Muu musiikki > Keskustelua artisteista ja bändeistä

Paramore

(1/18) > >>

Katza:


Jäsenet:
Hayley Williams laulu
Jeremy Davis basso
Taylor York kitara

Ja entisiä jäseniähän löytyy; Josh Farro (kitara), Zac Farro (rummut), Jason Bynum (kitara), Hunter Lamb (kitara) ja John Hembree (basso). Eli paljon on tarinaa Paramoren historiassa. Tällä hetkellä Hayley, Jeremy ja Taylor on virallisesti kolmistaan, mut kiertueella rummuissa on Josh Freese, kitarassa Justin York ja sitten vielä ainakin kitarassa ja koskettimissa Jon Howard. Voisin noista sen verran kertoo, et Josh Freese on Jason Freesen veli ja Jason on Green Dayn kiertueilla mukana ainakin soittamassa koskettimia. Justin York on Taylorin veli ja oli paikkaamassa Joshia jo sillon, kun Josh joutu jäämään kiertueelta pois silloisten hääjärjestelyjen takia. Jon Howardista en kyl paljoo tiiä mitää :D



CDt
All We Know Is Falling › hitit: mm. Pressure, Emergency
RIOT! › hitit: mm. Crushcrushcrush, That's What You Get, Misery Business
RIOT! MVI › dvd-materiaalia mm. Riotin tekemisestä
The Final Riot! › cd+dvd-materiaalia Paramoren The Final Riot!- kiertueesta
Twilight - Houkutus Soundtrack › Paramorella on siinä 2 biisiä, Decode ja I Caught Myself
Brand New Eyes › hitit: mm. Ignorance, Brick By Boring Brick

keskustelu alkakoon 8>
henk.koht. tää on lempparibändi ikinä ! (:

Kiiamo:
Paramore on IHANA. <3 Yks lempibändeistä ja ois NIIN siistii päästä keikalle.

Lempibiisejä on tällä hetkellä Miracle (liveversio varsinkin <3), Born for this, My heart, Fences ja When it rains.
Mä oon jotenki...kyllästyny Decodeen, ku se soi nykyään jokapuolella, joten siks se ei listaan päässy, vaikka seki on hyvä. : D

sinisimpukka:
Täytynee myöntää että oon pikkuhiljaa alkanu vähän lämpenee Paramorelle..  :D
Ennen se oli suht massaa mun mielikuvissa. Tai siis semmosta aika mitäänsanomatonta, ei vaan jaksanu hirveesti kuunnella.
Niin ja viime kesänähän Paramoren näin Provinssissa. Tosin en koko keikkaa ja aika heikosti. Mut kumminki :----DD

Nyt oon vähän ruvennu kuuntelee ja saanu jotain iloakin! :---)))

Kaitsu:
Tykkään Paramoresta aika paljon :) ja lempparibiisejäni ovat When It Rains, Decode, Misery Business, Here We Go Again, We Are Broken, That's What You Get ja CrushCrushCrush. Ostaisin sen levyn kun vain bongaisin sen jostain.

Kaitsu:
Ostin tänään Final Riot cd:n, kun bongasin sen Sokoksesta. Kuuntelen tässä samalla sitä, niin tykkään  :) :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta