Kirjoittaja Aihe: Vain elämää  (Luettu 64904 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Vain elämää
« Vastaus #125 : 25.03.2016 15:12:40 »
Rasahdan jo nyt, jos huhut pitäs paikkaansa, eli Mikael Gabriel tulis rinkiin ens kaudelle.....eiiii pysty.

HELL TO THEE NOOOOOOO. Sit menis kyl boikottiin.



~It feels good. Is that reason enough for you.~

ville

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 724
  • Karma: +4/-5
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #126 : 26.03.2016 17:24:36 »
Seiskan juorujen mukaan ensi kaudella olisivat siis seuraavat:
Mikael Gabriel, Chisu, Anna Puu, Hector, Lauri Tähkä, Suvi Teräsniska ja mahdollisesti Samu Haber.

Saa nähdä miten käy. Viime vuonna ennakkojuorut taisivat pitää paikkansa noin 80-prosenttisesti.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Vain elämää
« Vastaus #127 : 30.05.2016 20:32:48 »
Uudet Vain Elämää tähdet


Veikkasin ite Chisua, Hectoria, Anna Puuta ja Mikael Gabrielia. Tummennetut onkin sitten ainoot, jotka kiinnostaa mua. Eli noi jaksot ehkä tulee tsekattua, mut muuten aika plääh. Mikael Gabrieliin on menny ajat sitten maku, sen tyyli, asenne ja käytös on vaan jotain niin oksettavaa ja uudempi musakin todella huonoa. Lauri Tähkä on myös yök ja Mikko Kuustonen on tylsä. Suvi Teräsniska on kans itselle aika yhdentekevä tapaus.
« Viimeksi muokattu: 31.05.2016 21:47:01 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Katza

  • Parahultainen Halitonttu
  • i
  • *
  • Viestejä: 3617
  • Karma: +17/-3
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #128 : 31.05.2016 10:43:02 »
Mulle koko muu poppoo on ok, mut toi Mikael Gabriel on kyl sellane moodkiller. Just samat perustelut kun Negsulla.

Mikko Kuustonen on taas tuulahdus nostalgiaa, äitin lemppari joten sitä on tullut pienempänä kuunneltua paljon. Olin kyl tosi yllättynyt kun sen nimen näin mut ootan mielenkiinnolla!

Hienoa et Hector saatiin vihdoin mukaan! Ja Anna Puu ja Chisu ovat kyllä molemmat semmosia rakkauksia et huh ♥ mutta genret on tooosi lähellä toisiaan, eikä Suvi Teräsniskakaan sitten loppujen lopuks oo liian kaukana. Toivottavasti tää ei näy sitten siinä tuotoksissa liikaa.

// meni muuten koko poppoo oikein, kun heitin arvaukseni viime viikolla! :D

menni

  • Tuplapistesieluinen fordemehiläinen
  • i
  • *
  • Viestejä: 5633
  • Karma: +8/-3
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #129 : 31.05.2016 14:26:25 »
Hectorista ja Anna Puusta oon eniten innoissani. Hector koska nostalgia ja Anna Puu vaikuttaa ihan superkivalta tyypiltä, eikä musassakaan oo mitään vikaa.
Chisusta tai Lauri Tähkästä en oo ikinä itte perustanu, mutta eivät suuremmin häiritse (oon ilmeisesti kasvanu yli Lauri Tähkä -inhostani)
Suvi Teräsniska aika yhdentekevä mulle, häiritsevän lähellä kyllä kaikkien kauden naisten musagenret. Nytkö loppu vanhemman sukupolven naisartistit Suomesta?
Mikko Kuustosesta mulla on vähän ristiriitaset fiilikset, ainakin saa varmaan nauraa kun sen hihitys tarttuu niin kovaa. Ja yllättävän monta tuttua biisiä silläkin on, en o osannu yhdistää kuin ehkä 2 biisiä siihen ennen kuin googletin.
Ja Mikael Gabriel... Ei sanottavaa. Hänet jos sais vaihtoon niin...

Ihan jepa kausi varmaan tulee, vaikka viime kautta on vaikea ylittää, se oli niin hyvä.
"Anyone who says that
sunshine brings happiness,
has never danced in rain"


Katza

  • Parahultainen Halitonttu
  • i
  • *
  • Viestejä: 3617
  • Karma: +17/-3
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #130 : 22.09.2016 09:45:34 »
Mites eka jakso upposi tänne? Mä olin tosi vaikuttunut! Tosi hyviä esityksiä, kaikki oman näköisiä ja kuuloisia. Ainoo mikä ei henkilökohtaisesti napannu tällä kertaa oli Anna Puun veto, mutta sekin oli kuitenkin omanlainen ja omaperäinen veto! Mikael Gabriel kyllä yllätti Pauhaavalla sydämmellä todella positiivisesti, mut siinä biisissä melodia on kyllä ehdottoman kantava voima. Sellasta rokkipunkkimeininkii et me likes! Se kantaa nii pitkälle et melkein ihan sama mitä siihen heittää päälle räpäten :D Suvi Teräsniskan ääntä sai taas ihailla, ihan hunajaa korville! Hunajaa korville oli myös Mikko Kuustonen, upee ääni ja tulkinta! Myös Hectorin esitys toi hymyn suulle. Ja sit Chisu nyt oli ihan Chisu. ♥

Seuraava jakso onkin sitten Chisun, mahtavaa kuulla uusia versioita upeista biiseistä jota on tullut itse luukutettua aivan lukemattomia määriä! :)


Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Vain elämää
« Vastaus #131 : 22.09.2016 16:53:43 »
En katsonut. Meni mielenkiinto niin pahasti ku artistit julkistettiin. Chisun, Anna Puun ja Hectorin jaksot tulee katottua ja heidän biisinsä Spotifystä kuunneltua.



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Iita

  • Tittelintuura
  • i
  • *
  • Viestejä: 13828
  • Karma: +15/-7
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #132 : 22.09.2016 17:15:23 »
Mä oon niin samoilla fiiliksillä ku Katza! Mullekaan ei napannu Anna Puun veto, mut sit ku kuuntelin jälkeenpäin Spotifystä ni se oli parempi! Eli mun mielestä se autotunejuttu ei vaan sopinu siihen live-esitykseen.

Jotenki kaikki muut oli vaan niin hyviä et oon vieläki ihmeissäni et voiks tästä tulla jopa paras kausi tähän mennessä :'D
Sometimes the dreams that come true are the dreams you never even knew you had.

menni

  • Tuplapistesieluinen fordemehiläinen
  • i
  • *
  • Viestejä: 5633
  • Karma: +8/-3
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #133 : 23.09.2016 09:22:41 »
Siinä livessä se ääniefekti kyllä dominoi vähän liikaa Annan esitystä, mutta levyllä toimi munkin mielestä just hyvin! Muutenkin oli jotenkin aika tasaisen hyvä eka jakso. Ei mitään mikä olis mulle räjäyttänyt potin ihan täysin, mutta odotan kyllä innolla tulevia jaksoja ja versioita :)

Alan pelottavasti pitää Lauri Tähkästä, joka on ollut aina mulle sellainen inohnväreitä aiheuttava. Se on vaan niin symppis!
"Anyone who says that
sunshine brings happiness,
has never danced in rain"


Katza

  • Parahultainen Halitonttu
  • i
  • *
  • Viestejä: 3617
  • Karma: +17/-3
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #134 : 26.09.2016 22:21:24 »
Noh, Chisun jakso ei sit enää säväyttänytkään niin kovaa kuin eka jakso, mut vertaillessa eka jakso oli kyl aikas huikea. Chisun päivästä ehdottomat lempparit Kuustosen Mikko ja Late Tähkä! Hectorilta ja Anna Puulta ootin enemmän :( Sama nainen on niin iso ja hieno biisi, että vaikka se onkin Chisun parhaimmistoa, niin ehkä se olisi pitänyt jättää sikseen. Mä vaan jotenkin fiilaan, et siinä pitäs oikeesti olla aika mieletön juju tai eri lähtökohdat noin oman genren puolesta että siihen saa jotain uutta. Mikael Gabriel ei nyt niin napannut, vaïkka tais se räpäyttää jotain ihan viisaita sanojakin. Suvin versio oli silleen ihan hauska, mut jotenkin ei vaan mulle niin avautunut. Noh, seuraavaa jaksoa odotellessa :)

vviima

  • Ylin supersarkka
  • i
  • *
  • Viestejä: 5449
  • Karma: +11/-5
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #135 : 26.09.2016 22:28:22 »
Mää en oikee oo innostunu tästä kaudesta. Artistit yksinään on joko ihan ok tai hyviä (paitsi Mikael Gabrielia en voi sietää) mutta yhdessä jotenkin liian tasapaksu kombo. Pitäis olla vähän värikkäämpi kattaus eri genrejen ja ikäluokkien edustajia (varsinkin naisten osalta tällä kaudella!!) jotta pysyis mielenkiinto yllä. Katoin kummatki jaksot ihan sivusilmällä samalla ku puuhailin muuta. :D

Katza

  • Parahultainen Halitonttu
  • i
  • *
  • Viestejä: 3617
  • Karma: +17/-3
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #136 : 07.10.2016 12:04:06 »
Mikael Gabrielin jakso oli kyl mielenkiintoinen, tosi surullinenkin kyllä mut esim. se paintball-juttu oli hauska ;D Chisun veto oli huikee, oon kuunnellu sitä koko viikon! Anna Puun veto oli kans hyvä, harmitti kun studioversiossa ei ollu sitä huutokohtaa koska mun mielestä se viimeisteli sen version! Suvi Teräsniska veti kovan version. Mikko Kuustosella oli jälleen hyvä - näyttäs et siitä tulis tän kauden Pave Maijanen! Joka vedossa omaa stailia ja hyviä versioita. Hectorin vedosta myöskin pidin. Late Tähkä kans jees.

Tänää Hectorin päivä, jee!!

Katza

  • Parahultainen Halitonttu
  • i
  • *
  • Viestejä: 3617
  • Karma: +17/-3
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #137 : 07.10.2016 21:44:05 »
Aaaaaa siis mikä euforian tila! Jotenkin toi Mikko Kuustosen veto ja se raivo ja kaikki uppos niin syvälle! Yks lempparivedoista koko sarjan historiassa! Myös Chisu ja Late säväytti huolella! Suvi ja Anna myös jees. Yllättävän hyvä oli myös Mikael Gabriel, jonka vedon aikana ittelläki rupesi jo silmät kostumaan. Aivan huikea jakso!! Mutta jotenkin samalla on ikävä viime kauden pirteyttä. Mutta ai että, kyl kolahti kaikilla muilla osa-alueilla. Jäin kyllä nyt johonkin toiseen ulottuvuuteen lilluskelemaan, katsotaan koska täältä palaudun.. Musiikin voima on mieletön!

Iita

  • Tittelintuura
  • i
  • *
  • Viestejä: 13828
  • Karma: +15/-7
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #138 : 10.10.2016 15:48:52 »
En oo nyt taas muutamaan viikkoon kommentoinu ni pistetään tähän samaan!

Chisun jakso ei myöskään mua säväyttänyt, kuten ei Katzaakaan. Mut veikkaan et syynä on se et Chisun biisit on jo itessään niin huippuja ja moderneja, et niistä ei vaan voi tehä parempia millään muulla versiolla. Päivän paras oli kuitenki Suvin Baden-Baden, josta oikeesti tykkäsin.

Mikael Gabrielin jakso oli kyl hyvä, mut ei ehkä niin hyvä ku ihmiset hehkutti. En tykkää MG:n biiseistä oikeestaan muusta ku Älä herätä mua unesta, mut Chisu kyl pilas sen. Kipua sen sijaan on ollu mulle aina semmonen biisi jota vihaan tyyliin maailmassa eniten ja siks oon onnellinen et nyt voin jopa Lauri Tähkän ansiosta kuunnella sitä :---D Mikää päivän biiseistä ei ollu kuitenkaa semmonen mikä pääsis omalle soittolistalle. Se paintball-juttu oli kyl ihan huippuhauska, nauroin!

Mut Hectorin päivä oijoijoiiiii!! <3 Tykkäsin kaikkien versioista mut Mikaelin Lumi teki enkelin eteiseen oli kyl ehdottomasti kauden paras veto tähän asti. Olin ihan kyyneleet silmissä kotisohvalla vaikka en ikinä itke tämmösille. En ois uskonu et noinki legendaatisesta biisistä saa tehtyä vielä paremman. Myös Chisun Asfalttiprinssi on superkoukuttava.
Sometimes the dreams that come true are the dreams you never even knew you had.

Juhkunautti

  • Uupumaton Aakkostaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 6160
  • Karma: +61/-53
  • ~ Urheilusta innostuva lukufriikki
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #139 : 17.10.2016 22:15:25 »
Perjantain jakso on näkemättä, mutta Tyhjässä huoneessa on ihan hiton hyvä  :-*
"Taylor, you'll be fine...""

Katza

  • Parahultainen Halitonttu
  • i
  • *
  • Viestejä: 3617
  • Karma: +17/-3
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #140 : 22.10.2016 21:34:51 »
^täytyy muuten kompata Iitaa tosta Kipua-biisistä! En siedä sitä originaalia :D hyvä Late!

Suvin jakso näemmä ihan kommentoimatta! Ja noh, omalta osalta se ei kyllä paljon tunteita herätellyt. Ihan hyviä versioita, lämmitti nähdä Anna Puun vetävän niin oman näköinen ja hauska versio! Sen päivän lemppari varmaankin.

Mikon jakso oli hauska, ja oli tosi mielenkiintoista oikeasti uppoutua siihen Mikon syvällisempään puoleen. Mikael Gabrielin versio oli ihan hauska mutta paikka paikoin sanoitukset pisti vaan facepalmaamaan.. Chisun versio lähinnä ihmetytti. Anna Puu oli ihana! Aivan valloittava, ja oli niin kiva nähdä sitä aitoa Anna Puuta näissä hänen viimeisissä versioissaan. Hector oli just sellainen menneisyyden Hector! Tuli jännät vibat sitä kuunnellessa. Late taas ihan herkkiksenä. Mut koko jakson kohokohta ja paras esitys olikin viimeisenä - eli Suvin! Aivan huikea veto. Siis se ääni on vaan niin jotain ihanaaaa, ah että.

Seuraavaksi Anna Puun jakso! Oi että siellä tulee myös niin paljon omia lempparibiisejä :) voi että en oo valmis tän sarjan loppumiselle taas. (miten se joka syksy tuppaakin menemään niin pirun nopeasti!)

Juhkunautti

  • Uupumaton Aakkostaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 6160
  • Karma: +61/-53
  • ~ Urheilusta innostuva lukufriikki
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #141 : 23.10.2016 18:48:07 »
Mulle Anna Puu on ollut kauden pettymys, koska jokainen versionsa on jättänyt kylmäksi ja kuulostanut ihan samalta omaan korvaan. Pidin ehkä sitten enemmän Idolsin aikaan.
"Taylor, you'll be fine...""

Katza

  • Parahultainen Halitonttu
  • i
  • *
  • Viestejä: 3617
  • Karma: +17/-3
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #142 : 31.10.2016 22:13:19 »
Anna Puun päivä!!!<3 iski ja lujaa! Ja yllättäen Hector osu ja uppos eniten. Mikael Gabrielin vetoo tullut kuunneltuu jälkeenpäin paljon, se oli tosi hauska! Late Tähkä hauska ja omanlainen, Suvi aivan huikee taas, ja Mikko ihana! Chisun veto kuoropoikineen kyl hieno myös. Kaiken kaikkiaan hyvä jakso!

Voih, mitä tässä nyt sit elämällään taas tekee kun encoreita enää jäljellä!

Katza

  • Parahultainen Halitonttu
  • i
  • *
  • Viestejä: 3617
  • Karma: +17/-3
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #143 : 24.11.2016 21:00:36 »
Oih ja voih. Nyt ilmoitettu että Vain elämäästä ilmestyy uusi kausi jo keväällä, ja kuvaukset Espanjassa. Pelkkä uusi kuvauspaikka muuttaa ohjelman luonnetta monella tapaa varmasti. Tuntuu et nyt kyl kiirehditään turhaa tän asian kanssa. En oikeen ymmärrä miksei normi kuvaustahdissa pysytty, kun artistejakaan tässä maassa ei enää liialti ole tohon ohjelmaan että vois tehdä hirveen montaa tuotantokautta :D

Vaikka tää on rakkain ja ihanin ohjelma ikinä niin salaa vähän toivon että jäätäisiin pikkuhiljaa tauolle tms. Tuntu et tää oli vähän huti tää ratkaisu tällä kertaa. Mutta uusi musa on kyllä aina tervetullutta enkä epäile ollenkaan etteikö sieltä tulis taas uusia lempparibiisejä soittolistoille lisättyä, kunhan hyvä kööri saadaan kasaan! :)

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Vain elämää
« Vastaus #144 : 24.11.2016 21:42:42 »
Onpas tylsää, et pitää ulkomaille lähteä ja kiirehtiä noin uuden kauden kanssa. Kuten sanoin aiemmin, niin välivuosi vois tehdä hyvää.



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Iita

  • Tittelintuura
  • i
  • *
  • Viestejä: 13828
  • Karma: +15/-7
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #145 : 24.11.2016 21:49:16 »
JOOOO muaki rasittaa et tää on kuitenki yks ihan mun lempparisarjoista ja sit tuntuu et koko konsepti pilataan näin :( Muutenki sillee et suomalaista musaa ni ihanaa et ollaa jotenki niin suomalaisissa maisemissa Hirvensalmella! Jos tähän nyt on tulossa Robin niinku spekulaatiot sanoo ni ärsyttää vielä enemmän ettei Robinia nähä Hirvensalmella. Möh möh. Todellakin hätiköityä.
Sometimes the dreams that come true are the dreams you never even knew you had.

Juhkunautti

  • Uupumaton Aakkostaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 6160
  • Karma: +61/-53
  • ~ Urheilusta innostuva lukufriikki
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #146 : 26.11.2016 12:16:25 »
Turhaa kiirehtimistä, itse ainakin pidän tätä syksyn ajan ohjelmana. Jos ei jaksa odottaa sen vertaa, niin se on sitten oma ongelma.
"Taylor, you'll be fine...""

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Vain elämää
« Vastaus #147 : 26.11.2016 15:11:58 »
Turhaa kiirehtimistä, itse ainakin pidän tätä syksyn ajan ohjelmana.

Samoin, tuntuu jotenkin väärältä, et tää tulee keväällä.

Jos tähän nyt on tulossa Robin niinku spekulaatiot sanoo ni ärsyttää vielä enemmän ettei Robinia nähä Hirvensalmella. Möh möh. Todellakin hätiköityä.

Kompin. :|



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Katza

  • Parahultainen Halitonttu
  • i
  • *
  • Viestejä: 3617
  • Karma: +17/-3
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #148 : 26.11.2016 18:39:07 »
Jep! Vain elämää on ihanaa fiilistelyä kylmän, märän ja tumman syksyn keskellä.

ilppez

  • Viekun ah-valmentaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 13062
  • Karma: +16/-7
  • Ja! Ja! JA! JAA! JAAAAAA!
    • Profiili
Vs: Vain elämää
« Vastaus #149 : 27.11.2016 23:14:15 »
Miks nyt on niin trendikästä, että suomalainen julkkispoppoo (oli ne laulajii, urheilijoita tai muita staroja) kuskataan ulkomaille ja sitten siellä tehdään jaksoja..? ??? ::)
Ja ohi ollaan...*kodak moment*

I det Bjørndalske hjem...
Suihkulakki