Kirjoittaja Aihe: Samuli Taskinen - Tuleeko hänestä tähti?  (Luettu 110908 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« Vastaus #125 : 06.04.2010 09:21:59 »
Ihan sama, kuka X Factorin voittaa. Pääasia on, että Samuli pääsee levyttämään. Onko tämä täysin utopistinen toive? Olen ymmärtänyt, etteivät suuret massat arvosta koko Samulia. Sen erään ennakkosuosikin koelauluissa saama maine on kääntynyt jo Samulin mollaamiseksi. Itse tulee vastavuoroisesti haukuttua tuota ennakkosuosikkia, vaikka ehkä pitäisi säilyttää jonkinlainen arvokkuuden linja itse näissä keskuteluissa. Toivottavasti kaikki menee oikein ja Samuli päihittää levynmyynnissä sen kauan hehkutetun ennakkosuosikin. Tällainen fiilis on.
« Viimeksi muokattu: 06.04.2010 09:49:06 kirjoittanut Luottamusmies »

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« Vastaus #126 : 06.04.2010 10:53:10 »
Ehkä pitää vain kannattaa omaa suosikkia ja toivoa parasta. Jos joku sanoo, että Elias on parempi, voin kysyä: kuka Elias?

McKenzie

  • kadonneen mielenrauhan metsästäjä
  • i
  • *
  • Viestejä: 3358
  • Karma: +5/-2
  • Queen of fucking everything O:-)
    • Profiili
Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« Vastaus #127 : 06.04.2010 11:38:02 »
Siinä mielessä Luottamusmiehen kanssa samoilla linjoilla, että oikeastaan on ihan sama, kuka kisan voittaa, kunhan vain se oma suosikki pääsisi tekemään hyvän levyn. itse asiassa kisan kakkosilta ja kolmosilta on idolsissa tullut usein menestyksekkäämpiä levyjä kuin voittajilta. Tämä hiukan ooteenä, koska Samulin levyä en sinänsä odota. Kiva, että hänelle kuitenkin faneja löytyy, koska hän on sympaattisen oloinen nuori mies. :)
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience. - Mark Twain -

dariana

  • Idols-keskustelijat
  • Viestejä: 27
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« Vastaus #128 : 06.04.2010 17:43:01 »
Minä haluan, että Samulikin voi käydä mielellään Idolslandiassa lukemassa viestejä. Samoin hänen läheisensä. Siksi meidän kannattaa ehkä keskustella muista asioista.

Aamen tälle. Ainakin minä Samulin pitkäaikaisena ystävänä olen saanut kiristellä hampaitani ja sulkea korvani jopa ihan IRL, jos jossain olen kuullut käytävän keskustelua aiheesta X-Factor...

Vielä eilen saatoin käydä Iltalehden keskustelupalstalla hymähtelemässä keskustelun tasokkuudelle (;D), mutta tänään Iltiksessä perustetuissa keskusteluissa oli sellaista sontaa ja morkkaamista, että tuli todella p***a fiilis Samulin puolesta. Sen verran olen netin keskustelufoorumeita vuosien mittaan selannut, että tiedän suuren osan netissä käydystä "keskustelusta" olevan ihan silkkaa paskanjauhantaa ja anonyymina huutelua, mutta se, että joillakin ihmisillä on yksinkertaisesti pokkaa kirjoittaa niin törkeitä juttuja ilman mitään perusteluja tai faktatietoja... Huhhuh.

Jos jo pelkästään musta tuntuu näin pahalta lukea noita juttuja, niin voin vain kuvitella, miltä Samulista mahtaa tuntua. Tai ylipäänsä kenestä tahansa kilpailijasta, josta keskustelupalstoilla puhutaan sontaa.

Jolanne

  • Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 10064
  • Karma: +13/-23
    • Profiili
Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« Vastaus #129 : 06.04.2010 18:48:21 »
Onko Samuli sanonut olevansa homo? Mielestäni tuollaista asiaa ei pidä esittää yleisenä faktana ennen kuin on varma asiasta.

No.. eihän Samuli yritä tätä asiaa mitenkään peitellä. Jopa minä tiedän asian laidan, vaikka tunnen vain Samulin entisen luokkakaverin.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« Vastaus #130 : 06.04.2010 19:27:53 »
Minä en tunne ketään, jonka tietäisin tuntevan Samulin henkilökohtaisesti, joten en tiedä mitään hänen seksuaalisuudestaan. Eikä sillä minulle olekaan mitään merkitystä. Itse olin vielä muutama vuosi sitten kauhea homorasisti, mutta kasvettuani ja viisastuttuani olen oppinut suvaitsemaan ja jopa arvostamaan seksuaalivähemmistöihin kuuluvia. Jos Samuli on lepakko, hänen menestyksensä tässä kilpailussa saattaa lisätä suomalaisten suvaitsevuutta ja rohkaista joitakin vähemmistöön kuuluvia tulemaan ulos kaapista.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« Vastaus #131 : 06.04.2010 20:17:08 »
Onko Samuli sanonut olevansa homo? Mielestäni tuollaista asiaa ei pidä esittää yleisenä faktana ennen kuin on varma asiasta.

No.. eihän Samuli yritä tätä asiaa mitenkään peitellä. Jopa minä tiedän asian laidan, vaikka tunnen vain Samulin entisen luokkakaverin.

Hän ei ole sanonut asiasta mitään ainakaan julkisesti. Vain sillä on merkitystä. "Entisten luokkakavereiden" levittämien tietojen arvo on toisaalta yleensä samaa uskottavuusluokkaa kuin nettifoorumeillakin levitettyjen tietojen luotettavuus. Nolla minun mielestäni.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« Vastaus #132 : 06.04.2010 20:21:59 »
Minkähänlaisia juttuja minun entiset luokkatoverini minusta levittävät? Varmaan niin masentavia, etten halua tietää. OT

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« Vastaus #133 : 06.04.2010 20:43:16 »
Minä haluan, että Samulikin voi käydä mielellään Idolslandiassa lukemassa viestejä. Samoin hänen läheisensä. Siksi meidän kannattaa ehkä keskustella muista asioista.

Aamen tälle. Ainakin minä Samulin pitkäaikaisena ystävänä olen saanut kiristellä hampaitani ja sulkea korvani jopa ihan IRL, jos jossain olen kuullut käytävän keskustelua aiheesta X-Factor...

Vielä eilen saatoin käydä Iltalehden keskustelupalstalla hymähtelemässä keskustelun tasokkuudelle (;D), mutta tänään Iltiksessä perustetuissa keskusteluissa oli sellaista sontaa ja morkkaamista, että tuli todella p***a fiilis Samulin puolesta. Sen verran olen netin keskustelufoorumeita vuosien mittaan selannut, että tiedän suuren osan netissä käydystä "keskustelusta" olevan ihan silkkaa paskanjauhantaa ja anonyymina huutelua, mutta se, että joillakin ihmisillä on yksinkertaisesti pokkaa kirjoittaa niin törkeitä juttuja ilman mitään perusteluja tai faktatietoja... Huhhuh.

Jos jo pelkästään musta tuntuu näin pahalta lukea noita juttuja, niin voin vain kuvitella, miltä Samulista mahtaa tuntua. Tai ylipäänsä kenestä tahansa kilpailijasta, josta keskustelupalstoilla puhutaan sontaa.

Tuosta nyt ei välttämättä kannata hermostua. Antti Tuiskua enimmäkseen haukuttiin, kun hän oli Idolsissa mukana. Silti pieni fanijoukko sai tahtonsa läpi. Kävin itsekin katsomassa kommentteja, enkä pitänyt niistä kaikista. Usein vain mielenkiintoisimmat laulajat ovat niitä, jotka jakavat mielipiteitä. Se on ilmiömäisyyttä.

dariana

  • Idols-keskustelijat
  • Viestejä: 27
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« Vastaus #134 : 06.04.2010 21:19:41 »
Minä haluan, että Samulikin voi käydä mielellään Idolslandiassa lukemassa viestejä. Samoin hänen läheisensä. Siksi meidän kannattaa ehkä keskustella muista asioista.

Aamen tälle. Ainakin minä Samulin pitkäaikaisena ystävänä olen saanut kiristellä hampaitani ja sulkea korvani jopa ihan IRL, jos jossain olen kuullut käytävän keskustelua aiheesta X-Factor...

Vielä eilen saatoin käydä Iltalehden keskustelupalstalla hymähtelemässä keskustelun tasokkuudelle (;D), mutta tänään Iltiksessä perustetuissa keskusteluissa oli sellaista sontaa ja morkkaamista, että tuli todella p***a fiilis Samulin puolesta. Sen verran olen netin keskustelufoorumeita vuosien mittaan selannut, että tiedän suuren osan netissä käydystä "keskustelusta" olevan ihan silkkaa paskanjauhantaa ja anonyymina huutelua, mutta se, että joillakin ihmisillä on yksinkertaisesti pokkaa kirjoittaa niin törkeitä juttuja ilman mitään perusteluja tai faktatietoja... Huhhuh.

Jos jo pelkästään musta tuntuu näin pahalta lukea noita juttuja, niin voin vain kuvitella, miltä Samulista mahtaa tuntua. Tai ylipäänsä kenestä tahansa kilpailijasta, josta keskustelupalstoilla puhutaan sontaa.

Tuosta nyt ei välttämättä kannata hermostua. Antti Tuiskua enimmäkseen haukuttiin, kun hän oli Idolsissa mukana. Silti pieni fanijoukko sai tahtonsa läpi. Kävin itsekin katsomassa kommentteja, enkä pitänyt niistä kaikista. Usein vain mielenkiintoisimmat laulajat ovat niitä, jotka jakavat mielipiteitä. Se on ilmiömäisyyttä.

Tiedän, ettei kannattaisi hermostua, mutta jotenkin tällä kertaa iski hermoon. Bullshit-suodattimissa varmaan jotain vikaa näin pääsiäisloman loppumisen kunniaksi.  ;D

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« Vastaus #135 : 06.04.2010 22:29:58 »
Ilmeisesti Samulilla on eri yleisö kuin Anna Abreulla. Melkein kirosin, kun luin Abreun keskustelupalstaa. No, antaa Abreu-fanien pitää oma idolinsa. Eiköhän Samulillekin tuota yleisöä löydy.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« Vastaus #136 : 07.04.2010 17:03:58 »
Vertailun vuoksi pitäisi panna esimerkiksi Lauri Tähkä laulamaan Uniklubia.

Jolanne

  • Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 10064
  • Karma: +13/-23
    • Profiili
Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« Vastaus #137 : 07.04.2010 17:27:28 »
Onko Samuli sanonut olevansa homo? Mielestäni tuollaista asiaa ei pidä esittää yleisenä faktana ennen kuin on varma asiasta.

No.. eihän Samuli yritä tätä asiaa mitenkään peitellä. Jopa minä tiedän asian laidan, vaikka tunnen vain Samulin entisen luokkakaverin.

Hän ei ole sanonut asiasta mitään ainakaan julkisesti. Vain sillä on merkitystä. "Entisten luokkakavereiden" levittämien tietojen arvo on toisaalta yleensä samaa uskottavuusluokkaa kuin nettifoorumeillakin levitettyjen tietojen luotettavuus. Nolla minun mielestäni.

Niin no, kyse ei kuitenkaan ole henkilöstä joka EI pitäisi Samulista, joten se tekee asiasta heti erin. Mutta toki jokainen luottaa omiin lähteisiinsä.

McKenzie

  • kadonneen mielenrauhan metsästäjä
  • i
  • *
  • Viestejä: 3358
  • Karma: +5/-2
  • Queen of fucking everything O:-)
    • Profiili
Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« Vastaus #138 : 07.04.2010 18:32:07 »
Tässä keskustelussa minua häiritsee oikeastaan vain se, millä tavalla Samulin (oletettu) seksuaalinen suuntautuminen muka tekee hänestä erilaisen esiintyjän. Minulle ei ole pienintäkään väliä tykkäävätkö kuuntelemani artistit tai fanittamani näyttelijät tytöistä, pojista vai molemmista, enkä usko, että se vaikuttaa heidän suorituksiinsa lavalla/mikin varressa/kameran edessä millään tavalla. Oikeastaan tämän takia ihmettelen, miksi asia on edes noussut esille. yrittääkö joku mustamaalata Samulia hänen (oletetulla) homoudellaan, tai kenties saada hänelle lisäarvoa?
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience. - Mark Twain -

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« Vastaus #139 : 07.04.2010 18:36:33 »
Ainakin minä toivon, ettei seksuaalisuudella, oli se mikä hyvänsä, ole merkitystä.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« Vastaus #140 : 07.04.2010 19:22:13 »
Onko Samuli sanonut olevansa homo? Mielestäni tuollaista asiaa ei pidä esittää yleisenä faktana ennen kuin on varma asiasta.

No.. eihän Samuli yritä tätä asiaa mitenkään peitellä. Jopa minä tiedän asian laidan, vaikka tunnen vain Samulin entisen luokkakaverin.

Hän ei ole sanonut asiasta mitään ainakaan julkisesti. Vain sillä on merkitystä. "Entisten luokkakavereiden" levittämien tietojen arvo on toisaalta yleensä samaa uskottavuusluokkaa kuin nettifoorumeillakin levitettyjen tietojen luotettavuus. Nolla minun mielestäni.

Niin no, kyse ei kuitenkaan ole henkilöstä joka EI pitäisi Samulista, joten se tekee asiasta heti erin. Mutta toki jokainen luottaa omiin lähteisiinsä.

No ei hän ainakaan mikään kovin hyvä Samulin ystävä ole, jos kerran levittelee ilmeisesti jokaiselle vastaantulijalle huhuja Samulista.  Huhuistahan on kysymys, jos Samuli itse ei ole maininnut asiasta mitään. Tällä lailla halutaan ottaa pieni siivu Samulin saamasta huomiosta itselleen.

Minä itse sivuutan aina tällaisten kuiskuttelijoiden puheet myös normaalissa elämässä.

Hepsankeikka

  • Teatteriin selvinnyt
  • Viestejä: 97
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« Vastaus #141 : 07.04.2010 20:17:18 »
Itse en tunnista tätä sävyä, jolla homoseksuaalisuudesta puhutaan tässä ketjussa. Kuin puhuttaisiin jostain, jota pitää paheksua, hävetä tai josta pitää olla hiljaa. Ihmiselle, jolle homoseksuaalisuus on normaali juttu, homon tunnistaminen homoksi on yhtä arkipäiväistä kuin junan tunnistaminen junaksi ja ostoskärryn ostoskärryksi. Sama koskee homon mainitsemista homoksikin.

Sori vaan, että elän jossain toisessa maailmassa kuin muut eikä siksi tullut mieleen, että olen pakosti outtamassa tai panettelemassa jotain.

Hyssyn kyssyn.


capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« Vastaus #142 : 07.04.2010 20:59:55 »
Itse en ymmärrä sitä, miksi homojen pitää tunnistaa homot ja korostaa heidän homouttaan. Kyllä minäkin joka päivä tunnistan heteroita/naisia/miehiä/lapsia/mehiläisiä/kukkia, enkä ole toitottamassa "katso tuo on mehiläinen/kukka/nainen/lapsi" jne.

Mun mielestä Samulin ei oo mikään tarve korostaa seksuaalisuuttaan (oli se mitä oli - ja kuten jo aiemmin totesin, mulle ei ole väliä, mitä se on, koska en välitä siitä onko ihminen hetero/homo/bi/transseksuaali/mikä ikinä), kuten ei muidenkaan kilpailijoiden.

Mun mielestä Samuli on suloinen - kuten ketjun aloittajana olen tämän thriidin nimennyt - ja that's it. Joku voi pitää Samulia ei-suloisena, ja sen mainitseminen on ok.

Macin kanssa siis samoilla linjoilla. En nää mitään syytä, miksi aiheesta pitäisi keskustella. Eikä kyseessä ole hyssyttely. En vain ymmärrä, miksi homous olisi jotenkin ihmeellinen asia, jota pitää korostaa joka paikassa.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« Vastaus #143 : 07.04.2010 21:17:03 »
Itse en tunnista tätä sävyä, jolla homoseksuaalisuudesta puhutaan tässä ketjussa. Kuin puhuttaisiin jostain, jota pitää paheksua, hävetä tai josta pitää olla hiljaa.

Tähän niin ylevään liturgiaan nettipalstojen homoleimojen käyttäjät aina vetoavat puolustellakseen sitä, miksi he leimaavat (kyllä: leimaavat) milloin kenenkin julkisuudessa olleen ihmisen homoksi. Minusta aikansa sellaiseen käyttävien pitää selittää, miksi sellainen on heille tärkeää. Ei niin että hyvien tapojen mukaan toimivien pitäisi selitellä.




PhineasMcClintock

  • Vieras
Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« Vastaus #144 : 07.04.2010 21:50:25 »
Tässä nostaisin esille SEN, tunnetaanko eroa "spekuloivalla" -puheilla JA "suoraan homoksi syyttävillä" -puheilla.

Mielestäni hyvänmakuinen spekulointi asian tiimoilta ei ole pahaksi, varsinkaan sellaisilta ihmisltä, joiden tarkoitus ei ole haukkua tässä tapauksessa Samulia alimpaan örinäheviin.

Ulosanti, olkoon se sitten palstakirjoittelua tai muuten sanomista, kertoo aina kommentoijan sävystä/asenteesta kyseiseen asiaan.

Ja itse sanon, ettei Samulissa ole homoseksuaalisuuteen viittaavaakaan merkkiä.

Kehun tähän loppuun Samulin pelisilmää, joka viimeinkin tuli esiin kun hän kertoi sairauksistaan. Älkää ymmärtäkö väärin! En väheksy Samulia, enkä sinne päinkään, mutta tällä "kerron sairauksistani" -jutussa hän sai mediahuomiota, jolle nostan arvoa, koska arvostan kisan osalta itsessään myös pelisilmää, jota Samuli hyvällä ja terveellä tavalla edustaa.

Kiitos Samuli, että vastasit odotuksiini!! Kysyin aiemmin, millä hän astuu mediankin huomioon. Nyt se löytyi.

I-Dolly

  • Rivilauluissa säteillyt
  • Viestejä: 134
  • Karma: +1/-0
  • Boop-boop-de-boop!
    • Profiili
Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« Vastaus #145 : 07.04.2010 22:33:48 »
Itse en tunnista tätä sävyä, jolla homoseksuaalisuudesta puhutaan tässä ketjussa. Kuin puhuttaisiin jostain, jota pitää paheksua, hävetä tai josta pitää olla hiljaa. Ihmiselle, jolle homoseksuaalisuus on normaali juttu, homon tunnistaminen homoksi on yhtä arkipäiväistä kuin junan tunnistaminen junaksi ja ostoskärryn ostoskärryksi. Sama koskee homon mainitsemista homoksikin.

Sori vaan, että elän jossain toisessa maailmassa kuin muut eikä siksi tullut mieleen, että olen pakosti outtamassa tai panettelemassa jotain.

Hyssyn kyssyn.



Ei sitten hyssytellä. Jokuhan voisi sitten vaikka väittää että olet idiootti ja pahantahtoinen juoruämmä ;) Tosin homoviestisi perusteella se lienee kaikille selvää. Älä nyt suutu, sinähän et pidä hyssyttelystä ;D Täällä on niin kivaa nimimerkkien takaa laukoa totuuksia ja "totuuksia".

Ehditkin mainostaa, ettet diggaa Samulista sen jälkeen aloit homottelemaan. Sitten pyörittelet hölmistyneenä silmiäsi kun joku tarttuu provoosi. Homottelulla kaikkien kilpailujen yhteydessä on AINA tarkoitus mustamaalata homottelun kohdetta, vaikka fiksut ihmiset toki tajuavat että homoseksuaalisuudessa ei ole mitään väärää eikä paheksuttavaa. Mutta koska maailmalla ja Suomessakin on vielä paljon homofobiaa, toivotaan tällä homoksi leimaamisella ilmeisesti jotain ikäviä seurauksia homottelun kohteelle.

Sinulle homous sen sijaan tuntuu olevan paha asia koska Samuli ei voi olla suloinen oletetun homoutensa takia?  Oletko ehkä itse kaappihomo? 8) Tule vain rohkeasti ulos kaapista ja voit varmaan jossain off topic- threadissa avautua OMASTA homoseksuaalisuudestasi. Täällä ei kai ole tarkoitus arvailla kenenkään itselle tuntemattomien ihmisten seksuaalista suuntautumista? Sänkyhommat ovat mielestäni yksityisasia ja sinun homotteluviestisi on kyllä jo aika lähellä herjausta ja kunnianloukkausta.


Sex is not the answer. Sex is the question. "Yes" is the answer.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« Vastaus #146 : 07.04.2010 22:37:26 »
Jari Sillanpää on avoimesti kertonut olevansa biseksuaali. Silti naiset käyvät innolla hänen konserteissaan.
« Viimeksi muokattu: 07.04.2010 22:39:44 kirjoittanut Luottamusmies »

I-Dolly

  • Rivilauluissa säteillyt
  • Viestejä: 134
  • Karma: +1/-0
  • Boop-boop-de-boop!
    • Profiili
Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« Vastaus #147 : 07.04.2010 22:52:18 »
Jari Sillanpää on avoimesti kertonut olevansa biseksuaali. Silti naiset käyvät innolla hänen konserteissaan.

Juuri näin. Silloin siitä voi myös keskustella avoimesti keskustelufoorumeillakin, vaikka en ymmärrä miksi ja miten se liittyy hänen esittämäänsä musiikkiin  :)

Hepsankeikan esittämät "varmat tiedot" nimimerkin takaa huudeltuina ovat sen sijaan haukkumista ja herjaamista, koska sillä oli selvä tarkoitus "tahrata" suloisen Samulin mainetta ja ehkä pudottaa jopa muutama homofobinen fani Samulin joukoista ;D


Sex is not the answer. Sex is the question. "Yes" is the answer.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« Vastaus #148 : 07.04.2010 23:01:45 »
Ei se liity musiikkiin, mutta on osoitus, etteivät naiset kammoa seksuaalivähemmistöön kuuluvia.
Mielestäni Samuli on kehittynyt kisan aikana enemmän kuin kukaan muu jäljellä olevista. En olisi minäkään uskonut, että X-pisteellä melkein itsekseen puhuvasta miehestä tulisi vakavasti otettava finalisti. Myös laulusuoritukset ovat kohentuneet. Samuli ei ole pelkästään pinkkien puhelimien omistajien päiväuni tai sairaudesta sympatioita saava kilpailija. Hänellä on näkyvästi potentiaalia kehittyä todella hyväksi laulajaksi.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« Vastaus #149 : 08.04.2010 01:10:53 »
Viimekertaisessa esityksessä oli nähtävissä se, että finaaleissa ei kannata esittää liian omaperäisen tulkinnan vaatavia kappaleita (Gugille). Esitys ei ollut huono, mutta kaikki eivät pidä vaativan kappaleen uudelleen sovittamisesta. Joitakin epävireisyyksiä esityksessä oli, mutta ei toivotonta määrää.
Esitys tulkitaan epäonnistuneeksi, kun alkuperäinen versio on niin kaukana. Totuus on kuitenkin, ettei ole olemassa yhtä oikeaa tapaa laulaa kappale. American Idolissa jatkuvasti sovitetaan uudelleen kappaleita.
Esitys ajoi kuitenkin asiansa. Samuli kun ei ollut edes
bottom 3:ssa.