Kirjoittaja Aihe: TOP-5  (Luettu 2476 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
TOP-5
« : 16.05.2011 20:55:53 »
Tässä mielipiteeni tämän kertaisista esityksistä :)

James.. Aivan loistava esitys jälleen kerran! Tosi hyvin James veti 30 Seconds To Marsin kappaleen :)
Jacob.. Olipahan esitys Jacobilta. En tykännyt yhtään. Liian vaativan kappaleen Jacob oli mennyt valitsemaan & eikä hän sitä esittänyt kovinkaan hyvin. Hieman Jacob lauloi epävireisesti.
Lauren.. Ihan ok esitys. Jotenkin odotin Laurenilta enemmän. Ei tää kyllä ollut parasta Laurenia.
Scotty.. Tylsää niin tylsää jälleen kerran!! En tykännyt yhtään. Tuomareiden hehkutusta en ymmärtänyt kyllä yhtään, kun omasta mielestäni Scotty ei ole hyvä laulaja.
Haley.. Vau! Olipahan tosi loistava esitys Haleyltä. Oli erittäin rohkeaa vetää Lady GaGaa :). Aika tuntematon oli kyl tuo kappale, mutta Haley veti sen hyvin.
James.. Erittäin loistava veto Jamesilta. Tosi loistavan kappaleen oli James valinnut.
Jacob.. Ihan hyvä veto Jacobilta. Mielestäni tämä oli yksi Jacobin parhaimpia esityksiä.
Lauren.. Vau! Tämä toinen esitys oli selvästi ensimmäistä parempi :). Lauren oli tosi tyrmäävä siinä sinivalkoisessa mekossaan.
Scotty.. Ihan ok veto. Tämä toinen esitys oli selvästi Scottyn paras! Edelleen jokin tuossa Scottyn äänessä ärsytttää, mutta en osaa sanoa että mikä.
Haley.. Jälleen kerran erittäin hyvä veto Haleyltä! Tykkäsin.


Illan paras oli James :). Tykkäsin tosi paljon hänen molemmista esityksistään. Haley oli sit Jamesin jälkeen toiseksi paras. Haley on kyllä viime aikoina esittänyt aivan loistavia vetoja!

Jotenkin pahoin pelkään, että Lauren saattaisi pudota.. Toivottavasti niin ei tule käymään. Jacob tai Scotty sais mun puolestani pudota.
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

siobhan

  • Idols-keskustelijat
  • Viestejä: 65
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: TOP-5
« Vastaus #1 : 16.05.2011 22:13:14 »

Haley.. Vau! Olipahan tosi loistava esitys Haleyltä. Oli erittäin rohkeaa vetää Lady GaGaa :). Aika tuntematon oli kyl tuo kappale, mutta Haley veti sen hyvin. Juuri näin.. Tympeää, kun Jennifer ja Randy moittivat ennen julkaisemattoman biisin esittämisestä..

Illan paras oli James :). Tykkäsin tosi paljon hänen molemmista esityksistään. Haley oli sit Jamesin jälkeen toiseksi paras. Haley on kyllä viime aikoina esittänyt aivan loistavia vetoja!
Mielestäni Haley oli parempi kuin James. Haley on kuin syntynyt Idoliksi.

Jotenkin pahoin pelkään, että Lauren saattaisi pudota.. Toivottavasti niin ei tule käymään. Jacob tai Scotty sais mun puolestani pudota.En usko, että Lauren on vaarassa pudota, vaan on 2 parhaan joukossa. James + Lauren ovat 2 parhaan joukossa, muut bottom 3:ssa.
« Viimeksi muokattu: 16.05.2011 22:15:07 kirjoittanut siobhan »

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vs: TOP-5
« Vastaus #2 : 18.05.2011 20:57:42 »
Jacob sitten putosi! Pitää sanoa, että en edes yllättynyt hänen putoamisestaan. Itse olisin pudottanut Scottyn, mutta tietysti hän vielä jatkaa kisassa kun näyttää siltä että amerikkalaiset rakastaa häntä ylikaiken :/. Lauren oli sit myös putoamisvaarassa & onneksi hän pelastui & sai vielä mahdollisuuden.

Jennifer Lopezin esitys oli aivan upea <3.. Pidin myös Lady Antebellumin uudesta kappaleesta :).
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

Memek

  • 2. semifinaalin laulaja
  • *
  • Viestejä: 592
  • Karma: +4/-0
    • Profiili
Vs: TOP-5
« Vastaus #3 : 21.05.2011 11:58:16 »
Minusta tytöt olivat tämän kierroksen parhaita. Lauren on minusta pienen notkahduksen jälkeen taas parantanut, ja Haley on jatkuvasti tosi upea, ja ehkä koko ajan vaan parantaa.  :) Ihan turhaa napista siitä Lady Gagan biisistä, minusta sitä ainakin oli ihan helppo kuunnella ja hyvältä kuulosti. Koska toinen Haleyn kappale oli umpituttu, niin on ihan hyvä, että toinen on oudompi. Ei minusta välttämättä ole hyvä laulaa vain kuluneitakaan kappaleita.

James on minun listoillani hieman tippunut parina viikkona. Ei se eka biisi minua kovasti hetkauttanut ja toisessa oli kyllä häiritsevää se ylitunteilu. On hän silti yhä hyvä ja mahdollinen voittaja. Scotty oli ihan hyvä ja Jacob ihan ok. Pidin oikeastaan Jacobin biisivalinnoista, mutta tiettyä epävarmuutta häneen on tullut viime aikoina, ja tippuminen tuntui ihan oikeudenmukaiselta.

Tällä hetkellä olen kuitenkin sitä mieltä, että Haley ja Lauren finaaliin!  ;D