Kirjoittaja Aihe: PhineasMcClintockin draama toivottavasti loppuu tähän paikkaan!!!!  (Luettu 21479 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

PhineasMcClintock

  • Vieras
Älä pelleile Luottis!!!

Et pilaa mitään ilmapiiriä. Nyt toi asenne syvälle perdaattoriin! Koita ny tajuta.
« Viimeksi muokattu: 27.06.2010 21:24:43 kirjoittanut PhineasMcClintock »

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Luottamusmies! Ole kiltti ja tule takaisin. Tunnuksesi on edelleen elossa ja käytettävissäsi!

Thesugarangel92

  • Potkiva irokeesi-fanaatikko
  • i
  • *
  • Viestejä: 21974
  • Karma: +16/-30
  • Restless heart syndrome
    • Profiili
Niin Luottamusmies! kompin etskua (:

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Capri, Negsu ja monet muut olette erittäin hienoja tyyppejä

Tämä on parasta mitä tämä thriidi on tarjonnut.
Khyl.


Tappelu tappelu Suomi-Ruotsi ottelu...oon taas missannu kaiken draaman.



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Palasin tänne vielä kertomaan tarkemmin, miksi en pidä tästä topicista. En ole edelleenkään varma, onko tämä ihan huumoriakaan. Minulle välittyy tästä tunne jonkinlaisesta huomionhakuisuudesta. Pyritkö oikeasti saamaan muut palstalaiset kehumaan sinua, koska he luulevat, että tunnet itsesi ihan tarpeettomaksi? Tämä ei ole ensimmäinen kerta, kun olen nähnyt Phineasin kirjoittavan vastaavia topiceja. Korjaa ihmeessä Phineas käsitystäni. No, en ole itsekään mitenkään mallikirjoittelija ollut, ja nyt on oma jäsenyyteni tosiaan tullut tiensä päähän. Minun tunnukseni saa tosiaan poistaa!

PhineasMcClintock

  • Vieras
^Asia 1. Tämä jo ennen syntymistään kuollut surkeaakin surkeampi vitsi(ketju) ei koskenut millään tavalla henkilökohtaisesti sinua Luottamusmies. Ja terve järkikin sen sanoo, jos haluaa saada muut ihmiset kehumaan itseään, ei silloin kannata avata hölmöjä ketjuja kuten minä olen tehnyt. Toisaalla olen saanut vihat niskaani tästä jo!

Asia 2. Jos minuun iskee huomionkipeys tai kaipaan huomiota, menen halaamaan vaikka naapurin Irmaa ja silittelemään Bonsai-puutani.
« Viimeksi muokattu: 27.06.2010 01:54:35 kirjoittanut PhineasMcClintock »

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
ja nyt on oma jäsenyyteni tosiaan tullut tiensä päähän. Minun tunnukseni saa tosiaan poistaa!

Ehei! Olet tervetullut keskustelemaan milloin vain. Ehkäpä Samuli saa pian levytyssopimuksen? Tai sitten Idols-2011/2012:n aikana.

Tervetuloa milloin vaan joka tapauksessa ja tunnuksesi odottaa sitä, että olet iloisemmalla päällä!

McKenzie

  • kadonneen mielenrauhan metsästäjä
  • i
  • *
  • Viestejä: 3358
  • Karma: +5/-2
  • Queen of fucking everything O:-)
    • Profiili
^Jesh. Luottis takas. Antaa kaikkien kukkien kukkia forkallakin. :D
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience. - Mark Twain -

ilppez

  • Viekun ah-valmentaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 13062
  • Karma: +16/-7
  • Ja! Ja! JA! JAA! JAAAAAA!
    • Profiili
Joukkopako forkalta. :o
Ja ohi ollaan...*kodak moment*

I det Bjørndalske hjem...
Suihkulakki

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Hellurei ja hellät tunteet  ;D
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Jolanne

  • Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 10064
  • Karma: +13/-23
    • Profiili

Thesugarangel92

  • Potkiva irokeesi-fanaatikko
  • i
  • *
  • Viestejä: 21974
  • Karma: +16/-30
  • Restless heart syndrome
    • Profiili
ja taas mennään! :P

heippa ja tervetuloa takasin ku siltä taas tuntuu.

PhineasMcClintock

  • Vieras
Joo en minä täältä osaa kokonaan erota. Damn forkka kun koukuttanut minut.

Joo voisi lopettaa tämän turhan draamailun ainakin enimmältä osin.. Ei tästä tule kun harmia itselleen.

ilppez

  • Viekun ah-valmentaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 13062
  • Karma: +16/-7
  • Ja! Ja! JA! JAA! JAAAAAA!
    • Profiili
Se on hyvä päätös! ;) Ja forkka on tosiaan koukuttava paikka...
Ja ohi ollaan...*kodak moment*

I det Bjørndalske hjem...
Suihkulakki

PhineasMcClintock

  • Vieras
Ei mut nyt oikeesti loppuu tää turha pelleily multa. Tosiaan se ei ketään muuta kiinnosta eikä siinä tuukkun ketutusta ittelleen..

Yritetäänpäs välillä olla ihmisiksi täällä!

Thesugarangel92

  • Potkiva irokeesi-fanaatikko
  • i
  • *
  • Viestejä: 21974
  • Karma: +16/-30
  • Restless heart syndrome
    • Profiili
Tervetuloa takasin (oikeasti!), mutta voisit tällaisen jahkailun ja draamaqueeneilyn kyllä oikeasti lopettaa: D

Jolanne

  • Forkan AA-kerhon yllätystodistaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 10064
  • Karma: +13/-23
    • Profiili
mutta voisit tällaisen jahkailun ja draamaqueeneilyn kyllä oikeasti lopettaa: D

Älä suotta, siitä on ollut paljon hupia viimeaikoina ;D


PhineasMcClintock

  • Vieras
^Pääasia et Jolannella hauskaa..

Mutta tosiaan yritän olla ihmisiksi vaihteen vuoksi. Viduttaa jo itteeki omat jutut niin sillon jotain LIENEE pielessä 8)
« Viimeksi muokattu: 01.07.2010 00:14:22 kirjoittanut PhineasMcClintock »

Thesugarangel92

  • Potkiva irokeesi-fanaatikko
  • i
  • *
  • Viestejä: 21974
  • Karma: +16/-30
  • Restless heart syndrome
    • Profiili
Mietin Phineas tässä vain, että miten jaksat itekään tällasta soutamista ja huopaamista? tai siis tarkotan että mistä ihmeestä nää yhtäkkiset mielialat lähteä ja palata tulee? varsinkaan kun et oikeesti oo lähdössä. Ite oon joskus kirjottanu jäähyväisviestin forkalle, mutta silloin oikeasti lähdinkin. En lopullisesti, mutta pitkäksi aikaa. Sä sen sijaan oot yön poissa ja tuut aina takasin. Kannattais mieluummin miettiä se yö asioita, eikä kirjotella tänne turhia jäähyväisviestejä.

ihan tälleen OT.

ilppez

  • Viekun ah-valmentaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 13062
  • Karma: +16/-7
  • Ja! Ja! JA! JAA! JAAAAAA!
    • Profiili
Onko joku pitänyt kirjaa kuinka monta kertaa tämän ketjun nimi on muuttunut? ;D
Ja ohi ollaan...*kodak moment*

I det Bjørndalske hjem...
Suihkulakki

PhineasMcClintock

  • Vieras
Mietin Phineas tässä vain, että miten jaksat itekään tällasta soutamista ja huopaamista? tai siis tarkotan että mistä ihmeestä nää yhtäkkiset mielialat lähteä ja palata tulee? varsinkaan kun et oikeesti oo lähdössä. Ite oon joskus kirjottanu jäähyväisviestin forkalle, mutta silloin oikeasti lähdinkin. En lopullisesti, mutta pitkäksi aikaa. Sä sen sijaan oot yön poissa ja tuut aina takasin. Kannattais mieluummin miettiä se yö asioita, eikä kirjotella tänne turhia jäähyväisviestejä.

ihan tälleen OT.

Phineas nielee tämän viestin hiljaisen nöyrästi itseensä ja koittaa kasvaa aikuiseksi. Phineas on hyvin pahoillaan aiheuttamastaan draamasta. Otetaan opiksi tästä kaikesta ja jatkellaan elämää..

Thesugarangel92

  • Potkiva irokeesi-fanaatikko
  • i
  • *
  • Viestejä: 21974
  • Karma: +16/-30
  • Restless heart syndrome
    • Profiili
Mietin Phineas tässä vain, että miten jaksat itekään tällasta soutamista ja huopaamista? tai siis tarkotan että mistä ihmeestä nää yhtäkkiset mielialat lähteä ja palata tulee? varsinkaan kun et oikeesti oo lähdössä. Ite oon joskus kirjottanu jäähyväisviestin forkalle, mutta silloin oikeasti lähdinkin. En lopullisesti, mutta pitkäksi aikaa. Sä sen sijaan oot yön poissa ja tuut aina takasin. Kannattais mieluummin miettiä se yö asioita, eikä kirjotella tänne turhia jäähyväisviestejä.

ihan tälleen OT.

Phineas nielee tämän viestin hiljaisen nöyrästi itseensä ja koittaa kasvaa aikuiseksi. Phineas on hyvin pahoillaan aiheuttamastaan draamasta. Otetaan opiksi tästä kaikesta ja jatkellaan elämää..

kiva kuulla, toivottavasti lupaus pitää.

Onko joku pitänyt kirjaa kuinka monta kertaa tämän ketjun nimi on muuttunut? ;D

Keine Ahnung :p

PhineasMcClintock

  • Vieras
Linnea McClintock ollut useesti neiti draamavaihteella liikkeellä, joten otsikko vaihtunut useammin kun Tukiaisen miessuhteet.

Tähän tulee muutos, ei siis Tukiaisen miesjuttuihin.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Päätinpä minäkin pitkästä aikaa pistäytyä, joten eiköhän minunkin draama ole ohi, vaikka ensi vierailuun saattaa kuluakin piiitkä aika.

PhineasMcClintock

  • Vieras
Draama on ohitettu. Kaikki on ennallaan, Ruotsissa on edelleen kuningas ja talvella lunta.. Eli teretulemast takasin luottis!