Kirjoittaja Aihe: Koelaulut 4, 30.3.  (Luettu 8095 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21605
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Koelaulut 4, 30.3.
« : 30.03.2013 09:59:20 »
Laitanpa aiheen valmiiksi vaikka tämä vähän yksinpuhelua onkin.  ;D

Etsku-Etana

  • Pää Beruna
  • i
  • *
  • Viestejä: 21605
  • Karma: +21/-167
    • Profiili
Vs: Koelaulut 4, 30.3.
« Vastaus #1 : 08.04.2013 22:25:27 »
Eetu Maadidi, 11
Todella erottuva ääni ja laulutapa. Ehdottomasti showmiehen ja viihdyttäjän vikaa, joten jatkoon.




Julia Eskelinen, 12
Vakuuttavan oloinen laulajatar. Hyvin kypsän oloinen persoona, joka säväytti kertakaikkiaan hienolla räpillään. Jatkoon.




Renée Meller, 12
Olipas hyvä ulosanti tällä tytöllä ja eloisa persoona. Hän lauloi kauniisti Miley Cyrusia mutta ääni oli vain hieman liian hento tässä vaiheessa. Ei jatkoon.




Rose-Mari Engberg, 13
Samaa mieltä kuin Antti siitä, että Rose-Marin äänen saundi oli kaunis. Se on myös erottuva. Itse esitys oli hieman epävarma ja hapuileva. Jatkopaikan hän kuitenkin sai potentiaalinsa vuoksi.




Renée Böök, 12
Olipas huippukaunista musikaalilaulantaa! Erittäin kaunista. Renéen esitys ja olemus oli hyvin aikava ja hillitty. Ehdottomasti jatkoon!




Toni Ali-Keskikylä, 12
Valitettavasti Toni lauloi Zen Cafeen Todella kaunis, joka ei mielestäni ole hyvä kappale laulukilpailuissa. Hän lauloi sen sinänsä hyvin mutta olen samaa mieltä kuin Antti: Tonin ääni ei riittänyt jatkopaikkaan.




Meri Hellsten, 12
Meri on kokenut levylaulaja jo ja lauluvoimaa hänessä riittikin. Ehkä äänen sävy oli hieman liian huutava mutta osasihan Merti laulaa, joten semifinaaliin ilmaan muuta. Hänen kasvoissaan ja erityisesti silmissä on muuten paljon nuorta Avril Lavignea!




Lisette Tiks, 12
Lisetten laulu ei ollut ihan tarpeeksi vahvaa, jotta itse olisin valinnut TV:ssä nähdyn perusteella häntä jatkoon. Mutta luontevastihan hän osasi esiintyä. Lassi Kurki puhui hieman löysiä siitä kuinka on vaikea laulaa paremmin kuin alkuperäinen esittäjä. Kamaan! Nyt ollaan KidSingissä!




Claudia Ek, 8
Hyvin lauloi Claudia Anna Puuta. Kyllä minä olisin hänet valinnut semifinaaliin, koska ei 8-vuotiaalta voi vaatia samaa kuin 12-13-vuotiailta teineiltä. Saattaahan se olla, että hänen esitykseensä oli  ihan huomaamatta tullut mukaan liikaa Anna Puun matkimista. Mutta eipä Claudia siis saanut jatkopaikkaa.




Petra Mäkinen, 11
Petra kuuluu kilpailun vahvoihin ja tosi mielenkiintoisiin persoonallisuuksiin. Petran tapaisten kohdalla tuotantotiimi taatusti hykertelee.Hän lauloi tavattoman kauniisti ja onpa mielenkiintoista nähdä, mitä ja miten hän laulaa semifinaaleissa.


« Viimeksi muokattu: 12.10.2017 18:09:56 kirjoittanut Etsku-Etana »