Kirjoittaja Aihe: Semifinaali 1  (Luettu 37133 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: Semifinaali 1
« Vastaus #150 : 13.05.2009 00:21:44 »
Muuten viimeiset viisi pääsi finaaliin tästä ekasta semistä  :). Siis 14-18 eli Romania, Suomi, Portugali, Malta & Bosnia.
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21732
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Semifinaali 1
« Vastaus #151 : 13.05.2009 00:23:31 »
Minäkin hämmästyin katsoessani, että oli niin hieno loppunousu! Semifinaalin taso nousi korkeaksi nimenomaan viimeisten esiintyjien vuoksi.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21732
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Semifinaali 1
« Vastaus #152 : 13.05.2009 00:24:28 »

Tämänkö vuoksi pitäisi ostaa kannettava?

Ei, vaan sen takia voi katsoa Euroviisut suorana internetistä YLE Areenalta kuten minä tein.




AHAAA!!

No en minä sitä viitsinyt tehdä, koska TV-kuva on kuitenkin TV-kuva. Kahden megan liittymä ei taida mahdollistaa TV-tasoisen kuvan välittämistä.

Aelether

  • Pississtanian ikimuistoinen vainooja
  • i
  • *
  • Viestejä: 11045
  • Karma: +16/-12
    • Profiili
Vs: Semifinaali 1
« Vastaus #153 : 13.05.2009 00:25:30 »
Ihmettelen edelleen, että saakelin Ruotsi meni jatkoon. Se esitys oli niin hirveä ja esiintyjä tosiaan jonkin drag-artistin näköinen.

Susan says don't get afraid, get angry
Terry Pratchett: Hogfather

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21732
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Semifinaali 1
« Vastaus #154 : 13.05.2009 00:30:17 »
Ruotsi sai varmasti Suomelta ja Islannilta täydet pisteet.

Mutta kuka muu antoi vai riittikö se Ruotsille?

Veikkaan kuitenkin sitä, että tuomarit päästivät jatkoon. Vai olikos tänä vuonna tuomareiden villikortti käytössä?

Ruotsin esityksen lämpötila oli -200 astetta.

Aelether

  • Pississtanian ikimuistoinen vainooja
  • i
  • *
  • Viestejä: 11045
  • Karma: +16/-12
    • Profiili
Vs: Semifinaali 1
« Vastaus #155 : 13.05.2009 00:30:57 »
No en minä sitä viitsinyt tehdä, koska TV-kuva on kuitenkin TV-kuva. Kahden megan liittymä ei taida mahdollistaa TV-tasoisen kuvan välittämistä.


No joo, ei se kuvanlaatu kauhean hyvä ollut. Ja ainakin jossain vaiheessa lähetys rupesi lagaamaan - täällä julistettiin jatkoonmenijöitä ennenkuin minä olin nähnyt ne.

Mutta olen niin laiska menemään television ääreen. Sitäpaitsi, minulla on tässä sängyssä läppärin kanssa mukavammat oltavat.

Finaalin katson sitten telkkarista. Ja juu, läppäri tulee mukana kun kyllä tuon langattoman modeemin kantama riittää  ;D Mutta toisen semifinaalin taidan myös katsoa internetin kautta, on se niin kätevää.
Susan says don't get afraid, get angry
Terry Pratchett: Hogfather

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: Semifinaali 1
« Vastaus #156 : 13.05.2009 00:37:29 »
Vielä sanon että näistä kymmenestä viime vuonna finaalissa oli yhdeksän ainoastaan Malta tekee poikkeuksen. Ja karsiutujat on samat kuin viime vuonna  :D
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21732
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Semifinaali 1
« Vastaus #157 : 13.05.2009 00:40:13 »
Ja karsiutujat on samat kuin viime vuonna  :D

Eivät olleet oppineet mitään vuoden aikana.

Aelether

  • Pississtanian ikimuistoinen vainooja
  • i
  • *
  • Viestejä: 11045
  • Karma: +16/-12
    • Profiili
Vs: Semifinaali 1
« Vastaus #158 : 13.05.2009 00:43:53 »
Kyllä pitää vaan vielä kerran sanoa että

HYVÄ SUOMI!

On se niin hienoa. Sitä toivoi niin kovasti, ja on niin hienoa nähdä että se toteutui.
Susan says don't get afraid, get angry
Terry Pratchett: Hogfather

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21732
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Semifinaali 1
« Vastaus #159 : 13.05.2009 00:47:29 »
Suomen esitys ei muuten sujunut mielestäni  parhaalla mahdollisella tavalla. Tuntui siltä, että naiset eivät päässeet huippukohdassa niin korkealle kuin olisi pitänyt. Ehkä äänet eivät olleet parhaassa kunnossa kovan harjoittelun jäljiltä?

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: Semifinaali 1
« Vastaus #160 : 13.05.2009 00:48:23 »
No mä ainakin toivon että Suomi olisi finaalissa 15 parhaan joukossa, ihan sama millä sijalla kunhan vain ovat. Saapi nähdä sitten!!

///// Nyt kävi sitten Suomella aivan loistava munkki nimittäin esiinnytään finaalissa toiseksi viimeisinä eli numerolla 24. Siis olen niin shokissa  :o :o. Aivan loistava paikka esiintyä Iso-Britannian & Espanjan välissä. Viime vuonna Dima Bilan voitti juuri tuolta esiintymispaikalta.

Tässä on ekan semifinaalin pääsijöiden esiintymispaikat finaalissa:

2. Israel
4. Ranska
6. Portugali
7. Islanti
9. Armenia
12. Bosnia-Hertsegovina
14. Malta
18. Turkki
21. Romania
24. Suomi

Suomella, Romanialla & Turkilla loistavat esiintymispaikat. Muilla ei niinkään varsinkin Israelin & Ruotsin esiintymispaikat eivät ole kovinkaan hyvät :D
« Viimeksi muokattu: 13.05.2009 02:35:33 kirjoittanut Euroviisut ROCKS »
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Jolanne

  • Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 10064
  • Karma: +13/-23
    • Profiili
Vs: Semifinaali 1
« Vastaus #161 : 13.05.2009 06:45:13 »
Eiks 24. esiintyjä ole melkein viimenen jo? Monta niitä on? // Äih, sori Kaitsuhan oli sen jo tohon ylempään viestiin laittanu :P

Hyvä Waldot, hyvä ISLANTI, ehdoton ulkomainen suosikkini.. Ja se Ruotsi... voihan..

-Rosaline-

  • ihquraksupoksu
  • i
  • *
  • Viestejä: 7281
  • Karma: +101/-90
    • Profiili
Vs: Semifinaali 1
« Vastaus #162 : 13.05.2009 10:25:48 »
t.A.T.u. oli siellä!!! : )))) <3 Ihanaa, kerranki jotai hyvää näissä väliaikanumeroissa (jos ei sitä ekan kymmenen minuutin ihme sotilaskuoroa lasketa...) 8)

Joo, loistavaa ku Suomi pääs finaalii! x) Musta ne veti livenä jopa yllättävän hyvin, olisin odottanu et olis menny huonommin. :'D Ainaki Waldo laulo hyvin, naiset nyt ei ollu ihan niin hyviä..

Joitain noista jatkopaikoista en voi käsittää, kuten Portugali tai Ruotsi, mut muuten aika oikein meni mun mielestä.. Hyvä ainaki ku Turkki ja Romania pääsi. (: Turkkii jopa äitin kaa äänestettii. : DD Islantiki oli okei. Sveitsin olisin vaa halunnu vielä sinne, ne oli ihan hyviä. :/

// Wow, aika hyvä esiintymispaikka Suomella tosiaa! :o Täytyy toivoo et se auttais. : )
« Viimeksi muokattu: 13.05.2009 14:47:15 kirjoittanut -Rosaline- »

ilppez

  • Viekun ah-valmentaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 13062
  • Karma: +16/-7
  • Ja! Ja! JA! JAA! JAAAAAA!
    • Profiili
Vs: Semifinaali 1
« Vastaus #163 : 13.05.2009 15:42:30 »
Mä en edes meinannu kuulla Waldon ääntä sen musan yli ja häiritsi aika paljon suomen esityksessä. :-\
Ja ohi ollaan...*kodak moment*

I det Bjørndalske hjem...
Suihkulakki

McKenzie

  • kadonneen mielenrauhan metsästäjä
  • i
  • *
  • Viestejä: 3358
  • Karma: +5/-2
  • Queen of fucking everything O:-)
    • Profiili
Vs: Semifinaali 1
« Vastaus #164 : 13.05.2009 20:57:09 »
Suomen esitys kuulosti livenä paljon huonommalta kuin radiossa. Oli se silti hyvä moniin muihin esitykseen verrattuna. Tsekki oli ihan karsea, samoin Bulgaria. JOstain kumman syystä nämä eivät sitten jatkoon päässeetkään. Vähänkö jäin siitä Bulgariasta miettimään, kuka niistä (huonoista) naislaulajista oli se miessolistin laulunope.  ;D
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience. - Mark Twain -

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Semifinaali 1
« Vastaus #165 : 14.05.2009 16:09:41 »
Mä taas tykkään Peltsistä, loistava heppu... YleX:ssä vetivät hauskaa aamushowta yhdessä Ilen kanssa. :>

En minä ottanut kantaa Peltsiin ihmisenä tai siihen, millaista showta vetää YleX:ssä. Euroviisujuontajana hän vain on umpisurkea. Kuka tahansa osaisi niin halutessaan ivata esityksiä ja olla niin cool, niin cool.

Jos juontajaa ei Euroviisu-musiikki lainkaan kiinnosta, mitä hän oikein tekee siellä?

En tarkoittanutkaan sitä, että olisit arvostellut Peltsiä ihmisenä, kunhan totesin että suunnilleen samalla linjalla vetää Euroviisu selostajana kuin radiojuontajanakin. Ja muhun se uppoo. :')



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21732
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Semifinaali 1
« Vastaus #166 : 14.05.2009 20:20:21 »
Ja muhun se uppoo. :')

Minä en vain voi ymmärtää, miksi Euroviisuja lähetetään selostamaan tyyppi, joka suhtautuu negatiivisesti koko tapahtumaan.

Olisiko se hyvä idea kaikkien muiden musiikkitapahtumien yhteydessä? Tai urheilutapahtumissa? Jalkapallon MM-kisoja selostamaan lähetettäisiin nainen, joka ei ole koskaan katsellut urheilua ja inhoaa sitä. Rock-konsertteja selostaisi ihminen, joka vihaa niitä "pitkätukkaisia narkkareita". Ja niin edelleen ja edelleen.

Minä siis haluan, että juontaja jakaa kanssani sen innostuksen mikä minulla on.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21732
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Semifinaali 1
« Vastaus #167 : 14.05.2009 23:27:00 »
2. semifinaalissa Peltsi oli hyvä!

Ei mitään negatiivista ja muutama hyvä kommentti.

Jätän siis Peltsi-paran toistaiseksi rauhaan. Hänen syntinään olivat vaan mielessäni myös aiempien vuosien tapahtumat.