Muu musiikki > Keskustelua artisteista ja bändeistä

Lady Gaga

(1/111) > >>

Jolanne:
Uskomatonta ettei täällä ole aihetta mahtavasta Lady GaGasta!



Stefani Joanne Angelina Germanotta eli Lady Gaga on yhdysvaltalainen elektro-, dance- ja poplaulaja, sanoittaja ja säveltäjä sekä performanssitaiteilija. Hän aloitti uransa sanoittajana ja sanoitti kappaleita muun muassa Fergielle, Britney Spearsille, New Kids on the Blockille ja Akonille. Gagan vaikuttajia ovat olleet glam rockarit, kuten David Bowie ja Queen, myös 1980-luvun poplaulajat kuten Madonna ja Michael Jackson.

Lady Gaga tunnetaan myös omalaatuisesta ja sensaatiomaisesta pukeutumisestaan.



Ja tässä teille vielä vähän taidonnäytettä: Lady GaGa Poker Face Live on The Ellen DeGeneres Show

Gaga on julkaissut kaksi levyä, The Fame 2008 ja The Fame Monster 2009.

Kaitsu:
Ihana Lady GaGa :P.. Pidän tosi paljon hänen musiikistaan <3.. Poker Facen kun kuulin ekaa kertaa niin ajattelin että GaGa jää yhden hitin ihmeeksi, mutta kuinkas on käynytkään :D.. Lady GaGasta tullaan kuulemaan vielä tulevaisuudessa paljon. Itse omistan tuon The Fame levyn joka on aivan mahtava <3.

Mun lempibiisini:
Bad Romance
Paparazzi
Lovegame
The Fame
Eh Eh (Nothing Else I Can Say)
Just Dance
Poker Face
Money Honey
Boys Boys Boys
Beautiful, Dirty, Rich

Jolanne:
Fame Monsterilla ei oo yhtään huonoa biisiä (niistä uusista!)

Alejandro ja Speechless on aivan mahtavia.

Ja Gagan musiikki on muutenki sellasta et tekis mieli lähtee vähän tanssimaa johonkin..

Fuga.:
Mä kyl tykkään muutamista Gagan biiseistä; Poker Face, Just Dance ja Bad Romance on tosi hyvii. :>

Negativ:
GaGa saa aina porukan sekasin tanssimestoissa. Fame Monster on törrrkeen hyvä. Siis en oikeestaan osannu odottaa sitä, et se on niinkin tarttuvii kipaleita sisältävä levy!

Jotku GaGan julkisuustemput ja asut menee vähän yli hyvän maun, mut arvostan kyllä artistina paljon. Harvoja hyviä tanssimusa artistei tällä hetkellä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta