Kirjoittaja Aihe: TOP16: 30.3. (Paula ja Ela)  (Luettu 8840 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

leena

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 568
  • Karma: +1/-7
    • Profiili
Vs: TOP16: 30.3. (Paula ja Ela)
« Vastaus #25 : 30.03.2012 22:06:50 »
Kun näki kaikki Elan ryhmäläiset yhdessä tuli aika selväksi, että Taru tulee tippumaan :(. Vaikka lauloi kyllä IMHO paaaljon paremmin kuin Eveliina.

Mut Jesse yleisöäänillä - jees! Tupla-ilo siinä mielessä, että oli oma lemppari noista ja sen lisäksi MUUTOS aiempaan äänestykseen kun Jesse ei ollu top2:ssa omassa ryhmässään. Peli ei ole selvä vaan esitykset oikeesti vaikuttaa - hyvä hyvä! Nellin karsintakin aika odotettu.

McKenzie

  • kadonneen mielenrauhan metsästäjä
  • i
  • *
  • Viestejä: 3358
  • Karma: +5/-2
  • Queen of fucking everything O:-)
    • Profiili
Vs: TOP16: 30.3. (Paula ja Ela)
« Vastaus #26 : 30.03.2012 22:12:03 »
Aki veti hyvin, muttei oikein sykähdyttänyt.
Lauri oli aivan upea, aim in lööv. Mieletön show.
Tanja oli ihan ok; Laurin jälkeen vaisu, mutta niin olisi ollut melkein mikä tahansa muu tämän illan vedoista.

Olen Anteaterin kanssa samaa mieltä siitä, että kyseessä oli tämän talven paras show VoF/Idols-ohjelmissa. Päivän parhaita olivat Lauri, Jesse, Taru ja Mikko (tässä järjestyksessä), heikoimpia taas Eveliina, Aki ja Tanja (ei missään erityisessä järjestyksessä). Olin hieman pettynyt Nellin tippumiseen ja erittäin pettynyt Tarun putoamiseen. Oi, kun olisi saanut lähettää kotiin Akin ja Tanjan Paulan joukkueesta eikä ketään Elan tiimistä.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience. - Mark Twain -

vviima

  • Ylin supersarkka
  • i
  • *
  • Viestejä: 5449
  • Karma: +11/-5
    • Profiili
Vs: TOP16: 30.3. (Paula ja Ela)
« Vastaus #27 : 30.03.2012 22:13:15 »
Kyllä se vaan taas todettiin että kun Elan tiimi on mukana niin heti pysyy mulla mielenkiinto tässä hommassa...

Taru: Kuulin vain pienen pätkän, mutta se kuulosti todella upealta! Oisin mielelläni nähnyt Tarun esityksen synnytyksen jälkeenkin, ois voinu olla vielä parempikin.

Nelli: Aattelin etukäteen että tästä tulee täys katastrofi, että siihen nähden yllätyin positiivisesti. Mutta eipä nyt silti kovin kummoinen veto.

Eveliina: Ei Eveliina musta nyt niin kamala ollu ku täällä väitettiin. Vähän oli vire juu hukassa, mutta kyllä musta oli ihan hyvä esitys. Musta ois hienoa jos Suomessaki tehtäis tämmöstä bilemusaa!

Jesse: Mun mielestä tän esityksen koskettavuus kumpuaa enemmän tuosta kappaleesta kuin itse Jessestä. Hyvin laulettu, mutta se piano tuntui vähän kummalta siinä vaiheessa kun sen ääressä vaan istuttiin?

Mikko: Just semmonen miellyttävä radioääni, niin ku joku tuomareista tais sanoakin. Mutta mun makuun esitys oli liian tasainen, meinas uni tulla.

Aki: Jäin fiilistelemään enemmän tuon kappaleen äänimaailmaa kuin Akin laulua. Vahvaa, mutta tasaista samoin kuin Mikolla.

Lauri: Ei voi olla innostumatta jos Laurin esitystä kattoo! Mulla ainaki nous hymy ihan korviin saakka. Tää on niin sitä mitä me täällä Suomessa tarvittais, miksei kansa tajua?!+11

Tanja: Iskelmä, iskelmä. En mää oikein osaa sanoa muuta! Ei sykähdyttänyt millään lailla.


Elan tiimistä oisin varmaan mieluiten pudottanut just Mikon, vaikka mielummin en ketään. Harmi että Taru tippui, vaikka liputan silti enemmän Laurin ja Eveliinan puolesta. Noh, tää ohjelma nyt näyttää selvästi olevan vanhempien naishenkilöiden suosima ja siksi varmaan vähän kypsemmän oloiset miehet tuntuu pärjäävän...
Paulan tiimistä tippui ehkä ihan oikea tyyppi, koska eipä Nelli esimerkiksi Elan naisten rinnalla pärjäisi.

madhat

  • Idols-keskustelijat
  • Viestejä: 86
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: TOP16: 30.3. (Paula ja Ela)
« Vastaus #28 : 31.03.2012 00:09:08 »
 Taru oli tänään ok, ei nyt mitenkään hämmästyttävä ja mun mielestä oli ihan hyvä, että tippui nyt... pieni vauva kuitenkin on vanhempien ensisijainen tärkeysjärjestyksessä.

 Nelli oli paljon parempi kuin odotin. Eihän se nyt voinut yltää sille tasolle millä tuota laulua on aiemmin laulettu, mutta tosi hyvä silti. Paulalta todellakin huono veto lähettää Petro kotiin, IMHO sen joukkueen paras kilpailija.

 Eveliina... mun mielestä tekniikassa oli vähän vikaa; liian kovana kuului Even ääni ja muu bändi liian hiljaa... ihan hyvä kuitenkin, ehkä kappale ei sopinut ja toivottavasti tyttö pitää siitä äänestään yhtä paljon huolta kuin sitä käyttääkin.

 Jesse... ei iskenyt. Oli se ihan hyvä ja tykkäsin kappaleen sävystä, sopi hyvin Jesselle, mutta ei se kyllä liikuttanut tai koskettanut tai mitään... peruskauraa.

 Mikko oli illan yllättäjä. Alku takkusi mutta sitten kun lähti niin lähti hyvin - melkein liiankin hyvin.  ;) Hyvä radioääni, kuten Ela(?) sanoikin.

 Aki... en jaksanut kuunnella tätä, mutta mitä nyt lopusta kuulin niin ihan hyvin veti. Ei vaan tyyppinä sytytä.

 Lauri HU-HUH!!  ;D Minäkin vähän tanssahdin kun tuota aloin kuunteleman! Oli aika show... Seuraavaksi haluaisin kyllä kuulla jonkin ihan eri tyyppisen kappaleen, ehkä jonkun angstisen rakkauslaulun, ihan vain kuullakseni miten mies sillä saralla pärjää...

 Tanja... juu. Ihan kiva energia Tanjalla on lavalla, mutta ei kyllä iske. Olisi voinut tippua Petron sijasta.
A crown is merely a hat that lets the rain in.
Frederick The Great

Jolanne

  • Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 10064
  • Karma: +13/-23
    • Profiili
Vs: TOP16: 30.3. (Paula ja Ela)
« Vastaus #29 : 31.03.2012 06:45:02 »
Eveliinan esityksessä oli kyllä vire aivan kadoksissa, huutamista läpi koko biisin. Tarun kohdalla oli kyllä ajoittain sama fiilis.

Edelleenkin on kyl pikkase kyllästyttävää, varsinki toi Paulan porukka.

rosanna

  • Idols-keskustelijat
  • Viestejä: 38
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: TOP16: 30.3. (Paula ja Ela)
« Vastaus #30 : 31.03.2012 12:06:00 »
Ärsyttävää, kun Elan tiimissä kaikki on niin hyviä ja sitten niiden hyvien kustannuksella menee Paulalta jatkoon jotain aivan masentavia tapauksia. Mur.

leena

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 568
  • Karma: +1/-7
    • Profiili
Vs: TOP16: 30.3. (Paula ja Ela)
« Vastaus #31 : 31.03.2012 12:39:26 »
Ärsyttävää, kun Elan tiimissä kaikki on niin hyviä ja sitten niiden hyvien kustannuksella menee Paulalta jatkoon jotain aivan masentavia tapauksia. Mur.

No sepä se - oli ennustettavissa heti alkuun, että näin käy, kun Paula ei meinannut saada joukkueeseen ketään. Sinänsä ihan kiva, että kisaajat valitsi valmentajan muulla kuin "helpompien vastustajien" perusteella... tai ehkä ne ei tienneet sitä tilannetta, että suurin osa "kaikki valot" saaneista valitsi Elan (tai Miken? Tekikö kukaan tilastoja? ;) )

Olis ollu eilen vaikee valita Tarun ja Jessen välillä, mut koko muun Paulan tiimin ois hyvin voinu lähettää kotiin Tarun sijaan.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: TOP16: 30.3. (Paula ja Ela)
« Vastaus #32 : 31.03.2012 14:44:15 »
Olavi Uusivirta oli jälleen vierailevana artistina. Hänhän vieraili pari viikkoa sitten Idolsissa.

poppari

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 410
  • Karma: +2/-0
    • Profiili
Vs: TOP16: 30.3. (Paula ja Ela)
« Vastaus #33 : 31.03.2012 14:58:09 »
Jaahas laitetaanpas kommentteja uusimmasta jaksosta. Yleisesti ottaen aika onnistunut ilta. Hyvä mieli jäi :)

Taru: Mm.. ei toiminut niin hyvin kuin olisi toiminut. Alarekisteri kuulosti jotenkin turpealta (voiko noin sanoa) ja vähän tuntu heittävän korkeissa kohdissakin. Lisäksi saundi ei ollut niin voimakas korkeissa äänissä. Petyin kovasti.

Nelli: Tää oli ihan ok. Mutta joksenkin oli arvattavissa, että tämä mimmi lähtee kotia päin. Eihän sillä riittäny happi tuohon biisin loppuun. Mä en edes muista mitä tämä on laulanut aikaisemmin?

Eveliina: No tää nyt oli vähän kakspiippunen juttu. Bändi kuului liian hiljaa. Sovitus ois voinu olla erilainen? Ajoittain Eveliinan ääni soi aivan hiton hyvin, mutta just ne "titanium" kohat meni kyllä huudoksi aika pahastikin. Hyvä biisivalinta mielestäni just siinä mielessä, että uutta tuoretta nuorta ja coolia!

Jesse: Aivan loistava! Nyt tuli just sitä taattua herkkää Jesseä. Ääni soi mielettömän kauniisti, ja hyvä pointti oli myös ton pianon tuominen. Ehkä tietenki olisi voinut vaikka nousta seisomaan kun lopetti soittamisen? Paljolti tietenkin pisteet siitä, että biisi on todella koskettava. Mutta hei! Siitähän tässä on just kyse. Teet oikeat biisivalinnat niin homma toimii. Ja kuinka onnellinen olinkaan, että juuri Jesse pääsi yleisöäänillä jatkoon!

Mikko: Tylsä. Hyvä saundi äänessä. Vakaa esiintyminen. Mutta tylsä.

Aki: Nyt mä alan jotenkin tykkäämään tästä. Jätkä todella näyttää staralta. Ja veti kyllä todella hyvin ton biisin. Hyvä saundi äänessä. Okei joo ehkä ruotsinlaivameininkiä tai jotain. Mutta jos vetää hyvin niin so not.

Lauri: Kyllähän tästä oli pakko tykätä. Vaikka kuinka yritin olla pitämättä! Meinasin valittaa, että hitto elä nyt yritä kopioida niitä jacksonin liikkeitä, ja se alku-setti oli korni. Mutta hitto soikoon tää jätkä osaa liikkua, laulaa ja esiintyä! Plus on vielä oikein staran näkönen! Hyvä Lauri!!

Tanja: voi tanja, nyt meni kyllä pahasti mettän puolelle. Ihan oikeassa olit, että sulle sopii hitaammat biisit, koska niissä sun ääni pääsee oikeuksiin. Tätä oli aika vaikea kattoa, kun tuntu hirveältä jännitysnäytelmältä, että pysytkö tahissa mukana. Se vibra äänessä myöskin näin lyhyissä äänissä ei toiminu vaan tuntu liialta. Aivan väärä biisivalinta. Onneksi kuitenkin pääsit jatkoon! Ainesta on, valitse vaan biisit paremmin...


Olavi Uusivirta feat tytöt oli aika hirveä. Ensinnäkin, jos laitetaan tytöt laulamaan, niin voisko laittaa mikkeihin sen verran volaa, että kuuluu? Tää esitys oli irstas ja inhottava. Näki tyttöjen ilmeistäkin, että ei ihan luonnollista ollut. Ja hitto soikoon kun se alko siveleen sen Tarun vatsaa.. Uhh. Muutenkin Olavin ilmeet ja eleet koko biisin ajan oli ylimielisen irstailijan meininkiä. Ja se "suudelma" Paulaa kohtaan. Paula laittoi käden siihen eteen eli huomas kyllä mitä mieltä hommasta oli. Hyi hitto Nelonen.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vs: TOP16: 30.3. (Paula ja Ela)
« Vastaus #34 : 31.03.2012 18:18:22 »
Kristiina Komulainen on muuten sairaan ärsyttävä juontaja, kuten Negsu ennakkoon varoittelikin. Js lisäksi hänellä on kauheat silmälasit.

madhat

  • Idols-keskustelijat
  • Viestejä: 86
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: TOP16: 30.3. (Paula ja Ela)
« Vastaus #35 : 31.03.2012 21:24:16 »
Kristiina Komulainen on muuten sairaan ärsyttävä juontaja, kuten Negsu ennakkoon varoittelikin. Js lisäksi hänellä on kauheat silmälasit.

Mua ei ole yhtään ärsyttänyt. Mukavan pirteä ja rento mimmi.  :)
A crown is merely a hat that lets the rain in.
Frederick The Great

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: TOP16: 30.3. (Paula ja Ela)
« Vastaus #36 : 02.04.2012 23:43:48 »
Harmittaa Tarun putoaminen, mut se oli kyllä arvattavissa. Toivon todella, et Ela lähtee tekemään Tarun kanssa musiikkia. Samoin kuin Hammarstenin siskojen kanssa! Eikös Ela vähän oo lupaillu tämmösiä.

Kaiken kaikkiaan viime perjantain esitykset olivat aika viihdyttäviä ja hyviä, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Tanjalle ei sopinut Vapaa ollenkaan, sitä vähän etukäteen uumoilinkin.Tuntui olevan aika hukassa ja mun mielestä meni myös huutamiseksi. Aki ja Mikko oli vähän tylsimyksiä, mut Aki kuitenkin ihan hyvä. Eveliinalla oli kans vähän huutamista joo, mut itse olin innoissani rohkeasta biisivalinnasta, koska se oli niin odottamaton valinta. Ja esiintyminen oli hyvää.

Jesse onneks paransi huimasti, vaikka biisistä en niin riemastunut, mut sopi kyllä lopulta Jesselle! Lauri on esiintyjänä parhaimmasta päästä. Nelli oli ihan jees myös.



~It feels good. Is that reason enough for you.~

ddrukki

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 564
  • Karma: +8/-2
    • Profiili
Vs: TOP16: 30.3. (Paula ja Ela)
« Vastaus #37 : 03.04.2012 23:01:51 »
Kristiina Komulainen on muuten sairaan ärsyttävä juontaja, kuten Negsu ennakkoon varoittelikin. Js lisäksi hänellä on kauheat silmälasit.

Mua ei ole yhtään ärsyttänyt. Mukavan pirteä ja rento mimmi.  :)

Kristiina Komulainen ja Susanna Laine ovat aika samankaltaisia. Huonoja juontajia ja kovia huutamaan siihen mikkiin. Susu vaan on lisäksi sen verran kaunis, että häntä vielä jaksaa. Viimeviikkoisen VoF:in katsoin nauhalta, ja suurimman osan Kristiinan osuuksista skippasin, tosin en myöskään Axlin yli-innostuneisuutta jaksanut sietää. 8)
Dogs bark. Fish swim. I bitch grin.