Äänestys

Kuka on paras ja huonoin tuomari tällä kaudella?

Paras: Jone Nikula
Paras: Laura Voutilainen
Paras: Tommi Liimatainen
Huonoin: Jone Nikula
Huonoin: Laura Voutilainen
Huonoin: Tommi Liimatainen

Kirjoittaja Aihe: ÄÄNESTYS: Paras ja huonoin tuomari  (Luettu 3727 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ville

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 724
  • Karma: +4/-5
    • Profiili
ÄÄNESTYS: Paras ja huonoin tuomari
« : 04.05.2012 18:21:16 »
Tällainen kysely. :)

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: ÄÄNESTYS: Paras ja huonoin tuomari
« Vastaus #1 : 04.05.2012 18:45:58 »
Paras: Laura Voutilainen
Huonoin: Tommi Liimatainen

ddrukki

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 564
  • Karma: +8/-2
    • Profiili
Vs: ÄÄNESTYS: Paras ja huonoin tuomari
« Vastaus #2 : 04.05.2012 20:34:13 »
Paras: Laura Voutilainen
Huonoin: Tommi Liimatainen

Vastasin samalla tavalla. Meinasin aluksi laittaa Jonen parhaaksi, sillä Jone on muuttanut tuomarointityyliään uskottavammaksi tällä kaudella. Lauralta on kuitenkin tullut eniten kehityskelpoisia vinkkejä myös tekniseltä kannalta.

Outolintu-Tommi on ollut aivan mitäänsanomaton. Välillä ollut ihan pihalla, enkä muutenkaan ole hänen kanssaan läheskään aina samoilla linjoilla esitysten laadusta.
Dogs bark. Fish swim. I bitch grin.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: ÄÄNESTYS: Paras ja huonoin tuomari
« Vastaus #3 : 04.05.2012 20:51:14 »
Laura paras ja Jone huonoin. Valitsin Jonen enkä Tommia, koska Tommia jaksoi lopulta kuunnella enemmän. Hän myös paransi verbaalisesti finaaleissa. Jonen kielikuvia ja monimutkaisia kommentteja ei enää oikein jaksa.

ville

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 724
  • Karma: +4/-5
    • Profiili
Vs: ÄÄNESTYS: Paras ja huonoin tuomari
« Vastaus #4 : 04.05.2012 21:38:18 »
Mä tein tän äänestyksen oikeastaan siksi, että jonkun lehden lukijakyselyssä Laura Voutilainen oli äänestetty huonoimmaksi tuomariksi. Mä olin ällistynyt tuloksesta, ja päätin tutkailla, että onko täällä samaa henkeä vai ei. Onneksi ei.  ;)

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: ÄÄNESTYS: Paras ja huonoin tuomari
« Vastaus #5 : 16.05.2012 23:50:02 »
Miten mä muistan, että Etsku olis ollut vielä neljännellä kaudella Jone-myönteisempi? Mä inhosin Nikulaa jo silloin.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: ÄÄNESTYS: Paras ja huonoin tuomari
« Vastaus #6 : 17.05.2012 01:43:21 »
Miten mä muistan, että Etsku olis ollut vielä neljännellä kaudella Jone-myönteisempi? Mä inhosin Nikulaa jo silloin.


Uskon että muistat väärin. Jonea kritisoin jo neljännellä kaudella sen jälkeen, kun hän kritisoi Annan koelaulua siksi, että ei pitänyt ko. musiikista.

Enkä kauhean innostunut ollut toisellakaan kaudella.

TrueB

  • Ryhmälauluissa loistanut
  • Viestejä: 158
  • Karma: +3/-0
    • Profiili
Vs: ÄÄNESTYS: Paras ja huonoin tuomari
« Vastaus #7 : 17.05.2012 08:08:13 »
Miten mä muistan, että Etsku olis ollut vielä neljännellä kaudella Jone-myönteisempi? Mä inhosin Nikulaa jo silloin.


Uskon että muistat väärin. Jonea kritisoin jo neljännellä kaudella sen jälkeen, kun hän kritisoi Annan koelaulua siksi, että ei pitänyt ko. musiikista.


Tarkoititko kolmannella kaudella, ja Anna A:ta?

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: ÄÄNESTYS: Paras ja huonoin tuomari
« Vastaus #8 : 17.05.2012 10:10:09 »
Miten mä muistan, että Etsku olis ollut vielä neljännellä kaudella Jone-myönteisempi? Mä inhosin Nikulaa jo silloin.


Uskon että muistat väärin. Jonea kritisoin jo neljännellä kaudella sen jälkeen, kun hän kritisoi Annan koelaulua siksi, että ei pitänyt ko. musiikista.


Tarkoititko kolmannella kaudella, ja Anna A:ta?

Juu, kolmannella kaudella ja Anna A!!!!

Tässä kävi niin, että oikein paperille kirjoitin Idols-kausien vuodet ja laskin siitä, että Anna A:n kausi oli kolmas. Mutta sitten kun aloin kirjoittaa viestiäni, tulin kirjoittaneeksi "neljännellä", koska hoin mielessäni että ÄLÄ kirjoita NELJÄNNELLÄ vaikka Anteater oli kirjoittanut NELJÄNNELLÄ. Ja sitten tietysti kirjoitin NELJÄNNELLÄ, koska se täytti mielen.  >:(

TrueB

  • Ryhmälauluissa loistanut
  • Viestejä: 158
  • Karma: +3/-0
    • Profiili
Vs: ÄÄNESTYS: Paras ja huonoin tuomari
« Vastaus #9 : 17.05.2012 10:28:34 »
Miten mä muistan, että Etsku olis ollut vielä neljännellä kaudella Jone-myönteisempi? Mä inhosin Nikulaa jo silloin.


Uskon että muistat väärin. Jonea kritisoin jo neljännellä kaudella sen jälkeen, kun hän kritisoi Annan koelaulua siksi, että ei pitänyt ko. musiikista.


Tarkoititko kolmannella kaudella, ja Anna A:ta?

Juu, kolmannella kaudella ja Anna A!!!!

Tässä kävi niin, että oikein paperille kirjoitin Idols-kausien vuodet ja laskin siitä, että Anna A:n kausi oli kolmas. Mutta sitten kun aloin kirjoittaa viestiäni, tulin kirjoittaneeksi "neljännellä", koska hoin mielessäni että ÄLÄ kirjoita NELJÄNNELLÄ vaikka Anteater oli kirjoittanut NELJÄNNELLÄ. Ja sitten tietysti kirjoitin NELJÄNNELLÄ, koska se täytti mielen.  >:(




Sellaista sattuu :) Mutta useimmat varmaan arvasivat mitä ja ketä tarkoitit...

ville

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 724
  • Karma: +4/-5
    • Profiili
Vs: ÄÄNESTYS: Paras ja huonoin tuomari
« Vastaus #10 : 17.05.2012 21:30:55 »
Jone Nikula oli mun mielestä tuomarina kiinnostavampi aiemmin kun hän oli kriittisempi. Nyt tulee kyllä monenlaisia kielikuvia, mutta jotenkin jää hampaattomaksi. Ei kuitenkaan yhtä huono kuin Tommi Liimatainen, jolta tulee välillä ihan outoja aivopieruja.


Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: ÄÄNESTYS: Paras ja huonoin tuomari
« Vastaus #11 : 19.06.2012 00:42:51 »
Paras: Laura Voutilainen
Huonoin: Tommi Liimatainen

Täsmennetään vielä, että Laura on ainoa, jonka soisin jatkavan tuomarina. Pitkätukkamiehet ulos!