Kirjoittaja Aihe: Samuli Taskinen - Tuleeko hänestä tähti?  (Luettu 111076 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« Vastaus #350 : 06.05.2010 12:30:26 »
No, ehkä se on näin, ettei kukaan ihminen voi kiinnostaa kaikkia ihmisiä.

dariana

  • Idols-keskustelijat
  • Viestejä: 27
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« Vastaus #351 : 06.05.2010 12:59:51 »
Heh, jos joku tätä ohjelmaa ja Samulin esityksiä on pinkkien lasien läpi katsellut, niin minä: mun mielestähän Samuli on aivan loistava ja ihana ja mahtava laulaja ja esiintyjä ja vaikka mitä! Mun mielipiteet ohjelmasta ja finalisteista on kautta linjan olleet hyvinkin subjektiivisia ja puolueellisia, en vaan ole purkanut niitä tänne foorumille.  ;D

Vakavasti puhuen, välillä olen kyllä itsekseni miettinyt, että miten erilaiset ajatukset mulla X-Factorista ja kilpailijoista olisi, jos en yhtä finalistia tuntisi henkkoht. Luultavasti olisin siinä tapauksessa katsonut ehkä koelaulut ja lopettanut siihen, koska alkujaksojen aikana en onnistunut bongaamaan kovinkaan montaa kilpailijaa, joita olisin oikeasti halunnut seurata pidemmän aikaa (poislukien siis Samuli, tietenkin).

Jos Samuli on todella pliisu ihminen, dariana sen tietäisi.

Määritelkää mulle ensin, millainen on pliisu ihminen. ;) Toisaalta ymmärrän, miksi Jolanne (ja varmaan muutama muukin) pitää Samulia "harmaana" persoonana. Samuli on tosielämässäkin vähän ujonsorttinen ja pidättyväinen henkilö etenkin vieraiden ihmisten läsnäollessa eikä ole tv-kameroiden edessä väläytellyt ylenmäärin sitä "omituista" puolta itsestään, joten kaverista voi helposti saada sellaisen kuvan, että hohhoi, onpas kumma jätkä. Jonkun mielestä Samulin kaltaiset ihmiset on pliisuja, eikä siinä mun mielestä ole mitään väärää - ei kaikki voi tykätä kaikista ja kaikesta. Ja niin kuin Jolanne sanoi, vika voi olla myös formaatissa. Ei kai kenestäkään saa juuri oikeanlaista kuvaa tv-ohjelman perusteella: ihmisluonteeseen nyt vaan kuuluu se, että eri tilanteissa ihminen käyttäytyy eri tavoin ja antaa itsestään erilaisen kuvan yleisöstä/seurasta riippuen.

Mä itse en näe Samulia lainkaan pliisuna tai tylsänä tyyppinä, mutta toisaalta myös hieman hymyilyttää ventovieraiden ihmisten hehkutukset Samulin "ihanan erikoisesta" persoonasta. Mä olen tuntenut Samulin varmaan liian kauan, kun en osaa nähdä Samulia samalla lailla kuin ulkopuoliset. Oon liian tottunut Samulin luonteeseen ja sen pöhköilyihin. ;D

Luottamusmiehelle propsit siitä, että jaksat kannustaa ja fanittaa Samulia noinkin sinnikkäästi, mutta älä tosiaan suotta ota henkilökohtaisesti Samuliin kohdistuvia juttuja ja kritiikkiä. En minäkään ota, vaikka joissain tapauksissa olisi ollut syytäkin...  :P (Edit: en tarkoita tuolla viimeisellä heitolla nyt sitten tätä forkkaa, vaan noita Iltahuutoja ja muita "laatu"-palstoja. :D)
« Viimeksi muokattu: 06.05.2010 13:04:38 kirjoittanut dariana »

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« Vastaus #352 : 06.05.2010 13:01:14 »
Älkää nyt ihmeessä pahastuko, mutta nyt minä sanon oman mielipiteeni Enchantista. Minusta he laulavat ihan hyvin, mutta laulusta puuttuu todellakin x factor. He eivät ole onnistuneet laulamaan yhtään biisiä omiin nimiinsä. Omiin nimiinsä laulaminen ei tarkoita samaa kuin teknisesti oikein laulaminen. Enchant on kuin joku teekkarikuoro. Levytyssopimusten määrää ei pidä rajoittaa, koska laulajien löytämistä varten tätä ohjelmaa tehdään.
« Viimeksi muokattu: 06.05.2010 13:12:58 kirjoittanut Luottamusmies »

Rico

  • Klingonien pitsinnypläyskerhon ehdokasjäsen
  • i
  • *
  • Viestejä: 6014
  • Karma: +14/-53
    • Profiili
Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« Vastaus #353 : 07.05.2010 18:48:47 »
En yleensä X-Factor huonetta lue, mutta nyt oli pakko tulla ojentamaan vuoden pinkkipuhelin palkinto.



































And the award goes to....
























































Luottamusmies!




Onneksi olkoon, tiedät että olet ansainnut sen ;D.

PhineasMcClintock

  • Vieras
Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« Vastaus #354 : 07.05.2010 19:14:15 »
Luottamusmies on tämän suhteen ollut suvereeni ennakkosuosikki ja ansaitsee pystinsä. Onneksi olkoon vain 8)

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« Vastaus #355 : 07.05.2010 21:57:18 »
EIKÄ! :o ( ;D)
Miten tähän pitäisi suhtautua? No, huumorilla tietenkin!
Ehkä vielä hyvät perustelut palkinnon myöntämiselle olisivat
paikallaan! :) Onko siten, että kun kannattaa tuon näköistä
, saa pinkkipuhelinepäilyjä? Ensi kerralla kannatan jotain, joka on oikeasti ruma.
« Viimeksi muokattu: 07.05.2010 23:55:02 kirjoittanut Luottamusmies »

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« Vastaus #356 : 07.05.2010 23:21:39 »
Ostatteko mulle pinkin puhelimen, jossa lukee "Hello Kitty"? ;D

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« Vastaus #357 : 08.05.2010 09:40:07 »
Samuli ei käytä paljoakaan small talkia, mikä saattaa joitakin hämmentää.  Mielestäni on tosi mukava, että vaihteeksi tällainenkin laulaja menestyy tällaisessa kilpailussa. Se on vain aika outoa, että kun puolustaa jotain laulajaa, tulee leimatuksi joksikin pinkin puhelimen haltijaksi.
Olen kyllä otettu ja samalla myös yllättynyt saamastani tunnustuksesta. Tässähän on tehty eriskummallisia tulkintoja kännykkäni väristä ja ehkä minusta itsestäni. Jokainen Samulin kannattaja ei kuvittele itseään saman peiton alla Samulin kanssa. Sen voin todeta, ettei minulla ole vaaleanpunaista kännykkää, enkä ole edes äänestänyt X Factorissa. Samuli on vain niin hyvä, ettei fanittaminen edellytä mitään sukupuolivietin tuntemista. Silloin täytyy nauttia, kun oma suosikki on menestynyt näissä kisoissa. Sitä ei tapahdu ihan joka vuosi. Siksi toivon, ettei kukaan pyri laimentamaan minulta tuota iloa. Kiitos kuitenkin palkinnosta.
« Viimeksi muokattu: 08.05.2010 17:32:25 kirjoittanut Luottamusmies »

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« Vastaus #358 : 08.05.2010 17:45:17 »
VAI OLIKO JOLLAKULLA VIELÄ IDEANA ANTAA MINULLE NAURETTAVIA PALKINTOJA?

I-Dolly

  • Rivilauluissa säteillyt
  • Viestejä: 134
  • Karma: +1/-0
  • Boop-boop-de-boop!
    • Profiili
Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« Vastaus #359 : 08.05.2010 18:36:23 »
Pitkästä aikaa pääsin taas aukomaan tänne kone- ja salasanahässäköiden jälkeen.  Kukapa olisi uskonut että Samulista on salaovelasti tullut ykkössuosikkini. Toki diggaan edelleen Eliaksestakin. Olen jopa katsonut X-extraakin. Jukka ja Heikki on niin ihania. Kilpailijoista tulee esiin uusia puolia ja olen jotenkin alkanut Samulista tykkäämään yhä enemmän ja enemmän ihan huomaamattani. Odotan innolla huomista kilpailua ja varsinkin Samulin omavalintaista Depeche Mode goes Marilyn Manson tulkintaa. Huimaa  8)


Sex is not the answer. Sex is the question. "Yes" is the answer.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« Vastaus #360 : 08.05.2010 18:50:02 »
Tervetuloa takaisin, I-Dolly. Kannatetaan yhdessä Samulia hänen matkallaan musiikkimaailman huipulle! Vahinko vain, että täällä voi saada pilkkaa väärästä fanituksesta, mistä esimerkkinä on tuo naurettavan typerä palkinto, johon en voi suhtautua enää edes huumorilla.
« Viimeksi muokattu: 08.05.2010 20:54:57 kirjoittanut Luottamusmies »

Rico

  • Klingonien pitsinnypläyskerhon ehdokasjäsen
  • i
  • *
  • Viestejä: 6014
  • Karma: +14/-53
    • Profiili
Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« Vastaus #361 : 08.05.2010 21:04:03 »
Tervetuloa takaisin, I-Dolly. Kannatetaan yhdessä Samulia hänen matkallaan musiikkimaailman huipulle! Vahinko vain, että täällä voi saada pilkkaa väärästä fanituksesta, mistä esimerkkinä on tuo naurettavan typerä palkinto, johon en voi suhtautua enää edes huumorilla.
Jahah. Ja nyt luottamusmies jäähylle 2min. Syy, väärä fanitus.








Pikkusen voi relata, ihan huumorista kyse. Vaaleanpunaiset kännykäthän yhdistetään tällaisissa rahastuspeliohjelmissa yleensä siihen kaikista fanaattisimpaan kannattajakuntaan elikkä pikkutyttöihin. Mielestäni subjektiivinen ihailusi Samulia kohtaan on osoittanut teikäläisen osalta hieman samankaltaista omistautumista ja innokkuutta kannatettavaasi kohtaan. Hienoahan se on että tällaisista ohjelmista jotkut voi löytää omia suosikkejaan, koska mikäpä on hienompaa kuin löytää joku jonka musiikista diggaa ihan älyttömästi? Hankala vain 'perustella' tätä palkinnon myöntämistä kun ei tiedä onko teikäläisellä tippaakaan itseironiaa vai ei. Ensin sanoit suhtautuvasi tähän huumorilla niinkuin kuuluukin, mutta sitten saatkin hepulin ja floodaat neljä perättäistä viestiä ja huudat jättifontilla.

Ehkä on parempi että ei vitsailla Samuliketjussa enää ollenkaan. Samuli is serious bisnes >=|

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« Vastaus #362 : 08.05.2010 21:12:31 »
Samuli laulaa aivan mahtavasti ja on mukava persoona. Se on sitten eri asia, onko hän päiväuneni. Tuon palkinnon ironiasta en ollut aivan varma.
« Viimeksi muokattu: 08.05.2010 21:15:54 kirjoittanut Luottamusmies »

Rico

  • Klingonien pitsinnypläyskerhon ehdokasjäsen
  • i
  • *
  • Viestejä: 6014
  • Karma: +14/-53
    • Profiili
Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« Vastaus #363 : 08.05.2010 21:16:23 »
Se on sitten eri asia, onko hän päiväuneni.
Kukaan ei ole sellaista väittänytkään... Alkaa tuntumaan siltä että näitä Samulipäikkäreitä on nähty, koska tuot asiaa jatkuvasti esille.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« Vastaus #364 : 08.05.2010 21:21:15 »
Alkaa tuntumaan siltä että näitä Samulipäikkäreitä on nähty, koska tuot asiaa jatkuvasti esille.
Tohon mulla ei enää riitä huumori. Pinkkipuhelin viittaa päikkärifanitukseen, jota en itse ole harrastanut. Tiedätkö edes sukupuoltani? Tämä rupeaa olemaan henkilökohtaisella seksuaalisuudellani leikkimistä. Hävittäkää tuo typerä ironiapalkinnon myöntäminen tai antakaa edes kunnon perustelut! >:(
« Viimeksi muokattu: 08.05.2010 21:38:22 kirjoittanut Luottamusmies »

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« Vastaus #365 : 08.05.2010 21:53:53 »
En taida enää uskaltaa kirjoittaa tähän topiciin! :o

Jolanne

  • Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 10064
  • Karma: +13/-23
    • Profiili
Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« Vastaus #366 : 08.05.2010 21:57:16 »
Ironia ja huumori on kyllä vaikea taiteenlaji -.-

Memek

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 592
  • Karma: +4/-0
    • Profiili
Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« Vastaus #367 : 08.05.2010 22:01:59 »
Kiltti Luottamusmies, minusta ei vaikuta siltä, että kukaan haluaisi olla ilkeä sinulle. Uskon, että tuo huumori on tarkoitettu ihan hyväntahtoiseksi. <3

Rico

  • Klingonien pitsinnypläyskerhon ehdokasjäsen
  • i
  • *
  • Viestejä: 6014
  • Karma: +14/-53
    • Profiili
Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« Vastaus #368 : 08.05.2010 22:06:30 »
Alkaa tuntumaan siltä että näitä Samulipäikkäreitä on nähty, koska tuot asiaa jatkuvasti esille.
Tohon mulla ei enää riitä huumori. Pinkkipuhelin viittaa päikkärifanitukseen, jota en itse ole harrastanut. Tiedätkö edes sukupuoltani? Tämä rupeaa olemaan henkilökohtaisella seksuaalisuudellani leikkimistä. Hävittäkää tuo typerä ironiapalkinnon myöntäminen tai antakaa edes kunnon perustelut! >:(
Kuinka voin leikkiä henkilökohtaisella seksuaalisuudellasi kun en edes tiedä sukupuoltasi? Ja itsehän jo kolmatta kertaa selität tuota päikkäriasiaa mistä kukaan muu ei ole sanonut yhtään mitään.


Palkintohan ei missään mielessä ole ironinen, teikäläinen on fanaattisen pinkkipuhelinkannattajan perikuva.
Kysymys oli teikäläisen itseironiasta ja kyvystä nauraa itsellesi. Ja nyt kun on käynyt ilmi että sitä ei löydy, pahoittelen ja jätän jatkossa vitsinkerronnan pois jos samassa topicissa näkyy Luottamusmies. En arvannut että täällä Luottamusmiehen omalla foorumilla huumori on kielletty kulttuurin alalaji.

Thesugarangel92

  • Potkiva irokeesi-fanaatikko
  • i
  • *
  • Viestejä: 21974
  • Karma: +16/-30
  • Restless heart syndrome
    • Profiili
Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« Vastaus #369 : 08.05.2010 22:06:59 »
Alkaa tuntumaan siltä että näitä Samulipäikkäreitä on nähty, koska tuot asiaa jatkuvasti esille.
Tohon mulla ei enää riitä huumori. Pinkkipuhelin viittaa päikkärifanitukseen, jota en itse ole harrastanut. Tiedätkö edes sukupuoltani? Tämä rupeaa olemaan henkilökohtaisella seksuaalisuudellani leikkimistä. Hävittäkää tuo typerä ironiapalkinnon myöntäminen tai antakaa edes kunnon perustelut! >:(

Jos tällä forkalla aikoo kirjotella, kannattaa opetella ottamaan huumoria vastaan tai sitten ainakin osoittaa heti mitä mieltä siitä on, eikä ensin ottaa jotain huumorilla ja sitten loukkaantua verisesti. keskustelu täällä käy kaikille erittäin hankalaks, kun jonkun tyypin kanssa täytyy koko ajan olla varpaillaan.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« Vastaus #370 : 08.05.2010 22:14:31 »
Se on juuri tämä hidasjärkisyys. Reaktio on erilainen kun asia on jonkin aikaa ollut pään sisällä. Tulee mieleen joku menneiden vuosien koulukiusaamistapaus, jossa tajusin vasta paljon myöhemmin tulleeni kiusatuksi. Pidän hyvästä huumorista. Tällainen huumori ei ole mieleeni. Pinkkipuhelinpalkinto pitäisi pystyä perustelemaan eikä vain sanoa, että Luottamusmies saa sen. Ikään kuin olisin joku joka oikeasti käyttää pinkkiä puhelinta. Jos fanituksen kohteeni olisi toista sukupuolta, et varmaan puhuisi pinkistä puhelimesta. Olisi ruveta pitänyt fanittamaan jotain muuta niin tällaista reaktiota ei olisi tullut.
« Viimeksi muokattu: 08.05.2010 22:16:19 kirjoittanut Luottamusmies »

Thesugarangel92

  • Potkiva irokeesi-fanaatikko
  • i
  • *
  • Viestejä: 21974
  • Karma: +16/-30
  • Restless heart syndrome
    • Profiili
Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« Vastaus #371 : 08.05.2010 22:16:32 »
Se on juuri tämä hidasjärkisyys. Reaktio on erilainen kun asia on jonkin aikaa ollut pään sisällä. Tulee mieleen joku menneiden vuosien koulukiusaamistapaus, jossa tajusin vasta paljon myöhemmin tulleeni kiusatuksi. Pidän hyvästä huumorista. Tällainen huumori ei ole mieleeni. Pinkkipuhelinpalkinto pitäisi pystyä perustelemaan eikä vain sanoa, että Luottamusmies saa sen. Ikään kuin olisin joku joka oikeasti käyttää pinkkiä puhelinta. Jos fanituksen kohteeni olisi toista sukupuolta, et varmaan puhuisi pinkistä puhelimesta.

Mun on nyt pakko sanoa tähän, että just tän tyyppinen huumori on täällä ihan normaalia. että annetaan "tunnustuksia" ilman sen kummempaa syytä (vaikka onhan tuohon palkintoon syy; sun Samuli-fanitus). Mä en ainaskaa ois tosta suuttunu, oisin vaan nauranu ja ollu ylpeä, että fanitan jotain niin paljon, että saan siitä palkinnon. (:

Jolanne

  • Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 10064
  • Karma: +13/-23
    • Profiili
Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« Vastaus #372 : 08.05.2010 22:16:47 »
Joo. Kyllä Anna Abreullakin oli pinkkupuhelinfaneja.

Rico

  • Klingonien pitsinnypläyskerhon ehdokasjäsen
  • i
  • *
  • Viestejä: 6014
  • Karma: +14/-53
    • Profiili
Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« Vastaus #373 : 08.05.2010 22:20:06 »
Pinkkipuhelinpalkinto pitäisi pystyä perustelemaan eikä vain sanoa, että Luottamusmies saa sen.
Siellähän se perusteluviesti on ylempänä. Ei muutakuin silmät auki ja lukaise.
Ikään kuin olisin joku joka oikeasti käyttää pinkkiä puhelinta. Jos fanituksen kohteeni olisi toista sukupuolta, et varmaan puhuisi pinkistä puhelimesta. Olisi ruveta pitänyt fanittamaan jotain muuta niin tällaista reaktiota ei olisi tullut.
Mistään vihjailusta teikäläisen seksuaaliseen suuntautumiseen ei ollut kyse. En tiedä sukupuoltasi enkä seksuaalista suuntautumistasi, jos sinulla on sen suhteen jotain epävarmuutta niin mielestäni on kumma että sinä sen asian nostat kokoajan pöydälle toistuvasti, ei kukaan muu.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« Vastaus #374 : 08.05.2010 22:24:15 »
Mistään vihjailusta teikäläisen seksuaaliseen suuntautumiseen ei ollut kyse. En tiedä sukupuoltasi enkä seksuaalista suuntautumistasi, jos sinulla on sen suhteen jotain epävarmuutta niin mielestäni on kumma että sinä sen asian nostat kokoajan pöydälle toistuvasti, ei kukaan muu.
Olet kauhea päällekäyvä tuossa. Älä tulkitse väärin sitä mitä minä haluan itsestäni kertoa. Jos sovitaan, että tämä palkinto oli typerä vitsi, eikä mitään vastaavaa enää toisteta?