Kirjoittaja Aihe: Finaali - 15.11.  (Luettu 17632 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21732
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Finaali - 15.11.
« Vastaus #75 : 19.11.2014 01:18:01 »
Aino Morko, 12, Oulu (Paloma Faith - New York, 2009)

Olipas fantastinen loppuhuipennus tälle illalle!  Aino tulkitsi New Yorkin kauhean kauniisti ja teki siitä taas myös vähän oman version. Aivan kuin sanoja olisi vähän muutettu, kun vertasin laulun lyriikkaan? Kyllä Aino on vaan hieno Voice Kids -voittaja. Tämä esitys kruunasi sen. Aino the Artisti! :) Pidän todella paljon hänen äänestään! Uskomaton kasvu Ääni ratkaisee -vaiheen herkästä pikkutytön oloisesta arasta pinkki-ukulele-tytöstä itsevarmaksi esiintyjäksi!

Ainon esitys Voice Kidsin sivuilla:

http://www.ruutu.fi/ohjelmat/the-voice-kids/logomo-taputtaa-seisaallaan-jalleen-aino-morkon-vauhdikas-ja-tyylikas-new







Aino oli iloinen esityksen jälkeen:




Myös Ainon tukijoukot olivat vähintäänkin iloisia esityksen jälkeen ja Iiris mukana tietysti jälleen :) :

« Viimeksi muokattu: 23.09.2017 09:43:17 kirjoittanut Etsku-Etana »

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21732
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Finaali - 15.11.
« Vastaus #76 : 19.11.2014 12:01:37 »
Viimeinen haastattelu ennen tuloksen julistamista:

« Viimeksi muokattu: 23.09.2017 09:44:07 kirjoittanut Etsku-Etana »

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21732
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Finaali - 15.11.
« Vastaus #77 : 19.11.2014 12:45:51 »
Hetki ennen voittajan julistamista:



Iiristä jännittää:




Aino on voittanut!




Ainon tukijoukko juhlii!




Aino on onnellinen Axln haastattelussa:




Iiris juhlii täysillä!  :D Aino-kyltti on kupsahtanut väärin päin! :)


« Viimeksi muokattu: 23.09.2017 09:48:17 kirjoittanut Etsku-Etana »

leena

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 568
  • Karma: +1/-7
    • Profiili
Vs: Finaali - 15.11.
« Vastaus #78 : 22.11.2014 09:14:09 »
Oon muutenkin ajatellut, että Voice kidsin kisajärjestys on ihan liian karsintavoittoinen - hirvee kasa karsintajaksoja, ja sitten semifinaali-finaali. Eikö niitä parhaita lapsukaisia voi rasittaa useammalla "live"-lähetyksellä? Ja nyt sit mokasin ite vielä loput missaamalla toisen semin kokonaan, ja finaalikin tuli vilkastua pikakelauksella, Iiron ja Ainon biisit ainoat, mitkä viitti kuunnella kokonaan. NYT olin itekin jo sitä mieltä, että Iiro ois voinut saada modernimman biisin (2 kertaa ihan samaa tyyliä ok, mut 3. jo liikaa). Oisin mie silti häntä mielelläni nähnyt/kuullut toisen kerran, vaikka toki Diandran perustelut VOICE-kisasta oli ymmärrettävät.

Aino ehdottomasti oikea voittaja. Tai no... ihan ku ois varaa arvioida, ku kahden muun finalistien biiseistä kuunnellu vain pätkät... ;) Mut Ainon New York oli ihana, ja jotenkin minua ilahdutti se, että nyt oli selkeesti lapsi voittamassa Voice Kidsin (Mollya ei juuri erottanut aikuisten kisan nuorimmista). Söötti debyyttisinkkukin.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21732
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Finaali - 15.11.
« Vastaus #79 : 22.11.2014 15:02:01 »
Oon muutenkin ajatellut, että Voice kidsin kisajärjestys on ihan liian karsintavoittoinen - hirvee kasa karsintajaksoja, ja sitten semifinaali-finaali. Eikö niitä parhaita lapsukaisia voi rasittaa useammalla "live"-lähetyksellä?

Itse toivoisin, että asia olisi kuitenkin korjattu lisäämällä "live"-lähetyksiä sen sijaan, että karsintoja olisi vähennetty. Varmaan kisan osallistujienkin kannalta on huipputärkeää, että mahdollisimman moni pääsee televisioon. Ei tässä oikein muuten olisi mieltä. Katsojana itsekin tykkäsin, että pääsin tutustumaan noin moneen eri laulajaan.
Olen samaa mieltä siitä, että oli mukavaa, että tällä kertaa kisan voitti ns. "oikea" lapsilaulaja, kun Molly tosiaan kuului jotenkin jo Idols-ikäluokkaan. Siinä vaikutti tietysti paljon hänen ammattimaisuutensa mutta olihan hän muutenkin niin kypsän oloinen.  Totta kai nämä isot teinitytötkin saavat menestyä (erityisesti jos ovat Mollyn tapaisia supertähtiä :) )  mutta Ainon menestys antaa paljon intoa uusille nuoremmille laulajille ensi kautta ajatellen!