Kirjoittaja Aihe: Anni Lahe lauloi kitaran säestyksellä persoonallisesti (Helsinki)  (Luettu 9780 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Anni Lahe, 24, Helsinki

Anni lauloi kitaran säestyksellä ja persoonallisesti. Kyllä minä jatkoon laittaisin! Ihan artistin oloinen. Anni sai niin paljon ruutuaikaa, että häneen taidetaan laittaa vähän odotuksia. Sai laulaa oman hienon kappaleensakin. Jatkoon tietysti! :)

« Viimeksi muokattu: 22.09.2017 00:55:00 kirjoittanut Etsku-Etana »

Kaitsu

  • Piruetteja potkiva viisukuningas
  • i
  • *
  • Viestejä: 19139
  • Karma: +18/-64
  • Porilainen urheilu <3
    • Profiili
Vau!! Ihan loistava koelauluesitys!! Tykkäsin & taitaa tässä olla jo nyt yksi kisan voittajasuosikkeja! :)
i feel alive (bringing into play)
my whole life (going all the way)
i’m still alive (and i turn away)
from broken mirrors

vviima

  • Ylin supersarkka
  • i
  • *
  • Viestejä: 5449
  • Karma: +11/-5
    • Profiili
Ainut josta tykkäsin tässä jaksossa! Good job.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Mä en taas vakuuttunut, että tämä on Annin kilpailu. Liian valmis artisti Idolsiin. Toisaalta meillä on jo esimerkiksi Chisu ja Haloo Helsinki. Mitä uutta Anni tarjoaa suomalaiselle musiikille?

poppari

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 410
  • Karma: +2/-0
    • Profiili
tykkäsin aivan hirveesti Annin omasta biisistä! Tosiaan vähän liian valmis formaattiin, mutta ainakin tulee takaamaan, että live-lähetyksissä on joku, joka oikeasti osaa esiintyä. Jeee!!

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Se siinä on pelkona, että Anni olisi artistina aika lähellä Sannin lokeroa eikä siihen oikein sovi toista Sannia. Keikkailullahan artistit nykyään elävät, kun levyjen myynti on pienentynyt roimasti.

ilppez

  • Viekun ah-valmentaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 13062
  • Karma: +16/-7
  • Ja! Ja! JA! JAA! JAAAAAA!
    • Profiili
Annin laulutyylissä oli kyllä paljon sannimaisia piirteitä. Ja se häiritsi mua jollain tavalla, koska jäin miettimään, että onks tää ihan oikeesti sen oma, luontainen laulutyyli vai onks se sannimainen artikulaatio opeteltu juttu.
Ja ohi ollaan...*kodak moment*

I det Bjørndalske hjem...
Suihkulakki

ville

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 724
  • Karma: +4/-5
    • Profiili
Anni Lahella on näköjään youtubessa joitakin esityksiä, joista pari on covereita:
https://www.youtube.com/channel/UCJNL_cn9P5TRVOSerSMWjOA/videos

Kappale 19 (Mäsänä) on näköjään myös Spotifyssä, julkaistu 19.6.2017. Youtubessa on ehta musavideo:
https://www.youtube.com/watch?v=yeYWbkc5Ht0

Koelaulut olivat näköjään toukokuun loppupuolella. Onkohan hyvä vastaanotto tuomareilta innostanut julkaisemaan tämän kappaleen "koepallona"?

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
tykkäsin aivan hirveesti Annin omasta biisistä! Tosiaan vähän liian valmis formaattiin, mutta ainakin tulee takaamaan, että live-lähetyksissä on joku, joka oikeasti osaa esiintyä. Jeee!!

En ole lainkaan vakuuttunut, että Anni on liveissä. Tuolla on liveihin vaadittava määrä Annia potentiaalisempia staroja.

ville

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 724
  • Karma: +4/-5
    • Profiili
tykkäsin aivan hirveesti Annin omasta biisistä! Tosiaan vähän liian valmis formaattiin, mutta ainakin tulee takaamaan, että live-lähetyksissä on joku, joka oikeasti osaa esiintyä. Jeee!!
En ole lainkaan vakuuttunut, että Anni on liveissä. Tuolla on liveihin vaadittava määrä Annia potentiaalisempia staroja.
Jotenkin on aiemmilta kausilta tullut vaikutelma, että sinun mielipiteesi on yleensä kontraindikaattori yleisestä mielipiteestä, eli juuri päinvastainen.  :P Itse veikkaan, että Anni päätyy viiden parhaan joukkoon. Voittaja on sitten makuasia, ja kieltämättä Idolsissa toivottava "kasvu" voi jäädä vähäiseksi. Toisaalta liveissä joutuu laulamaan oman mukavuusalueen ulkopuolisia genrejä, joiden kautta voi paljastua laulajista mielenkiintoisia juttuja.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
tykkäsin aivan hirveesti Annin omasta biisistä! Tosiaan vähän liian valmis formaattiin, mutta ainakin tulee takaamaan, että live-lähetyksissä on joku, joka oikeasti osaa esiintyä. Jeee!!
En ole lainkaan vakuuttunut, että Anni on liveissä. Tuolla on liveihin vaadittava määrä Annia potentiaalisempia staroja.
Jotenkin on aiemmilta kausilta tullut vaikutelma, että sinun mielipiteesi on yleensä kontraindikaattori yleisestä mielipiteestä, eli juuri päinvastainen.

Kiitos! Olen kovin otettu! ;D

Annista tulee mieleen Mitra Kaislaranta - enkä tarkoita hyvällä. Tasaisen varma ja taitava laulaja mutta pitemmän päälle tylsä.

ville

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 724
  • Karma: +4/-5
    • Profiili
Annista tulee mieleen Mitra Kaislaranta - enkä tarkoita hyvällä. Tasaisen varma ja taitava laulaja mutta pitemmän päälle tylsä.
Mun mielestä ei. Mitra Kaislaranta on introvertti, kun taas Anni vaikuttaa melko räväkältä tyypiltä. Se näkyy heti esiintymisessä.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Seuraavaksi Anni voisi laulaa jotain, joka poikkeaa suuresti hänen mukavuusaluestaan. Se toisi hänelle uskottavuutta.

Satakieli

  • Koelaulaja
  • Viestejä: 18
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Anni on kyllä saanut huomattavan paljon huomiota verrattuna muihin koelaulajiin. Soundikin oli tehnyt hänestä haastattelun, jossa Annia ja hänen musiikkiaan kehuttiin vuolaasti. Uskoisin että hän tulee saamaan levytyssopimuksen riippumatta siitä tuleeko hänestä Idols-voittajaa.

ville

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 724
  • Karma: +4/-5
    • Profiili

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Vai herääkö hänelle liian suuri kiusaus kokeilla musiikkiuralle samalla tavalla kuin Lassi Valtonen? Keskeyttää kilpailu ennen suoria lähetyksiä.

Tarrarulla

  • Koelaulaja
  • Viestejä: 22
  • Karma: +0/-1
    • Profiili
Häkellyin Annin omasta biisistä, koska se oli melkein valmista materiaalia. Haluaisin ehdottomasti kuulla lisää Annin omaa musaa, mutta en ole varma kuinka kiinnostunut olen kuulemaan covereita Annin esittäminä. Annin ääntä en pitänyt niinkään erikoisena, mutta esiintyminen oli sen verran aitoa, että naurin siitä. 

Toivottavasti Anni yltää This is me -vaiheeseen, ja he tuottavat Maistan sut -biisin minulle striimattavaksi.  ::)

Saa jotain isosti pieleen mennä, ellei Anni ole liveissä.

ville

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 724
  • Karma: +4/-5
    • Profiili
Anni Lahe hehkutti facebookissa, että hänen Spotify-kappaleensa 19 (Mäsänä) on päässyt Finland Viral 50 -listalle sijalle 46. Ihan hyvä saavutus. Mä en tiedä tuon listan merkittävyydestä verrattuna Top 50 -listaan, mutta ainakin tuolla listalla on esim. Cheekin ja Jenni Vartiaisen Vain elämää -vedot sijoilla 34 ja 35.

Tarrarulla

  • Koelaulaja
  • Viestejä: 22
  • Karma: +0/-1
    • Profiili
Ja nousussa on - listoilla.

Ansaitusti jatkossa. Olen yhä sitä mieltä, että odotan enemmän Anni Lahen omaa musiikkia kuin Anni Lahen esittämiä covereita. Hänessä on potentiaalia laulaja-lauluntekijänä.

Katza

  • Parahultainen Halitonttu
  • i
  • *
  • Viestejä: 3617
  • Karma: +17/-3
    • Profiili
Mä en pääse eroon siitä ajatuksesta et täs on Sanni vol 2.. toivottavasti I'm proven wrong.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21733
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Mä en pääse eroon siitä ajatuksesta et täs on Sanni vol 2.. toivottavasti I'm proven wrong.

Tämä on todellakin ongelma. Kun on ulkonäöltäänkin samaan kategoriaan kuuluva. Hänen olisi joka tapauksessa tehtävä ura omilla kappaleillaan. Mahdoton ajatus että hän levyttäisi levy-yhtiön keräämiä kappaleita elleivät sitten olisi Annimaisia.

ville

  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 724
  • Karma: +4/-5
    • Profiili
Sannin laulutyyli ärsyttää monia, Annin on paljon lähempänä mainstreamia (mikä on toisaalta vahvuus ja toisaalta heikkous). Kyllä mä uskon, että Annille olisi oma paikkansa musiikkibisneksessä.

Anteater

  • Idolsfreakbesserwisser
  • Idols-keskustelijat
  • *
  • Viestejä: 7657
  • Karma: +9/-32
    • Profiili
Täällä forkalla on jo joku muukin motkottanut Annin muuntautumiskyvyn puutteesta. Tuntuu, että kaikki hänen esityksensä kuulostavat samalta.

random

  • Vieras
Toivon että Anni esittää jatkossakin omia biisejään. Minulle koko kiinnostavuus Annissa perustuu hänen omiin kappaleisiinsa. Enpä olekaan muuten ennen nähnyt Idolsin tässä vaiheessa kenenkään kilpailijan esittävän omaa biisiään.

random

  • Vieras
Miksi muuten Anni tarvitsee Idolsia, jos kerran on jo biisejä myöten valmis paketti?