Äänestys

Kumpi saisi äänesi Idols-voittajaksi?

Joseph Miettinen
2 (13.3%)
Ilkka Jääskeläinen
13 (86.7%)

Äänestäjiä yhteensä: 15

Kirjoittaja Aihe: ÄÄNESTYS: Joseph Miettinen vai Ilkka Jääskeläinen?  (Luettu 4476 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Tätä joudun miettimään ::)

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Ilkka ilman muuta!

ville

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 724
  • Karma: +4/-5
    • Profiili
Eikö osuvampi vertailu olisi Antti Tuisku vs Joseph Miettinen? Kumpikin lauloi kisan aikana vähän miten sattuu, mutta esiintyminen upposi teinityttöihin.  :P

Iita

  • Tittelintuura
  • i
  • *
  • Viestejä: 13828
  • Karma: +15/-7
    • Profiili
Sometimes the dreams that come true are the dreams you never even knew you had.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Eikö osuvampi vertailu olisi Antti Tuisku vs Joseph Miettinen? Kumpikin lauloi kisan aikana vähän miten sattuu, mutta esiintyminen upposi teinityttöihin.  :P

Olen samaa mieltä mutta ottamatta kantaa "vähän miten sattuu"-osuuteen Tuiskun tapauksessa, kun en niin tarkkaan Idolsia silloin katsonut.

ville

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 724
  • Karma: +4/-5
    • Profiili
Eikö osuvampi vertailu olisi Antti Tuisku vs Joseph Miettinen? Kumpikin lauloi kisan aikana vähän miten sattuu, mutta esiintyminen upposi teinityttöihin.  :P
Olen samaa mieltä mutta ottamatta kantaa "vähän miten sattuu"-osuuteen Tuiskun tapauksessa, kun en niin tarkkaan Idolsia silloin katsonut.
Mäkin katsoin Idolsin ekaa kautta vasta loppumetreillä. Sen muistan kuitenkin, että Antille kolmas sija oli mielestäni ihan oikeutettu. Vaan jotain vertailukelpoista materiaalia löytyy: Kumpikin on päässyt Idols-levylle. Mun mielestä Josephin tyyli toimii Idols-levyllä erinomaisesti Toiset sällit -kappaleessa. Voi olla että Joseph ei pääse levyttämään soololevyä, mutta kyllä hänessä silti potentiaalia on.

TrueB

  • Ryhmälauluissa loistanut
  • Viestejä: 158
  • Karma: +3/-0
    • Profiili
Ilkka todellakin! Laulutaidon puolesta ja muutenkin.

Olin muuten torstaina 12.12. joulukonsertissa, jossa Ilkka lauloi joululaulusikermän. Ja hienosti lauloikin! Äänestä löytyy voimaa ja syvyyttä, selviää sävelkoukeroista ja voimakkaista loppunostoista. Nopeat rallatukset ja tunteikkaat balladit toimii ja myös tunnelman ja tulkinnan vaihtelu niiden välillä.

Ei tokikaan ole David Phelpsin kaltainen maailmanluokan virtuoosi, mutta ei missään nimessä mallikappale huonosta laulajasta. Voihan se Josephkin vielä kyntensä laulajana näyttää. Idolsin finaaliesitykset eivät ole monenkaan taidoille tehneet oikeutta, ja mieliin on iskostunut kuva laulutaidottomasta vapaamatkustajasta.

Teen ehkä Youtube-pätkiä videotallenteista kunhan saan koneeni huollosta. Tekee aina mieli jossain jakaa kun on käynyt Ilkkaa kuuntelemassa :)

« Viimeksi muokattu: 14.12.2013 12:01:48 kirjoittanut TrueB »

Sami

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 269
  • Karma: +0/-0
  • Hey, Lifesaver, I'm drowning in despair
    • Profiili
    • last.fm
Ilkka 100 - 0.

ddrukki

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 564
  • Karma: +8/-2
    • Profiili
Ilkka aivan ehdottomasti. Josephilla ei ole minkäänlaista laulutaitoa, ja onhan Ilkka symppis Josephiin verrattuna.
Dogs bark. Fish swim. I bitch grin.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Mä oon eri mieltä Antti Tuisku -assosiaatiosta! 8) Jätin vastaamatta äänestykseen, koska en osaa päättää.