Kirjoittaja Aihe: TOP-12 perjantaina kello 19.00  (Luettu 3318 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21659
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
TOP-12 perjantaina kello 19.00
« : 01.04.2010 19:48:17 »
TOP-12 nähdään perjantaina 2.4. kello 19-21.

Tuloslähetys sitten lauantaina 3.4. kello 19-20.


capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: TOP-12 perjantaina kello 19.00
« Vastaus #1 : 02.04.2010 19:19:10 »
Lähetys on alkanut!
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: TOP-12 perjantaina kello 19.00
« Vastaus #2 : 02.04.2010 21:03:02 »
Tässä arvioni:

Michael Lynche: Ihan jees oli, mutta ei parasta Michaelia. Hieman tylsä.
Didi Benami: Ihana Didi.. Pidin. Se meni hyvin.
Casey James: Ihan ok.. Ei parasta Caseytä.
Lacey Brown: En tykännyt.. Tässä vaiheessa pitäisi olla parhaimmillaan, mutta sitä ei Lacey ollut. Vaisu esitys.
Andrew Garcia: En tykännyt.. Andrew on jotenkin hieman ärsyttävä persoona. Ihan hyvin kuitenkin lauloi, mutta siihen sit jäi.
Katie Stevens: Pidin.. Parasta Katietä tähän mennessä. Hyvä biisivalinta.
Tim Urban: Ihan jees veto Timiltä. Hieman oli tylsää. Sovitus oli ihan outo.
Siobhan Magnus: Aivan loistava veto.. VAU. Ihana Siobhan <3.
Lee Dewyze: Hyvä veto. Ensimmäistä kertaa pidin Leestä.
Paige Miles: TYLSÄ. Mä en vaan saa mitään irti Paigesta. Mitäänsanomatonta.
Aaron Kelly: Jestas. Pidin tosi paljon. Hyvä veto Aaronilta. Loistava biisivalinta!
Crystal Bowersox: Pidin.. Loistava veto kerta kaikkiaan. Vau.


Mun järjestykseni olisi tämän kaltainen illan esityksistä:
1. Siobhan
2. Crystal
3. Aaron
4. Lee
5. Didi
6. Katie
7. Michael
8. Casey
9. Tim
10. Lacey
11. Andrew
12. Paige
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: TOP-12 perjantaina kello 19.00
« Vastaus #3 : 02.04.2010 21:10:34 »
Mike: Aloitti mielestäni illan vallan mainiosti. Lauloi mukavasti (vaikka ihan aavistuksen verran jokin siinä äänessä mua häiritsee) ja esiintyi vallan mainiosti. Ei mitään erityistä kuitenkaan, mutta illan tasoon nähden siellä kärkipäässä kuitenkin.

Didi: Valitsi kerrankin biisin, jossa on jotain mielenkiintoa. Laulu ei ollut ihan teknisesti koko ajan kasassa, mutta pidän Didin erikoisesta äänestä ja hän esiintyi edukseen. Kärkikastissa illan esityksiin verrattuna.

Casey: Caseyn esityksen jälkeen olin, että plääh. Ei mitään erityistä. Laulu ok. Kitaran soitto hyvää. Esitys plaah. Mutta kun kuulin loput jäljellä olevat, niin oli tämä laulullisesti sieltä paremmasta päästä. Esitys ei kummoinen, mutta vei kitaristien kakkossijan kuitenkin mielestäni. Hiukset olivat jotenkin häiritsevät tässä esityksessä. Ei parasta Caseytä mielestäni.

Lacey: Edeltävän Caseyn jälkeen mielestäni huomattavasti parempi esitys. Vähän tökki kuitenkin laulu. Ei ollut mitään kovin spesiaalia. Keskikastissa illan esityksissä kuitenkin. Laceyssä on sitä jotain mielestäni.

Andrew: Alkoi todella HUONOSTI. Tuntui kornilta ja kuulosti epävireiseltä. Loppu 10 sekuntia oli kuitenkin huomattavasti parempaa. Jäi vähän ristiriitaiset fiilikset tästä. Tähän mennessä ehkä kuitenkin kokonaisuudessa eniten pohjalla.

Katie: Näytti vähän avuttomalta lavalla paikoin. Sellaiselta pelästyneeltä kauriilta. Mutta kuulosti satakertaa paremmalta kuin pari edellistä ja esityksessä oli jo aavistus sitä staramaisuutta, mitä olin jäänyt kaipailemaan edeltäviltä esiintyjiltä. Parasta Katieta ja paras tähän astisista.

Tim: Tämä oli mielenkiintoinen. Koska vertailin tätä Caseyyn toiseen kitaristiin ja mielestäni Tim oli paljon enemmän läsnä. Jotenkin Timissä oli tänään karismaa. Sellaista mystistä. Ja minä jopa pidin hiukan tuosta erikoisesta sovituksesta, eikä Tim kamalasti laulanut. Häntäsakissa, mutta jotain tässä oli kivaa.

Siobhan: Ehdottomasti illan paras esitys! Tässä oli monia vau-elementtejä. Siobhan lauloi hyvin, esiintyi hyvin ja tämä jäi mieleen. Loistokasta. Siobhan on ehdottomia suosikkejani, koska hän ei jätään koskaan kylmäksi. Ei ole lainkaan tylsä. Kuten niin moni tänään.

Lee: Lee onkin sitten tylsyyden perikuva. Harmittaa. Hänen äänensä on niin upea. Mies ei vain osaa esiintyä. Hän ei myöskään laulanut tänään kuin keskiverrosti. Hävisi kitaristikisan kyllä 4-0. Timkin voitti hänet läsnäolossa. Tosin Leen ääni oli parempi ku muutamilla muilla (esim. Andrew) että ansaitsee olla jatkossa.

Paige: Ääniongelmista huolimatta lauloi hyvin. Ja esiintymisessä oli iloa, jota olisin kaivannut vähän muiltakin. Ei mitään loistokasta, mutta hyvää tasoa.

Aaron: Valitsi sitten sen ainoan hyvän biisin. Nyyhkybiisin, joka sopi hänelle täydellisesti. Aaron ei ole parhaasta päästä laulaja, mutta tässä oli myös läsnäoloa ja esiintymistä jota kaipailin muiltakin. Ei mikään vau, mutta semmoinen kiva esitys, josta jäi hyvä mieli.

Crystal: Crystal on tosi hyvä laulaja ja esiintyjä. Hänessä on tosiaan rentoutta, jota muutkin saisivat oppia. Ei mikään vau, mutta kitaristien kisan selvä ykkönen. Ja yksi illan parhaista kokonaisuudessaankin.

Vaikea pistää näitä oikein mihinkään järjestykseen, mutta jos yritän, niin:

1. Siobhan
2. Crystal
3. Katie
4. Didi
5. Mike
6. Paige
7. Aaron
8. Casey
9. Lacey
10. Lee
11. Tim
12. Andrew

Toi oli ensimmäinen arvioni. Sit ku kuuntelin uudestaan noi esitykset, niin nostin Caseyn ja Leen tuolta ylemmäs sijoille 3. ja 4., koska niissä oli tokalla kerralla jotain enemmän. Kolme huonointa siis mun listassa Lacey, Tim ja Anrew. Kolme parasta Siobhan, Crystal ja Casey. Ai niin ja Katien sijoitus laski, koska en pitänyt siitä enää niin paljon tokalla kuuntelulla.
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: TOP-12 perjantaina kello 19.00
« Vastaus #4 : 02.04.2010 21:12:37 »
Äh. Tässä uusi listani:

Uusi listani:

1. Siobhan
2. Crystal
3. Casey
4. Lee
5. Didi
6. Mike

7. Katie
8. Paige
9. Aaron

10. Lacey
11. Tim
12. Andrew

(Kaikki listat tehty tietty ennen kuin oon tiennyt mitään lopputuloksista.)
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Memek

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 592
  • Karma: +4/-0
    • Profiili
Vs: TOP-12 perjantaina kello 19.00
« Vastaus #5 : 03.04.2010 02:46:13 »
Jaahas, katselin vähän huolimattomasti tämän lähetyksen, niin että en viitsi jokaista esitystä arvioida niin tarkkaan, mutta joka tapauksessa Siobhan ja Aaron olivat mielestäni parhaat (eivät kai nämä mitään mustia heppoja enää ole, vaan ennakkosuosikkeja! :)).

Sitten pidin kyllä vaihteeksi Andrewnkin esityksestä ja Didi oli ihan hyvä, sekä Crystal tietenkin. Timin olisi ainakin aika lähteä kotiin, ja Lee herättää minussa yhä  hylkimisreaktioita.

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: TOP-12 perjantaina kello 19.00
« Vastaus #6 : 03.04.2010 19:55:30 »
Lacey putosi.. Voi voi :(. Mä pidin Laceystä. Paige tai Tim olisi saanut pudota.
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21659
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: TOP-12 perjantaina kello 19.00
« Vastaus #7 : 03.04.2010 20:15:31 »
En päässyt kirjoittelemaan kommentteja ennen pudotuslähetystä, mutta BOTTOM-3 oli kyllä aivan oikea. Kuka tahansa olisi saanut pudota.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21659
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: TOP-12 perjantaina kello 19.00
« Vastaus #8 : 03.04.2010 20:54:37 »
Didi: Valitsi kerrankin biisin, jossa on jotain mielenkiintoa. Laulu ei ollut ihan teknisesti koko ajan kasassa, mutta pidän Didin erikoisesta äänestä ja hän esiintyi edukseen. Kärkikastissa illan esityksiin verrattuna.

Minun mielestäni tällä kertaa Didin äänen erikoisuus jäi pimentoon. Vaikeaahaan Rolling Stonesia on laulaa Didin varsinaisella äänellä, mutta kyllä minä toivon, että Didi valitsee itse omat kappaleensa eikä kuuntele tuomareita!

Lee: Lee onkin sitten tylsyyden perikuva.

Lee on kieltämättä huipputylsä joskin hänellä on hyvä ääni. Mutta olisipa hänen keikkansa aika puuduttava!