshän (kai?) oli, että ketkä kaksi haluaisit finaaliin. Ei siis olla äänestetty vain sitä omaa suosikkia, vaan myös mahdollisesti omalle suosikille helpointa vastusta ;). Ehkä on myös haluttu tyttö ja poika finaaliin mielummin kuin kaksi poikaa. Ja ehkä vielä lisäksi kahden eri tuomarin suojatit mielummin kuin kaksi gugilaista. Kyllähän tähänastisesten äänestysten perusteella on selvää, että Eliaksella ja Samulilla on suurin kannatus, kun kumpikaan ei ole ollut pudotusuhassa. Sitä ei sit tiedä millainen ero on ja kuinka suuri mahdollisuus Leenalla on vielä yllättää...

Mutta joka tapauksessa tämäkin tulos tukee sitä mitä olen ajatellut alusta asti - kisassa ei ole mitään jännitettävää, kun Elias on niin varma voittaja (en silti lupaa syödä hattuani jos olen väärässä - onhan tässä aika ilmeinen vaara, että muutkin Elias-kannattajat ajattelee samalla tavalla eikä äänestä).

Vois sinne finaaliin silti mennä nauttimaan spektaakkelista ja hieman muistelemaan menneitä (Koop vs. Anna -finaalia), jos vaan pääsis...

511
X-Factor 2010 / Vs: Finalistien levy
« : 04.05.2010 21:04:47 »
Edellisistä esityksistä listalle on noussut vain Enchantin Juha Tapio -tulkinta.

Ihan syystä. Hieno biisi ja komeasti tulkittuna. Miksei tuota ihanaäänistä solistia (Sami?) hyödynnetty aikasemmin? Ja miksi, oi miksi, Linda ei tarjonnut pojille suomalaista useammin? Ois noilta ollut kiva kuulla vielä lisää, kun kerran noin huimasti paransivat.

Nyt on mtv3:n download-listalle heti Raikkaan tuulen (6.sija) peesiin (9.) noussut You're beautiful, ja Samulin pari biisiä roikkuu listan hännillä (26. ja 29.). Oon monesti aatellut, että hyvä tapa hoitaa äänestys, olis laittaa biisejä ladattavaksi ja katsoa mikä ihmisiä eniten kiinnostaa. Vahvasti vaikuttaa Elias vievän, mut Samulikin joutunee jäähallin lavalla pyörähtämään. Ellei nyt sit ole ihan pakko saada perinteistä tyttö-poika-paria finaaliin ;)

512
X-Factor 2010 / Vs: Finalistien levy
« : 03.05.2010 00:20:17 »
Nyt on sitten näköjään jokaiselta yksi finaaliesitys ladattavissa: http://download.mtv3.fi/album/Eri_esitt%C3%A4ji%C3%A4/X-Factor_Finalistit_2010_2_5_2010/DA64C2F9-5E15-441B-9192-1E5717E51D8C/ (...ja mie kun jo niin odotin kunnon studioversiota Eliaksen Anna-biisistä ;(

Edit: ja lataussivua kun kattelee, niin peli lienee vähintään niin selvä kuin olen uskonut koko ajan: Eliaksen All by myself MTV3:n download-listan sijalla 3. tällä hetkellä, ja Samulin Nature boy sijalla 24. Leenan viime viikon biisiä (mikähän se oli? Ai niin, Argentina) ei näy. Eihän tuo mikään virallinen lista ole ja elää varmasti koko ajan, mutta aikamoiset erot... Saa nähdä seuraako tämän viikon biisien lataukset samaa kaavaa.

Niin, ja hieman halvemmalla biisit saa iTunesista (yllättäen sieltäkin jo, kuvittelin, että maikkarilla olisi edes hetken aikaa yksinoikeus)

513
X-Factor 2010 / Vs: 6. finaali
« : 02.05.2010 23:42:38 »
Juu, ei äänestyksen manipuloinnista sentään ollut kyse vaan mahdollisesta tuomaripelistä. Eli olisi sovittu, kenet tuomarit päästävät jatkoon (Lindan Enchant).

Hmh - miksi Lindan ainokainen Enchant ennemmin kuin Rennen ainokainen Leena? Ei edes ois ollut herrasmiestuomareiden kädenojennus ainoalle naistuomarille, kun samalla ois jyrätty ainoa naiskilpailija :)

Tai no,tottakai olis voinut olla sellaista tuomaripeliä, mutta yhtä hyvin ois voitu sopia, että Leena jatkoon... hm... ehkä niin tapahtuikin? ;). No, tuomarikisan kannalta tullee tylsä finaali, kun vaikuttais kovasti siltä, että Elias ja Samuli sinne finaaliin menee.

514
X-Factor 2010 / Vs: 6. finaali
« : 02.05.2010 23:29:23 »
Mutta salaliittoteoriat eivät siis ihan toimineetkaan! Eli finaaliin ei valittu yhtä esiintyjää kultakin tuomarilta.

No, ite en uskonut sentään niin pahaan salaliittoteoriaan, että äänestyksen tuloksia olis manipuloitu, mutta jos Samuli tai Elias olisi ollut Enchantia vastassa, niin siinä tapauksessa olisi varmaan ylistetty Enchantin huimaa edistystä ja pudotettu se gugilainen (Renne, joka tuon tilanteen olisi ratkaissut, olisi varmaan samalla myhäillyt tyytyväisenä kun olisi päässyt eroon edes toisesta Leenalle ylivoimaisesta vastustajasta ;) ).

Ensimmäistä kertaa oli tosi vaikea päättää kumman olisi itse tipauttanut. Tykkäsin molempien pelastusbiiseistä. Enchantin edistys varsinaisissa kisabiiseissä oli hienoa (varsinkin se Juha Tapio oli hyvä, jopa soolo-osuudet toimi). Mutta ehkä kuitenkin kallistuin sen puolelle, että lähes kyynelehtivä Renne saisi pitää yhden kisaajan mielummin kuin ryhmänsä loistavuutta yhtenään uhoava Linda ;)

515
X-Factor 2010 / Vs: 6. finaali
« : 02.05.2010 21:02:57 »
Joo, tylsä kisa, kun on alusta asti ollut niin selvä. Eliaksen toinen biisi vielä hienompi kuin eka. "Siirappinen koukku" on ainakin mun kurkussa kiinni, pakko myöntää ;)

Voiskohan ekan kerran heittää jopa järjestyksen:

1. Elias
2. yllättävää kyllä: Enchant
3. Samuli
4. Leena

Sellanen pikkujuttu tuli just mieleen, että levymoguli-Gugin suojatit on hyvässä asemassa sikäli, että tiedä vaikka molemmat pääsisvät levyttämään, kävi kisassa miten kävi.

516
X-Factor 2010 / Vs: 6. finaali
« : 02.05.2010 20:37:55 »
Samuli toinen biisi oli kaunis, mutta hieman sellanen makeaa mahan täydeltä -fiilis tuli. Eli niitä periaatteessa kivoja persoonallisia niekkuja vähän liikaakin.

Ilta menee kyllä sikäli jännäksi, että Enchant paransi reilusti - tuomarit saivat hyvän syyn pelastaa vielä kerran (yksi kisaaja per tuomari kun on joka tapauksessa oletuslähtökohta). Eli Samuli ois suurimmassa vaarassa... mutta kuvittelisin kuitenkin, että hän saa enemmän ääniä kuin Leena. Eli Leena vs. Enchant oletettavin pelastusbiisikaksikko. Edelleenkään en osaa yhtään pelätä, että Elias olis putoamisvaarassa, mutta ehkäpä juuri sen mielikuvan takia hänelle voi käydä hassusti.

...ja Leenan toisen  biisin jälkeen oon entistä vakuuttuneempi, että menee tiputuskarsintaan. "Ihan kiva" muttei yhtään enempää.

517
X-Factor 2010 / Vs: 6. finaali
« : 02.05.2010 20:17:31 »
Perushyvää kaunista laulua Leenalta.

Eliaksen imelät väli-insertit alkaa tökkiä (heittäspä SE jonkun aamumuroihin pissaamisen välillä ;) ). Mutta esitys oli hieno. Sen verran rouheasti laulettu, ettei ollut "liian" kaunis biisi, vaikka ymmärsin kyllä Rennen ja Lindan kritiikit. Muiden "temppujen" jälkeen tuo yleisön seassa aloitus oli oikeastaan aika kiva idea.

Kappas, Juha Tapion biisi on niin hieno, että toimii Enchantillakin. Varsin kaunista :)

518
X-Factor 2010 / Vs: 6. finaali
« : 02.05.2010 19:54:18 »
Enchant paransi selvästi. Liidit edelleen vähän kökköjä mut ainakin parhampina hetkinä nätit stemmat.

Samuli oli minusta ihan uskottava, ei kummemmin säväyttänyt, mutta lauloi kauniisti niinkuin aina.

519
^Heh, todellakin makuasioita. Minusta Ilkan Kiss-veto oli ihan järkyttävä (alkukarsintojen jälkeen Ilkka oli mun suosikki - erityisesti kun Tommi Evilä-biisillä hurmannut Heikki-veli oli karsiutunut - mut tuon Ilkan ekan finaalivedon "ansiosta" Peten oli helppo tulla "puskista" rinnalle ja ohi ;) ). Can't Stop Loving You oli peruskamaa, mut Taivas lyö tulta ihan huippu, ei sitä voinut nauramatta katella ja kuunnella, mut siis nimenomaan hyvällä tavalla nauramalla. Pilke-silmäkulmassa-bändin biisi vedettynä kunnon pilke-silmäkulmassa-asenteella - vakavasti muttei tosissaan (vai tosissaan muttei vakavasti, kummin päin se nyt menee? ;) ). Ja kyllähän se ääntä ja laulutaitoa vaati!

520
X-Factor 2010 / Vs: Finalistien levy
« : 27.04.2010 08:12:12 »
Hmph. mitäs tää nyt on? iTunesissa näyttäis olevan viime sunnuntain biiseistä koostettu "levy" myynnissä, onko näitä kauemminkin ollut?

Minusta sitä ainakin mainostettiin uutena juttuna, eli ei kai noista aiemmista finaaleista ole? MTV3-downloadissa biisit oli heti sunnuntain finaalin jälkeen (no ei ihan heti, mutta ennen tuloslähetystä kerkesin Eliaksen biisin ladata ;) ).

Se varsinainen "oikea" levykin tuli ostettua, Suomalaisessa kirjakaupassahan ne on yksinoikeudella myynnissä (ainakin alkuun, tiedä sitten leviääkö muihin kauppoihin). Ekan finaalin biisit+yhteisbiisi, eli ei suuria yllätyksiä (ja tytärkin kommentoi, että onpa halvan näköinen levy - kansivihkoseen ei ole liiemmin satsattu). Ite tykkäsin Leenan Jolenesta yllättävän paljon siinä mielessä, että finaalikonsertissa se ei tehnyt mitään vaikutusta, muuten aika lailla samanlaiset fiilikset jää levytetyistä biiseistä kuin niistä konsertissa kuulluista. Kohtuullisen turha ostos siis, mut ei jotenkin osaa olla ostamattakaan (kaikki Idols-kokoelmatkin on ;) ).

521
Kausi 2005 / Vs: Semifinalistit
« : 26.04.2010 13:04:34 »
Nuo kaksi Markusta oli vielä samassa semifinaalissa kolmannella kaudella. Olisin halunnut Markus P:n finaaliin mieluummin kuin Ari Koivusen.

Siinä oli paraatiesimerkki siitä, miten epäreiluja pienryhmät saattoivat pahimmillaan olla. Arin ryhmään joutuneilla ei ollut mitään mahiksia (Markus Pätsi oli kohtuullisen suuren mediaprofiilin ehdokas, kovasti ihkutettu, ja sai ryhmän toiseksi suuriimman äänisaaliin - muistaakseni huikeat 6 prosenttia tai jotain sitä luokkaa ;) ). Markuksien lisäksi samassa ryhmässä "jyrättiin" Neon 2:n Polkua laulanut Jarno Ollikainen (juu, väärä kausi, ei liity alkuperäiseen aiheeseen ;) ).

Ite olisin noita 2005 semifinalisteja muistanut ainakin Karoliinan, tivoli-Sariolan (etunimi ei ois tullu mieleen) ja toisen Joonaksista (en edes muista kumpi noista, naama jäi mieleen, nimi ei). Sellanen söpö poika kuitenkin, jota muistaakseni hieman toivoin jatkoon keräilyerästä. Ja sit pääskin joku Pete Seppälä, jota en ollut juuri edes huomannut, ja loppu on historiaa ;). Toki useimmat listan nimistä kuulostavat tutuilta, ja monista saa jopa naaman mieleen. Ida Saarela, jota luottamusmies ei muista ollenkaan, oli nuori vaalea, Kristiina Brask -tyyppinen. Markus Blom oli kyllä tosiaan hauskanoloinen kaveri, harmi kun ei toinenkaan yritys hänellä auttanut.

522
Enchantin ainoa "toivo" on, että pelastusbiisi pysyy, ja vastustajaksi tipahtaa Elias tai Samuli. Silloin tuomarit (tai tuomareiden valintoja määräilevä tuotanto?) saattaisivat jonkun ihme perustelun keksiä, jotta Linda saisi vielä jatkaa kisassa. Mutta aika noloahan se jo olis...

(tosin, Eliaksen en usko jäävän kahden vähiten ääniä saaneen joukkoon millään... ellei nimenomaan liian vahvan ennakkosuosikkiaseman takia. Joten käytännössä Samuli on ainoa, jonka Enchant saattaisi vielä jyrätä)

523
X-Factor 2010 / Vs: Elias Change oli raspikurkku
« : 26.04.2010 01:26:05 »
^
Heh, noloa näin "Elias-fanina" mutta olen osittain samaa mieltä. En ollut keksinyt fiksumpaa nimitystä kuin "ylisyvällisyys", kaveri ehdotti "riparin isostyyliä". Kaikki on niin lämpöistä ja lempeetä ja herkkää. Tekis mieli ravistella tyypistä väkisin vähän läppää ja huumoria pihalle - kai sillä sitä on kuitenkin? Tulee ikävä Yrjänän rempseämpää tyyliä (tiedä vaikka ostaisin, jos saa joskus tehtyä sen Suomen urpoimman levyn mitä lupaili ;) ). Eroottisuuden asteesta en osaa enkä edes halua sanoa mitään... upea ääni on tärkeämpi, ja heti kun sen kuuli, rupes naamakin miellyttämään :)

Tosin täytyy lisätä heti, että mehän ei tiedetä mitä kaikkea muuta tyypit tekee ja sanoo kuin ne pikkupätkät, mitä on leikattu telkkariin. Ehkä siellä tuotanto yrittää tarkoituksella maalata Eliaksesta herkän haaveilevaa runopoikaa, vaikka kulissien takana velmuilis vaikka kuinka.

524
X-Factor 2010 / Vs: 5. finaali
« : 26.04.2010 01:12:40 »
Tajusinpa juuri, että Gugin tempun jälkeen finalistikaksikoksi saataneen protestiäänillä Leena ja Enchant. Tosi hieno homma ;) (no Leena vois sen paikan oikeesti ansaitakin, ei siinä mitään)

525
X-Factor 2010 / Vs: 5. finaali
« : 25.04.2010 23:21:55 »
No joo-o. Oli niin kiintiöpudotus kun saatto olla, Yrjänä-paralla ei ollut mitään rehellistä saumaa. Ite tykkäsin tosin paljon Yrjänän pelastusbiisistä. Menevämmässä vedossa se enkku ei ehtinyt tökkiä ;)

Elias tietysti jatkaa. Tosin huomaan, etten olekaan kovin syvästi hurahtanut, kun en edes kunnolla jännittänyt kun Elias seisoi kolmen viimeisen joukossa lavalla (toista oli Koopin tuloslähetykset aikanaan ;) ). Turhankin itsestäänselvä voittaja, ehkä?

Ja kyllä mullakin hieman loksahti leuka Vilkkumaan playbackille. Abreun tanssikoreografialla sen vielä jotenkin ymmärsi, mut että Maija... ei näin. Toisaalta jos oli tullut "ylhäältä" käsky vetää playbackinä, niin ehkä Maija veti ihan tarkotuksella överiksi, eikä edes yrittänyt näytellä aitoa?

Sivuja: 1 ... 19 20 [21] 22 23