Muu musiikki > Keskustelua artisteista ja bändeistä

Katy Perry

(1/31) > >>

capri:
Ei täällä ollutkaan Katyllä aihetta ollenkaan, kun olisin kommentoinut, että oon jostain käsittämättömästä syystä jäänyt koukkuun tuohon Timbalandin ja Perryn biisiin: If We Ever Meet Again. (Asiaa on edesauttanut se, että se soi KOKO ajan Voicella, mikä mulla on taustametelinä.)



Katy Perry eli Katheryn Elizabeth Hudson (s. 25. lokakuuta 1984  Santa Barbara, Kalifornia, Yhdysvallat) on yhdysvaltalainen laulaja-lauluntekijä, näyttelijä ja malli. Vuonna 2008  julkaistu single I Kissed a Girl nousi Billboard Hot 100:n, Britannian singlelistan, Kanadan Canadian Hot 100:n sekä Australian ARIA Charts -listan kärkeen ja toiselle sijalle The Worldwide Charts -listalla.

Albumit

    * Katy Hudson (2001)
    * One of the Boys (2008)

Singlet

    * Ur So Gay (2007)
    * I Kissed a Girl (2008)
    * Hot N Cold (2008)
    * Thinking of You (2009)
    * Waking up in Vegas (2009)

http://www.katyperry.com/

Negativ:
Mä vaan odottelen Katyn uutta albumii, kohtahan sen kai jo pitäis tullaki. Kyllästyin One of the Boysiin. Siis ne biisit on edelleen hyviä ja Katy on edelleen ihana, mut kuuntelin vähän liikaa sitä levyä. :D

Ja tosissaan tuo Timbalandin biisi, jossa Katy on vierailemassa on parantunu vaan mitä enemmän on kuunnellu. Aluks en niinkään innostunu.

Thesugarangel92:
Oon meinannu monesti tehdä tästä PARHAASTA artistista threadin, mut sit en oo viittiny.

ihana katy, ei voi muuta sanoa. 8') mäki oon vähä kyllästyny OotB:sii, mutta silti ne on ihanii biisei, ootan innolla uutta levyä !

Negativ:
Katy Perry - E.T. (Futuristic Lover) (2010)

Thesugarangel92:

--- Lainaus käyttäjältä: Negativ - 11.05.2010 12:58:36 ---Katy Perry - E.T. (Futuristic Lover) (2010)

--- Lainaus päättyy ---

AWW<3

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta