Kirjoittaja Aihe: TOP-4 - Kalifornialaiskappaleita ja sävellysunelmia  (Luettu 2558 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21692
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Hieman vieraita kappaleita tänään. Hieman vierasta laulantaakin.

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: TOP-4 - Kalifornialaiskappaleita ja sävellysunelmia
« Vastaus #1 : 17.05.2012 20:29:35 »
Tosiaan hieman vieraita kappaleita kuultiin tänään.

Jessica oli aivan uskomattoman hyvä! Varsinkin hänen jälkimmäinen vetonsa oli tunnetta täynnä & Jessica esitti sen erittäin hyvin. Hollien eka esitys oli tosi hyvä, mutta toinen oli vaan ihan ok. Olisi saanut Hollie enemmän iskeä tunnetta peliin. Joshua oli molemmissä esityksissään oli aivan pirun huikea! Hänellä vaan on niin mahtavat äänivarat. Phillip veti kohtalaisen hyvin. Pariin viime viikkoon verrattuna Phillip paransi selvästi. Silti edelleen en vaan pidä Phillipin äänestä & enkä hänen tavastaan tulkita biisejä.

i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

siobhan

  • Idols-keskustelijat
  • Viestejä: 65
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: TOP-4 - Kalifornialaiskappaleita ja sävellysunelmia
« Vastaus #2 : 18.05.2012 21:03:20 »
Taisi oikea typykkä pudota.. Helpotuin, kun Jessica ja Joshua pääsivät jatkoon.. Tupla-P sen kun porskuttaa. Ensi viikolla toivon uskomattoman tapahtuvan: molemmat J:t pääsevät finaaliin ja perusamerikkalainen tupla-P jää rannalle. Muuten Hollien pukeutuminen epäonnistui toisessa laulussa ja laulukin epäonnistui, kun Hollie oli väkinäinen.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21692
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: TOP-4 - Kalifornialaiskappaleita ja sävellysunelmia
« Vastaus #3 : 18.05.2012 21:28:04 »
Hollie oli mukana olevista "eurooppalaisin". Siksi kannatin häntä yhä edelleen ja oli melkoinen pettymys, että hän putosi. Jessica on siirtynyt liian oudoille poluille. Toivottavasti palaa hieman normaalimpaan laulantaan. En kyllä yhtään kaipaa murinoita! On kyllä pelottava ajatus, että Phillip voittaa. Ei taida tänä vuonnakaan tulla naisvoittajaa,

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: TOP-4 - Kalifornialaiskappaleita ja sävellysunelmia
« Vastaus #4 : 18.05.2012 22:03:22 »
Hollien putoaminen ei yllättänyt, kun hän hän oli ennen tätä putoamistaan ollut tosi monta kertaa putoamisvaarassa & hänen olisi pitänyt esittää kaksi aivan huikeata esitystä päästäkseen kolmen kärkeen & sitä hän ei tehnyt. Nyt pelkään entistä enemmän, että Phillip voittaa.. Mä niin toivon, että finaalissa nähtäisiin Jessica & Joshua!
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

poppari

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 410
  • Karma: +2/-0
    • Profiili
Vs: TOP-4 - Kalifornialaiskappaleita ja sävellysunelmia
« Vastaus #5 : 19.05.2012 11:55:09 »
Oikea tippui. Vaikkakin olen kasvanut pitämään Holliesta todella paljon. Kuitenkin toiset onnistuivat tässä jaksossa loistamaan paljon paremmin. Kiva tosiaan, että P2 oli nyt parempi entä aikoihin. Mutta en siltikään hypi innosta jos se finaaliin menee. Sen esitykset on kuitenkin aika saman kaavan mukaisia ja tylsiä. Paitti jos tykkää sen tyylistä... mielestäni paljon parempia ja taitavampia WGWG:tä ollut aikaisemmin. Kiitettävää kuitenkin, että tuo tällaiseen formaattiin mukaan damien ricen tyyppistä ei ihan mainstream musaa.

Kyllähän se P2 varmaan voittaa... vaan minkälaisen levyn ne sille tekee. Kun ei se oikein sovellu tämmöseen mainstream poppis-kiva-kertsi meininkiin...

Joshuasta kyllä olen alkanut pitämään todella paljon verrattuna alkuun. Huikea esiintyjä. Ja kyllä minun mielestä Joshuasta vois tulla menestyvä ajankohtainen artisti. Se Bruno Mars biisi muutama viikko sitten osoitti, että osaa vetää menevää poppia!

Jessica oli kyllä huikea. Tykkään todella paljon esiintymisestä. Ja mä tykkään niistä sen murisemisistakin :)

Memek

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 592
  • Karma: +4/-0
    • Profiili
Vs: TOP-4 - Kalifornialaiskappaleita ja sävellysunelmia
« Vastaus #6 : 21.05.2012 23:09:01 »
Vaikka olen P2:sta puolustanutkin, niin kyllä minustakin finaalipaikan ansaitsisivat Joshua ja Jessica. Hollien tippuminen oli minusta ihan oikeudenmukaista. Katsoin tämän kierroksen aika huolimattomasti, niin en viitsi enempää kommentoida.