Kirjoittaja Aihe: Minkä leffan katsoitte viimeksi?  (Luettu 463528 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

capri

  • Puolikas tuplagee-hirmu
  • i
  • *
  • Viestejä: 18333
  • Karma: +6/-3
  • Life is like a box of chocolates.
    • Profiili
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #2175 : 12.10.2014 23:46:36 »
Nyt on tullut taas käytyä leffateatterissa viime aikoina. Katsottuna mm. Sin city 2, Guardians of Galaxy, Lucy ja Gone girl. Kaikki kelpo leffoja, suosittelen!
Älä murehdi menneitä; niiden aika on ohi. Älä murehdi tulevaa. Sen aika ei ole vielä.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #2176 : 26.12.2014 14:12:14 »
Viime lauantaina kävin katsomassa vikan Hobitin. Mä jostain syystä tykkään edelleen ekasta osasta eniten ja tää osa jo vähän kyllästytti, vaikka oli kuitenkin mielestäni hyvä. Kai se oli vaan se synkkyys, mut kuulu tietty asiaan. No joka tapauksessa 3,5 tähden arvoinen, onhan tää trilogia kokonaisuudessaankin katsomisen arvoinen.

Eilen taas oltiin J:n kanssa katsomassa Christopher Nolanin uusin leffa eli kovin kehuttu Interstellar. Siinä oli mun mielestä jotain samaa tyylissä kuin Inceptionissa ja sitten toisaalta taas tuli mieleen viime vuonna ilmestynyt Gravity. Oli kyllä hyvä leffa, mut en nyt sanoisi ohjaajan parhaaksi leffaksi tai vuoden parhaaksi kuten monet muut ovat sanoneet. Joka tapauksessa lähes kolmetuntinen leffa ei aiheuttanut kyllästymistä, oli todella upea visuaalisesti ja kaikin puolin viihdyttävä, 4/5 siis....

Ja tänään sitten vielä menin katsomaan The Hunger Games: Mockingjay part 1. Vika kirja ei oo mulle kovin mieleinen ja luulenpa, et tää jää mun mielestä leffasarjan huonoimmaksi osaksi, toinen osa varmasti vauhdikkaampi. Tykkäsin kyllä tunnelmasta, mut hieman tylsistyin. 3/5
« Viimeksi muokattu: 28.12.2014 17:47:19 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Katza

  • Parahultainen Halitonttu
  • i
  • *
  • Viestejä: 3617
  • Karma: +17/-3
    • Profiili
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #2177 : 29.12.2014 15:18:10 »
Mä oon kans käyny kattomas vikan Hobitin (koko trilogia nyt siis nähtynä) sekä Interstellarin mut ei kumpikaa iskeny kyl kunnolla :( Hobiteista se eka oli mustakin todella toimiva, kakkosesta muistanki vähemmän sitten ja nyt tää oli vähä tälläne. En tiiä, 3D oli tässäki nyt vähän hönö juttu, en siitä oikein perusta. Ainoo leffa missä oon todennut 3D:n olleen tärkeä osa leffaa oli Gravity, joka toimis varmasti loistavasti ilman lasejakin. Tosi hyvä leffa. Sit taas Interstellar oli ihan mahtava kunnes se meni lopussa mulle ainaki ihan liian trippaavaks kokemukseks, se ylitti mun tajunnan... siitä kuulin niin paljon hehkutusta että asetin sille varmaan kyllä liiankin korkean riman.

Iita

  • Tittelintuura
  • i
  • *
  • Viestejä: 13828
  • Karma: +15/-7
    • Profiili
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #2178 : 03.01.2015 02:11:40 »
Oon kattonu viimeaikoina kyl tosi paljo leffoja! Kävin myös kattomassa uusimman Nälkäpelin, Interstellarin ja Hobitin. Nälkäpeli oli ihan ok, Interstellarista tykkäsin ja uusin Hobitti oli kyllä huonoin kolmesta.

Lisäks oon kattonu muutaman viikon sisään ainakin Fight Clubin, Pulp Fictionin, Avengersin, Larry Crownen, Grand Budapest Hotelin ja Sin Cityn. Erityisesti tykkäsin Fight Clubista, Larry Crownesta ja Grand Budapest hotelista. Sin city ei iskenyt tyylillään yhtään, mutta Avengers ja Pulp Fiction oli hyviä. Odotin vaan näiltä kahdelta ehkä liikaa, ja siksi semisti petyin.
Sometimes the dreams that come true are the dreams you never even knew you had.

Katza

  • Parahultainen Halitonttu
  • i
  • *
  • Viestejä: 3617
  • Karma: +17/-3
    • Profiili
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #2179 : 04.01.2015 18:47:55 »
Vihdoin!!! Inception katottuna. Mää jäin ihan sanattomaks ku se loppu :D se oli niin outo mut niin kiehtova leffa.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #2180 : 09.01.2015 18:08:27 »
The Lego movie 4/5. Tää oli parempi kuin odotinkaan. :D Jo trailerin perusteella vaikutti hauskalta, mut sit kun katto leffaa, niin sai oikeesti nauraa ääneen ja hauskoja käänteitä oli. Hyvät ääninäyttelijät myös...mm. Chris Pratt, Elizabeth Banks ja Will Ferrell. :)



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #2181 : 22.02.2015 19:25:25 »
Oscar-leffat katottuna just ennen gaalaa. Viimeisen katsoin tänään. Into The Woods jäi näkemättä. Rantautuu Suomeenkin vasta 1.4.
Menen kyllä sen ehdottomasti leffaan katsomaan!

Boyhood 4/5 - Mieletön leffa! Melkein tuli sellainen olo, kuin olisi dokkaria seurannut 12 vuoden ajalta. Uskomaton panostus kaikilta tekijöiltä ja erityisen hyvä roolisuoritus Patricia Arquettelta. Liputan todellakin hänen puolestaan gaalassa!

Whiplash 3,5/5 - Hieno roolisuoritus J.K. Simmonsilta. Intensiivisiä kohtauksia, mut silti jäi leffakokemus jotenkin vaillinaiseksi mun osalta.

Still Alice 3,5/5 – Hyvin rauhallisesti etenevä leffa mielenkiintoisesta aiheesta. Julianne Moorelta loisto suoritus.

Wild 3/5 – En oikein pitänyt tästä, vaikka on kovin kehuttu. Pitäisi varmaan lukea kirja joskus.

Inherent Vice 2/5 – Koin vähän sekavaksi ja keskittyminen herpaantui monesti. Ylipitkä. Odotin näyttelijöiden perusteella enemmän.

Birdman 3,5/5 – Hienoja roolisuorituksia ja todella hienosti kuvattu elokuva. Oli kyllä hämmentävä tapaus.

American Sniper 2,5/5 – Taas sellanen perus isänmaallinen jenkkileffa. Koin aika tylsäksi.

Unbroken 3,5/5 – Vähän erilainen sota-aiheinen elokuva. Kiinnostavaksi teki sen, että oli todella tositarina. Hyvä ohjaus Angelina Jolielta. Erityisen hyvä leffassa oli pääosaa esittänyt Jack O’Connell, jonka moni varmasti muistaa brittisarjasta Skins.

The Imitation Game 3/5 – Vähän ihmetytti miksi Keira Knightley sai tästä ehdokkuuden, en pitänyt roolisuoritusta tai roolia erikoisena. Aika lailla Benedict Cumberbatchin harteilla tämä leffa vaikka aihe olikin mielenkiintoisen kuuloinen. Toteutus aika tylsä kuitenkin.

Selma 3/5 – Vähän kyllästytti tämäkin, vaikka Martti Luther King Jr. on kiinnostava henkilö myöskin.

The Judge 3/5 – Tämäkin oli ehkä vähän turhan pitkä. Robert Downey Jr. ja ehdokkuuden saanut Robert Duvall olivat kummatkin kyllä hyviä ja leffan kantavia voima.

Big Hero 6 3/5 – Lupaavasti alkava animaatio aiheutti kuitenkin haukouttelua loppua kohden. Aika massaan hukkuva.

The Boxtrolls 3/5 – Animaatio näytti tosi kivalta ja pidin toteutuksesta, mutta itse tarina ei oikein temmannut mukaansa.

The Tale of The Princess Kaguya 3/5 – Studio Ghiblin elokuvat ovat oikeastaan aina olleet mieleeni.  Tämä elokuva perustui japanilaiseen kansantaruun.  Hieman liian pitkä ehkä tämäkin kestoltaan, oli tylsiä kohtia. Kauniisti tehty kyllä, kuten aina.

Foxcatcher 3/5 – Steve Carrellilta todella hyvä roolisuoritus. Muuten taas koin aika pitkästyttäväksi tämänkin.

Two Days, One Night 3/5 – Hienoa miten pienempi leffa saa huomiota. Marion Cotillardin rooli oli vahva ja mielenkiintoinen. Mutta kuten parissa muussakin leffassa, niin tässäkin tapauksessa koko leffan viehätysvoima oli juuri pääosanäyttelijässä.

Ida 3/5 – Mielenkiintoinen leffa pian nunnalupauksen tekevästä nuoresta naisesta, joka lähtee selvittämään vanhempiensa kohtaloa. On kokonaan mustavalkoinen.

Begin Again 3/5 – Pidin kovasti elokuvan musiikista (kappaleesta ehdolla) ja oli hauska nähdä Adam Levineakin elokuvassa. Sellainen kiva indieleffa, joka loppuu tavallaan kuin kesken.

Gone Girl 3,5/5 – Meinasin ensin antaa 3, mutta Rosamund Piken roolisuoritus oli aika veret seisauttava, siitä puolikas lisää. Ei kannata leffasta kauheasti tietää etukäteen. Erosi vähän kirjasta, mutta oli aika lailla samanlainen ja onnistunut siinä tunnelman luomisessa.

The Theory of Everything 4/5 – Ehdottomasti suurimpia suosikkejani. Mielettömän hienosti Eddie Redmayne näyttelee Stephen Hawkingia.  Muutenkin mielenkiintoista tietää miehen elämästä yksityiskohtia.


Muita ehdolla olevia, jotka olin nähnyt:

The Lego Movie 4/5 (Olisi pitänyt olla animaatiokategoriassa myös!!!)

The Grand Budapest Hotel  4/5 (Wes Anderson. <3)

Guardians of Galaxy 4/5

Maleficient 3,5/5

Interstellar 4/5


How To Train Your Dragon 2 3,5/5

The Hobbit: The Battle of the Five Armies 3,5/5

Captain America: The Winter Soldier 3/5


Dawn of the Planet of the Apes 3/5 (Aikamoinen tason notkahdus ekasta osasta, joka oli positiivinen ylläri).

X-Men: The Days of the Future Past 4/5



Muita leffassa nähtyä viimeaikoina:

Vares - Sheriffi 3/5 - Aika peruskauraa. Ihan viihdyttävä ja oli kiva käydä J:n kanssa katsomassa. Muutama kohtaus aiheutti vähän ärsytystä, kun oli sellaista jenkkitoimintaleffojen adhdmaista tyyliä siinä. Mut toisaalta kiva, et ohjaaja kokeilee jotakin uutta.

Mortdecai 3/5 - Flopiksi lippuluukuilla osoittautunut ja kovin haukuttu Johnny Deppin komedia nauratti kyllä mua ja seuralaista ainakin aika hyvin. Olihan siinä vähän sellaista toistoa ja aika samanlaisia rooleja Depp tuntuu nyt vetävän, mut oli herkullisia tilanteita ja hauskoja tyyppejä leffassa. Kyllä sen nyt kerran ainakin katsoo!
« Viimeksi muokattu: 23.02.2015 06:49:38 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #2182 : 07.04.2015 15:08:08 »
Into The Woods 3,5/5 -  Käytiin eilen katsomassa toi satuja hauskasti sekoittava/yhdistelevä musikaali. Tykättiin tosi paljon, vaikka leffa oli ehkä hitusen liian pitkäksi venytetty. Tosi hyviä roolisuorituksia ja prinssit oli erinomaisia, sai nauraa. Erityisesti vielä täytyy mainita Johnny Depp, jonka rooli oli harmillisen pieni, mutta sitäkin hauskempi. :D Suosittelen!



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Katza

  • Parahultainen Halitonttu
  • i
  • *
  • Viestejä: 3617
  • Karma: +17/-3
    • Profiili
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #2183 : 08.04.2015 14:35:31 »
The Lego Movie! Aivan mahtava tarina, toi on ihan priimaesimerkki leffasta joka sopii aikalailla kaikenikäsille :) tykkäsin hirmusesti! Hirmuhyvät ääninäyttelijävalinnatkin, varsinki Chris Pratt ja Liam Neeson rooleihinsa :D

Katriina

  • Koelaulaja
  • Viestejä: 17
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #2184 : 08.04.2015 15:45:56 »
Phone Booth vuodelta 2002. Todella jännittävä :) Mies vastaa puhelimeen puhelinkopissa eikä pääse hullusta soittajasta eroon.. ja hänen ympärillään tapahtuu kaikenlaista.. :D

Katza

  • Parahultainen Halitonttu
  • i
  • *
  • Viestejä: 3617
  • Karma: +17/-3
    • Profiili
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #2185 : 08.04.2015 16:04:28 »
Phone Booth vuodelta 2002. Todella jännittävä :) Mies vastaa puhelimeen puhelinkopissa eikä pääse hullusta soittajasta eroon.. ja hänen ympärillään tapahtuu kaikenlaista.. :D

ooo tää tuli vähä aika sitte telkasta! Tykkäsin kans :D

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #2186 : 21.04.2015 23:07:23 »
Insurgent 3/5 - Divergent (Suom. Outolintu) sarjan jatko-osa jätti vähän kylmäksi. Siinä missä eka osa oli todella yllättävä ja monipuolinen leffa, niin nyt oli mun mielestä vähän tyhmä se koko loppukäänne. En ole kirjoja lukenut, enkä tiedä miten asiat niissä menee, mutta olen netistä joitain kommentteja lukenut, joissa on ollut puhetta siitä, että leffasarjassa menee asiat vähän eri tavalla. Mietitytti leffan loputtua, että miten ne muka saa tästä viel kaks leffaa aikaseks, onko välttämätöntä jakaa viimeinen kirja kahteen leffaan? No toisaalta paha sanoa, kun ei tosiaan ole itse lukenut. Mutta olihan tää silti ihan jees. :) Plussaa Naomi Wattsin mukana olosta!

Big Game 3,5/5 - Olin odottanut tätä Jalmari Helanderin leffaa tosi kovasti. 8 miljoonan euron budjetilla tehty toimintaseikkailu oli kyllä hyvin tehty! Hyvä Jalmari! Onni Tommila on edelleen mainio ja ilmeikäs (tuttu elokuvasta Skavabölen pojat sekä Jalmarin aiemmasta leffasta Rare Exports). Samuel L. Jackson on aina katu-uskottava. Tää oli sellanen hyväntuulinen toimintapläjäys, jossa oli vähän sellasta kasari/ysäritunnelmaa. Suosittelen tsekkaamaan. :D Ei tosikoille!
« Viimeksi muokattu: 21.04.2015 23:44:04 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Katza

  • Parahultainen Halitonttu
  • i
  • *
  • Viestejä: 3617
  • Karma: +17/-3
    • Profiili
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #2187 : 23.04.2015 19:18:07 »
Mulle ei kyl napannu toi Outolintu :/ ykkösosasta jopa tykkäsin. Jotenki tuntu tosi väkinäisesti tehdyltä..

ilppez

  • Viekun ah-valmentaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 13062
  • Karma: +16/-7
  • Ja! Ja! JA! JAA! JAAAAAA!
    • Profiili
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #2188 : 24.04.2015 20:01:12 »
Kävin kans eilen kattoos Kapinallisen. Ei yhtä hyvä ku eka osa. Tää kakkonen ei mennyt yhtä paljon kirjan mukaan ku se eka leffa. Mutta kyllä se lopputwisti oli tavallaan sama mikä siinä kirjassakin.
Ja kolmonen taas kahdessa osassa, ku se on trendikästä. Kirjat lukeneena oon sitä mieltä että sen kolmosen ois hyvin saanut yhteen leffaan. Mutta mua kiinnostaa tosi paljon, että lopettaako ne viimeisen leffan samalla tavalla kuin kirja loppui. Se oli nimittäin aika :o.... nooh, lukekaa itse.
Ja ohi ollaan...*kodak moment*

I det Bjørndalske hjem...
Suihkulakki

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #2189 : 25.04.2015 10:59:00 »
^Pitäis lukee kyl kirjasarja. Mul on vaan pari muutakin kirjaa tossa odottamassa, kun on lukeminen taas jääny vähemmälle.



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Katriina

  • Koelaulaja
  • Viestejä: 17
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #2190 : 02.05.2015 19:44:35 »
Minustakin Kapinallinen elokuva ei ollut yhtä hyvä kuin ensimmäinen elokuva... jotenkin tekemällä tehty...

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #2191 : 30.05.2015 15:00:24 »
Mad Max Fury Road 5/5 - Oon aina pitänyt Mad Max elokuvista, mut en tosissaan osannut odottaa NÄIN huikeaa pläjäystä. Ihan mieletöntä, miten koko leffa oli käytännössä yhtä takaa-ajoa, mut se oli vaan uskomattoman hyvin toteutettu ja juonessa oli järkeä. Todella vahvat roolisuoritukset monelta näyttelijältä, mut erityisesti kyllä Charlize Theronilta ja Tom Hardyltä. Lämmittää aina sydäntä, kun elokuvassa on vahva naishenkilö. Musiikki, toiminta, huumori, dramaattiset hetket, roolisuoritukset, kuvaus, maisemat, lavastukset....kaikki ihan täydellistä.



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #2192 : 07.06.2015 15:38:20 »
Mielensäpahoittaja 3,5/5 - Kirjoja en oo valitettavasti lukenut, pitäisi kyllä jossain vaiheessa. Leffa oli hyvä ja Antti Litja ehdottomasti ihan täydellinen valinta rooliin! Ihan mahtava. Pidin myös Ilkka Forssin nössöstä hahmosta ja Mari Perankoski oli hauska. Tää oli kyllä tietyllä tavalla vähän surumielinenkin elokuva. Rakenteeltaan ehkä vähän hassu, tai siis loppui vähän hassusti omasti mielestä, mut ei se leffaa huonontanut silti. Suosittelen lämpimästi.
« Viimeksi muokattu: 07.06.2015 17:34:03 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

ilppez

  • Viekun ah-valmentaja
  • i
  • *
  • Viestejä: 13062
  • Karma: +16/-7
  • Ja! Ja! JA! JAA! JAAAAAA!
    • Profiili
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #2193 : 07.06.2015 23:18:02 »
Mäkin katoin viikonloppuna Mielensäpahoittajan. ^
Ja ohi ollaan...*kodak moment*

I det Bjørndalske hjem...
Suihkulakki

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #2194 : 24.06.2015 23:07:45 »
Poltergeist 3-/5 - Kävin kaverin kanssa kattoo Poltergeistin uusintaversion, koska lupasin kaverille synttärilahjaks, et saa valita leffan ja meitsi maksaa. Oli ihan ok, kauhuleffat toimii leffateatterissa siinä mielessä paremmin, et koska äänet on niin kovalla, niin väkisinkin jotain kohtii säikkyy. Mä en muista kauheesti alkuperäsestä versiosta, mut uskon, et siinä on jollain tasol parempi fiilis kun tässä...tää oli aika sellanen...hengetön massatuote. Mut kuten sanottua, ihan ok. Kyl tän nyt kerran leffateatterissa katsoi. Ja oli kyl mukaan saatu ihan kivasti huumoriakin.
« Viimeksi muokattu: 24.06.2015 23:09:44 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #2195 : 06.07.2015 19:07:23 »
Magic Mike XXL 3,5/5 - Mentiin kaverin kaa tsekkaa tää. Ja kyllä kannatti. Molemmat hymyili ku Hangon keksit koko leffan ajan. xDDD Oli tosi paljon nähty muutamissa kohtauksissa vaivaa koreografioihin! Aika mieletöntä settiä ja olihan tää jälleen viihdyttävä. Oltais kyl kaivattu silti vieläkin enemmän tanssia ja strippausta. :'D

//Eilen olin taas leffassa. Tällä kertaa J:n kanssa mentiin vihdoin katsomaan Jurassic World 3,5/5. Oli varsin viihdyttävä pläjäys ja ihan vanhojen leffojen hengessä mentiin! Nyt tekeekin tosi paljon mieli kattoo eka ja toka osa (se kolmonen oli kauhee). Nykyajan tehosteet pystyy ihmeisiin. Oli pari tosi nerokasta kohtausta. Viihdyttiin kyllä molemmat leffassa ja Chris Pratt oli jälleen ihan nappivalinta pääosaan!

Ens viikolla ajattelin mennä taas yksin leffaan pienen tauon jälkeen ja tarkotuksena ois tsekata toi uus Terminator. Haluaisin kovasti myös nähdä sen Minions-leffan ja yritetään sekin varmaan mennä J:n kanssa yhessä kattoo, riippuu vähän nyt miten pystytään näkemään toisiamme loppukesä. Elokuussa tulee myös Pixels-elokuva, joka tahdotaan kummatkin nähdä. Noi kolme ois sellaset nyt aika must see-leffat. Myös uus Fantastic Four kiinnostaa, mut ei kaada maata mikäli en leffaan kerkee kattoo.
« Viimeksi muokattu: 09.07.2015 13:21:30 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Katza

  • Parahultainen Halitonttu
  • i
  • *
  • Viestejä: 3617
  • Karma: +17/-3
    • Profiili
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #2196 : 12.07.2015 11:20:18 »
Jurassic World tuli pari viikkoa sitten kanssa katsastettua! Ja aah oon hullaantunu Chris Prattiin. Siinä on täydellinen pakkaus - hyvä näyttelijä, komea ja ihana ääni :D halleluja. Mut niin leffa oli kyllä hyvä ja tosi viihdyttävä alusta loppuun.

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #2197 : 12.07.2015 22:46:02 »
^Chris Pratt on kyllä huikee ja oon tosi iloinen, et on saanut nyt näin paljon menestystä! Sen lisäks, et on hyvä näyttelijä ja komee, niin tyyppi on tosi sydämellinen/vilpitön ja hauska! Suosittelen kaikkia tuoreita Pratt-faneja tutustumaan sarjaan Parks and Recreation. Chrisillä on siinä niin hauska rooli. :D Ja muutenkin loisto sarja, jonka taso ei notkahtanut kertaakaan ja sarjaa kuitenkin tehtiin 7 kautta. :)

//Katoin tänään The Maze Runner 3/5 - Tää oli vähän niinku The Hunger Games ja Divergent yhdistettynä. :D Leffa oli aika mystinen ja jäi tosi epäselväks, et miks asiat meni niinku meni. Eli ihan mielenkiinnolla odotan kyllä jatkoa, vaikka ei ihan niin paljon temmannut mukaansa kuin just vaikka Hunger Games. Mut sellanen ihan viihdyttävä leffa kyllä ja voisin kuvitella kirjatkin lukevani...sit kun vaan kaikelta ehtis.  ;D

//Terminator Genisys 3,5/5 - Ihanaa, et kahden surkeen osan jälkeen oli ihan onnistunu lopputulos! Ja Arska taas mukana. <3 Ehkä juoneltaan sellanen 3 tähden arvonen, mut puolikas tulee mm. vanhasta nostalgiasta, musiikista, Jai Courtneysta (ah<3), musasta ja muutamasta huikeen näkösestä kohtauksesta. Ja no tietty Arskan läsnäolosta! :D Pitäis taas kattoo eka ja toka osa, ne on parhautta.  Niin  ja tääkin tuli katottuu 3D:nä, kun siitä meni useemmin näytöksiä. Ei tuonu kyl oikeestaan mitään lisää tähän. (Jurassic Worldissa se 3D oli paikoin ihan jees, siinäkin ehkä vähän petyin ettei sitä jotenki ollu hyödynnetty enemmän).
« Viimeksi muokattu: 14.07.2015 17:33:36 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Negativ

  • Forkan elokuvafriikistön pääfriikki
  • i
  • *
  • Viestejä: 25273
  • Karma: +49/-31
  • I wanna do bad things with you.
    • Profiili
    • Last.fm
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #2198 : 05.08.2015 19:33:43 »
Ted 2 3/5 - Oli vaisumpi kuin eka osa, mikä ei sinällään yllättänyt. Harmitti kovasti myös Mila Kunisin puuttuminen. Melkeinpä kaikki hauskat kohdat tuli nähtyä trailerissa (paria kohtaa lukuunottamatta). Pääjuoni myös sisälsi osittain turhaa toistoa ykkösosasta. Siitä huolimatta ihan hauska komedia, Ted on vaan hahmona niin loisto. En ihmettelisi vaikka vielä saataisiin kolmas leffa, toivoisin siihen sitten jotain ihan uutta meininkiä. Mut parasta olisi jättää tähän.

Paper Towns 3,5/5 - Pidin kovasti sekä John Greenin kirjasta The Fault In Our Stars että sen leffaversiosta (oli mielestäni hyvin uskollinen kirjalle), joten odotin mielenkiinnolla tätä seuraavaa Greenin kirjasta tehtyä leffaa. Kirjaa en tälläkään kertaa ennättänyt lukea ennen leffan näkemistä, mut en usko sen taaskaan haittaavan. Juoni yllätti ja oli tosi hyväntuulinen leffa. Tällä kertaa ei siis tarvinnut itkeä silmiä päästään. ;D Oikeestaan tässä ehkä valttia olikin se ettei tiennyt liikaa etukäteen.
« Viimeksi muokattu: 05.08.2015 20:51:38 kirjoittanut Negativ »



~It feels good. Is that reason enough for you.~

Katriina

  • Koelaulaja
  • Viestejä: 17
  • Karma: +0/-0
    • Profiili
Vs: Minkä leffan katsoitte viimeksi?
« Vastaus #2199 : 17.08.2015 15:24:20 »
//Katoin tänään The Maze Runner 3/5 - Tää oli vähän niinku The Hunger Games ja Divergent yhdistettynä. :D Leffa oli aika mystinen ja jäi tosi epäselväks, et miks asiat meni niinku meni. Eli ihan mielenkiinnolla odotan kyllä jatkoa, vaikka ei ihan niin paljon temmannut mukaansa kuin just vaikka Hunger Games. Mut sellanen ihan viihdyttävä leffa kyllä ja voisin kuvitella kirjatkin lukevani...sit kun vaan kaikelta ehtis.  ;D

Elokuvan tunnusmusiikki on ihanan mystinen ja tunnelmallinen! Ja tämä kirjasarja on jännittävä ja mielenkiintoinen. Elokuva oli myös ihan hyvä. Suosittelen :)