Kirjoittaja Aihe: Samuli Taskinen - Tuleeko hänestä tähti?  (Luettu 111076 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

I-Dolly

  • Rivilauluissa säteillyt
  • Viestejä: 134
  • Karma: +1/-0
  • Boop-boop-de-boop!
    • Profiili
Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« Vastaus #425 : 11.05.2010 22:50:50 »

Ellei sitten ole tarkoitus nimenomaan kasvattaa tuota viestimäärää %P
Äläs nyt tuollaista sano. Ei minulla nyt ihan tuollaista intressiä ole, vaikka kävisi tuokin kivasta harrastuksesta ;D Yleensä noiden viestien välillä on jonkin verran mennyt aikaa, ja välissä on ehtinyt tapahtua yhtä ja toista. Mutta kaipa se vähemmällä viestimäärälläkin tulisi ilmi, miten hyvä Samuli on.

Ootte te hauskoja ;D Tuun aina hyvälle tuulelle kun luen teidän juttuja. Mulla on nyt vaikea paikka, kun Elias oli alkuperäinen suosikkini, enkä häntä osaa vieläkään inhota, mutta Samuli on nyt rynnistänyt vähintäänkin rinnalle. Tässä on nyt vähän samanlainen tilanne kun 2007 Idolissa, missä raspikurkku Kristiankin onnistui säväyttämään meikätyttöä, mutta Ari kuitenkin lauloi jalat alta  ;D


Sex is not the answer. Sex is the question. "Yes" is the answer.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« Vastaus #426 : 11.05.2010 23:13:18 »
No, ehkä Federico ei pidä minusta forkkalaisena, mutta en anna sen haitata tätä fanitusta. Sehän on mukavaa, että I-Dolly saa tästä hyvää mieltä. :D
Odottelen X Factorin loppumista, koska sitten joskus tulevaisuudessa, tämän vuoden puolella, pääsee Samulia kuuntelemaan artistina.
Edit: Federicon pyynnöstä en kirjoita uutta viestiä, vaan muokkaan tätä. Tulossa spekulointia siitä, kannattaako Samulin voittaa.
Katsotaan, mitä tästä tulee. Kirjoitan osissa, jotta lopputulos on edes siedettävä No, ensin on tarkasteltava, mitä voittaja saa. X Factor -voittajan tittelin, 30 000 euroa ja levytyssopimuksen. X Factor -voittajan titteli tuntuu varmasti hyvältä saavutukselta. Se on kuitenkin kaksiteräinen miekka. Tuosta tittelistä ei pääse eroon ja sen yläpuolelle nouseminen voi olla hankalaa. Tämä voittajan titteli ei siis välttämättä ole mikään myönteinen asia. Yksi etu voittamisessa on levytyssopimuksen varmistuminen. Voittaja pääsee varmasti julkaisemaan levyn. Toisaalta ainakin Idolsissa myös toiseksi tullut on aina saanut levytyssopimuksen. Tietenkin tässä on aina riskinsä. Tämä on niin kiinni siitä, kuuleeko levy-yhtiö potentiaalia. Toisaalta aika epäkiitollista joutua voiton jälkeen levyttämään levy-yhtiössä, jolla ei ole uskoa kykyihin. Toiseksi tulleelle mahdollinen sopimus tulee ikään kuin luonnollisempaa kautta. Voittajalle ilmeisesti asetetaan kovemmat odotukset menestykselle. Jos asetetut odotukset eivät täyty, ruvetaan puhumaan "flopista".   Rahat voisin antaa Samulille, mutta tuota muuta voittoon liittyvää en. Siksi antaisin Samulille ohjeen: älä voita.
« Viimeksi muokattu: 13.05.2010 11:49:20 kirjoittanut Luottamusmies »

Juhkunautti

  • Uupumaton Aakkostaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 6160
  • Karma: +61/-53
  • ~ Urheilusta innostuva lukufriikki
    • Profiili
Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« Vastaus #427 : 12.05.2010 20:03:25 »
mä en tahdo samulin voittavan, mutta toivon, että se pääsis esiintymään täysillä.
"Taylor, you'll be fine...""

Hepsankeikka

  • Teatteriin selvinnyt
  • Viestejä: 97
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« Vastaus #428 : 13.05.2010 22:53:43 »
X Factor -voittajan tittelin, 30 000 euroa ja levytyssopimuksen. X Factor -voittajan titteli tuntuu varmasti hyvältä saavutukselta. Se on kuitenkin kaksiteräinen miekka. Tuosta tittelistä ei pääse eroon ja sen yläpuolelle nouseminen voi olla hankalaa. Tämä voittajan titteli ei siis välttämättä ole mikään myönteinen asia.

Tuli sitten ekaksi, toiseksi, kolmanneksi tai what ever on silti aina X-Factor-laulaja. Tässä mielessä häviäminen ei ratkaise mitään.

Mutta tuota en tiennyt, että voittaja saa 30 000 euroa... Kyllä minä siihen hintaan vähän jo nuoleskelisinkin. Ja soittaisin muutamasta pre-paid -liittymästä.  8)

Itse asiassa juuri tuo voittopotti tarkoittaa sitä, että kilpailu kannattaa voittaa. Hyvä kilpailija, jäi sitten mille sijalle, saa kuitenkin levytyssopimuksen. Kansalle jo valmiiksi esitelty, uusi levytysartisti on kannattavaa bisnestä.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« Vastaus #429 : 13.05.2010 22:57:40 »
Tässä on paljon asioita, joita en osaa selittää. Sen pystyn sanomaan, että jos Samuli tulee toiseksi, olen tyytyväinen ja jos Samuli voittaa, pelästyn. Ehkä tärkeää on, että Samuli on tietyllä tavalla epäkaupallinen ja voittajalle asetetut levynmyyntitavoitteet voisivat rajoittaa
musiikin laatua. Luulen, että Samulin tuleva todennäköinen levy olisi parhaimmillaan sellainen, jota tehdessä hyviä levynmyyntilukuja ei pidetä kaikkein tärkeimpänä asiana. Minusta tärkeintä on, että Samuli pääsisi tekemään omanlaistaan musiikkia.
« Viimeksi muokattu: 13.05.2010 23:04:08 kirjoittanut Luottamusmies »

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« Vastaus #430 : 13.05.2010 22:59:53 »
Mutta tuota en tiennyt, että voittaja saa 30 000 euroa... Kyllä minä siihen hintaan vähän jo nuoleskelisinkin. Ja soittaisin muutamasta pre-paid -liittymästä.  8)

Pitää kuitenkin muistaa, että raha ei ole ihan ilmaista rahaa. Ensimmäisestä levystä maksetaan vaan vähintään tuon verran rahaa ihan takuusummana. Kun levystä laulaja saa noin euron, pitää myydä 30000 levyä ennen kuin levystä tulee lisätuloja.

Jos kisan kakkonen saa myös levytyssopimuksen ja myy 30000 levyä, hän on samassa asemassa voittajan kanssa taloudellisesti.

Tai näin oli Idolsissa ainakin.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« Vastaus #431 : 13.05.2010 23:02:50 »
Ei kai tuossa muuten mitään huonoa ole (voittajan tittelissä siis), kuin se, et levy tehdään nopeemmin kuin 2 tai 3 sijoittuneen. Se on saatava ulos kovemmalla kiireellä, eikä laulaja itse välttämättä pääse vaikuttamaan levyn sisältöön kovin paljon.



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« Vastaus #432 : 13.05.2010 23:05:49 »
Ei kai tuossa muuten mitään huonoa ole (voittajan tittelissä siis), kuin se, et levy tehdään nopeemmin kuin 2 tai 3 sijoittuneen. Se on saatava ulos kovemmalla kiireellä, eikä laulaja itse välttämättä pääse vaikuttamaan levyn sisältöön kovin paljon.
Tuossa on minusta jo niin paljon huonoja puolia, etten voi Samulin kaltaiselle artistille missään tapauksessa suositella voittoa. Mutta kävi miten tahansa, niin Samulin levytyssopimus viedään läpi vaikka väkisin.
« Viimeksi muokattu: 13.05.2010 23:12:51 kirjoittanut Luottamusmies »

TrueB

  • Ryhmälauluissa loistanut
  • Viestejä: 158
  • Karma: +3/-0
    • Profiili
Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« Vastaus #433 : 14.05.2010 08:17:29 »
Ei kai tuossa muuten mitään huonoa ole (voittajan tittelissä siis), kuin se, et levy tehdään nopeemmin kuin 2 tai 3 sijoittuneen. Se on saatava ulos kovemmalla kiireellä, eikä laulaja itse välttämättä pääse vaikuttamaan levyn sisältöön kovin paljon.


Siinäpä se. Tästä juuri jää se rahastuksen maku, ja myös tunne, ettei kilpailijoihin juuri panosteta pitkällä tähtäimellä... Aika nopeasti tulevat markkinoille nuo muidenkin levyttävien finalistien levyt... Se on aika lailla onnesta kiinni että löytyykö se sopiva musiikkityyli heti ekalla levyllä, onko levy artistin näköinen, toimiva kokonaisuus jne.
 
Jostain luin juuri tuohon 30 000 voittopottiin liittyen että summa on tuo koska sen verran odotetaan voittajan levyn myyvän.. Siis miten voi odottaa levyn myyvän tuon verran pelkästään siksi että se on voittajan levy?? Ihmiset eivät ole tyhmiä. Kyllä se laatukin jotain merkitsee, vaikka se innokkain fanijoukko kyllä ostaa ihan mitä tahansa missä on oman idolin nimi...

Jos joku on minkään vertaa kuunnellut iskelmäradiota, niin Vuoden Iskelmäartisti 2009- voittajan Pasi Vainionperän ensimmäinen levy ilmestyy vasta tänä kesänä, kun on jo paljon keikkoja takana... Toki Idols-kilpailijat ovat laulaneet yleisölle jo televisiossa, mutta eri asia on laulaa TV-ohjelmassa (usein toisten valitsemia teemoja, kappaleita jne.) kuin tehdä omanlaistaan keikkaa vuosi ennen levyn ilmestymistä...
« Viimeksi muokattu: 14.05.2010 08:20:16 kirjoittanut TrueB »

TrueB

  • Ryhmälauluissa loistanut
  • Viestejä: 158
  • Karma: +3/-0
    • Profiili
Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« Vastaus #434 : 14.05.2010 08:27:03 »
Tässä on paljon asioita, joita en osaa selittää. Sen pystyn sanomaan, että jos Samuli tulee toiseksi, olen tyytyväinen ja jos Samuli voittaa, pelästyn. Ehkä tärkeää on, että Samuli on tietyllä tavalla epäkaupallinen ja voittajalle asetetut levynmyyntitavoitteet voisivat rajoittaa
musiikin laatua. Luulen, että Samulin tuleva todennäköinen levy olisi parhaimmillaan sellainen, jota tehdessä hyviä levynmyyntilukuja ei pidetä kaikkein tärkeimpänä asiana. Minusta tärkeintä on, että Samuli pääsisi tekemään omanlaistaan musiikkia.


Idolsissa ainakin vaikutti valitettavasti siltä että levymyyntiluvut ovat kaikki kaikessa... Se myyntiluku tuntuu olevan yleisöllekin lähes ainoa asia mikä jää mieleen, levy itsessään on sivuseikka.
 Sääli. Nuoret ihmiset, lapset ja varhaisteinit, jotka ehkä ensimmäistä kertaa elämässään fanittavat jotakuta, oppivat ajattelemaan että se on ainoa mikä merkitsee.
 
Joskus aikanaan kun itse olin teini (80-luvulla) ei puhuttu myyntiluvuista, eikä kukaan niitä tiennytkään, luullakseni... Minulla ei tänä päivänäkään ole hajua miten paljon silloisten idolieni levyt myivät. Ei se ollut niin oleellista, kunhan aina saattoi odottaa seuraavaa levyä...

Tuskin Idolsissa, tai X-factorissa on ollut ketään jolle ne myyntiluvut olisivat itsetarkoitus... Tai no, Pete Parkkonen taisi jotain mainita tuplaplatina-tavoitteesta, mutta pannaan nuoruuden piikkiin... ;)
 Samulissa olisi kyllä ainesta levyttäväksi artistiksi. Toivotaan että oma tie löytyy. Jos se tarkoittaa sitä ettei voita niin kohtalo ratkaiskoon...
« Viimeksi muokattu: 14.05.2010 09:57:31 kirjoittanut TrueB »

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« Vastaus #435 : 14.05.2010 08:33:40 »
Jostain luin juuri tuohon 30 000 voittopottiin liittyen että summa on tuo koska sen verran odotetaan voittajan levyn myyvän.. Siis miten voi odottaa levyn myyvän tuon verran pelkästään siksi että se on voittajan levy?? Ihmiset eivät ole tyhmiä. Kyllä se laatukin jotain merkitsee, vaikka se innokkain fanijoukko kyllä ostaa ihan mitä tahansa missä on oman idolin nimi...

Tottahan levy-yhtiö toivoo hyvää myyntiä, koska se on liikeyritys. Mutta voittopotissa on se idea, että voittaja saa sen summan takuuvarmasti - riippumatta lisämyynnistä. Ari Koivunen sai sitten vielä paljon enemmänkin, koska levy myi niin hyvin.

Olen samaa mieltä kuitenkin siitä, että levymyynnistä puhuminen jatkuvasti on tylsää, koska hyväkin levy voidaan teilata sillä, ettei se ole myynyt. Paljon mielenkiintoisempaa on keskustella levyllä olevista kappaleista.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« Vastaus #436 : 14.05.2010 09:09:08 »
Täytyyhän sen yleisöä kosiskelevan musiikkipopulistin saada voittaa,
kun hän niin tuntuu olevan varma menestyksestään. Samulille voisin antaa voiton, koska hän on mielestäni enemmän kehittynyt kisan aikana ja pystynyt antamaan enemmän itsestään.
« Viimeksi muokattu: 14.05.2010 09:17:35 kirjoittanut Luottamusmies »

Jolanne

  • Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 10064
  • Karma: +13/-23
    • Profiili
Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« Vastaus #437 : 14.05.2010 09:18:24 »
Täytyyhän sen yleisöä kosiskelevan musiikkipopulistin saada voittaa,
kun hän niin tuntuu olevan varma menestyksestään. Samulille voisin antaa voiton, koska hän on mielestäni enemmän kehittynyt kisan aikana ja pystynyt antamaan enemmän itsestään.

AI millä perusteella?

Hepsankeikka

  • Teatteriin selvinnyt
  • Viestejä: 97
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« Vastaus #438 : 14.05.2010 13:21:08 »


Siinäpä se. Tästä juuri jää se rahastuksen maku, ja myös tunne, ettei kilpailijoihin juuri panosteta pitkällä tähtäimellä... Aika nopeasti tulevat markkinoille nuo muidenkin levyttävien finalistien levyt... Se on aika lailla onnesta kiinni että löytyykö se sopiva musiikkityyli heti ekalla levyllä, onko levy artistin näköinen, toimiva kokonaisuus jne.
 

Tiedä sitten onko laulajan elämä sittenkään niin ihanaa ja ihmeellistä. Olen usein miettinyt aihetta Hanna Pakarisen kautta. Minä en nimittäin usko, että Hanna pitää lauluistaan. Miltä tuntuu vetää lauluja, joihin ei usko, illasta toiseen eri puolilla Suomea? Illasta toiseen ja vuodesta toiseen. Kai keikkailua jaksaa hetken pelkästä narsismista, mutta kun sekin voima on loppuun kulutettu...

En usko, että yksikään kolmesta kärkiartistista X-Factorissa saa haluamansalaisia lauluja levyttää. Leena voi olla poikkeus, koska hänen omat laulunsa saattavat olla tarpeeksi hyviä levytettäväksi.


Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« Vastaus #439 : 14.05.2010 23:22:25 »
Mua toisaalta vähän hirvittää ajatella, mitä Samulille tapahtuu JOS poika voittaa. Ainakin Idols-voittajien kohdalla mulla on jäänyt sellainen tunne, että levy-yhtiö vie ja artisti vikisee, eli voittajalle ei ainakaan ensimmäisellä levyllä anneta kovin vapaita käsiä ja päätösvaltaa sen suhteen, millaisia kappaleita levylle tulee jne. Samulilla on kuitenkin itsellään kovin vahva visio siitä, millainen haluaa artistina olla, ja pahoin pelkään, että formaattikisan voittamalla se visio jää ainakin jonkin verran taka-alalle.  :( Toki toivon, että Samuli pärjää kisassa pitkälle, mutta koko kisan voitto... Noh, se nähdään sitten, jos niin käy.

(Tosin mun pitäisi varmaan pysyä kaukana tästä ketjusta, koska olen puolueellinen ja tunnen Samulin jo vuosien takaa... En vaan malta vastustaa kiusausta!  ;D)
Kysytäänpä, miten dariana haluaisi tämän kisan päättyvän? Ilmaisit aikaisemmin tuossa lainauksessa, että pelkäät voiton jättävän Samulin vision taka-alalle.

dariana

  • Idols-keskustelijat
  • Viestejä: 27
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« Vastaus #440 : 15.05.2010 16:03:53 »
Mua toisaalta vähän hirvittää ajatella, mitä Samulille tapahtuu JOS poika voittaa. Ainakin Idols-voittajien kohdalla mulla on jäänyt sellainen tunne, että levy-yhtiö vie ja artisti vikisee, eli voittajalle ei ainakaan ensimmäisellä levyllä anneta kovin vapaita käsiä ja päätösvaltaa sen suhteen, millaisia kappaleita levylle tulee jne. Samulilla on kuitenkin itsellään kovin vahva visio siitä, millainen haluaa artistina olla, ja pahoin pelkään, että formaattikisan voittamalla se visio jää ainakin jonkin verran taka-alalle.  :( Toki toivon, että Samuli pärjää kisassa pitkälle, mutta koko kisan voitto... Noh, se nähdään sitten, jos niin käy.

(Tosin mun pitäisi varmaan pysyä kaukana tästä ketjusta, koska olen puolueellinen ja tunnen Samulin jo vuosien takaa... En vaan malta vastustaa kiusausta!  ;D)
Kysytäänpä, miten dariana haluaisi tämän kisan päättyvän? Ilmaisit aikaisemmin tuossa lainauksessa, että pelkäät voiton jättävän Samulin vision taka-alalle.

Edelleen hirvittää, mutta kenties vähän eri syistä kuin aiemmin. Tällä hetkellä tuntuu siltä, ettei kenties olisikaan huono juttu, jos Samuli voittaisi: sen perusteella, mitä olen kuullut kulissien takaisesta menosta, voisin kuvitella, ettei X-Factorin voittajaa/voittajan levyä yritetä lokeroida tai määritellä niin tiukasti kuin Idolsin aikoihin, eli Samulin visio saattaisi hyvinkin päästä oikeuksiinsa levyllä. Paljon on kiinni siitä, että miten hyvin Samuli saa pidettyä päänsä levy-yhtiön porukkaa vastaan. :P TOISAALTA mua kuitenkin arveluttaa aiemmin tässä ketjussa ja "Voittajan levy" -ketjussa mainitut levyntekokiireet ja menestyspaineet, joita voittajalle ja tämän levylle aina asetetaan. Kuten Luottamusmies sanoi: kaksiteräinen miekka.

Anna Puustjärvestä jo huomattiin, ettei "hopia ole häpiä" ja että tällaisten kisojen kakkonenkin voi luoda menestyksekkään uran. Lisäksi musta ainakin on hienoa, että Anna P. tunnetaan nykyään nimenomaan omalla nimellään, ilman "Idols-"lisäliitettä. Mieluummin toivoisin Samulin tekevän musiikkia ilman X-Factor-Samulin leimaa ja tulevan tunnetuksi ihan vaan Samuli Taskisena.

Jännä nähdä, miten käy. Se nyt kuitenkin on varmaa, että huomenillalla meidän sohvassa on varmasti mun kynsien jättämän jäljet, kun puristan sohvatyynyjä kisaa jännittäessäni.  ;D

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« Vastaus #441 : 15.05.2010 16:10:51 »
Mua toisaalta vähän hirvittää ajatella, mitä Samulille tapahtuu JOS poika voittaa. Ainakin Idols-voittajien kohdalla mulla on jäänyt sellainen tunne, että levy-yhtiö vie ja artisti vikisee, eli voittajalle ei ainakaan ensimmäisellä levyllä anneta kovin vapaita käsiä ja päätösvaltaa sen suhteen, millaisia kappaleita levylle tulee jne. Samulilla on kuitenkin itsellään kovin vahva visio siitä, millainen haluaa artistina olla, ja pahoin pelkään, että formaattikisan voittamalla se visio jää ainakin jonkin verran taka-alalle.  :( Toki toivon, että Samuli pärjää kisassa pitkälle, mutta koko kisan voitto... Noh, se nähdään sitten, jos niin käy.

(Tosin mun pitäisi varmaan pysyä kaukana tästä ketjusta, koska olen puolueellinen ja tunnen Samulin jo vuosien takaa... En vaan malta vastustaa kiusausta!  ;D)
Kysytäänpä, miten dariana haluaisi tämän kisan päättyvän? Ilmaisit aikaisemmin tuossa lainauksessa, että pelkäät voiton jättävän Samulin vision taka-alalle.

Edelleen hirvittää, mutta kenties vähän eri syistä kuin aiemmin. Tällä hetkellä tuntuu siltä, ettei kenties olisikaan huono juttu, jos Samuli voittaisi: sen perusteella, mitä olen kuullut kulissien takaisesta menosta, voisin kuvitella, ettei X-Factorin voittajaa/voittajan levyä yritetä lokeroida tai määritellä niin tiukasti kuin Idolsin aikoihin, eli Samulin visio saattaisi hyvinkin päästä oikeuksiinsa levyllä. Paljon on kiinni siitä, että miten hyvin Samuli saa pidettyä päänsä levy-yhtiön porukkaa vastaan. :P TOISAALTA mua kuitenkin arveluttaa aiemmin tässä ketjussa ja "Voittajan levy" -ketjussa mainitut levyntekokiireet ja menestyspaineet, joita voittajalle ja tämän levylle aina asetetaan. Kuten Luottamusmies sanoi: kaksiteräinen miekka.

Anna Puustjärvestä jo huomattiin, ettei "hopia ole häpiä" ja että tällaisten kisojen kakkonenkin voi luoda menestyksekkään uran. Lisäksi musta ainakin on hienoa, että Anna P. tunnetaan nykyään nimenomaan omalla nimellään, ilman "Idols-"lisäliitettä. Mieluummin toivoisin Samulin tekevän musiikkia ilman X-Factor-Samulin leimaa ja tulevan tunnetuksi ihan vaan Samuli Taskisena.

Jännä nähdä, miten käy. Se nyt kuitenkin on varmaa, että huomenillalla meidän sohvassa on varmasti mun kynsien jättämän jäljet, kun puristan sohvatyynyjä kisaa jännittäessäni.  ;D
Niinpä. Huomenna on jännittävä päivä. Se on kuitenkin aika varmaa, että Samuli saa joka tapauksessa levydiilin. Samuli on tietyllä tavalla epäkaupallinen, mikä saattaa aiheuttaa erimielisyyttä levyn sisällöstä. Tärkeää on, että lopputuloksesta riippumatta, kävi miten kävi, fanitus saa jatkua.  :)
« Viimeksi muokattu: 15.05.2010 16:25:15 kirjoittanut Luottamusmies »

Hepsankeikka

  • Teatteriin selvinnyt
  • Viestejä: 97
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« Vastaus #442 : 15.05.2010 21:52:44 »
No, enpä tiedä tuosta Samulin epäkaupallisuudesta. Vähän sama kuin tuo Samulin "outos ja erikoisuus ja ei-peruskauraa." Olen nyt tottunut jo tuohon hokemaan, koska luulen ymmärtäväni Samulia paremmin. Samulin erikoisuudet tarkoittaa askelta sivuun, tai oikeastaan puolikasta, mainstreamesta, ei mitään uberuniikkia ja megadadaa.

Erikoisuus on ollut mielestäni mainoskikka, lähinnä. Kukapa tänä päivänä haluaisi olla tavallinen.

Tietääkö muuten Samuli itsekään millaista musiikkia haluaisi levyttää? Sen sijaan Eliaksella on selkeä näkemys. Ja tahtokin, se nähtiin viime jaksossa.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« Vastaus #443 : 16.05.2010 21:13:29 »
Tämä ilta ei käännä minun Samuli-fanitusta. Kaikkea kivaa on varmasti vielä tulossa.

Juhkunautti

  • Uupumaton Aakkostaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 6160
  • Karma: +61/-53
  • ~ Urheilusta innostuva lukufriikki
    • Profiili
Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« Vastaus #444 : 16.05.2010 21:15:34 »
Ei ollut samulin paras ilta tänään, mutta ehkä se on parempi jos voittoa ei nyt tule. Saahan ainakin tehdä levynsä rauhassa.
"Taylor, you'll be fine...""

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« Vastaus #445 : 16.05.2010 21:19:18 »
Ei ollut samulin paras ilta tänään, mutta ehkä se on parempi jos voittoa ei nyt tule. Saahan ainakin tehdä levynsä rauhassa.
Juhkunautti on ajatusteni lukija.  :D
Tämä menee jo vähän tautologiaksi, mutta minusta tuo toinen sija on paras mahdollinen Samulille. Olisi aika iso yllätys, jos Samuli ei pääsisi levy-yhtiöön. Olisin minäkin Samulin asemassa antanut voiton Eliakselle.
« Viimeksi muokattu: 16.05.2010 21:55:15 kirjoittanut Luottamusmies »

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« Vastaus #446 : 16.05.2010 22:07:58 »
Olisin minäkin Samulin asemassa antanut voiton Eliakselle.

Ei Samuli kyllä mitään antanut voittoa. Hän vain hävisi (siltä näyttää).


Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« Vastaus #447 : 16.05.2010 22:12:31 »
Olisin minäkin Samulin asemassa antanut voiton Eliakselle.

Ei Samuli kyllä mitään antanut voittoa. Hän vain hävisi (siltä näyttää).


No emme tiedä tosiaan, kuinka paljon Samuli sitä voittoa halusi. Tuskin Samuli ihan unohduksiin painuu kuitenkaan. 

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« Vastaus #448 : 16.05.2010 22:27:32 »
Olisin minäkin Samulin asemassa antanut voiton Eliakselle.

Ei Samuli kyllä mitään antanut voittoa. Hän vain hävisi (siltä näyttää).


No emme tiedä tosiaan, kuinka paljon Samuli sitä voittoa halusi. Tuskin Samuli ihan unohduksiin painuu kuitenkaan. 

Kyllä Samulillekin olisi kelvannut takuuvarma 30000 euroa.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: Samuli Taskinen oli niin suloinen!
« Vastaus #449 : 16.05.2010 23:30:52 »
Kyllä tämä nyt kirpaisee. Mutta eiköhän tule päivä, jolloin kaikki muuttuu tämän suhteen iloksi.
« Viimeksi muokattu: 16.05.2010 23:38:05 kirjoittanut Luottamusmies »